Ik ben nog niet bij. Maar heb nog de tijdquote:Op maandag 27 januari 2020 18:05 schreef tonja het volgende:
[..]
Keej, ik ben weer bij![]()
Ik ken die hele meneer niet
Robin Albers was een radio DJ bij de Avro die het eerste house programma daar presenteerde.De mixen daarvan zijn nog steeds legendarisch.dat was in 1991/1992.quote:Op maandag 27 januari 2020 18:05 schreef tonja het volgende:
[..]
Keej, ik ben weer bij![]()
Ik ken die hele meneer niet
quote:Op maandag 27 januari 2020 17:38 schreef tonja het volgende:
Ik denk dat de mensheid deze wel gaat overleven
Net Bob Ross. Dat je denkt, stop dan man, het is af! Maar het gáát maar door.quote:Op maandag 27 januari 2020 17:49 schreef Prisha het volgende:
[..]
Dit is zo gaaf. En ik zie mijn kleuren voorbij komen ook!
Vind alleen jammer dat ie rond 7:30 die hoeken en zo erin ging doen. Zonder, dus enkel het vloeiende, vond ik mooier,. Maar dat is persoonlijk.
Maar wat ontzettend gaaf, zoiets.
quote:Op maandag 27 januari 2020 18:13 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]Dat sowieso, alleen een vaccin ontwikkelen duurt gemiddeld een jaar. Wie weet hoeven ze de komende jaren toch niet zoveel huizen te bouwen als ze van plan waren.
Ja, ik denk toch regelmatig enough is enough...en eenvoud kan zo mooi zijn.quote:Op maandag 27 januari 2020 18:14 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Net Bob Ross. Dat je denkt, stop dan man, het is af! Maar het gáát maar door.
Ja! Precies datquote:Op maandag 27 januari 2020 18:14 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Net Bob Ross. Dat je denkt, stop dan man, het is af! Maar het gáát maar door.
Tsja, house.. Dat genre is niet aan mij besteed..quote:Op maandag 27 januari 2020 18:12 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Robin Albers was een radio DJ bij de Avro die het eerste house programma daar presenteerde.De mixen daarvan zijn nog steeds legendarisch.dat was in 1991/1992.
TOS waren heel filosofisch vaak.quote:Op maandag 27 januari 2020 18:22 schreef Prisha het volgende:
Ik zat net te kijken naar een lijst van oude Star Trek afleveringen....ik vond altijd dat veel aflevering titels zo mooi waren. Bijvoorbeeld deze:
Is There In Truth No Beauty?
en
City on The Edge of Forever
Ja, dat is mooi, zolang je niet al de sjaak bent tijdens die 6 maanden vaccinontwikkeling. Het zal wel in een wazige kroeg in Den Haag muteren, ergens eind februari.quote:Op maandag 27 januari 2020 18:19 schreef tonja het volgende:
[..]![]()
Volgens mijn neef (gepensioneerd viroloog) gaat het vaccin niet zo heel lang duren omdat het verwant is aan het SARS-virus.
Van mijn facebook:
[ afbeelding ]
Of tijdens carnaval.quote:Op maandag 27 januari 2020 18:23 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ja, dat is mooi, zolang je niet al de sjaak bent tijdens die 6 maanden vaccinontwikkeling. Het zal wel in een wazige kroeg in Den Haag muteren, ergens eind februari.
Ja.quote:
quote:Op maandag 27 januari 2020 18:23 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ja, dat is mooi, zolang je niet al de sjaak bent tijdens die 6 maanden vaccinontwikkeling. Het zal wel in een wazige kroeg in Den Haag muteren, ergens eind februari.
Mooiquote:Op maandag 27 januari 2020 18:24 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ja.
For the World is Hollow and I have Touched the Sky
Kunststukje op zichquote:
Eens. Soms zijn langere titels ook niet onaardig, zoals bij dit:quote:Op maandag 27 januari 2020 18:22 schreef Prisha het volgende:
Ik zat net te kijken naar een lijst van oude Star Trek afleveringen....ik vond altijd dat veel aflevering titels zo mooi waren. Bijvoorbeeld deze:
Is There In Truth No Beauty?
en
City on The Edge of Forever
Eens. Maar in het geval van ST vindt ik het zeer poëtisch.quote:Op maandag 27 januari 2020 18:33 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Eens. Soms zijn langere titels ook niet onaardig, zoals bij dit:
Maar doorgaans liever zo kort mogelijk. De film met de titel 'Wilde Wellust' hadden ze dan ook niet beter kunnen bedenken. Dat dekte de lading zeer precies. Oké, iets minder filosofisch die voorbeelden, maar toch.
Nog weinig aan de hand, maar het heeft al wat invloed:quote:Op maandag 27 januari 2020 18:25 schreef tonja het volgende:
[..]![]()
![]()
Het virus is, voor zover bekend, minder dodelijk ook dan SARS. Het verspreidt zich wel veel sneller.
Ja, absoluut, dat is een fraaie.quote:Op maandag 27 januari 2020 18:37 schreef Prisha het volgende:
Maar in het geval van ST vindt ik het zeer poëtisch.
De paniek gaat meer ellende veroorzaken dan het virus....quote:Op maandag 27 januari 2020 18:38 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Nog weinig aan de hand, maar het heeft al wat invloed:
"Mede door de zorgen over het coronavirus is de AEX-index met 2,5 procent gedaald. Daardoor sloot de Amsterdamse beursindex onder de 600 punten en dat is voor het eerst sinds 12 december. De olieprijs daalt ook, met bijna 3 procent."
Effe deze opzetten.....mijn interesse is opgewekt. Door plaatje én titel!quote:Op maandag 27 januari 2020 18:33 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Eens. Soms zijn langere titels ook niet onaardig, zoals bij dit:
Ja verdomd. Kon nog wel eens erger worden dan bij een Twitterbericht van Trump.quote:Op maandag 27 januari 2020 18:39 schreef tonja het volgende:
[..]
De paniek gaat meer ellende veroorzaken dan het virus....
Is al een oudje, maar erg lekker luisteren.quote:Op maandag 27 januari 2020 18:40 schreef Prisha het volgende:
[..]
Effe deze opzetten.....mijn interesse is opgewekt. Door plaatje én titel!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |