Ik ook.quote:Op zaterdag 25 januari 2020 21:56 schreef Blues het volgende:
Ik neem mijn partner wel mee naar fokmeets
Onze buurman heeft een benzineapparaat die hij met een minitrekkertje verplaatst. Gaat hartstikke rap, we hebben hem eens mogen lenen. Hij had hem toen aan zijn kant van de sloot gezet, we hadden een brug gemaakt. Handig hoor maar we willen hem niet steeds om hulp vragen.quote:Op zaterdag 25 januari 2020 21:52 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Voor ekte bazen apparaten staat een trekker![]()
Heb wel es met een van de duurdere benzine dingen gewerkt, een Eliet Super Prof 2000 maar eerlijk gezegd viel het me tegen hoeveel dat ding op vratZeker voor een ding van ¤11.000 #verwend
Maar hoeveel snippers heb je na een dagje/middag?
Ik vind het best om het zo te doen, maar ik zou het wel fijn vinden als we dan ook allemaal een beetje nadenken en het drankgebeuren in proporties houden.quote:Op zaterdag 25 januari 2020 19:59 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ik had dat gevraagd en in principe is de rekening door 21 doen voor hun geen probleem. Als iedereen echt per se apart, en alleen hun eigen drank, wil betalen dan geeft ze ons een pen en een kladblok, geloof ik.![]()
Ik wil G gewoon even kennis laten maken met de internet-gekkies zodat ze weet waar ik het over hebquote:Op zaterdag 25 januari 2020 22:05 schreef Lucky_Strike het volgende:
J vindt jullie ook leuk. En hij moet wel mee want anders kan ik niet komen
Niet per se, want ik snap je wel. Dat kladblok is ook een optie hoor, als het 'uit de hand loopt'.quote:Op zaterdag 25 januari 2020 22:08 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik vind het best om het zo te doen, maar ik zou het wel fijn vinden als we dan ook allemaal een beetje nadenken en het drankgebeuren in proporties houden.
Ik zal een paar frisjes drinken dus als ik vervolgens 20-30 eur voor de drank moet gaan betalen omdat mensen niet hoeven te rijden en dus meer wijn gaan drinken vind ik dat niet reeel zeg maar. Of ben ik dan weer een zeikerd?
Als we allemaal even rekening houden met elkaar komt het wel goedquote:Op zaterdag 25 januari 2020 22:11 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Niet per se, want ik snap je wel. Dat kladblok is ook een optie hoor, als het 'uit de hand loopt'.
Uiteindelijk moet aan het eind van de avond die rekening betaald en hoe of wat maakt mij niet uit.
Ik ben niet tegen partners bij meets, vind het heel leuk om MnX weer te zien, en J. En jouw G ook.quote:Op zaterdag 25 januari 2020 22:09 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik wil G gewoon even kennis laten maken met de internet-gekkies zodat ze weet waar ik het over hebMaar goed, als ik dan lees dat mensen tegen het meenemen van partners naar FOK-meets zijn
Daar krijgen we subsidie voor.quote:Op zaterdag 25 januari 2020 21:56 schreef Blues het volgende:
Ik neem mijn partner wel mee naar fokmeets
Nice!quote:Op zaterdag 25 januari 2020 20:22 schreef z80 het volgende:
[..]
Dit ding. De pentium 4405u zonder ram en zonder ssd. Voor 123 Euro ex btw op de deurmat.
Met geheugen en ssd komt er invoerkosten bij. En ik heb nog wel ergens een disk en wat geheugen liggen.
https://www.aliexpress.co(...)1.0.0.47ab4c4dTDEu4D
Door komt of pfsens of OPNsense op te draaien als vuurmuur en vpn concentrator. En mogelijk komt er een wifi dongel bij zodat deze box tevens AP is.
Je onderschat me.quote:Op zaterdag 25 januari 2020 22:19 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Ik ben niet tegen partners bij meets, vind het heel leuk om MnX weer te zien, en J. En jouw G ook.
Heb eigenlijk niet de indruk dat wij nou enorme zuipschuiten zin, ik kom meestal bij een etentje niet verder dan 2 hooguit 3 glazen wijn.
Ik krijg net, geloof ik, een uitnodiging voor een Syrische bruiloft, of vergis is me bij deze tekst “Dank je wel Kaatje je bent lief en ze gaat naar mijn huis verhuizen en we gaan sowieso een bezoek kaart naar ons trouwen party naar jij sturen”
Iedereen moet vooral doen wat ie zelf wil. Ik neem mijn vriendin ook niet mee naar personeelsfeestjes en zij mij niet naar festivals.quote:Op zaterdag 25 januari 2020 22:09 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik wil G gewoon even kennis laten maken met de internet-gekkies zodat ze weet waar ik het over hebMaar goed, als ik dan lees dat mensen tegen het meenemen van partners naar FOK-meets zijn
Maar het ligt wel echt aan het gezelschap ook hoor. Vanmiddag had ik verjaardag en heb ik 2 glazen wijn gedronken.quote:
Oeh, da’s wel een paar jaar geleden dat ik dat deed. Toen was ik zo blij dat ik veilig thuis was. Zonder tandenpoetsen zo mn bed in gedokenquote:Op zaterdag 25 januari 2020 22:29 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Maar het ligt wel echt aan het gezelschap ook hoor. Vanmiddag had ik verjaardag en heb ik 2 glazen wijn gedronken.
De laatste keer bij Sapori waren we met een gezelschap waar de wijn altijd rijkelijk vloeit, dan gaat er zo anderhalve fles de man doorheen.
Komt echt wel goed, volgende week.
Wij zijn ook enorm benieuwd naar Gquote:Op zaterdag 25 januari 2020 22:09 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Normaliter compenseer ik zoiets met een dikke T-bone, maar dat is hier niet mogelijk geloof ik...quote:Op zaterdag 25 januari 2020 22:08 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik vind het best om het zo te doen, maar ik zou het wel fijn vinden als we dan ook allemaal een beetje nadenken en het drankgebeuren in proporties houden.
Ik zal een paar frisjes drinken dus als ik vervolgens 20-30 eur voor de drank moet gaan betalen omdat mensen niet hoeven te rijden en dus meer wijn gaan drinken vind ik dat niet reeel zeg maar. Of ben ik dan weer een zeikerd?
Precies. Niks van aantrekken en vooral doen wat je zelf wil/leuk vind.quote:Op zaterdag 25 januari 2020 22:39 schreef Lucky_Strike het volgende:
Wij zijn ook enorm benieuwd naar G
Ach. Er zijn altijd mensen die ergens tegen zijn. Ook goed.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |