Ze zijn echt idioot klein van formaat en razendsnel.quote:Op zaterdag 25 januari 2020 10:58 schreef notturna het volgende:
[..]
Die lijken overigens niet echt op mussen.

Staartje om hoog? Van het vogeltje dan hequote:Op zaterdag 25 januari 2020 11:02 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ze zijn echt idioot klein van formaat en razendsnel.

quote:Op zaterdag 25 januari 2020 11:04 schreef notturna het volgende:
[..]
Staartje om hoog? Van het vogeltje dan he

Morge.quote:

quote:

stelletje kletskouzen zijn het ookquote:

Veel verschillende geluidjes ookquote:Op zaterdag 25 januari 2020 11:15 schreef drakin het volgende:
[..]
stelletje kletskouzen zijn het ook
De nachtgegaal zingt eerst en aan het eind van de zin schrijft hij het nog even op de typemachine:

Toch vind ik die heggemus mooier dan de nachtegaal.quote:Op zaterdag 25 januari 2020 11:19 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Veel verschillende geluidjes ook

Duiven zijn patatkippen.quote:Op zaterdag 25 januari 2020 11:18 schreef oma-Nijn het volgende:
Goedemorgen, allemaal vogelspotters. Mooi.
Ik heb 2 koolmeesjes, vorig was dat er maar 1. Een roodborstje, een ekster en gisteren een heel klein bruin vogeltje. Ik kreeg hem niet op de fotoNou heb ik er geen verstand van, maar gekoekeld en hij leek heel veel op een winterkoninkje.
Geen idee of dat kan.
Die kutduiven tel ik niet

merelsquote:Op zaterdag 25 januari 2020 11:21 schreef drakin het volgende:
[..]
Toch vind ik die heggemus mooier dan de nachtegaal.

hier ook en duivenquote:Op zaterdag 25 januari 2020 11:55 schreef Deisyy het volgende:
Ik spot momenteel meerkoetjes, eenden, meeuwen en zwanen.
En een enkele schijtlijster

Ben even wezen kijken het zijn kauwenquote:

Er zitten er meer, grotere en die kauwen, de andere zijn zwartquote:Op zaterdag 25 januari 2020 10:50 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ah ik wist niet je woonsituatie. Dan kan kraaien prima.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |