quote:Op dinsdag 21 januari 2020 20:12 schreef JoshCampbell het volgende:
Hiddema gespot op Den Haag CS, zal ik om een selfie vragen?
Lol emoquote:
Gooi jezelf wegquote:Op vrijdag 24 januari 2020 22:34 schreef Rozevla het volgende:
Wat een kut TT van een of andere debiele newbie !!!!!!
quote:
quote:KLB - Zet zich het meest voor schut 2019
quote:
quote:
Ik trap er niet in. Zodra het gezellig is hier duiken die sfeersponzen weer opquote:Op zaterdag 25 januari 2020 14:42 schreef Solotovski het volgende:
Jongens nog geen Haags of Chevy hier. Dit topic kan gewoon weer leuk en gezellig worden
Zal ik hun posts verwijderen moewhahahaquote:Op zaterdag 25 januari 2020 14:44 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Ik trap er niet in. Zodra het gezellig is hier duiken die sfeersponzen weer op
Chevy heeft daar een handig scriptje voor.quote:Op zaterdag 25 januari 2020 14:44 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Ik trap er niet in. Zodra het gezellig is hier duiken die sfeersponzen weer op
Liever hun accountquote:Op zaterdag 25 januari 2020 14:45 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Zal ik hun posts verwijderen moewhahaha
Ik ben geen tovenaarquote:
Heb je je niet aan de policy gehouden?quote:Op zaterdag 25 januari 2020 14:52 schreef Solotovski het volgende:
M'n boete is nog steeds niet binnen
Die zijn ze vast niet vergeten
Waarvoorquote:Op zaterdag 25 januari 2020 14:52 schreef Solotovski het volgende:
M'n boete is nog steeds niet binnen
Die zijn ze vast niet vergeten
CK is de grootste engnek hier thoughquote:
quote:Op zaterdag 25 januari 2020 14:56 schreef TTSS het volgende:
[..]
CK is de grootste engnek hier though
Dit dus, ik vertrouw iemand die 24/7 lurkt en binnen een minuut een snedige reactie kan plaatsen voor geen meter.quote:
Je kan normaal gaan doen tegen mijn vriend CK, PTSSquote:Op zaterdag 25 januari 2020 14:56 schreef TTSS het volgende:
[..]
CK is de grootste engnek hier though
Ondertussen ben jij degene die moeite doet in het achterhalen van users hun identiteit.quote:Op zaterdag 25 januari 2020 14:58 schreef TTSS het volgende:
[..]
Dit dus, ik vertrouw iemand die 24/7 lurkt en binnen een minuut een snedige reactie kan plaatsen voor geen meter.
Niks mis met een beetje training in online stalking, je weet nooit wanneer die skill van pas gaat komen.quote:Op zaterdag 25 januari 2020 15:00 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ondertussen ben jij degene die moeite doet in het achterhalen van users hun identiteit.
Ben je bijgekomen van je meltdown?quote:Op zaterdag 25 januari 2020 14:59 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Je kan normaal gaan doen tegen mijn vriend CK, PTSS
Ja kan niet 24h stoned zijnquote:
HAquote:Op zaterdag 25 januari 2020 15:03 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Ja kan niet 24h stoned zijn
@Amaranthaquote:Op zaterdag 25 januari 2020 15:03 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Ja kan niet 24h stoned zijn
Iets stoms wat m'n eigen schuld wasquote:
Ze moet toch watquote:Op zaterdag 25 januari 2020 15:34 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Is Amarantha altijd onder invloed?
Nee ik kom toch niet in van die massagesalons waar jij komt en ga ook geen Chinees meer halen.quote:
Zou er ook niet wakker van liggen als jij corona virus krijgt dus primaquote:Op zaterdag 25 januari 2020 19:19 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Nee ik kom toch niet in van die massagesalons waar jij komt en ga ook geen Chinees meer halen.
Als ik dat zou krijgen vlieg ik gewoon naar China en neem er zo veel mogelijk mee het graf in.quote:Op zaterdag 25 januari 2020 19:20 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Zou er ook niet wakker van liggen als jij corona virus krijgt dus prima
Alle bacillen gaan zo over mijn mooie hoofd heenquote:Op zaterdag 25 januari 2020 19:21 schreef Catkiller het volgende:
Jij loopt wel meer kans om besmet te worden aangezien snot naar beneden komt en jij onder iedereen leeft.
Nee probeer iets op te lopen echt geen zin maandag te werkenquote:
Gewoon een zwerver neuken wiens kruis al warm en naar kaas ruikt.quote:Op zaterdag 25 januari 2020 20:18 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Nee probeer iets op te lopen echt geen zin maandag te werken
Pindakaas op je kruis smerenquote:Op zaterdag 25 januari 2020 20:25 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Gewoon een zwerver neuken wiens kruis al warm en naar kaas ruikt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |