Echt he.quote:
Erg opzichtig idd.quote:Op zaterdag 1 februari 2020 20:47 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Hoopt hiermee dat mensen hem als mol zien
Dit inderdaadquote:Op zaterdag 1 februari 2020 20:46 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Ben wel benieuwd wie voorstelde om te gaan kijken. Goede mollenstreek
Dit moest moeilijker gemaakt worden, een rook machine, stroboscoop en een party laser. Makkelijk verdiend nuquote:Op zaterdag 1 februari 2020 20:39 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Snap ik ook niet...je moet haast motorisch gestoord zijn om hier brokken te maken.
Als de pot al een stuk hoger was, hadden ze het denk ik wel moeilijker gemaakt denk ik.quote:Op zaterdag 1 februari 2020 20:49 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Dit moest moeilijker gemaakt worden, een rook machine, stroboscoop en een party laser. Makkelijk verdiend nu
Een veiling ofzoquote:Op zaterdag 1 februari 2020 20:50 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Komt er vast binnenkort een opdracht dat de mol veel geld eruit kan spelen met zoveel geld opgehaald
Bieden op porseleinen vazen waar jokers inzitten.quote:
Dit denk ik ook idd. Heb 'niemand' ingevuld, maar met die zwarte zal het wel Johan worden, en dan volgende aflevering niemand ofzoquote:Op zaterdag 1 februari 2020 21:01 schreef Perrin het volgende:
Johan veel in beeld, die zal wel een rood scherm krijgen.
nou nou nouquote:Op zaterdag 1 februari 2020 21:03 schreef xzaz het volgende:
Johan is door een chinees anaal genomen de avond er voor.
Dit dus.quote:Op zaterdag 1 februari 2020 21:09 schreef Redefine het volgende:
Dus 70% goed, maar dan slechts 320 euro
Elke auto verdubbelde steeds en het begon met 5 euro, 7 auto's is dan 320 euroquote:Op zaterdag 1 februari 2020 21:09 schreef Redefine het volgende:
Ja ik was er als kandidaat niet eens aan begonnen.quote:Op zaterdag 1 februari 2020 21:09 schreef Henno het volgende:
Dit was echt zo'n opdracht die gedoemd was te mislukken, de eerste fouten hebben de grootste impact...
[..]
Dit dus.
Welkom in Wie is de mol. Uiteindelijk valt er 500.000 te verdienen maar blijft de pot door allemaal trucjes op 10.000 euro steken ;-)quote:Op zaterdag 1 februari 2020 21:09 schreef Redefine het volgende:
Jep, 1 auto verkeerd en je bent 1280 euro kwijt. De auto daarna nog eens 640 euro en dan heb je al bijna niks meer.quote:Op zaterdag 1 februari 2020 21:09 schreef Henno het volgende:
Dit was echt zo'n opdracht die gedoemd was te mislukken, de eerste fouten hebben de grootste impact...
[..]
Dit dus.
Ah.quote:Op zaterdag 1 februari 2020 21:10 schreef Legoblokje het volgende:
[..]
Elke auto verdubbelde steeds en het begon met 5 euro, 7 auto's is dan 320 euro
Je denkt dat ik voor het eerst kijk?quote:Op zaterdag 1 februari 2020 21:10 schreef eborn het volgende:
[..]
Welkom in Wie is de mol. Uiteindelijk valt er 500.000 te verdienen maar blijft de pot door allemaal trucjes op 10.000 euro steken ;-)
Per auto verdubbeld. Dan tellen de laatste drie dus extra zwaar in absolute zin.quote:Op zaterdag 1 februari 2020 21:09 schreef Redefine het volgende:
Laten ze niet zien. Montage is de echte Molquote:
Nee hoor, was pure frustratie vam mij over de Nederlandse gierigheidquote:Op zaterdag 1 februari 2020 21:12 schreef Redefine het volgende:
[..]
Je denkt dat ik voor het eerst kijk?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |