Dat was helemaal te gek inderdaad.quote:Op zaterdag 25 januari 2020 21:33 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Heerlijk zulke lamme dagen die je verbind aan bepaalde gebeurtenissen.
Ik ben de avond/nacht dat Nederland met 5-1 won van Spanje dusdanig naar de kloten gegaan dat het eerste wat ik de ochtend erna vroeg "hebben we echt met 5-1 gewonnen, of heb ik dat gedroomd?"
Mooi zulke herinneringen!quote:Op zaterdag 25 januari 2020 21:53 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dat was helemaal te gek inderdaad.
Zo herinnering ik me ook nog Nederland - Costa Rica. Toen was ik in het buitenland in een random bar met een heleboel Nederlanders aan het kijken.
in 1989 inderdaad. De wedstrijd die in de boeken staat als de wedstrijd van romarioooooooooooooooooooooo De Souza Faria. Maar voor mij was het behalve dat ook de wedstrijd van Juul Ellerman, die naast de drie van Romario de andere 2 PSV goals maakte. Die waren ook gewoon van hoge klasse en mooi voor het oog.quote:Op zaterdag 25 januari 2020 21:49 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ernstige flashbacks naar PSV - Steaua Boekarest in 1989 of zo. Ook eerst 1-0 achter komen en dan 5-1 winnen.
Heb al bijna 6 maanden geen bier opquote:Op zaterdag 25 januari 2020 22:48 schreef Dr_Flash het volgende:
Oi. Weer een dag niet aan bier drinken toegekomen
Waar?quote:Op zaterdag 25 januari 2020 23:17 schreef bitterbal het volgende:
aaaaaaarg.
Iedereen is gewoon sacho. Hoe dan
Misschien is het besmettelijk.quote:Op zaterdag 25 januari 2020 23:17 schreef bitterbal het volgende:
aaaaaaarg.
Iedereen is gewoon sacho. Hoe dan
Nee chef niet maar collega's.quote:Op zaterdag 25 januari 2020 23:24 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
De gasten ook? Heb je weer mot met de chef?
Nerm.quote:Op zaterdag 25 januari 2020 23:25 schreef Budapestenaar het volgende:
Net thee gemaakt. Maar vergeten dat ik vanmiddag azijn in de waterkoker had gedaan.
Quelle surprise!quote:Op zaterdag 25 januari 2020 23:27 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Earl Grey met azijn is geen aanrader
’t Duurde toch een paar seconden voor ik doorhad waarom die thee zo ranzig wasquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |