Heggemus?quote:Op zaterdag 25 januari 2020 10:35 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Nee, die zijn er te fel van kleur voor op hun kop. Geen bomen in de tuin ook hier, maar ze gaan alle struiken en de schutting af op zoek naar spinnetjes.
Spinnetjes brengen gelukquote:Op zaterdag 25 januari 2020 10:35 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Nee, die zijn er te fel van kleur voor op hun kop. Geen bomen in de tuin ook hier, maar ze gaan alle struiken en de schutting af op zoek naar spinnetjes.
Hm, dat zou het inderdaad wel eens kunnen zijn. Zal wat beter op kleur en tekening gaan letten.quote:
Ow dan is je geluk opquote:
Die lijken overigens niet echt op mussen.quote:Op zaterdag 25 januari 2020 10:56 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Hm, dat zou het inderdaad wel eens kunnen zijn. Zal wat beter op kleur en tekening gaan letten.
Ze zijn echt idioot klein van formaat en razendsnel.quote:Op zaterdag 25 januari 2020 10:58 schreef notturna het volgende:
[..]
Die lijken overigens niet echt op mussen.
Staartje om hoog? Van het vogeltje dan hequote:Op zaterdag 25 januari 2020 11:02 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ze zijn echt idioot klein van formaat en razendsnel.
quote:Op zaterdag 25 januari 2020 11:04 schreef notturna het volgende:
[..]
Staartje om hoog? Van het vogeltje dan he
Morge.quote:
quote:
stelletje kletskouzen zijn het ookquote:
Veel verschillende geluidjes ookquote:Op zaterdag 25 januari 2020 11:15 schreef drakin het volgende:
[..]
stelletje kletskouzen zijn het ook
De nachtgegaal zingt eerst en aan het eind van de zin schrijft hij het nog even op de typemachine:
Toch vind ik die heggemus mooier dan de nachtegaal.quote:Op zaterdag 25 januari 2020 11:19 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Veel verschillende geluidjes ook
Duiven zijn patatkippen.quote:Op zaterdag 25 januari 2020 11:18 schreef oma-Nijn het volgende:
Goedemorgen, allemaal vogelspotters. Mooi.
Ik heb 2 koolmeesjes, vorig was dat er maar 1. Een roodborstje, een ekster en gisteren een heel klein bruin vogeltje. Ik kreeg hem niet op de fotoNou heb ik er geen verstand van, maar gekoekeld en hij leek heel veel op een winterkoninkje.
Geen idee of dat kan.
Die kutduiven tel ik niet
merelsquote:Op zaterdag 25 januari 2020 11:21 schreef drakin het volgende:
[..]
Toch vind ik die heggemus mooier dan de nachtegaal.
hier ook en duivenquote:Op zaterdag 25 januari 2020 11:55 schreef Deisyy het volgende:
Ik spot momenteel meerkoetjes, eenden, meeuwen en zwanen.
En een enkele schijtlijster
Ben even wezen kijken het zijn kauwenquote:
Er zitten er meer, grotere en die kauwen, de andere zijn zwartquote:Op zaterdag 25 januari 2020 10:50 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ah ik wist niet je woonsituatie. Dan kan kraaien prima.
Nee, dat wist ik niet, maar die vlaamse gaaien zitten hier ook veel, mooie beestenquote:Op zaterdag 25 januari 2020 10:52 schreef drakin het volgende:
[..]
Dat zijn dus roeken, lijken erg op de kraai, maar roeken leven in grote groepen.
roeken zijn de lelijkerds onder de kraaiachtigen
Wist je dat de vlaamse gaai en ekster ook onder kraaiachtigen vallen?
Ja had ik ook nooit van gehoord, maar heb hier drie soorten mussen op het lijstje staanquote:
Ravenquote:Op zaterdag 25 januari 2020 12:15 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Er zitten er meer, grotere en die kauwen, de andere zijn zwart
Ja, die zitten hier ook vaak, het is wel opletten want je hebt ook meesjes of vinkjes die een rood borstje hebben,quote:Op zaterdag 25 januari 2020 10:59 schreef drakin het volgende:
Ik zie de laatste tijd hier naast merels vaak roodborstjes
Ja, die komen op de pinda's afquote:Op zaterdag 25 januari 2020 12:16 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee, dat wist ik niet, maar die vlaamse gaaien zitten hier ook veel, mooie beesten
Ik ook niet, klotu h beesten, maar die grote kraaien of kauwen vind ik ook niet leuk DIe gaan ze wild te keer hele pinda netjes op de grond, klein beestjes wegquote:Op zaterdag 25 januari 2020 11:18 schreef oma-Nijn het volgende:
Goedemorgen, allemaal vogelspotters. Mooi.
Ik heb 2 koolmeesjes, vorig was dat er maar 1. Een roodborstje, een ekster en gisteren een heel klein bruin vogeltje. Ik kreeg hem niet op de fotoNou heb ik er geen verstand van, maar gekoekeld en hij leek heel veel op een winterkoninkje.
Geen idee of dat kan.
Die kutduiven tel ik niet
quote:Op zaterdag 25 januari 2020 11:55 schreef Deisyy het volgende:
Ik spot momenteel meerkoetjes, eenden, meeuwen en zwanen.
En een enkele schijtlijster
all birds,quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |