Had het al gelezen enne "De kans dat je bij een besmet persoon in het toestel stapt, is dus enorm klein."quote:Op maandag 27 januari 2020 09:23 schreef Voxs het volgende:
[..]
Hier wat verheldering van het RIVM
https://www.nu.nl/buitenl(...)het-coronavirus.html
Ik denk dat het een combi is van daadwerkelijk er nog enigszins vat/zicht op hebben én pogingen het publiek niet te laten paniekeren.quote:Op maandag 27 januari 2020 09:29 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Had het al gelezen enne "De kans dat je bij een besmet persoon in het toestel stapt, is dus enorm klein."
Dat is al voorgekomen.
Ja, dat vermoeden heb ik ook. Vandaag moet uitsluitsel geven of de stewardess nu besmet is of niet.quote:Op maandag 27 januari 2020 10:17 schreef Voxs het volgende:
[..]
Ik denk dat het een combi is van daadwerkelijk er nog enigszins vat/zicht op hebben én pogingen het publiek niet te laten paniekeren.
Hmm we gaan het horen.quote:Op maandag 27 januari 2020 10:40 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ja, dat vermoeden heb ik ook. Vandaag moet uitsluitsel geven of de stewardess nu besmet is of niet.
quote:Op maandag 27 januari 2020 11:30 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Die azijnmethode is ook te zien bij Forged in Fire. Goed plan, btw! Met 2 gewichten is het nog beter, dat biedt meer zekerheid voor garantie.
quote:Op maandag 27 januari 2020 11:30 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Of je rost er even met de auto overheen.
Ja, die is ook leuk. Toen ik klein voxsje was, zat ik bij een creatief centrum, daar ook veel gedaan. Water, zeepsop/olie (?), verf erin -->drijft. Papier er door halen.quote:
Hmm voor parttime tinyhousenquote:
Starterswoning.quote:
Ach, al dat spul is eeuwig houdbaar. Ben benieuwd naar het resultaat en die kinderen zullen het zéker waarderen.quote:Op maandag 27 januari 2020 11:34 schreef Voxs het volgende:
[..]![]()
Ik ga het binnenkort proberen. Ergens heb ik nog zo''n rollertje en ook litho-inkt. Al is dat uit het jaar nul, dus benieuwd of het nog bruikbaar is. Anders gewoon wat verdunde acryl of gouache.
Leuk om met de kinderen te doen ook.
[..]
Toch geen litho inkt meer..eerst maar proefje met acrylverf. Als het lukt, dan misschien de moeite waard inkt te halen. Ik zal het resultaat hier postenquote:Op maandag 27 januari 2020 11:57 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ach, al dat spul is eeuwig houdbaar. Ben benieuwd naar het resultaat en die kinderen zullen het zéker waarderen.
Zal binnenkort weer eens wat van dit soort muziek opscharrelen. Dat worden vaak erg fijne mixen.quote:
Top,ik werd gisteren helemaal vrolijk van deze track.quote:Op maandag 27 januari 2020 12:13 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Zal binnenkort weer eens wat van dit soort muziek opscharrelen. Dat worden vaak erg fijne mixen.
We verwachten minimaal een resultaat als in onderstaande afbeelding, anders is het de moeite niet.quote:Op maandag 27 januari 2020 12:11 schreef Voxs het volgende:
[..]
Toch geen litho inkt meer..eerst maar proefje met acrylverf. Als het lukt, dan misschien de moeite waard inkt te halen. Ik zal het resultaat hier posten
Daarom. Kon het wel even gebruiken ook.quote:Op maandag 27 januari 2020 12:14 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Top,ik werd gisteren helemaal vrolijk van deze track.
Dat is de lat wel heeuuul er hoog leggenquote:Op maandag 27 januari 2020 12:17 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
We verwachten minimaal een resultaat als in onderstaande afbeelding, anders is het de moeite niet.
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |