Ik ook wel,vanmorgen minder leuk nieuws gehad.quote:Op maandag 27 januari 2020 12:18 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Daarom. Kon het wel even gebruiken ook.
Wil je het vertellen?quote:Op maandag 27 januari 2020 12:26 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik ook wel,vanmorgen minder leuk nieuws gehad.
Mijn lievelingstante overleden.66 jaar.quote:
aws zo jong, gecondoleerd en sterkte!quote:Op maandag 27 januari 2020 12:32 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Mijn lievelingstante overleden.66 jaar.
Dank je.quote:Op maandag 27 januari 2020 12:33 schreef Voxs het volgende:
[..]
aws zo jong, gecondoleerd en sterkte!
Oh, dat is erg naar om te horen. Je begon net alles op de rit te krijgen en nu dit er overheen.quote:Op maandag 27 januari 2020 12:32 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
quote:Op maandag 27 januari 2020 12:37 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Oh, dat is erg naar om te horen. Je begon net alles op de rit te krijgen en nu dit er overheen.
Heel veel sterkte en big hug, FF.
Thanks.quote:Op maandag 27 januari 2020 12:40 schreef Lucky2Bastard het volgende:
FF, in de hoop dat je je zinnen kan verzetten.
Die krijsende kinderen op de achtergrondquote:Op maandag 27 januari 2020 08:05 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Erg vreemd en fraai om te zien die chemische reactie. Zonde dat het in elkaar zakt zodra je het aanraakt.
Deze meneer doet weer iets heel anders met aluminium. Beetje aan de primitieve kant, maar het laat mooi zien dat je met weinig middelen toch tot prachtig resultaat kan komen.
Je zal iedere dag zo je brood moeten verdienen, pfff.
Dat technische verhaal snap ik geen reet van.quote:
https://www.businessinsid(...)idered-a-pandemic-16quote:Op maandag 27 januari 2020 09:18 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Ze berichten er wel rg luchtig over, terwijl het binnen zeer korte tijd in diverse landen opdook, waaronder in Europa.
Dit is zo gaaf. En ik zie mijn kleuren voorbij komen ook!quote:
Dat ziet er niet heel lastig uit. Valt in de praktijk vast tegenquote:Op maandag 27 januari 2020 11:18 schreef Voxs het volgende:
[..]
Hmm we gaan het horen.
Etsen kan ook in de keuken, zonder gevaarlijk zuur, gewoon met azijn. En als etsplaat: aluminiumfolie! Enige probleem is het persen. Misschien met hele eigen gewicht er over rollen?
ah, inwrijven natuurlijk, met een deegroller bijvoorbeeld! Hier gebruiken ze een ander ding
quote:Op maandag 27 januari 2020 12:32 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dank je Tonja.quote:
Ik kan uren naar dat soort filmpjes kijken.quote:
gecondoleerd en sterktequote:Op maandag 27 januari 2020 12:32 schreef FreshFruit het volgende:
Thanks.quote:
Ik ben het helemaal met je eens wat die hoeken betreft. Zonde..quote:Op maandag 27 januari 2020 17:49 schreef Prisha het volgende:
[..]
Dit is zo gaaf. En ik zie mijn kleuren voorbij komen ook!
Vind alleen jammer dat ie rond 7:30 die hoeken en zo erin ging doen. Zonder, dus enkel het vloeiende, vond ik mooier,. Maar dat is persoonlijk.
Maar wat ontzettend gaaf, zoiets.
Keej, ik ben weer bijquote:
Geeft een leuke kijk op wie hij is, hoe hij er zelf over dacht n hoe het tot stand kwam. Toffe vent, te gek nummer, maar de stelling van 'de Mozart van de house scene' gaat wel wat ver hoor.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |