abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_191195222
4 gangen eten bij Mamma Rosa van Sapori in Enschede op 1 februari 2020 om 17:30: *O*

-Reservering is gedaan-

* Lonaa
* PdeHoog+G
* Z80
* Kaatje
* minilot
* Lucky_Strike+J
* Candaasje
* Borisz
* Uhmmpie
* Anthraxx
* Tele6 (klein ovb)
* Fietsie
* Whiskers
* Blues en golfer
* Isa
* Annex+S
* Krea >:)

Mét meetpot.

pi_191195248
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 januari 2020 21:56 schreef Blues het volgende:
Ik neem mijn partner wel mee naar fokmeets >:)
Ik ook. O-)
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_191195263
quote:
11s.gif Op zaterdag 25 januari 2020 21:59 schreef golfer het volgende:

[..]

Ik ook. O-)
Kook, en mn.X vindt het altijd leuk om jullie te ontmoeten. w/
pi_191195266
quote:
11s.gif Op zaterdag 25 januari 2020 21:59 schreef golfer het volgende:

Ik ook. O-)
pi_191195316
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 januari 2020 21:52 schreef derLudolf het volgende:

[..]

Voor ekte bazen apparaten staat een trekker :7

Heb wel es met een van de duurdere benzine dingen gewerkt, een Eliet Super Prof 2000 maar eerlijk gezegd viel het me tegen hoeveel dat ding op vrat :@ Zeker voor een ding van ¤11.000 #verwend

Maar hoeveel snippers heb je na een dagje/middag?
Onze buurman heeft een benzineapparaat die hij met een minitrekkertje verplaatst. Gaat hartstikke rap, we hebben hem eens mogen lenen. Hij had hem toen aan zijn kant van de sloot gezet, we hadden een brug gemaakt. Handig hoor maar we willen hem niet steeds om hulp vragen.

Maar ja, we hebben iets nodig dat makkelijk te verplaatsen is. Dat gewoon in de schuur gezet kan worden. Zonder brandstofmotor want die slopen we en kunnen we niet maken. En deze is lekker zacht qua volume. In zijn soort is dit wel de top dus we hebben wel in iets goeds geinvesteerd.

Na 2 uur hadden we een de grootste maat kliko vol. Valt niet tegen. Er zit een opvangbak onder, die moet je wel steeds legen.
Spoilers!
pi_191195336
J vindt jullie ook leuk. En hij moet wel mee want anders kan ik niet komen :+
Spoilers!
pi_191195413
quote:
2s.gif Op zaterdag 25 januari 2020 19:59 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Ik had dat gevraagd en in principe is de rekening door 21 doen voor hun geen probleem. Als iedereen echt per se apart, en alleen hun eigen drank, wil betalen dan geeft ze ons een pen en een kladblok, geloof ik. :') :D
Ik vind het best om het zo te doen, maar ik zou het wel fijn vinden als we dan ook allemaal een beetje nadenken en het drankgebeuren in proporties houden.

Ik zal een paar frisjes drinken dus als ik vervolgens 20-30 eur voor de drank moet gaan betalen omdat mensen niet hoeven te rijden en dus meer wijn gaan drinken vind ik dat niet reeel zeg maar. Of ben ik dan weer een zeikerd?
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_191195432
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 januari 2020 22:05 schreef Lucky_Strike het volgende:
J vindt jullie ook leuk. En hij moet wel mee want anders kan ik niet komen :+
Ik wil G gewoon even kennis laten maken met de internet-gekkies zodat ze weet waar ik het over heb :+ Maar goed, als ik dan lees dat mensen tegen het meenemen van partners naar FOK-meets zijn :?
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_191195482
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 januari 2020 22:08 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Ik vind het best om het zo te doen, maar ik zou het wel fijn vinden als we dan ook allemaal een beetje nadenken en het drankgebeuren in proporties houden.

Ik zal een paar frisjes drinken dus als ik vervolgens 20-30 eur voor de drank moet gaan betalen omdat mensen niet hoeven te rijden en dus meer wijn gaan drinken vind ik dat niet reeel zeg maar. Of ben ik dan weer een zeikerd?
Niet per se, want ik snap je wel. Dat kladblok is ook een optie hoor, als het 'uit de hand loopt'.

Uiteindelijk moet aan het eind van de avond die rekening betaald en hoe of wat maakt mij niet uit.
Sterkheidsbaas van alles.
pi_191195499
quote:
2s.gif Op zaterdag 25 januari 2020 22:11 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Niet per se, want ik snap je wel. Dat kladblok is ook een optie hoor, als het 'uit de hand loopt'.

Uiteindelijk moet aan het eind van de avond die rekening betaald en hoe of wat maakt mij niet uit.
Als we allemaal even rekening houden met elkaar komt het wel goed :) en dat kladblok zit ik ook niet op te wachten.
pi_191195576
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 januari 2020 22:09 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Ik wil G gewoon even kennis laten maken met de internet-gekkies zodat ze weet waar ik het over heb :+ Maar goed, als ik dan lees dat mensen tegen het meenemen van partners naar FOK-meets zijn :?
Ik ben niet tegen partners bij meets, vind het heel leuk om MnX weer te zien, en J. En jouw G ook.

Heb eigenlijk niet de indruk dat wij nou enorme zuipschuiten zin, ik kom meestal bij een etentje niet verder dan 2 hooguit 3 glazen wijn.

Ik krijg net, geloof ik, een uitnodiging voor een Syrische bruiloft, of vergis is me bij deze tekst “Dank je wel Kaatje je bent lief en ze gaat naar mijn huis verhuizen en we gaan sowieso een bezoek kaart naar ons trouwen party naar jij sturen”
We have far more in common than that which devides us..
  Official ESF Kreviewer zaterdag 25 januari 2020 @ 22:20:03 #12
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_191195588
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 januari 2020 21:56 schreef Blues het volgende:
Ik neem mijn partner wel mee naar fokmeets >:)
Daar krijgen we subsidie voor.
  zaterdag 25 januari 2020 @ 22:21:00 #13
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_191195601
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 januari 2020 20:22 schreef z80 het volgende:

[..]

Dit ding. De pentium 4405u zonder ram en zonder ssd. Voor 123 Euro ex btw op de deurmat.
Met geheugen en ssd komt er invoerkosten bij. En ik heb nog wel ergens een disk en wat geheugen liggen.
https://www.aliexpress.co(...)1.0.0.47ab4c4dTDEu4D

Door komt of pfsens of OPNsense op te draaien als vuurmuur en vpn concentrator. En mogelijk komt er een wifi dongel bij zodat deze box tevens AP is.
Nice!

Eens kijken of dat ook een pc hier kan vervangen (waar ik net aan zit te sleutelen)
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_191195610
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 januari 2020 22:19 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Ik ben niet tegen partners bij meets, vind het heel leuk om MnX weer te zien, en J. En jouw G ook.

Heb eigenlijk niet de indruk dat wij nou enorme zuipschuiten zin, ik kom meestal bij een etentje niet verder dan 2 hooguit 3 glazen wijn.

Ik krijg net, geloof ik, een uitnodiging voor een Syrische bruiloft, of vergis is me bij deze tekst “Dank je wel Kaatje je bent lief en ze gaat naar mijn huis verhuizen en we gaan sowieso een bezoek kaart naar ons trouwen party naar jij sturen”
Je onderschat me. :7
pi_191195676
quote:
2s.gif Op zaterdag 25 januari 2020 22:21 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Oh ja _O-
  Official ESF Kreviewer zaterdag 25 januari 2020 @ 22:26:28 #16
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_191195677
quote:

[..]

Iedereen moet vooral doen wat ie zelf wil. Ik neem mijn vriendin ook niet mee naar personeelsfeestjes en zij mij niet naar festivals.
Het is voor haar ook geen reet aan, omdat ze niemand kent.

Misschien begrijp ik mensen die aan elkaar vergroeid zijn gewoon niet zo goed.
pi_191195727
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 januari 2020 22:26 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Oh ja _O-
Maar het ligt wel echt aan het gezelschap ook hoor. Vanmiddag had ik verjaardag en heb ik 2 glazen wijn gedronken.
De laatste keer bij Sapori waren we met een gezelschap waar de wijn altijd rijkelijk vloeit, dan gaat er zo anderhalve fles de man doorheen.

Komt echt wel goed, volgende week. :Y
pi_191195740
Ik vind het wel altijd tof om de partner van iemand te ontmoeten, ook op bedrijfsfeestjes. Maar heb er zelf dan weer een hekel aan om mee te gaan. Dus alleen bij de bijzondere feestjes.
pi_191195755
quote:
2s.gif Op zaterdag 25 januari 2020 22:29 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Maar het ligt wel echt aan het gezelschap ook hoor. Vanmiddag had ik verjaardag en heb ik 2 glazen wijn gedronken.
De laatste keer bij Sapori waren we met een gezelschap waar de wijn altijd rijkelijk vloeit, dan gaat er zo anderhalve fles de man doorheen.

Komt echt wel goed, volgende week. :Y
Oeh, da’s wel een paar jaar geleden dat ik dat deed. Toen was ik zo blij dat ik veilig thuis was. Zonder tandenpoetsen zo mn bed in gedoken
pi_191195835
Ik vind dat ook wel leuk ja, partners van collega's ontmoeten. En ik vind het ook leuk om collega's van mijn vriend te ontmoeten. Soms ga ik wel eens met Jip langs, dan komen er gelijk allemaal vrouwelijke collega's naar hem kijken :D
pi_191195872
quote:

[..]

Wij zijn ook enorm benieuwd naar G :Y

Ach. Er zijn altijd mensen die ergens tegen zijn. Ook goed.
Spoilers!
  Moderator zaterdag 25 januari 2020 @ 22:42:44 #22
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_191195934
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 januari 2020 22:08 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Normaliter compenseer ik zoiets met een dikke T-bone, maar dat is hier niet mogelijk geloof ik...
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_191196260
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 januari 2020 22:39 schreef Lucky_Strike het volgende:

Wij zijn ook enorm benieuwd naar G :Y

Ach. Er zijn altijd mensen die ergens tegen zijn. Ook goed.
Precies. Niks van aantrekken en vooral doen wat je zelf wil/leuk vind.
Ik ben tegen alles maar vóór heel veel. *)
  zaterdag 25 januari 2020 @ 23:03:28 #24
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_191196269
quote:
2s.gif Op zaterdag 25 januari 2020 22:21 schreef Lonaa het volgende:

_O-
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_191196285
Internetgekkies.
Ja dat zijn we :D

Ik noem jullie altijd mijn forumkennisjes. Of Eetgroepje op een forum :') Blijf het lastig vinden om uit te leggen omdat ik meeting eigenlijk een eng woord vind :B
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')