Ik dacht Noors.quote:Op zaterdag 25 januari 2020 13:25 schreef Muskusboktor57 het volgende:
Ik was altijd in de veronderstelling dat Pingu Zweeds was, blijkt het gewoon Zwitsers te zijn.
Ik wist niet wat ik las.
Een intense schijtsessie hebbenquote:Op zaterdag 25 januari 2020 14:19 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Boys, ik heb net fantastisch zitten schijten
Lezen tijdens het schijten.quote:Op zaterdag 25 januari 2020 14:22 schreef Ifrane het volgende:
[..]
Een intense schijtsessie hebben![]()
Vroeger pakte ik er nog een Donald Duckie erbij. Genieten.
Jij veegt met een droog papiertje je stront uit over je kont totdat je papiertje niet meer verkleurd?quote:Op zaterdag 25 januari 2020 14:25 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Lezen tijdens het schijten.
De beste schijtsessies duren hooguit een minuut, inclusief het afvegen van de bips.
Gewoon wachten totdat 'ie recht voor het gat zit, zitten gaan, dumpen, vegen, klaar.
Je zou een keer Oeroeg van Hella Haasse moeten proberen.quote:Op zaterdag 25 januari 2020 14:26 schreef Muskusboktor57 het volgende:
Bij neuken is het dan weer andersom, dan pak ík op mijn beurt wat te lezen erbij. Om het klaarkomen juist uit te stellen.
Meestal lees ik dan iets van Connie Palmen.
Wie woont er op de beversestraat nummer 28?quote:Op zaterdag 25 januari 2020 12:42 schreef Caland het volgende:
Straks even de ruiten eruit keilen in de beversestraat 28
Pics ter illustratie.quote:Op zaterdag 25 januari 2020 14:51 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Jij veegt met een droog papiertje je stront uit over je kont totdat je papiertje niet meer verkleurd?
Ik douche mijn kont altijd schoon. Is veel hygienischer.
Hopelijk vind je deze user te idioot om spelfouten te mentionen en is het niet zo dat het je niet opviel.quote:
Ik had afkick verschijnselen toen ik van Japan naar NL terugkwam.quote:Op zaterdag 25 januari 2020 14:51 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Jij veegt met een droog papiertje je stront uit over je kont totdat je papiertje niet meer verkleurd?
Ik douche mijn kont altijd schoon. Is veel hygienischer.
Gay. Echt gay.quote:
Waarom ben ik nou weer te idioot?quote:Op zaterdag 25 januari 2020 15:41 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hopelijk vind je deze user te idioot om spelfouten te mentionen en is het niet zo dat het je niet opviel.
Ik gok zuurstofgebrek bij je geboorte.quote:Op zaterdag 25 januari 2020 15:46 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Waarom ben ik nou weer te idioot?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |