Het is een heel leuk ding, maar mensen uitnodigen om lekker pizza te komen bunkeren zit er niet in.quote:
Dat laatste doe je nog wel? Lijkt me ook leuk. Maar ja, wat niet..quote:Op zondag 26 januari 2020 13:58 schreef Voxs het volgende:
[..]
Toen ik jonger was, heb ik er een tijdje aangesacht te leren (brons)gieten, ivm beeldhouwen.
Ja, zoveel leuke dingen om te ondernemen/doen..quote:Op zondag 26 januari 2020 14:51 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Dat laatste doe je nog wel? Lijkt me ook leuk. Maar ja, wat niet..
Beeldhouwen lijkt me heel erg leuk om te doen.quote:Op zondag 26 januari 2020 15:56 schreef Voxs het volgende:
[..]
Ja, zoveel leuke dingen om te ondernemen/doen..
Nee, al jaren niet meer gedaan. Maar het kunstcollectief waar ik bij zit, en ook model teken, heeft een keramieklokaal. Ik ben van plan weer wat mij klei te spelen, een portret te maken.
Als ik er ooit aan toekom dan..eerst nog een hoop schilderijen af te schilderen.
Wow! Dat ding oogt zó fragiel. Je ziet 'm tijdens de testronde ook laag naar de grond gaan als hij in de buurt van de bomen komt. En dat laatste stukje is helemaal tof om te zien. Wel een kabaal zeg, pfff.quote:
Ah ja, dat heb ik toen live gezien. Gaaf.quote:Op zondag 26 januari 2020 17:19 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Wow! Dat ding oogt zó fragiel. Je ziet 'm tijdens de testronde ook laag naar de grond gaan als hij in de buurt van de bomen komt. En dat laatste stukje is helemaal tof om te zien. Wel een kabaal zeg, pfff.
Dit blijft ook geweldig, duurt alleen een beetje lang:
Ik op tvquote:Op zondag 26 januari 2020 17:30 schreef tonja het volgende:
[..]
Ah ja, dat heb ik toen live gezien. Gaaf.
Alleen om het uitzicht al.quote:
Lastig is dat zeker. Wat veel diverse dingen heb je al gedaan!quote:Op zondag 26 januari 2020 16:16 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Beeldhouwen lijkt me heel erg leuk om te doen.
Het kan best lastig zijn als je alles maar interessant blijft vinden. Glas in lood maken, meubels willen maken/opknappen, etsen, mixen en zou graag een keertje goud delven, gewoon om de ervaring.
Oude computers een nieuw leven geven heb ik wel gezien nu. Klei werd hier een fiasco. Daar heb je echt een kleioven bij nodig. Oh ja, emailleren ook zo eentje. Of boxen bouwen en dan tot de ontdekking komen dat je het beter kant en klaar had kunnen aanschaffen, inclusief speakers en de hele kliek.![]()
Enne, tiny house ook nog. En graveren was ook niet onaardig om te doen.
Allemaal leuk, een mens komt tijd tekort. Helemaal als je ook nog uren online hangt en muziek aan het verzamelen bent.
Wat tof! Zo te kunnen rondvliegen! Jammer van de enormr zwerm woedende wespen om je heen enkelquote:
Mooi! Die omgeving, zo tussen de bomen. En de inrichting is ook mooi, licht en rustigquote:
Ja!quote:
Ja!quote:Op zondag 26 januari 2020 19:00 schreef Voxs het volgende:
[..]
Lastig is dat zeker. Wat veel diverse dingen heb je al gedaan!
Goud heb ik een keer nep gedolven in EngelandDaar stond bij een mijn een nep-opstelling om te zeven. Emailleren heb ik wel gedaan ook. Ik zelf ben tegenwoordig vrij rechtlijnig: den kunsten. En daar is ook oneindig in de kiezen qua materialen. Op het collectief kan je ook glasbewerking doen en druk en etstechnieken. Dit laatste deed ik ooit al, en daar zou ik nog wel eens wat mee willen ook.
Vele plannen LuckyGewoon af en toe iets nieuws ondernemen.
Ja!quote:Op zondag 26 januari 2020 19:06 schreef Voxs het volgende:
[..]
Mooi! Die omgeving, zo tussen de bomen. En de inrichting is ook mooi, licht en rustig
Foei!quote:Op zondag 26 januari 2020 21:43 schreef Prisha het volgende:
Ik loop achter met de YT's. Begin van achter naar voren beginnen
Erg vreemd en fraai om te zien die chemische reactie. Zonde dat het in elkaar zakt zodra je het aanraakt.quote:
Het is toch om woedend om te worden dat men denkt, na de horror van de eerste bom, het nodig was een nog heftiger bom te maken, en dan gelijk 10.000 voor de zekerheid.quote:
En dat terwijl een simpel virus het klusje ook kan klaren.quote:Op maandag 27 januari 2020 08:25 schreef Voxs het volgende:
[..]
Het is toch om woedend om te worden dat men denkt, na de horror van de eerste bom, het nodig was een nog heftiger bom te maken, en dan gelijk 10.000 voor de zekerheid.
Ja, dat virus is zorgelijkquote:Op maandag 27 januari 2020 08:47 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
En dat terwijl een simpel virus het klusje ook kan klaren.
*mondkapje weer opdoet*
Hier wat verheldering van het RIVMquote:Op maandag 27 januari 2020 09:18 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Ze berichten er wel érg luchtig over, terwijl het binnen zeer korte tijd in diverse landen opdook, waaronder in Europa.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |