quote:Op dinsdag 21 januari 2020 20:12 schreef JoshCampbell het volgende:
Hiddema gespot op Den Haag CS, zal ik om een selfie vragen?
Lol emoquote:
Gooi jezelf wegquote:Op vrijdag 24 januari 2020 22:34 schreef Rozevla het volgende:
Wat een kut TT van een of andere debiele newbie !!!!!!
quote:
quote:KLB - Zet zich het meest voor schut 2019
quote:
quote:
Ik trap er niet in. Zodra het gezellig is hier duiken die sfeersponzen weer opquote:Op zaterdag 25 januari 2020 14:42 schreef Solotovski het volgende:
Jongens nog geen Haags of Chevy hier. Dit topic kan gewoon weer leuk en gezellig worden
Zal ik hun posts verwijderen moewhahahaquote:Op zaterdag 25 januari 2020 14:44 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Ik trap er niet in. Zodra het gezellig is hier duiken die sfeersponzen weer op
Chevy heeft daar een handig scriptje voor.quote:Op zaterdag 25 januari 2020 14:44 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Ik trap er niet in. Zodra het gezellig is hier duiken die sfeersponzen weer op
Liever hun accountquote:Op zaterdag 25 januari 2020 14:45 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Zal ik hun posts verwijderen moewhahaha
Ik ben geen tovenaarquote:
Heb je je niet aan de policy gehouden?quote:Op zaterdag 25 januari 2020 14:52 schreef Solotovski het volgende:
M'n boete is nog steeds niet binnen
Die zijn ze vast niet vergeten
Waarvoorquote:Op zaterdag 25 januari 2020 14:52 schreef Solotovski het volgende:
M'n boete is nog steeds niet binnen
Die zijn ze vast niet vergeten
CK is de grootste engnek hier thoughquote:
quote:Op zaterdag 25 januari 2020 14:56 schreef TTSS het volgende:
[..]
CK is de grootste engnek hier though
Dit dus, ik vertrouw iemand die 24/7 lurkt en binnen een minuut een snedige reactie kan plaatsen voor geen meter.quote:
Je kan normaal gaan doen tegen mijn vriend CK, PTSSquote:Op zaterdag 25 januari 2020 14:56 schreef TTSS het volgende:
[..]
CK is de grootste engnek hier though
Ondertussen ben jij degene die moeite doet in het achterhalen van users hun identiteit.quote:Op zaterdag 25 januari 2020 14:58 schreef TTSS het volgende:
[..]
Dit dus, ik vertrouw iemand die 24/7 lurkt en binnen een minuut een snedige reactie kan plaatsen voor geen meter.
Niks mis met een beetje training in online stalking, je weet nooit wanneer die skill van pas gaat komen.quote:Op zaterdag 25 januari 2020 15:00 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ondertussen ben jij degene die moeite doet in het achterhalen van users hun identiteit.
Ben je bijgekomen van je meltdown?quote:Op zaterdag 25 januari 2020 14:59 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Je kan normaal gaan doen tegen mijn vriend CK, PTSS
Ja kan niet 24h stoned zijnquote:
HAquote:Op zaterdag 25 januari 2020 15:03 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Ja kan niet 24h stoned zijn
@Amaranthaquote:Op zaterdag 25 januari 2020 15:03 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Ja kan niet 24h stoned zijn
Iets stoms wat m'n eigen schuld wasquote:
Ze moet toch watquote:Op zaterdag 25 januari 2020 15:34 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Is Amarantha altijd onder invloed?
Nee ik kom toch niet in van die massagesalons waar jij komt en ga ook geen Chinees meer halen.quote:
Zou er ook niet wakker van liggen als jij corona virus krijgt dus primaquote:Op zaterdag 25 januari 2020 19:19 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Nee ik kom toch niet in van die massagesalons waar jij komt en ga ook geen Chinees meer halen.
Als ik dat zou krijgen vlieg ik gewoon naar China en neem er zo veel mogelijk mee het graf in.quote:Op zaterdag 25 januari 2020 19:20 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Zou er ook niet wakker van liggen als jij corona virus krijgt dus prima
Alle bacillen gaan zo over mijn mooie hoofd heenquote:Op zaterdag 25 januari 2020 19:21 schreef Catkiller het volgende:
Jij loopt wel meer kans om besmet te worden aangezien snot naar beneden komt en jij onder iedereen leeft.
Nee probeer iets op te lopen echt geen zin maandag te werkenquote:
Gewoon een zwerver neuken wiens kruis al warm en naar kaas ruikt.quote:Op zaterdag 25 januari 2020 20:18 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Nee probeer iets op te lopen echt geen zin maandag te werken
Pindakaas op je kruis smerenquote:Op zaterdag 25 januari 2020 20:25 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Gewoon een zwerver neuken wiens kruis al warm en naar kaas ruikt.
Jij al een paar glazen wijn achter de kiezen?quote:
Ik heb een fles open ja maar het zal er bij 1 blijven, gewoon chill op de bankquote:Op zaterdag 25 januari 2020 22:31 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Jij al een paar glazen wijn achter de kiezen?
quote:Op zaterdag 25 januari 2020 22:59 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Ik heb een fles open ja maar het zal er bij 1 blijven, gewoon chill op de bank
Ja waarom niet?quote:Op zaterdag 25 januari 2020 23:09 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Of niet en ik snuif me hele tyfus kop eraf
That is the spiritquote:Op zaterdag 25 januari 2020 23:09 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Of niet en ik snuif me hele tyfus kop eraf
ewquote:
Pics van je schilderijquote:Op maandag 27 januari 2020 15:43 schreef Solotovski het volgende:
M'n schilderij wordt pas over 22 werkdagen bezorgd
Had eerst andere maar die kon ik nog annuleren want vond deze toch wat vetter staan qua kleuren aan de muurquote:
quote:Op maandag 27 januari 2020 15:53 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Had eerst andere maar die kon ik nog annuleren want vond deze toch wat vetter staan qua kleuren aan de muur
https://popartschilderije(...)-fiction-3-luik.html
Ja joh kan jou je jouw kinderen schelenquote:Op maandag 27 januari 2020 15:56 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik heb thuis geen enkel schilderij. Alleen portretten van mezelf.
Zelfs geen bloemen en planten in huis. Netjes hequote:Op maandag 27 januari 2020 16:25 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Ja joh kan jou je jouw kinderen schelen
Toch hahaha
Morgen komt mijn bonsai boompje binnenquote:Op maandag 27 januari 2020 16:37 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Zelfs geen bloemen en planten in huis. Netjes he
Saai.quote:Op maandag 27 januari 2020 16:37 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Morgen komt mijn bonsai boompje binnen
Mensen zonder planten of muur decoratie.quote:
quote:Op maandag 27 januari 2020 17:04 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Mensen zonder planten of muur decoratie.
Die zijn pas saai.
Zo
Dit zit
( haahaaatjes dat zei m’n moeder ook vannacht toen jij je pik in der kut stak )
Homo !!!!
Yupquote:Op maandag 27 januari 2020 17:28 schreef Rozevla het volgende:
[..]
ONZ / Niet meer naar mijn favo Chinese restaurant.
Heb jij hem verplaatst ?
Maar het is een klachtquote:
Corona virus heeft hier ook toegeslagen. Hele koelkast vol.quote:Op maandag 27 januari 2020 17:29 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Maar het is een klacht
Chinees is dicht en ze komen geheid terug met griep, als ze al terug komen
quote:Op maandag 27 januari 2020 17:32 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Corona virus heeft hier ook toegeslagen. Hele koelkast vol.
quote:Op maandag 27 januari 2020 17:33 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Bemoei je er niet mee ga lekker koken vrouw.
En toch stofzuigeren he.quote:Op maandag 27 januari 2020 17:37 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Daar moest ik ook om lachen
Nee klopt, maar het enige verschil is dat een feedbacktopic sneller vol komt dan een SC.quote:
Kloptquote:Op maandag 27 januari 2020 17:41 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Nee klopt, maar het enige verschil is dat een feedbacktopic sneller vol komt dan een SC.
quote:Op maandag 27 januari 2020 17:39 schreef Rozevla het volgende:
[..]
En toch stofzuigeren he.
Zonde
Freddy Mercury
Wat een kitschquote:Op maandag 27 januari 2020 15:53 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Had eerst andere maar die kon ik nog annuleren want vond deze toch wat vetter staan qua kleuren aan de muur
https://popartschilderije(...)-fiction-3-luik.html
Wat heb jij aan de muur hangen dan?quote:
Een Bart van der Leck, een Karel Appel, een Asselijn en wat blote wijven van Victoria Verbaanquote:Op maandag 27 januari 2020 18:01 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Wat heb jij aan de muur hangen dan?
waarschijnlijk een grote foto van zo’n vieze zwarte piemel met dikke paarse dop van der vriendje vrijdag.quote:Op maandag 27 januari 2020 18:01 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Wat heb jij aan de muur hangen dan?
Moet jij wetenquote:Op maandag 27 januari 2020 18:02 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Een Bart van der Leck, een Karel Appel, een Asselijn en wat blote wijven van Victoria Verbaan
Jeetje dat kan een kleuter nog makenquote:Op maandag 27 januari 2020 18:02 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Een Bart van der Leck, een Karel Appel, een Asselijn en wat blote wijven van Victoria Verbaan
Zie die van jou het nog niet doen thoquote:Op maandag 27 januari 2020 18:05 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Jeetje dat kan een kleuter nog maken
Omdat zijn poep niet blauw is maar anders kon hij dat prima.quote:Op maandag 27 januari 2020 18:08 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Zie die van jou het nog niet doen tho
Die heeft al moeite met een fatsoenlijke kopvoeter dus wat kom je cool doenquote:Op maandag 27 januari 2020 18:35 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Omdat zijn poep niet blauw is maar anders kon hij dat prima.
Misschien moet je mijn hoogbegaafde kind niet vergelijken met die dombo's die bij jou in de familie zittenquote:Op maandag 27 januari 2020 18:38 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Die heeft al moeite met een fatsoenlijke kopvoeter dus wat kom je cool doen
Heb niet eens pabo gedaan maar ik zal het doorgevenquote:Op maandag 27 januari 2020 18:45 schreef Catkiller het volgende:
Heb serieus nog nooit van het begrip kopvoeter gehoord, fijn dat ze je toch nog iets geleerd hebben op de pabo.
Is goed meisquote:Op maandag 27 januari 2020 18:46 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Heb niet eens pabo gedaan maar ik zal het doorgeven
Moet jij wetenquote:
quote:Op maandag 27 januari 2020 19:04 schreef Solotovski het volgende:
Bonsai wordt mijn ziel en zaligheid
Ok wdquote:Op maandag 27 januari 2020 21:15 schreef Solotovski het volgende:
Wow was net bij maatje die heeft Maine Coone kitten
Meteen activiteit als ik postquote:
Op zich wel leuk om die rondetijd te vermelden nu je het zegtquote:Op maandag 27 januari 2020 21:54 schreef Rozevla het volgende:
Heb je nu gelijk weer je tinder profiel ge-update @:chevycaprice?
Waar heb jij het nou over?quote:Op maandag 27 januari 2020 21:50 schreef ChevyCaprice het volgende:
Nürburgringtijd in de 488 GTB met 1.2s verbeterdWAT EEN GEWELDIGE PRESTATIE heey mensen
Nürburgringtijd in de 488 GTB met 1.2s verbeterdquote:
Ik mis de context. Ben jij een racecoureur?quote:Op maandag 27 januari 2020 22:31 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Nürburgringtijd in de 488 GTB met 1.2s verbeterd
Ja.quote:Op maandag 27 januari 2020 22:33 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Ik mis de context. Ben jij een racecoureur?
Rot op uit deze SCquote:Op maandag 27 januari 2020 22:33 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Ik mis de context. Ben jij een racecoureur?
Nee nee nee vlamans hij is ook welkomquote:
Ik zou me helemaal op mijn gemak voelen als jij een sappig verhaaltje over je buurvrouwtje hebt.quote:
Het regent volgens mij al sinds augustusquote:Op maandag 27 januari 2020 22:37 schreef Rozevla het volgende:
Ik word doodziek van die schijt voorspellingen van dat kut weer de komende tijd.
Wat is dat toch godver met dat kut weer
Boeie, je woont toch niet in een kartonnen doos?quote:Op maandag 27 januari 2020 22:37 schreef Rozevla het volgende:
Ik word doodziek van die schijt voorspellingen van dat kut weer de komende tijd.
Wat is dat toch godver met dat kut weer
Ben wel helemaal klaar met dat kut weer gewoonquote:Op maandag 27 januari 2020 22:39 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Boeie, je woont toch niet in een kartonnen doos?
Jazeker. Helaas wel inmiddels op het verouderde circuit, maar zodra er een update komt op Assetto Corsa download ik hem meteenquote:Op maandag 27 januari 2020 22:34 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Rij je ook wel eens op Zandvoort?
Oh ik denk je bent in RL een racecoureur.quote:Op maandag 27 januari 2020 22:41 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Jazeker. Helaas wel inmiddels op het verouderde circuit, maar zodra er een update komt op Assetto Corsa download ik hem meteen
Wat een kut act hequote:Op maandag 27 januari 2020 22:42 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Oh ik denk je bent in RL een racecoureur.![]()
Maar je speelt spelletjes.
Nee hij is gewoon niet goed.quote:Op maandag 27 januari 2020 22:42 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Dit is geen spelletje vriend. Dit is een way of life.quote:Op maandag 27 januari 2020 22:42 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Is geen act hoor. Zo ben ik echt.quote:
Ja klopt je bent echt niet goedquote:Op maandag 27 januari 2020 22:47 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Is geen act hoor. Zo ben ik echt.
quote:Op maandag 27 januari 2020 22:42 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
7:29.8 in de 488 GTB op de Nordschleifequote:Op maandag 27 januari 2020 22:51 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Post even meer rondetijden dan, ik ben daar wel benieuwd naar.
Maak je ook commentaries op YouTube?
quote:Op maandag 27 januari 2020 22:42 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Verdrietig verhaalquote:Op maandag 27 januari 2020 22:47 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Is geen act hoor. Zo ben ik echt.
@Solotovskiquote:Op maandag 27 januari 2020 23:19 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
7:29.8 in de 488 GTB op de Nordschleife
Waarom?quote:
Waarom?quote:Op maandag 27 januari 2020 23:22 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
@:solotovski
Dit is verschrikkelijk ja.
OMDAT JE IN DE OCHTEND NIET DOUCHTquote:
Waarom zou je douchen als je de hele dag spelletjes speelt?quote:Op maandag 27 januari 2020 23:31 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
OMDAT JE IN DE OCHTEND NIET DOUCHT
VIESPEUK
Vlieg eens op met die obsessie van je.quote:Op maandag 27 januari 2020 23:31 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
OMDAT JE IN DE OCHTEND NIET DOUCHT
VIESPEUK
Rtquote:Op maandag 27 januari 2020 23:33 schreef TTSS het volgende:
[..]
Waarom zou je douchen als je de hele dag spelletjes speelt?
Tijdens het slapen verlies je veel vocht. En als je niet iedere dag je bed wast, is dat dus vies als je opstaat.quote:Op maandag 27 januari 2020 23:33 schreef TTSS het volgende:
[..]
Waarom zou je douchen als je de hele dag spelletjes speelt?
Waarom achtervolg je me er dan mee, teringdebiel.quote:Op maandag 27 januari 2020 23:34 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Tijdens het slapen verlies je veel vocht. En als je niet iedere dag je bed wast, is dat dus vies als je opstaat.
Maar goed, als je toch in je stinkzoldertje blijft zal het mij ook een rotzorg zijn.
Ik dacht dat racecoureurs zich wat meer konden beheersen.quote:Op maandag 27 januari 2020 23:35 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Waarom achtervolg je me er dan mee, teringdebiel.
Met het gewicht van hem waarschijnlijk een kwartier lopenquote:Op dinsdag 28 januari 2020 00:55 schreef FernandoMartinez het volgende:
@:Rozevla wat is jouw record naar de plee toe rennen als je aan de race bent?
Wowquote:Op dinsdag 28 januari 2020 01:06 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Met het gewicht van hem waarschijnlijk een kwartier lopen
Fucking kut weer dus niks geen mooie dag dus chevy zal hem idd wel ff nog verder de grond in trappenquote:Op dinsdag 28 januari 2020 08:15 schreef Solotovski het volgende:
Wat een mooie nieuwe dag weer voor Chevy om deze hele sc weer te verkrachten
De stoelgang van Rozevla en de moodswings van Aber maken de SC nog een beetje gangbaar, die F1-races van Chevy is net zaaddodende pasta in een uitgestorven SCquote:Op dinsdag 28 januari 2020 08:15 schreef Solotovski het volgende:
Gelukkig ben jij er om zijn posts literair te verkrachtenquote:Op dinsdag 28 januari 2020 08:15 schreef Solotovski het volgende:
Idd, hij zou er eens wat mee moeten doenquote:Op dinsdag 28 januari 2020 08:31 schreef FernandoMartinez het volgende:
[..]
De stoelgang van Rozevla en de moodswings van Aber maken de SC nog een beetje gangbaar, die F1-races van Chevy is net zaaddodende pasta in een uitgestorven SC
Maar nu heb ik nog geen antwoord op mijn vraagquote:
Wa??quote:Op dinsdag 28 januari 2020 08:55 schreef FernandoMartinez het volgende:
[..]
Maar nu heb ik nog geen antwoord op mijn vraag
Wat jouw racerecord naar de pot isquote:
Lekker kom van de week even langsquote:
Volgende keer ff klokken.quote:Op dinsdag 28 januari 2020 10:06 schreef FernandoMartinez het volgende:
[..]
Wat jouw racerecord naar de pot is
Haha negers en kipquote:Op dinsdag 28 januari 2020 10:32 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Lekker kom van de week even langs
Ferrari 488 GTB ACHTERLIJKE TERINGGEKquote:Op dinsdag 28 januari 2020 09:00 schreef Rozevla het volgende:
Door dat kut weer ligt weer die plant om die altijd met een simpel zuchtje wind al om flikkert.
Dwarsligger
Ik noem hem chevy
WANT DIE LIGT OOK ALTIJD DWARS MET ZIJN NISSAN 5888 GTR OP DE NURBURGRING JAWELLLLLLLLL
Met 250 gram kaas erop?quote:Op dinsdag 28 januari 2020 10:52 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Volgende keer ff klokken.
Ben nu een heerlijk kaasuien brood aan het afbakken
Tijdens het spelen van computerspelletjes?quote:
Eten achter de pcquote:Op dinsdag 28 januari 2020 13:33 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Tijdens het spelen van computerspelletjes?
Maat 41 heb ikquote:
Goh, nog kleiner dan die van @Rozevla? Bijzonder.quote:Op dinsdag 28 januari 2020 15:07 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
HAHAHAHAHAHAHAHA IK XXXXXXXL
Wie?quote:Op dinsdag 28 januari 2020 15:08 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Goh, nog kleiner dan die van @:rozevla? Bijzonder.
Vervelendquote:
Neen, dat griepje ben ik nog niet helemaal beter van. Dat vertieft echt alles.quote:Op dinsdag 28 januari 2020 15:13 schreef ChevyCaprice het volgende:
Jij nog energie voor de rest van de dag?
Wat zeg ik danquote:Op dinsdag 28 januari 2020 15:14 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Zeg jij toch ook na ieder PR rondje?
Corona?quote:Op dinsdag 28 januari 2020 15:14 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Neen, dat griepje ben ik nog niet helemaal beter van. Dat vertieft echt alles.
Nice.quote:Op dinsdag 28 januari 2020 15:15 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Wat zeg ik dan![]()
Dan juich ik de pannen van het dak man
Gisteravond weer gelukt. Geeft altijd een enorme kick
Zo dan!!!quote:Op dinsdag 28 januari 2020 15:16 schreef ChevyCaprice het volgende:
Mooie is, ik ben in iets meer dan een maand van 7:45 naar 7:29 gegaan. Dat noem je progressie en dat is geweldig om mee te maken.
Precies. Elke dag even een rondje en je leert die baan én die auto kennen.quote:
Echt super knap jongen!quote:Op dinsdag 28 januari 2020 15:18 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Precies. Elke dag even een rondje en je leert die baan én die auto kennen.
Mooie is dat ik die hele 15 km nu uit m'n hoofd ken. Kan ik straks mooi in het echt een rondje doen
Ik vind dit superstoer!!quote:Op dinsdag 28 januari 2020 15:18 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Mooie is dat ik die hele 15 km nu uit m'n hoofd ken. Kan ik straks mooi in het echt een rondje doen
quote:Op dinsdag 28 januari 2020 15:18 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Echt super knap jongen!
[ link | afbeelding ]
Weet ikquote:Op dinsdag 28 januari 2020 15:19 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik vind dit superstoer!!
quote:Op dinsdag 28 januari 2020 15:22 schreef Rozevla het volgende:
Alle duiven op de dam
Sjalalalie sjalalala
Ja die nemen het ervan
Sjalalalie sjalalala
IK BEN NU KEIHARD DOOR JOU JONGEN!!!!!!quote:Op dinsdag 28 januari 2020 15:18 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 28 januari 2020 15:22 schreef Rozevla het volgende:
Alle duiven op de dam
Sjalalalie sjalalala
Ja die nemen het ervan
Sjalalalie sjalalala
Heb je deze op bladmuziek voor mijquote:Op dinsdag 28 januari 2020 15:22 schreef Rozevla het volgende:
Alle duiven op de dam
Sjalalalie sjalalala
Ja die nemen het ervan
Sjalalalie sjalalala
Geen idee.quote:Op dinsdag 28 januari 2020 15:23 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Zo’n geluk zullen wij wel weer niet hebben
Hoe noem je een trompettist die van bladmuziek leestquote:Op dinsdag 28 januari 2020 15:39 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
Heb je deze op bladmuziek voor mij
Vrind.quote:Op dinsdag 28 januari 2020 16:02 schreef 2NutZ het volgende:
Af en toe scroll ik even hierdoor heen maar wel veel losertjes\kloontjes posten hier nu hoor.
Gelukkig nog wel een paar oude rotten maar damn… wat een armoe...
Haagsequote:
Haags is de slechtste hahahahquote:
Ik vind jullie allebei even goed.quote:
Ja man gaat goed. Met jou ook? heb je al vakantie geboekt? ik ga ws Mallorca aankomende zomerquote:
Lekker man, Mallorca is leuk. Ik zit in juni in Spanje. Wil eigenlijk nog een keer, wellicht weer in november.quote:Op dinsdag 28 januari 2020 16:24 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja man gaat goed. Met jou ook? heb je al vakantie geboekt? ik ga ws Mallorca aankomende zomer
Ja, jij was daar ook geweest toch? klinkt goed in elk geval. Waar in Spanje ga je?quote:Op dinsdag 28 januari 2020 16:25 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Lekker man, Mallorca is leuk. Ik zit in juni in Spanje. Wil eigenlijk nog een keer, wellicht weer in november.
Ja, ben daar 2 jaar geleden geweest.quote:Op dinsdag 28 januari 2020 16:26 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja, jij was daar ook geweest toch? klinkt goed in elk geval. Waar in Spanje ga je?
Wil ik ook nog eens heen...quote:Op dinsdag 28 januari 2020 16:28 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja, ben daar 2 jaar geleden geweest.
Ja @ChevyCaprice, lees je het ook eens van een ander.quote:Op dinsdag 28 januari 2020 16:02 schreef 2NutZ het volgende:
Af en toe scroll ik even hierdoor heen maar wel veel losertjes\kloontjes posten hier nu hoor.
Gelukkig nog wel een paar oude rotten maar damn… wat een armoe...
Gast, al vond de halve wereld mij een debiel, kan mij het schelenquote:Op dinsdag 28 januari 2020 17:09 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ja @:ChevyCaprice, lees je het ook eens van een ander.
Enige vorm van zelfreflectie is hem vreemd dus zal vast niet over hem gaanquote:Op dinsdag 28 januari 2020 17:09 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ja @:ChevyCaprice, lees je het ook eens van een ander.
Yo twee nootquote:
Zou jij over hem heen gaan?quote:Op dinsdag 28 januari 2020 17:29 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Enige vorm van zelfreflectie is hem vreemd dus zal vast niet over hem gaan
Zelfs ik heb mijn grenzenquote:
Jammer, had het Chev gegundquote:Op dinsdag 28 januari 2020 17:42 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Zelfs ik heb mijn grenzen
Misschien krijg je dan een horloge van hemquote:Op dinsdag 28 januari 2020 17:42 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Zelfs ik heb mijn grenzen
Koop liever zelfquote:Op dinsdag 28 januari 2020 17:44 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Misschien krijg je dan een horloge van hem
Of mag je een rondje rijden in zijn playseatquote:Op dinsdag 28 januari 2020 17:44 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Misschien krijg je dan een horloge van hem
Het lijkt me beter dat je in de VBL sc gaat posten.quote:Op dinsdag 28 januari 2020 17:20 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Gast, al vond de halve wereld mij een debiel, kan mij het schelen
KOEEEEKOEKJES
Luisteren doet ie niet hoorquote:Op dinsdag 28 januari 2020 17:55 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Het lijkt me beter dat je in de VBL sc gaat posten.
Klopt ik leesquote:
DENK JE WEL EEN BEETJE AAN JE GEZONDHEID OUWE DRANKORGELquote:Op dinsdag 28 januari 2020 18:42 schreef Rozevla het volgende:
KLAAR MET WERKEN
KOEKOEKJES
WIJNEN WIJNEN WIJNEN WIJNEN
WAAAAAAAAAT GOEEEEEEEEEEED
Pleur maar lekker op jaquote:Op dinsdag 28 januari 2020 21:44 schreef Rozevla het volgende:
Haha kijk deze dooie sc’tje
Gauw weer terug naar VBL SC
SNEL VERTEL ONS JE RONDE TIJD !!! Bquote:
Een half uur voor een rondje om die pens van je.quote:Op dinsdag 28 januari 2020 22:33 schreef Rozevla het volgende:
[..]
SNEL VERTEL ONS JE RONDE TIJD !!! B
WE HANGEN AAN JE LIPPEN!!!!!!!
Heerlijk toch, zo’n vroege ochtend.quote:Op woensdag 29 januari 2020 06:04 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Tandjes wat ben jij vroeg
Weet niet ik slaap altijd uit.quote:Op woensdag 29 januari 2020 10:44 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Heerlijk toch, zo’n vroege ochtend.
(lol)quote:Op woensdag 29 januari 2020 12:25 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Weet niet ik slaap altijd uit.
Teringluiquote:Op woensdag 29 januari 2020 12:25 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Weet niet ik slaap altijd uit.
soww hey koekoekquote:
Eyyy ze komen alleen nog maar voor de 0...quote:
Wattequote:Op woensdag 29 januari 2020 14:32 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
Eyyy ze komen alleen nog maar voor de 0...
Heb nog wortelsap in je moeder gespoten terwijl we op de neurenbergring Chevy aan het uitlachen warenquote:
Zegt 'ie nadat hij iedereen heeft weggejaagd met z'n kutposts die niemand ook maar ene tyfusneuk boeit.quote:
Volgens mij praat je nu over jezelf.quote:Op woensdag 29 januari 2020 20:15 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Zegt 'ie nadat hij iedereen heeft weggejaagd met z'n kutposts die niemand ook maar ene tyfusneuk boeit.
Rozevla posts zijn uniek en niet te voorspellen. ChevyCaprice posts zijn voorspelbaar en krijgen veelal hoogstens een reactie van een andere mod.quote:Op woensdag 29 januari 2020 20:15 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Zegt 'ie nadat hij iedereen heeft weggejaagd met z'n kutposts die niemand ook maar ene tyfusneuk boeit.
Goeie zelfreflectie manquote:Op woensdag 29 januari 2020 20:15 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 29 januari 2020 20:17 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Volgens mij praat je nu over jezelf.
Kan er naast zitten hoor.
Wanneer heb je weer een leuke date ?quote:Op woensdag 29 januari 2020 20:15 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ik zoek nog een leuke blauwe muurbloem.quote:Op woensdag 29 januari 2020 20:48 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Wanneer heb je weer een leuke date ?
ONEE LAAT MAAR!!!
Iedereen rent weg van je.
Misschien kan je vragen of je bij een boer op het land aan het werk mag als vogelverschrikker.
Kijk hem mad wordenquote:Op woensdag 29 januari 2020 20:48 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Wanneer heb je weer een leuke date ?
ONEE LAAT MAAR!!!
Iedereen rent weg van je.
Misschien kan je vragen of je bij een boer op het land aan het werk mag als vogelverschrikker.
Zegt meneer die een paar dagen geleden nog loopt te janken om z’n datequote:
Welke date? (lol)quote:Op woensdag 29 januari 2020 20:52 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Zegt meneer die een paar dagen geleden nog loopt te janken om z’n date
Is niet zijn schuld hoor!!1!quote:Op woensdag 29 januari 2020 20:55 schreef Solotovski het volgende:
Bedankt voor het killen van de sc, Chevy.
Srs
Als een SC door mij gekilld kan worden is het blijkbaar ook niet zo'n bijzondere SC.quote:Op woensdag 29 januari 2020 20:55 schreef Solotovski het volgende:
Bedankt voor het killen van de sc, Chevy.
Srs
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |