Eerste mens op mens besmetting buiten China.quote:One confirmed case in Vietnam had no travel history to any part of China but was a family member of a confirmed case who visited Wuhan. This suggests an instance of human to human transmission that occurred in Vietnam.
twitter:realDonaldTrump twitterde op vrijdag 24-01-2020 om 22:18:15China has been working very hard to contain the Coronavirus. The United States greatly appreciates their efforts and transparency. It will all work out well. In particular, on behalf of the American People, I want to thank President Xi! reageer retweet
twitter:HartvNL twitterde op vrijdag 24-01-2020 om 23:00:43Een van de twee patiënten in Frankrijk die besmet is met het coronavirus, is toch niet in Nederland geweest, laat het RIVM weten https://t.co/HUMBOWNvd6 reageer retweet
twitter:BNODesk twitterde op vrijdag 24-01-2020 om 23:11:10NOW: Hubei province, epicenter of the coronavirus outbreak, is reporting 15 additional deaths and 180 new cases reageer retweet
15% sterfte geeft mogelijk een miljard slachtoffers. Ik denk niet dat de Chinese overheid het risico overdrijft. Het is hen er alles aan gelegen om te voorkomen dat er paniek uitbreekt.quote:Op vrijdag 24 januari 2020 22:33 schreef LTVDK het volgende:
[..]
[..]
Das best een hoop qua percentages. Al neem ik dit onderzoek wel met een korreltje zout omdat het gefinancierd is door de Chinese overheid.
Kijk je uitquote:Op vrijdag 24 januari 2020 23:13 schreef nils7 het volgende:
Ik ben nu nabij Parijs, komt wel erg dichtbij zo.
twitter:SkyNewsBreak twitterde op vrijdag 24-01-2020 om 23:15:06Update: officials in France have announced a third case of coronavirus has been confirmed in the country reageer retweet
Eens met Trump in deze.quote:Op vrijdag 24 januari 2020 22:59 schreef Ali_boo het volgende:
China is idd zeer transparant , fucking clowntwitter:realDonaldTrump twitterde op vrijdag 24-01-2020 om 22:18:15China has been working very hard to contain the Coronavirus. The United States greatly appreciates their efforts and transparency. It will all work out well. In particular, on behalf of the American People, I want to thank President Xi! reageer retweet
Paniek om niks dus.quote:Op vrijdag 24 januari 2020 23:08 schreef Houtenbeen het volgende:
twitter:HartvNL twitterde op vrijdag 24-01-2020 om 23:00:43Een van de twee patiënten in Frankrijk die besmet is met het coronavirus, is toch niet in Nederland geweest, laat het RIVM weten https://t.co/HUMBOWNvd6 reageer retweet
quote:Op vrijdag 24 januari 2020 21:38 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Denk eerder aan de olympische spelen
Dat weet je niet. Kan prima zijn dat er besmette mensen al in Nederland geweest zijn. De wereld is klein geworden.quote:
Ik had al een kuchje voordat we hier geen gingen :-(quote:Op vrijdag 24 januari 2020 23:15 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]
Kijk je uittwitter:SkyNewsBreak twitterde op vrijdag 24-01-2020 om 23:15:06Update: officials in France have announced a third case of coronavirus has been confirmed in the country reageer retweet
Nederland doet vrolijk mee met onder het tapijt schuiven? Volgens de update op de frontpage heeft die patiënt zelf aangegeven via Nederland gereisd te zijn. En het RIVM zegt nu van niet. Juist ja.quote:Op vrijdag 24 januari 2020 23:08 schreef Houtenbeen het volgende:
En het tweede geval van mens-op-mens besmetting buiten Chinatwitter:BFMTV twitterde op vrijdag 24-01-2020 om 23:19:03Coronavirus: un troisième cas a été détecté à Paris, chez un proche du premier patient hospitalisé à l'hôpital Bichat https://t.co/NyNuyQ3dg0 reageer retweet
Die ander is dus wel in Nederland geweest.quote:Op vrijdag 24 januari 2020 23:21 schreef vosss het volgende:
[..]
Nederland doet vrolijk mee met onder het tapijt schuiven? Volgens de update op de frontpage heeft die patiënt zelf aangegeven via Nederland gereisd te zijn. En het RIVM zegt nu van niet. Juist ja.
Dat lijkt me stemmingmakerij. Wuhan heeft een rechtstreekse vlucht naar Parijs, waarom via een omweg naar Nederland en dan naar Frankrijk vliegen.quote:Op vrijdag 24 januari 2020 21:45 schreef hartloper het volgende:
Dus de kans is ook aannemelijk dat deze man mensen in Nederland heeft aangestoken.
Dat zou wel ernstig zijn, of laat ik mij nu meeslepen door de media (heisa)?
Verder vraag ik me af of in hoeverre dit virus voor een gezond iemand gevaarlijk (lees: dodelijk) is?
quote:Had to re-post because the other post got removed because it was a twitter link. Anyways
Speaking to French media, Agnes Buzyn said one case of the virus had been confirmed in Bordeaux while the second had been found near Paris - marking the first confirmed cases of the novel virus in Europe.
Shortly afterwards a third case, believed to be a family member of one of those to have already been announced, was confirmed in the country.
The minister, who said both of the initial cases had travelled to China, added that she expects more to emerge within the nation's borders.
Op amazone.com zijn ze niet meer te verkrijgenquote:Op vrijdag 24 januari 2020 23:49 schreef hartloper het volgende:
Hebben mensen hier al mondkapjes ingeslagen?
Of ga je dat op korte termijn doen?
Ik vrees een ware run dit weekend … een leegplundeirngen, zowel in de online als offline winkels
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |