Met gestrekte linkerarm of wat?quote:Op zaterdag 25 januari 2020 22:08 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Een ander persoon uit die groep heeft uit paniek private detective gespeeld, persoonlijke gegevens van dat koppel verspreidt op social media en politie gebeld.
Ik bedoelde rechterarm, stop de tijd.quote:Op zaterdag 25 januari 2020 22:10 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Gestrekte linkerarm? Waar moet dat symbool voor staan?
In Parijs was er een die de autoriteiten had misleid, terwijl ze wist dat ze ziek was en daarna erover ging opscheppen dat het haar gelukt was een nieuwe ziekte naar Europa te brengen. Sommige mensen verdienen echt een kogel.quote:Op zaterdag 25 januari 2020 22:05 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Ik zou ze maar even adviseren dit te melden!
Ik heb al voor het hele jaar vooruit betaaldquote:Op zaterdag 25 januari 2020 22:04 schreef Kim-Holland het volgende:
By the way; Mocht het zover komen dat hier de Corona losbreekt, mag ik wel hopen dat de mensen die ook elke maand trouw betalen aan zorgpremie voorrang hebben op de wanbetalers?
Of niet?
Ik ben nu ook wat aan het drinken, kut.quote:Op zaterdag 25 januari 2020 22:11 schreef Scrummie2.1 het volgende:
Was gister bij de cafetaria. Nu verkouden/hoesten.
Ja maar je drinken heb je niet gekocht van Chinezen, ik mijn patat wel! Ik ben er dus erger aan toe.quote:Op zaterdag 25 januari 2020 22:12 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik ben nu ook wat aan het drinken, kut.
Ja die vrouw, direct droppen boven Wuhan zonder parachute.quote:Op zaterdag 25 januari 2020 22:11 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
In Parijs was er een die de autoriteiten had misleid, terwijl ze wist dat ze ziek was en daarna erover ging opscheppen dat het haar gelukt was een nieuwe ziekte naar Europa te brengen. Sommige mensen verdienen echt een kogel.
En al mondkapjes besteld! Goed bezig!quote:Op zaterdag 25 januari 2020 22:11 schreef maily het volgende:
[..]
Ik heb al voor het hele jaar vooruit betaald
Win-win ....
In Contagion op verjaardag, 365 balletjes en dan een volgorde trekken.quote:Op zaterdag 25 januari 2020 22:06 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Maar wat als er 2,5 miljoen vaccins beschikbaar komen?
Wie meer biedt? Zoiets?
Juni, ik heb hem al in preorder staan, bij AliExpress.quote:Op zaterdag 25 januari 2020 22:10 schreef tesssssssss het volgende:
Je hoeft je nog niet druk te maken over de prijs van een vaccin zolang het er niet is.
Duurt tien jaar om zo een vaccin te ontwikkelen.
quote:Op zaterdag 25 januari 2020 22:08 schreef HetDonkertAan het volgende:
[..]
Nee, wanbetalers komen eerst aan de beurt en mensen die zichzelf Kim-Holland noemen op een forum komen als laatste aan de beurt hoorde ik net.
Hoeveel mensen ken jij die het niet betalen?quote:Op zaterdag 25 januari 2020 22:15 schreef Kim-Holland het volgende:
[..]
Alleen de mensen die het niet betalen denken zo.
Bedoelde jij dit lab? https://www.zerohedge.com(...)-dangerous-pathogensquote:Op zaterdag 25 januari 2020 22:14 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Juni, ik heb hem al in preorder staan, bij AliExpress.
Ik heb gehoord dat ze Kim Holland gewoon lekker kapot willen laten gaan zelfs.quote:Op zaterdag 25 januari 2020 22:08 schreef HetDonkertAan het volgende:
[..]
Nee, wanbetalers komen eerst aan de beurt en mensen die zichzelf Kim-Holland noemen op een forum komen als laatste aan de beurt hoorde ik net.
Geen idee, ik las dat vandaag hier.quote:Op zaterdag 25 januari 2020 22:20 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Bedoelde jij dit lab? https://www.zerohedge.com(...)-dangerous-pathogens
Er is er wel eentje daar ja:quote:Op zaterdag 25 januari 2020 22:23 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Geen idee, ik las dat vandaag hier.
Genoeg.quote:Op zaterdag 25 januari 2020 22:15 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Hoeveel mensen ken jij die het niet betalen?
Dat las ik inderdaad.quote:Op zaterdag 25 januari 2020 22:24 schreef Eufonie het volgende:
[..]
Er is er wel eentje daar ja:
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |