Geen toiletpapier? Of zeep? Of water?quote:Op zaterdag 25 januari 2020 15:26 schreef SeLang het volgende:
Ik woon in een wijk met veel Chinese studenten, dus ik bereid mij alvast voor op een pandemic des doods. Ik kan wekenlang binnen blijven.
Momenteel op voorraad:
- 16 kg zilvervlies rijst
- 72 potten met diverse sauzen
- 40 pakjes soep
- 10 liter houdbaar vruchtensap
En cruciaal
- Steripen om met UV-C straling virussen en bacteriën in drinkwater te doden
Soepblikken-expert in the house.quote:Op zaterdag 25 januari 2020 15:26 schreef SeLang het volgende:
Ik woon in een wijk met veel Chinese studenten, dus ik bereid mij alvast voor op een pandemic des doods. Ik kan wekenlang binnen blijven.
Momenteel op voorraad:
- 40 pakjes soep
En cruciaal
Serieus? Heb je zoveel eten in huis?quote:Op zaterdag 25 januari 2020 15:26 schreef SeLang het volgende:
Momenteel op voorraad:
- 40 pakjes soep
En cruciaal
Toiletpapier is inderdaad veel belangrijker dan water.quote:Op zaterdag 25 januari 2020 15:26 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Geen toiletpapier? Of zeep? Of water?
Maar vooral: toiletpapier.
Wel gekocht op de volgens de database bepaalde juiste momenten?quote:Op zaterdag 25 januari 2020 15:26 schreef SeLang het volgende:
Momenteel op voorraad:
- 40 pakjes soep
En cruciaal
#alwaysreadyquote:Op zaterdag 25 januari 2020 15:27 schreef maryen65 het volgende:
[..]
Serieus? Heb je zoveel eten in huis?
Ik heb deze nog thuis liggen, dus die doe ik dan op en dan ga ik gewoon boodschapjes doen.quote:Op zaterdag 25 januari 2020 15:26 schreef SeLang het volgende:
Momenteel op voorraad:
- 40 pakjes soep
En cruciaal
Daar zullen ze vast wel aan gedacht hebben.quote:Op zaterdag 25 januari 2020 15:42 schreef ootjekatootje het volgende:
Ze hebben 35 ziekenhuizen in Wuhan, is daar overal die paniek vraag ik me dan af?
Ze kunnen zo wat hotels ombouwen tot extra ziekenhuizen. Dat gaat toch veel sneller?
35 klinieken en 900 gespetter personen, dat zijn minder dan 42 personen per kliniek. En dan nog degene die denken het te hebben...quote:Op zaterdag 25 januari 2020 15:47 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Daar zullen ze vast wel aan gedacht hebben.
Dat dus, het compleet strippen van een hotel neemt ook kostbare tijd in beslag. Want (hoogpolige) vloerbedekking (om maar één voorbeeld te noemen) wil je echt niet in je ziekenhuis kamers hebben liggen.quote:Op zaterdag 25 januari 2020 15:47 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Daar zullen ze vast wel aan gedacht hebben.
Klopt, je bent onwillekeurig wat wantrouwend tov berichten uit die contreien.quote:Op zaterdag 25 januari 2020 15:54 schreef ConnerJohn het volgende:
Met China heb je een beetje datzelfde idee als bij Tsjernobyl, er is iets aan de hand maar het betreffende land is niet te vertrouwen. Het kan een ramp zijn die zijn weerga niet kent of over 2 weken zeggen we van Corona..dat is toch een gewoon een biertje?
Is dat Chernobyl-jodium?quote:Op zaterdag 25 januari 2020 15:33 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ik heb deze nog thuis liggen, dus die doe ik dan op en dan ga ik gewoon boodschapjes doen.
[ afbeelding ]
Zo'n filtermasker.quote:
Twitter gelovenquote:Op zaterdag 25 januari 2020 14:14 schreef Ryan3 het volgende:
10.000 doden al in Wuhan meldt iemand op twitter.
quote:Op zaterdag 25 januari 2020 16:07 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Doden zijn allemaal vrij oud. Ik stel dan ook voor om het virus om te dopen tot het 'OK boomer virus'
Die kregen wij vroeger in deze gemeente, tegen de kerncentrale van Doel aan liggend, wel ja, maar alleen voor bewoners jonger dan 46 jr. Foto is een gasmasker, bescherming tegen organische gassen tot 1000 ppm, wat een grondige bescherming is btw. Geen idee of het beschermt tegen een virus hoor, denk het wel, maar dat is niet de opzet.quote:
Ligt hier ook in de medicijnkast, werden drie jaar geleden uitgedeeld aan iedereen die binnen 100 kilometer van een kerncentrale woonde.quote:Op zaterdag 25 januari 2020 16:09 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Die kregen wij vroeger in deze gemeente, tegen de kerncentrale van Doel aan liggend, wel ja, maar alleen voor bewoners jonger dan 46 jr. Foto is een gasmasker, bescherming tegen organische gassen tot 1000 ppm, wat een grondige bescherming is btw. Geen idee of het beschermt tegen een virus hoor, denk het wel, maar dat is niet de opzet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |