quote:Op zaterdag 25 januari 2020 22:36 schreef TillyB het volgende:
[..]
https://www.urbandictionary.com/define.php?term=Bellend
Ja de 1 is bang van kikkers de andere van haaien, kan wel een flowchart bij gaan houdenquote:
Je zult je monitor net ff door je aquarium heen zien...quote:Op zaterdag 25 januari 2020 22:40 schreef Ghostbuster het volgende:
Zie het als een heftige therapiesessie
quote:Op zaterdag 25 januari 2020 22:39 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ja de 1 is bang van kikkers de andere van haaien, kan wel een flowchart bij gaan houden
therapie in JOUW hol ja, hoe de gevoelons van je medemens serieus te nemenquote:Op zaterdag 25 januari 2020 22:40 schreef Ghostbuster het volgende:
Zie het als een heftige therapiesessie
er gaat de laatste tijd heul veul in GB's holquote:Op zaterdag 25 januari 2020 22:40 schreef TillyB het volgende:
[..]
therapie in JOUW hol ja, hoe de gevoelons van je medemens serieus te nemen
IK VOND HET EEN MOOIE FOTOOOOO GEWOONNNNNNNNNNNNNNNN DIGITAL ARTquote:Op zaterdag 25 januari 2020 22:40 schreef TillyB het volgende:
[..]
therapie in JOUW hol ja, hoe de gevoelons van je medemens serieus te nemen
Hij komt er aan ... tis druk daarquote:Op zaterdag 25 januari 2020 22:40 schreef Prisha het volgende:
@:Recce nieuwe tekst op de stream; 777X is landing soon
Er zijn al wachtlijstenquote:Op zaterdag 25 januari 2020 22:41 schreef Prisha het volgende:
[..]
er gaat de laatste tijd heul veul in GB's hol
quote:Op zaterdag 25 januari 2020 22:41 schreef Prisha het volgende:
[..]
er gaat de laatste tijd heul veul in GB's hol
dat er nog plek isquote:
quote:
quote:Op zaterdag 25 januari 2020 22:48 schreef oma-Nijn het volgende:
Ik las, dat de kratjes hip zijn tegenwoordig om je meuk in te donderen.... Heb je ook weer ruimte.
Kratje er in schuiven, rotzooi in het kratje... ruimte over
quote:Op zaterdag 25 januari 2020 22:48 schreef oma-Nijn het volgende:
Ik las, dat de kratjes hip zijn tegenwoordig om je meuk in te donderen.... Heb je ook weer ruimte.
Kratje er in schuiven, rotzooi in het kratje... ruimte over
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |