Bijna dood!quote:Op vrijdag 24 januari 2020 08:50 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
JaAlweer bijna een nieuwe werkweek.
zou ik dan eindelijk met pensioen mogen?quote:
hmm, ja, 102 word ik dan.quote:Op vrijdag 24 januari 2020 08:58 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dan hoop ik wel al dood te zijn.
Ik 100. Of ik moet nog in blakende gezondheid zijn, maar dat geloof ik niet.quote:Op vrijdag 24 januari 2020 08:59 schreef gianni61 het volgende:
[..]
hmm, ja, 102 word ik dan.
dat hoef ik eigenlijk niet meer mee te maken.
ik heb mijn achterlijke rekenfout inmiddels gecorrigeerdquote:Op vrijdag 24 januari 2020 09:00 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik 100. Of ik moet nog in blakende gezondheid zijn, maar dat geloof ik niet.
Ik heb 'm in mijn quote ook aangepast. Dus niemand weet het.quote:Op vrijdag 24 januari 2020 09:01 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik heb mijn achterlijke rekenfout inmiddels gecorrigeerd
quote:Op vrijdag 24 januari 2020 09:01 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik heb 'm in mijn quote ook aangepast. Dus niemand weet het.
quote:Op vrijdag 24 januari 2020 09:02 schreef gianni61 het volgende:
[..]
*Just smile and wave, boys. Smile and wave*
Ik ben dan over de 100, maar dat is tzt vast de nieuwe 80quote:Op vrijdag 24 januari 2020 08:58 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dan hoop ik wel al dood te zijn.
waarom niet?quote:Op vrijdag 24 januari 2020 09:30 schreef CherryLips het volgende:
Vandaag leerde ik dat drinkglazen niet in de glasbak mogen. Sorry moeder aarde, vorige week nog gedaan.
Oh? Waar dan?quote:Op vrijdag 24 januari 2020 09:30 schreef CherryLips het volgende:
Vandaag leerde ik dat drinkglazen niet in de glasbak mogen. Sorry moeder aarde, vorige week nog gedaan.
maar als het dat niet is, mag het dan wel?quote:
Ja maar je ziet het verschil niet ofzo.quote:Op vrijdag 24 januari 2020 09:35 schreef gianni61 het volgende:
[..]
maar als het dat niet is, mag het dan wel?
ik wist wel dat glasplaten niet mochten, maar ja, die krijg je ook niet in 1 stuk door dat ronde gaatjequote:Op vrijdag 24 januari 2020 09:35 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Oh? Waar dan?
glas is toch glas.
En dat is erg?quote:
Glas voor dure mensen. Geeft niks Luctor.quote:
ah vandaar dat ik dat niet ken.quote:Op vrijdag 24 januari 2020 09:37 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Glas voor dure mensen. Geeft niks Luctor.
Dan doen ze maar wat meer moeite.quote:Op vrijdag 24 januari 2020 09:37 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Kan blijkbaar minder makkelijk gerecycled worden.
de regels wat allemaal wel of niet in de pmd zak mag is nog ingewikkelder.quote:Op vrijdag 24 januari 2020 09:38 schreef CherryLips het volgende:
Ik lees het net ook toevallig in een artikel
Ja, heerlijk programma. Maar niet met iemand die er geen kont van snaptquote:
Nooit gewetenquote:Op vrijdag 24 januari 2020 09:37 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Kan blijkbaar minder makkelijk gerecycled worden.
HEB JE M'N SCHOENEN NU GEZIEN OF NIET.quote:Op vrijdag 24 januari 2020 09:46 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nooit geweten
Al heb ik denk ik weinig kristal.
Geef hem een draaitabel om de oren!quote:Op vrijdag 24 januari 2020 09:45 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, heerlijk programma. Maar niet met iemand die er geen kont van snapt. Dat is echt verrot.
Ja, speciaal via mijn mobiele telefoon want dat imgur is geblokkeerd hierquote:Op vrijdag 24 januari 2020 09:46 schreef Samzz het volgende:
[..]
HEB JE M'N SCHOENEN NU GEZIEN OF NIET.
Ja he. En ze verkleuren naar gelang het licht van geel naar groen naar roze.quote:Op vrijdag 24 januari 2020 09:46 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja, speciaal via mijn mobiele telefoon want dat imgur is geblokkeerd hier
Shiny!
IK. WIL. DIT.quote:Op vrijdag 24 januari 2020 09:47 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja he. En ze verkleuren naar gelang het licht van geel naar groen naar roze.
Ik ben blij dat ik gezegend ben met de mogelijkheid dat ik een formule kan lezen wat ie doet. Ik kom wel eens bij klanten en dan schrik ik wel eens van het niveau van Excel-kennis.quote:
Mijn Excel-kennis is ook niet groot. Maar de basis kan ik wel en die is hier op het werk ook nodig.quote:Op vrijdag 24 januari 2020 09:49 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik ben blij dat ik gezegend ben met de mogelijkheid dat ik een formule kan lezen wat ie doet. Ik kom wel eens bij klanten en dan schrik ik wel eens van het niveau van Excel-kennis.
Mijn kennis van Excel reikt wel verder dan de basis, maar sommige hebben zelfs geen basis-kennis.quote:Op vrijdag 24 januari 2020 09:50 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mijn Excel-kennis is ook niet groot. Maar de basis kan ik wel en die is hier op het werk ook nodig.
Ja klopt. Daar werk ik nu mee samen. Dat is best moeilijk vind ik.quote:Op vrijdag 24 januari 2020 09:51 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Mijn kennis van Excel reikt wel verder dan de basis, maar sommige hebben zelfs geen basis-kennis.Dat vind ik wel een beetje treurig. Zeker gezien wat er allemaal met dat programma gedaan kan worden.
Dat vind ik ook hoor. Iets uitleggen. Ik ben geen leraar, dus daar liggen ook niet mijn kwaliteiten.quote:Op vrijdag 24 januari 2020 09:52 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja klopt. Daar werk ik nu mee samen. Dat is best moeilijk vind ik.
Ik kan heel goed uitleggen. Maar we werken in een sheet vol codes, als je dan al niet snapt hoe je in Excel moet typen dan zakt mijn moed wel in de schoenen...quote:Op vrijdag 24 januari 2020 09:53 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dat vind ik ook hoor. Iets uitleggen. Ik ben geen leraar, dus daar liggen ook niet mijn kwaliteiten.
Ja, zo een computer is niks voor mijquote:Op vrijdag 24 januari 2020 09:51 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Mijn kennis van Excel reikt wel verder dan de basis, maar sommige hebben zelfs geen basis-kennis.Dat vind ik wel een beetje treurig. Zeker gezien wat er allemaal met dat programma gedaan kan worden.
quote:Op vrijdag 24 januari 2020 09:58 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik kan heel goed uitleggen. Maar we werken in een sheet vol codes, als je dan al niet snapt hoe je in Excel moet typen dan zakt mijn moed wel in de schoenen...
Jij hebt weer andere kwaliteiten die we kunnen benutten.quote:Op vrijdag 24 januari 2020 09:59 schreef rival het volgende:
[..]
Ja, zo een computer is niks voor mij
Ondanks dat iedereen er al jaren mee werkt
Welke dan?quote:Op vrijdag 24 januari 2020 10:00 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Jij hebt weer andere kwaliteiten die we kunnen benutten.
Denk maar niet dat ik voor je ga bukken.quote:Op vrijdag 24 januari 2020 10:00 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Jij hebt weer andere kwaliteiten die we kunnen benutten.
Geen idee, zo goed ken ik @rival niet.quote:
quote:Op vrijdag 24 januari 2020 10:01 schreef rival het volgende:
[..]
Denk maar niet dat ik voor je ga bukken.
Jammer wel. Maar gezien de situatie daar wellicht wel de juiste keuze.quote:Op vrijdag 24 januari 2020 09:55 schreef Vinniiee het volgende:
Toch maar geen vakantie naar China volgende week.
*Wink wink.quote:Op vrijdag 24 januari 2020 10:05 schreef rival het volgende:
[..]
oef, fluister dat eens zachtjes in mijn oor
Joh, beetje op t randje leven hoor.quote:Op vrijdag 24 januari 2020 10:04 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Jammer wel. Maar gezien de situatie daar wellicht wel de juiste keuze.
CORONAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op vrijdag 24 januari 2020 10:19 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Klant gebeld om afspraak van dinsdag te annuleren, is die klant ziek.
Vriend van me is vanaf deze week stage gaan lopen in Shenzhen.quote:Op vrijdag 24 januari 2020 10:23 schreef STING het volgende:
We zouden in eerste instantie in deze periode naar Thailand gaan, maar ben blij dat we daar toch niet voor hebben gekozen
Ja, dus wel verstandig om de afspraak te annuleren.quote:Op vrijdag 24 januari 2020 10:22 schreef Ang3l het volgende:
[..]
CORONAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!
Hij komt er nu ook niet meer wegquote:Op vrijdag 24 januari 2020 10:25 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Vriend van me is vanaf deze week stage gaan lopen in Shenzhen.
WOOPS!
Maar die is er heel nuchter onder.
"Ach, ik was m'n handen. Ik heb een mondkapje. Ik ben jong. En door!"
Ja, weinig zin om straks vast te zitten. WHO wil over een half jaar een vaccatie klaar hebben om te testenquote:Op vrijdag 24 januari 2020 10:04 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Jammer wel. Maar gezien de situatie daar wellicht wel de juiste keuze.
Tulpenbollen?quote:Op vrijdag 24 januari 2020 10:26 schreef CherryLips het volgende:
Maar al die steden die nu op slot zitten, hoe zit dat met eten enzo?
zo lang er nog honden rondlopen redden ze zich welquote:Op vrijdag 24 januari 2020 10:26 schreef CherryLips het volgende:
Maar al die steden die nu op slot zitten, hoe zit dat met eten enzo?
Bel ff met Anne Frank hoe dat werkt.quote:
Ah joh. Lekker genieten!quote:
Krijg je wel personal space, eindelijk.quote:Op vrijdag 24 januari 2020 10:29 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ah joh. Lekker genieten!
Keertje kuchen. En weer door!
Ja wat moet je anders.quote:Op vrijdag 24 januari 2020 10:25 schreef Ang3l het volgende:
[..]
WOOPS!
Ja precies. Vooral niet paniekerenquote:
Bevolking is toch al te groot!quote:Op vrijdag 24 januari 2020 10:33 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Krijg je wel personal space, eindelijk.
De jonge generatie die let inderdaad op persoonlijke hygiene. Mondkapjes, handen wassen, appartement luchten. Ze willen alle nieuwjaars events zo veel mogelijk annuleren om mogelijke infectie te beperken. De oudere generatie is echter zo eigenwijs dat ze vasthouden aan de tradities voor nieuwjaar, inclusief het niet geven om alle voorzorgsmaatregelen.quote:Op vrijdag 24 januari 2020 10:25 schreef Ang3l het volgende:
[..]
WOOPS!
Die oudjes bezwijken er ook het snelst aan, dus dat is wel vreemd.quote:Op vrijdag 24 januari 2020 10:39 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
De jonge generatie die let inderdaad op persoonlijke hygiene. Mondkapjes, handen wassen, appartement luchten. Ze willen alle nieuwjaars events zo veel mogelijk annuleren om mogelijke infectie te beperken. De oudere generatie is echter zo eigenwijs dat ze vasthouden aan de tradities voor nieuwjaar, inclusief het niet geven om alle voorzorgsmaatregelen.
Ik betwijfel echter of die hele oude generatie die je nu noemt wel t vliegtuig in stapt om te gaan reizen en zo. Maar ja, ze kunnen wel de jongere generatie infecteren natuurlijk.quote:Op vrijdag 24 januari 2020 10:39 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
De jonge generatie die let inderdaad op persoonlijke hygiene. Mondkapjes, handen wassen, appartement luchten. Ze willen alle nieuwjaars events zo veel mogelijk annuleren om mogelijke infectie te beperken. De oudere generatie is echter zo eigenwijs dat ze vasthouden aan de tradities voor nieuwjaar, inclusief het niet geven om alle voorzorgsmaatregelen.
Er zullen er een paar sterven, ja. Maar goed, dat is ook zo bij de griep.quote:Op vrijdag 24 januari 2020 10:43 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik betwijfel echter of die hele oude generatie die je nu noemt wel t vliegtuig in stapt om te gaan reizen en zo. Maar ja, ze kunnen wel de jongere generatie infecteren natuurlijk.
Ik vind t geheel behoorlijk overdreven, maar ik vind dingen al snel overdreven. Misschien ben ik er ook te naief in. Al die gekke koeien, Sars, mers etc. Allemaal een stille dood gestorven (pun intended).
Dit dusquote:Op vrijdag 24 januari 2020 10:43 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Er zullen er een paar sterven, ja. Maar goed, dat is ook zo bij de griep.
Ik maak me echt geen zorgen.
Ouwe ventquote:Op vrijdag 24 januari 2020 10:45 schreef Ang3l het volgende:
Ik maak me meer zorgen om mijn onderbeenKnieband te strak en m'n hele been ging tintelen
Misschien toch maar afdoen als ik zit
Vooral ouderen momenteel inderdaad.quote:Op vrijdag 24 januari 2020 10:41 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Die oudjes bezwijken er ook het snelst aan, dus dat is wel vreemd.
Dat misschien niet, maar jongeren wel en die kunnen het ook overdragen inderdaad.quote:Op vrijdag 24 januari 2020 10:43 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik betwijfel echter of die hele oude generatie die je nu noemt wel t vliegtuig in stapt om te gaan reizen en zo. Maar ja, ze kunnen wel de jongere generatie infecteren natuurlijk.
Ik vind t geheel behoorlijk overdreven, maar ik vind dingen al snel overdreven. Misschien ben ik er ook te naief in. Al die gekke koeien, Sars, mers etc. Allemaal een stille dood gestorven (pun intended).
quote:
Misschien moet ik dat juist niet doen, youtube als bron nemen.quote:Op vrijdag 24 januari 2020 10:50 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Vooral ouderen momenteel inderdaad.
[..]
Dat misschien niet, maar jongeren wel en die kunnen het ook overdragen inderdaad.
Misschien moet je even youtube opstarten en wat filmpjes kijken.
Ja goed, onbekend virus, doden. Ik snap t wel ergens.quote:Op vrijdag 24 januari 2020 10:36 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja precies. Vooral niet paniekeren
Misschien ben ik er echt te nuchter voor, maar al die heftige maatregelen bij ons nu.... de tering
dO YoUr rEseUrChquote:Op vrijdag 24 januari 2020 10:51 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Misschien moet ik dat juist niet doen, youtube als bron nemen.
Tuurlijk, snap wel dat je t ook niet moet afwimpelen met "Ach gaat wel over".quote:Op vrijdag 24 januari 2020 10:51 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja goed, onbekend virus, doden. Ik snap t wel ergens.
Maar panikeren heeft ook geen zin idd.
Behalve dan voor die 25+ doden.quote:Op vrijdag 24 januari 2020 10:53 schreef Samzz het volgende:
Denk dat dit ook weer met een sisser afloopt.
Denk t ook.quote:Op vrijdag 24 januari 2020 10:53 schreef Samzz het volgende:
Denk dat dit ook weer met een sisser afloopt.
Ach, zelfs 10 miljoen doden merken ze niet in China.quote:Op vrijdag 24 januari 2020 10:53 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Behalve dan voor die 25+ doden.
Herkenbaar.quote:Op vrijdag 24 januari 2020 10:50 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Mja. 10 jaar dans eist z'n tol.
Kniebanden zijn te flexibel, dus ALS je dan misstapt, stap je ook goed mis
En ik wil me dan niet laten kennen, dus gas er op tijdens WIDM weekend en pijlen ontduiken en zo.
En dat kan allemaal prima, maar dan WEL met knieband
Maar kaneel! Het zal maar net je moeder zijn!quote:Op vrijdag 24 januari 2020 10:54 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ach, zelfs 10 miljoen doden merken ze niet in China.
Ook die heeft niet het eeuwige leven.quote:Op vrijdag 24 januari 2020 10:55 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Maar kaneel! Het zal maar net je moeder zijn!
En naar de High Studio (high intensity training sportschool).quote:
Tot er een chinees in je bed ligt!quote:Op vrijdag 24 januari 2020 10:55 schreef CherryLips het volgende:
Het is nog een fijne ver van m'n bed-show natuurlijk.
1 dode is een tragedie. Een miljoen doden is een statistiek.quote:Op vrijdag 24 januari 2020 10:55 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Maar kaneel! Het zal maar net je moeder zijn!
De enige Chinees die ik ken, valt meer op jou, denk ik.quote:Op vrijdag 24 januari 2020 10:56 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Tot er een chinees in je bed ligt!
O kut, dat had ik gister(serieus)
Dat doe ik allemaal niet. 1x fitness, 1x aquarobics, 2x badminton.quote:Op vrijdag 24 januari 2020 10:55 schreef Ang3l het volgende:
[..]
En naar de High Studio (high intensity training sportschool).
En naar de pilates.
En naar de yoga.
En.... JE BENT GEEN 20 MEER ANGEL!!!!!!!!!!!!!
Ni hao!quote:Op vrijdag 24 januari 2020 10:56 schreef CherryLips het volgende:
[..]
De enige Chinees die ik ken, valt meer op jou, denk ik.
Ja, okay. Maar die zijn er ook door de griep. Het is geen massasterfte vooralsnog.quote:Op vrijdag 24 januari 2020 10:53 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Behalve dan voor die 25+ doden.
Ja dat welquote:Op vrijdag 24 januari 2020 10:55 schreef CherryLips het volgende:
1x High studioquote:Op vrijdag 24 januari 2020 10:57 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dat doe ik allemaal niet. 1x fitness, 1x aquarobics, 2x badminton.
En door de gewone griep is het ook sneu natuurlijk. Je moeder die bezwijkt aan een griepjequote:Op vrijdag 24 januari 2020 10:57 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, okay. Maar die zijn er ook door de griep. Het is geen massasterfte vooralsnog.
quote:Op vrijdag 24 januari 2020 10:57 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Of het was hem, want volgens mij werkt ie in Eindhoven tegenwoordig.
Absoluut, maar dat hoort wel gewoon bij ouderdom dat je er vatbaarder voor bentquote:Op vrijdag 24 januari 2020 10:58 schreef CherryLips het volgende:
[..]
En door de gewone griep is het ook sneu natuurlijk. Je moeder die bezwijkt aan een griepje
Tuurlijk is het sneu. Maar geen reden tot paniek of zo. Niemand panikeert bij een griepgolf.quote:Op vrijdag 24 januari 2020 10:58 schreef CherryLips het volgende:
[..]
En door de gewone griep is het ook sneu natuurlijk. Je moeder die bezwijkt aan een griepje
Wat veelquote:Op vrijdag 24 januari 2020 10:58 schreef Ang3l het volgende:
[..]
1x High studio
1x Pilates
1x Yoga
1x Fitness
En seks.
Twee jaar geleden was er toch wel een beetje paniek toen de bejaarden met bosjes neergingen en ZELFS IK voor het eerst in vijftien jaar anderhalve dag op bed heb gelegen met de rochel des doods?quote:Op vrijdag 24 januari 2020 10:59 schreef Samzz het volgende:
[..]
Tuurlijk is het sneu. Maar geen reden tot paniek of zo. Niemand panikeert bij een griepgolf.
Dat laatste doe ik niet hoor.quote:Op vrijdag 24 januari 2020 10:58 schreef Ang3l het volgende:
[..]
1x High studio
1x Pilates
1x Yoga
1x Fitness
En seks.
Ik moet ze ook maar eens aanschaffen. Is ze er tevreden over? Wat voor heeft ze?quote:Op vrijdag 24 januari 2020 11:00 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Mijn moeder heeft als gevolg van een griepje gehoorapparaten nodig.
Is me in t Zeeuwse totaal ontschoten denk ikquote:Op vrijdag 24 januari 2020 11:00 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Twee jaar geleden was er toch wel een beetje paniek toen de bejaarden met bosjes neergingen en ZELFS IK voor het eerst in vijftien jaar anderhalve dag op bed heb gelegen met de rochel des doods?
pilates is toch vooral voor vrouwen? Of althans eigenlijk doen alleen vrouwen dat?quote:
Zegt degene die aquarobics doet.quote:Op vrijdag 24 januari 2020 11:02 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
pilates is toch vooral voor vrouwen? Of althans eigenlijk doen alleen vrouwen dat?
Geloof dat ze er wel tevreden mee is. Is wel altijd weer wennen wanneer ze nieuwe moet hebben. Geen idee wat voor ze heeft eigenlijk. Van die dingen die om je oor gaan in ieder geval.quote:Op vrijdag 24 januari 2020 11:01 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik moet ze ook maar eens aanschaffen. Is ze er tevreden over? Wat voor heeft ze?
Hahah wat.quote:Op vrijdag 24 januari 2020 11:03 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Zegt degene die aquarobis doet.
true.quote:Op vrijdag 24 januari 2020 11:03 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Zegt degene die aquarobis doet.
Heb je een oude vrouwen fetisj?quote:Op vrijdag 24 januari 2020 11:04 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
true.Woensdag was er nog wel één andere man (oudere).
Edit: en ook nog van het zwembad zelf een gespierde jonge man die mee ging doen.
Komt niet erg dichtbij inderdaad.quote:Op vrijdag 24 januari 2020 10:55 schreef CherryLips het volgende:
Er doen ook wat ongeveer leeftijdsgenoten aan mee, dus daar sta ik bij in de buurt.quote:Op vrijdag 24 januari 2020 11:05 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Heb je een oude vrouwen fetisj?
Dat is zeker niet te oud.quote:
quote:
Daar ging mn drinken!quote:Op vrijdag 24 januari 2020 11:03 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Zegt degene die aquarobics doet.
Wel veel jaquote:Op vrijdag 24 januari 2020 11:02 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
pilates is toch vooral voor vrouwen? Of althans eigenlijk doen alleen vrouwen dat?
quote:Op vrijdag 24 januari 2020 11:04 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
true.Woensdag was er nog wel één andere man (oudere).
Edit: en ook nog van het zwembad zelf een gespierde jonge man die mee ging doen.
Ik was in de war met fax.quote:Op vrijdag 24 januari 2020 11:08 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat is zeker niet te oud.
Ik val niet echt op jong.
Dat krijg ik volgende weekquote:Op vrijdag 24 januari 2020 11:17 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Oh ja, vandaag salarisinclusief nieuwe functie en lagere belastingtarieven of zo, dacht ik.
Heb een tijdje power yoga gedaan. Wel leuk met al die vrouwen.quote:Op vrijdag 24 januari 2020 11:11 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik heb één keer een les pilates meegedaan samen met een vriendin. Die wilde dat ik een keer meeging. Ik was toen de enige man. De instructrice vond het stoer dat ik mee deed.
Bij mij was het 70 euro meer dan in een normale maand van vorig jaar. Dus het stelt allemaal niet zo veel voor.quote:Op vrijdag 24 januari 2020 11:21 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dat krijg ik volgende weekbenieuwd waar het uiteindelijk op uit gaat komen.
quote:Op vrijdag 24 januari 2020 11:22 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Heb een tijdje power yoga gedaan. Wel leuk met al die vrouwen.
Is toch leuk, 70 euro. Op jaarbasis ruim 800 euro.quote:Op vrijdag 24 januari 2020 11:26 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Bij mij was het 70 euro meer dan in een normale maand van vorig jaar. Dus het stelt allemaal niet zo veel voor.
Klinkt goed. Maar gespierd en jong en zwemmen is nog wat summier he.quote:
quote:Op vrijdag 24 januari 2020 11:26 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Bij mij was het 70 euro meer dan in een normale maand van vorig jaar. Dus het stelt allemaal niet zo veel voor.
Ik heb een loonsverhoging gekregen, dus ik ga er als het goed is iets meer op vooruit.quote:Op vrijdag 24 januari 2020 11:26 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Lekker in de downward dogquote:Op vrijdag 24 januari 2020 11:22 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Heb een tijdje power yoga gedaan. Wel leuk met al die vrouwen.
Het zijn de kleeeeeine dingen die't 'm doen, die't 'm doen.quote:Op vrijdag 24 januari 2020 11:27 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Is toch leuk, 70 euro. Op jaarbasis ruim 800 euro.
Ja, dat klopt wel, maar we zouden er van de overheid wat bij krijgen en ik heb een hogere functie binnen het bedrijf gekregen. Dan vind ik 70 euro eigenlijk wat tegenvallen.quote:Op vrijdag 24 januari 2020 11:27 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Is toch leuk, 70 euro. Op jaarbasis ruim 800 euro.
Daar ben ik dan altijd bang voor in de happy baby pose (niet te verwarren met de happy child pose).quote:
donkere huidskleur, zwart haar. Verder geen idee.quote:Op vrijdag 24 januari 2020 11:29 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Klinkt goed. Maar gespierd en jong en zwemmen is nog wat summier he.
Dan had je wat beter moeten onderhandelenquote:Op vrijdag 24 januari 2020 11:31 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, dat klopt wel, maar we zouden er van de overheid wat bij krijgen en ik heb een hogere functie binnen het bedrijf gekregen. Dan vind ik 70 euro eigenlijk wat tegenvallen.
Say no more!quote:Op vrijdag 24 januari 2020 11:31 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
donkere huidskleur, zwart haar. Verder geen idee.
Ik heb gefaaldquote:Op vrijdag 24 januari 2020 11:32 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dan had je wat beter moeten onderhandelen
Een leraar verdient beter..... krijgt meer....quote:Op vrijdag 24 januari 2020 11:29 schreef Debsterr het volgende:
[..]aardig inkomen heb je dan als je dat niet waardeert.
Maar ook meer?quote:Op vrijdag 24 januari 2020 11:33 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Een leraar verdient beter.....
Ik zal het even aanpassen: Een leraar krijgt meer.quote:
Dat is niet altijd even vanzelfsprekendquote:Op vrijdag 24 januari 2020 11:32 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dan had je wat beter moeten onderhandelen
60 uur?quote:Op vrijdag 24 januari 2020 11:34 schreef CherryLips het volgende:
Lijkt me trouwens een kutbaan, voor de klas staan. 60-urige werkweek met allemaal van die snotneuzen en kutouders, geregel, kinderen met een rugzakje, ouderavonden, 10-minutengesprekjes, bonten avonden, huiswerk nakijken. Ze voeden wel je kinderen op
Inclusief al het geregel en ouderavonden en nakijkwerk, studiebeurzen, bijscholing, cursussen, vergaderingen, vakgroepen, van die leuke voorlichtingsdagen, vakdagen, gedoe met stagiairs.quote:
Welke leraar heeft een 60u werkweek?quote:Op vrijdag 24 januari 2020 11:34 schreef CherryLips het volgende:
Lijkt me trouwens een kutbaan, voor de klas staan. 60-urige werkweek met allemaal van die snotneuzen en kutouders, geregel, kinderen met een rugzakje, ouderavonden, 10-minutengesprekjes, bonten avonden, huiswerk nakijken. Ze voeden wel je kinderen op
Dan stellen mijn vrienden zich aanquote:Op vrijdag 24 januari 2020 11:37 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Welke leraar heeft een 60u werkweek?
Ik heb een leraar Frans, Aardrijkskunde, Nederlands, nog eentje Nederlands, Engels en Geschiedenis in m'n vriendenkring. GEEN van allen
Een salarisverhoging bij een nieuwe functie ook nietquote:Op vrijdag 24 januari 2020 11:35 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dat is niet altijd even vanzelfsprekend
Ja, maar die zitten in het VO. Dat telt niet.quote:Op vrijdag 24 januari 2020 11:37 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Welke leraar heeft een 60u werkweek?
Ik heb een leraar Frans, Aardrijkskunde, Nederlands, nog eentje Nederlands, Engels en Geschiedenis in m'n vriendenkring. GEEN van allen
Dat het meer is dan dat wij als buitenstaander zien ("Heb je nou alweer vakantie?") dat is wel zo ja. Ouderavonden, nakijken, lessen voorbereiden en zo. Moet ook gebeuren, maar dat zien we niet.quote:Op vrijdag 24 januari 2020 11:38 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dan stellen mijn vrienden zich aanMaar dat zijn vrouwen met kinderen thuis dus die staan sowieso maar drie dagen voor de klas. Toen ik stage liep op een middelbare school werd ik begeleid door iemand die vijf dagen voor de klas stond en de rest eromheen moest plannen en op zondag het huiswerk nakeek. M'n schoonzusje geeft les op een hogeschool en is ook zes dagen per week aan het werk.
Dat zit gewoon in hun takenpakket van 40 uur. Ze staan namelijk niet 40 uur voor de klas. Al willen ze ons doen geloven dat dat wel zo is.quote:Op vrijdag 24 januari 2020 11:40 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat het meer is dan dat wij als buitenstaander zien ("Heb je nou alweer vakantie?") dat is wel zo ja. Ouderavonden, nakijken, lessen voorbereiden en zo. Moet ook gebeuren, maar dat zien we niet.
'Je hebt zes weken vakantie!' Maar die vakantie begint niet zodra ze die blagen op de laatste middag naar huis hebben geschopt en ze beginnen ook weer eerder met voorbereidingen. Dus oké, vier weken misschien? Is ook nog veel. Maar je zit wel met alles vast aan die vakanties. In januari een weekje op skivakantie? Kan niet. In mei naar dat festival? Jammer joh.quote:Op vrijdag 24 januari 2020 11:40 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat het meer is dan dat wij als buitenstaander zien ("Heb je nou alweer vakantie?") dat is wel zo ja. Ouderavonden, nakijken, lessen voorbereiden en zo. Moet ook gebeuren, maar dat zien we niet.
Beetje achter een bureau zitten en tegen etters roepen dat ze een boek moeten lezen.quote:Op vrijdag 24 januari 2020 11:38 schreef CherryLips het volgende:
Ik zou hoe dan ook niet met ze willen ruilen
Oeh leuk... Eens kijken of ik zoiets kan gaan doen als ik verhuisd ben.quote:Op vrijdag 24 januari 2020 11:09 schreef Ang3l het volgende:
[..]Beetje de link tussen fitness en Yoga.
Iets stevigere oefeningen, en dan vooral gericht op je "core" (rug, buik, stabiliteit).
Raad eens wat ik benquote:Op vrijdag 24 januari 2020 11:02 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Leraren hebben naast hun schoolvakanties ook nog recht op zoveel vrije dagen.quote:Op vrijdag 24 januari 2020 11:41 schreef CherryLips het volgende:
[..]
'Je hebt zes weken vakantie!' Maar die vakantie begint niet zodra ze die blagen op de laatste middag naar huis hebben geschopt en ze beginnen ook weer eerder met voorbereidingen. Dus oké, vier weken misschien? Is ook nog veel. Maar je zit wel met alles vast aan die vakanties. In januari een weekje op skivakantie? Kan niet. In mei naar dat festival? Jammer joh.
Voorjaarsvakantie, meivakantie.quote:Op vrijdag 24 januari 2020 11:41 schreef CherryLips het volgende:
Maar je zit wel met alles vast aan die vakanties. In januari een weekje op skivakantie? Kan niet. In mei naar dat festival? Jammer joh.
Ja, vanwege dat laatste zou ik t niet willen.quote:Op vrijdag 24 januari 2020 11:41 schreef CherryLips het volgende:
[..]
'Je hebt zes weken vakantie!' Maar die vakantie begint niet zodra ze die blagen op de laatste middag naar huis hebben geschopt en ze beginnen ook weer eerder met voorbereidingen. Dus oké, vier weken misschien? Is ook nog veel. Maar je zit wel met alles vast aan die vakanties. In januari een weekje op skivakantie? Kan niet. In mei naar dat festival? Jammer joh.
Wel een vrouwelijke man.quote:Op vrijdag 24 januari 2020 11:43 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Een man, want je zit op FOK!![]()
En die kunnen ze wanneer opnemen?quote:Op vrijdag 24 januari 2020 11:43 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Leraren hebben naast hun schoolvakanties ook nog recht op zoveel vrije dagen.
Een Godin?quote:
wanneer je verhuisd bent.quote:Op vrijdag 24 januari 2020 11:41 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oeh leuk... Eens kijken of ik zoiets kan gaan doen als ik verhuisd ben.
In overleg met de schooldirecteur/team. En vervanging is het probleem voor de school.quote:Op vrijdag 24 januari 2020 11:44 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
En die kunnen ze wanneer opnemen?
Vijf.quote:Op vrijdag 24 januari 2020 11:43 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Leraren hebben naast hun schoolvakanties ook nog recht op zoveel vrije dagen.
Is ook wel genoeg naast de elf weken vakantie.quote:
Hier ook 70 meer en dat is inclusief de 2% loonsverhoging. Die 2% koopkrachtstijging van Rutte klopt iig nietquote:Op vrijdag 24 januari 2020 11:26 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dat is wel een lekker aantal.quote:Op vrijdag 24 januari 2020 11:52 schreef Ang3l het volgende:
Ik zit gewoon in een enorme luxe positie met m'n 40 dagen
En dat weet ik maar al te goed, dus blijven!
Vooruit, jij je zin.quote:Op vrijdag 24 januari 2020 11:51 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Is ook wel genoeg naast de elf weken vakantie.
Hier ook 9 weken, heerlijkquote:Op vrijdag 24 januari 2020 11:52 schreef Ang3l het volgende:
Ik zit gewoon in een enorme luxe positie met m'n 40 dagen
En dat weet ik maar al te goed, dus blijven!
Had je dat verwacht?quote:Op vrijdag 24 januari 2020 11:54 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Hier ook 70 meer en dat is inclusief de 2% loonsverhoging. Die 2% koopkrachtstijging van Rutte klopt iig niet
Het was zoveel dat m’n salaris deze maand twee dagen te laat was.quote:Op vrijdag 24 januari 2020 12:10 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Wel lekker bovenop die ton die je krijgt.
In 2 delen overgemaakt zeker.quote:Op vrijdag 24 januari 2020 12:12 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Het was zoveel dat m’n salaris deze maand twee dagen te laat was.
Als ze dat bij mij gaan doen moet ik uitkijken.quote:Op vrijdag 24 januari 2020 12:15 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
In 2 delen overgemaakt zeker.
oh ja, inkt bestellen. goed plan.quote:Op vrijdag 24 januari 2020 12:18 schreef CherryLips het volgende:
Even opgezocht wanneer ik m'n vorige inktcartridge heb gekocht, aangezien ik nu allemaal strepen had met afdrukken.
Begin oktober. Een XL-verpakking huehue van veertig euro. Eén keer BTW-aangifte en wat losse vellen mee afgedrukt en hij voelt ook nog redelijk zwaar aan.
Goede aanschaf.
En dat na die blauwe enveloppe met het vreselijke nieuws.quote:Op vrijdag 24 januari 2020 12:18 schreef CherryLips het volgende:
Even opgezocht wanneer ik m'n vorige inktcartridge heb gekocht, aangezien ik nu allemaal strepen had met afdrukken.
Begin oktober. Een XL-verpakking huehue van veertig euro. Eén keer BTW-aangifte en wat losse vellen mee afgedrukt en hij voelt ook nog redelijk zwaar aan.
Goede aanschaf.
Ja echt. Weeeer veertig euro voor nieuwe inkt.quote:Op vrijdag 24 januari 2020 12:20 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
En dat na die blauwe enveloppe met het vreselijke nieuws.
Ik heb 2 rekeningen omdat ik bang ben dat er een anders overloopt.quote:Op vrijdag 24 januari 2020 12:17 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Als ze dat bij mij gaan doen moet ik uitkijken.
O met die van mij scheelt het drie euro met CBquote:Op vrijdag 24 januari 2020 12:26 schreef gianni61 het volgende:
originele canon inktcartidges:
bol.com 38.50
123inkt.nl : 28.25 (btw vergeten)
quote:Op vrijdag 24 januari 2020 12:34 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Mijn reiskosten over december zijn ze vergeten uit te betalen.
46,73 netto en 37,84 brutoquote:Op vrijdag 24 januari 2020 12:37 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Hoeveel zijn ze je nog schuldig?
Heb genoeg collega's die het doen hoor.quote:
Ik las Onderwijs kutquote:Op vrijdag 24 januari 2020 12:14 schreef Myraela het volgende:
Aan schoolvakanties vast zitten lijkt me vooral onwijs kut.
Maar kun je nu toch wel omzetten naar digitaal als je dat wil?quote:Op vrijdag 24 januari 2020 13:02 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Geen idee. Is gewoon zo begonnen destijds.
Die ben ik vergeten te declareren, ach das weer extra deze maandquote:Op vrijdag 24 januari 2020 12:34 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Mijn reiskosten over december zijn ze vergeten uit te betalen.
Post app, online code kopen, er op schrijven, klaar.quote:
Dan kom ik helemaal niet meer naar buiten.quote:Op vrijdag 24 januari 2020 13:02 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Maar kun je nu toch wel omzetten naar digitaal als je dat wil?
Kijk dat hele vak groen van jaloeziequote:Op vrijdag 24 januari 2020 13:07 schreef cablegunmaster het volgende:
[ afbeelding ]
@:Sammz hoe doe ik mention ?
dit is provincie gewijs, Amsterdam is deel van provincie ,dus logischer wijs kies je dan noordholland maar je hebt gelijk. dont shoot the messengerquote:Op vrijdag 24 januari 2020 13:08 schreef CherryLips het volgende:
Haat je dan de provincie of de inwoners van die provincie? Niks mis met Noord-Holland, maar die Amsterdammers he.
Dus @Samzz haat straks Limburg ipv Noord-Holland.quote:Op vrijdag 24 januari 2020 13:07 schreef cablegunmaster het volgende:
[ afbeelding ]
Niemand haat Brabantquote:Op vrijdag 24 januari 2020 13:07 schreef cablegunmaster het volgende:
[ afbeelding ]
Jaquote:Op vrijdag 24 januari 2020 13:09 schreef rival het volgende:
[..]
Kijk dat hele vak groen van jaloezie
En die energie rekening maar omhoog omdat daar nog licht brandtquote:Op vrijdag 24 januari 2020 13:17 schreef STING het volgende:
[..]
Allemaal door Guus Meeuwis z'n propaganda
Preciesquote:Op vrijdag 24 januari 2020 13:17 schreef Ang3l het volgende:
[..]
En die energie rekening maar omhoog omdat daar nog licht brandt
Zie mij huilen in een appartement waar ik in Noord-Holland net een garagebox van kan kopen.quote:Op vrijdag 24 januari 2020 13:17 schreef Ang3l het volgende:
[..]
JaDat zal t zijn.
"Je bent gewoon jalooooeeers!"
Om met Achmed The Dead Terrorist z'n profestische worden te spreken 'Location, location, location'quote:Op vrijdag 24 januari 2020 13:18 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Zie mij huilen in een appartement waar ik in Noord-Holland net een garagebox van kan kopen.
Ik kom toch niet buiten.quote:Op vrijdag 24 januari 2020 13:18 schreef STING het volgende:
[..]
Om met Achmed The Dead Terrorist z'n profestische worden te spreken 'Location, location, location'
Want heel NH is Amsterdam.quote:Op vrijdag 24 januari 2020 13:18 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Zie mij huilen in een appartement waar ik in Noord-Holland net een garagebox van kan kopen.
Na een sub heb ik na een uur altijd weer honger.quote:Op vrijdag 24 januari 2020 13:18 schreef CherryLips het volgende:
Ben geneigd om naar de Subway te gaan.
Neem je een keer een dom.quote:Op vrijdag 24 januari 2020 13:19 schreef STING het volgende:
[..]
Na een sub heb ik na een uur altijd weer honger.
Dan haal ik er nog eentje.quote:Op vrijdag 24 januari 2020 13:19 schreef STING het volgende:
[..]
Kijk deze eens libido hebbenquote:Op vrijdag 24 januari 2020 13:19 schreef STING het volgende:
[..]
Niemand haat Zeeland het meestquote:Op vrijdag 24 januari 2020 13:07 schreef cablegunmaster het volgende:
[ afbeelding ]
Haat je Zeeland?quote:Op vrijdag 24 januari 2020 13:22 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Niemand haat Zeeland het meest
Er hoeft maar 1 rotte appel te zijnquote:
Dat wil de sub ze laten denken ja, maar wie heeft er nou de echte macht?quote:
quote:Op vrijdag 24 januari 2020 13:23 schreef STING het volgende:
[..]
Haat je Zeeland?
'Wie?'
Maar die optie stond er natuurlijk niet bij
Ik zou absoluut Noord Holland gestemd hebben.quote:Op vrijdag 24 januari 2020 13:24 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]Ik had Zuid-Holland gestemd.
Ik zie het al, een ervaringsdeskundigequote:Op vrijdag 24 januari 2020 13:24 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat wil de sub ze laten denken ja, maar wie heeft er nou de echte macht?
Door m'n naam goed te schrijvenquote:Op vrijdag 24 januari 2020 13:07 schreef cablegunmaster het volgende:
[ afbeelding ]
Daarom stemde ik ook op Zuid-Holland.quote:Op vrijdag 24 januari 2020 13:25 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik zou absoluut Noord Holland gestemd hebben.
Maar da's idd maar om 1 plaats.
Ik denk bij jou ook meer Mmmmm dan Zzzz hoorquote:
quote:Op vrijdag 24 januari 2020 13:25 schreef STING het volgende:
[..]
Ik zie het al, een ervaringsdeskundige
Dat vraag je na 10 jaar?quote:Op vrijdag 24 januari 2020 13:27 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik denk bij jou ook meer Mmmmm dan Zzzz hoor
Werkt t een beetje? Mijn versierpogingen?
Ja, jezus. Ik glibber.quote:Op vrijdag 24 januari 2020 13:27 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik denk bij jou ook meer Mmmmm dan Zzzz hoor
Werkt t een beetje? Mijn versierpogingen?
Wij doen er ook toe hoorquote:Op vrijdag 24 januari 2020 13:25 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik zou absoluut Noord Holland gestemd hebben.
Maar da's idd maar om 1 plaats.
"I am not your casanoooova!"quote:
Van die videoclip glibberde jij waarschijnlijk destijdsquote:Op vrijdag 24 januari 2020 13:29 schreef Ang3l het volgende:
[..]
"I am not your casanoooova!"
O wacht, wel dus!
Gelukkig zit ik op een stoel idd.quote:Op vrijdag 24 januari 2020 13:28 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Pas op dat je niet uitglijdt.
Wellesquote:Op vrijdag 24 januari 2020 13:29 schreef Ang3l het volgende:
[..]
"I am not your casanoooova!"
O wacht, wel dus!
Sinds ik zojuist thuis ben gaan werken ook niet meer echtquote:Op vrijdag 24 januari 2020 13:30 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Er komt echt niks uit mijn handen vandaag.
Een stoffen stoelquote:Op vrijdag 24 januari 2020 13:31 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Daar kan je ook van afglijden.
Het kan nog, het is nog geen 14 uur.quote:Op vrijdag 24 januari 2020 13:31 schreef STING het volgende:
[..]
Sinds ik thuis ben gaan werken ook niet meer echtmaar wacht ook ondertussen op de kozijnenman, die belooft had er tussen 12:30-14:00 te zijn. Zal mij benieuwen, we wachten al een paar maanden op hem om het werk af te ronden.
Ik weet echt niet meer hoe ze er uit zienquote:Op vrijdag 24 januari 2020 13:30 schreef STING het volgende:
[..]
Van die videoclip glibberde jij waarschijnlijk destijds
Voor pub quizzen!quote:
quote:Op vrijdag 24 januari 2020 13:32 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik weet echt niet meer hoe ze er uit zien
En volgens mij had ik toen nog geen jungle fever
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |