Morgen om 8 uur in de auto om 22km te gaan wandelen.quote:Op zaterdag 25 januari 2020 16:35 schreef DerRabbit het volgende:
Ik heb ook zin om te gaan stappen vanavond, maar morgen weer om 7 uur beginnen met werken.
Dus maar verstandig thuis blijven en WIDM kijken met een glas wijn.
Teamviewer?quote:Op zaterdag 25 januari 2020 16:36 schreef Dr_Flash het volgende:
ZUCHTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTT
Pa heeft een nieuwe PCGeīnstalleerd door een Student aan Huis. Maar die jongens kosten geld per uur dus zodra dat ding een windows boot screen geeft wordt die student naar huis gestuurd en ik word vervolgens geacht er iets werkends van te maken. De man krijgt Notepad nog niet eens zelf gestart. Computerervaring sinds 1991. Ik word hier zowat suicidaal van.
Lekker dankbaar voor je opvoeding en je leven.quote:Op zaterdag 25 januari 2020 16:36 schreef Dr_Flash het volgende:
ZUCHTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTT
Pa heeft een nieuwe PCGeīnstalleerd door een Student aan Huis. Maar die jongens kosten geld per uur dus zodra dat ding een windows boot screen geeft wordt die student naar huis gestuurd en ik word vervolgens geacht er iets werkends van te maken. De man krijgt Notepad nog niet eens zelf gestart. Computerervaring sinds 1991. Ik word hier zowat suicidaal van.
Oef, das ook niet niks.quote:Op zaterdag 25 januari 2020 16:36 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Morgen om 8 uur in de auto om 22km te gaan wandelen.
Das ook wel vroeg voor een zondag.
Yep!quote:Op zaterdag 25 januari 2020 16:36 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Met Molo en IJsdraakje, en 13998 anderen. Of zoiets.quote:Op zaterdag 25 januari 2020 16:38 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Oef, das ook niet niks.
Gewoon op eigen houtje of georganiseerde wandeling?
Welke wandeling?quote:Op zaterdag 25 januari 2020 16:36 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Dit heeft niets met dankbaarheid te maken. Technobeten iets over pc's uitleggen is frustraties tot de max.quote:Op zaterdag 25 januari 2020 16:38 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Lekker dankbaar voor je opvoeding en je leven.
Ow, helemaal niets van meegekregenquote:Op zaterdag 25 januari 2020 16:39 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Met Molo en IJsdraakje, en 13998 anderen. Of zoiets.
Georganiseerd.
Ja, moet ik er eerst weer heen dus.quote:Op zaterdag 25 januari 2020 16:38 schreef Molo het volgende:
[..]
Teamviewer?
Hebben wij bij onze moeders ook maar gedaan, want wordt anders niks en je blijft erheen gaan vol frustratie en met nog meer naar huis
Er zijn loslopende grote grazers...quote:Op zaterdag 25 januari 2020 16:41 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ow, helemaal niets van meegekregen
In het algemeen wel maar ik ben altijd blij als ik mijn ouders kan helpen ergens mee wat niet bij hun tijd hoort, knopje omzetten.quote:Op zaterdag 25 januari 2020 16:40 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dit heeft niets met dankbaarheid te maken. Technobeten iets over pc's uitleggen is frustraties tot de max.
Rare manier om Molo en IJs te omschrijvenquote:Op zaterdag 25 januari 2020 16:42 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Er zijn loslopende grote grazers...
quote:Op zaterdag 25 januari 2020 16:47 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Rare manier om Molo en IJs te omschrijven
Ze zijn allebei groter dan mij....quote:Op zaterdag 25 januari 2020 16:47 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Rare manier om Molo en IJs te omschrijven
Mijn ouders maar een iPad gegeven om die reden. Daar kan weinig mis mee gaan.quote:Op zaterdag 25 januari 2020 16:41 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja, moet ik er eerst weer heen dus.
Hij moest natuurlijk een nieuwe Office licentie kopen, maar SaH heeft er dan maar OpenOffice op gezet want graties. Maar daarin gaan kennelijk sommige dingen nčt weer een beetje anders, of een beetje boel anders, of helemaal niet. En nu is het dus hommeles. En ik gebruik geen OpenOffice dus ik weet het verder ook niet.
Te laat. Moeten ze WEER alles opnieuw leren.quote:Op zaterdag 25 januari 2020 16:49 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Mijn ouders maar een iPad gegeven om die reden. Daar kan weinig mis mee gaan.
Als ik vrouwen tegenkom die groter zijn dan ik, word ik een tikje ongemakkelijk. Maar goed, ik ben 2 meter dus dat gebeurt niet vaakquote:Op zaterdag 25 januari 2020 16:49 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Ze zijn allebei groter dan mij....
Ok, Molo alleen als ze hakken aan heeft.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |