abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 27 januari 2020 @ 21:00:59 #151
469602 dellipder
Unwashed brains
pi_191223670
quote:
0s.gif Op maandag 27 januari 2020 20:31 schreef EdvandeBerg het volgende:

[..]

Weet je nog, het Mueller-onderzoek? De media en Democraten waren er zeker van dat Trump een Russiche marionet was. Twee jaar lang iedere avond 'BOMBSHELL!!!!!1!!1!' verhalen op CNN en MSNBC, Trump zou ieder moment kunnen hangen. En waar liep het op uit? Op een natte scheet, omdat er helemaal niks was.

Ongeveer 40 man uit de top van de DoJ en FBI die demotie hebben gehad, gedwongen ontslag hebben genomen, ontslagen zijn of onderwerp zijn van strafrechtelijk onderzoek vind ik geen natte scheet.

Crooked Hillary
“Political correctness is tyranny with manners"-- Charlton Heston (1999)
"If Fascism Ever Comes To America, It Will Come In The Name Of Liberalism" -- Ronald Reagan (1975)
"Socialsm...feeling hungry and misrable with a friend" -- Common sense (2018)
  maandag 27 januari 2020 @ 21:03:55 #152
102757 EdvandeBerg
LETS GO BRANDON!
pi_191223747
quote:
15s.gif Op maandag 27 januari 2020 20:52 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Als Bolton en Parnas zo onbetrouwbaar en shady zijn, waarom gaat Trump dan met ze in zee? 'Only the best people', herhaalde hij eindeloos tijdens de campagne in 2016.
Ik denk dat mensen als Bolton naar voren werden geschoven door de rechterflank van de GOP. Trump heeft de steun nodig van het apparaat en hij zal concessies moeten doen voor de steun in Huis en Senaat etc. Voor wat hoort wat. Ik denk ook dat de drone strike op Suleimani een concessie aan bepaalde krachten is geweest.

Parnas weet ik niet, misschien dat hij en zijn maatje zich hebben aangeboden als Oekraine-kenners bij Giuliani. Het zou zelfs kunnen dat zij intermediair geweest zijn tussen de Oekrainers en Giuliani, aangezien Giuliani en anderen die trachtten de rol van de Bidens en andere bobo's in de corruptie te onderzoeken, werden tegengewerkt door de ambassadeur en haar staf.

Het zou zo maar kunnen dat Guiliani nog wat konijnen in zijn hoge hoed heeft, en wacht op het juiste moment om deze te openbaren.
Scratch a liberal and you will find a fascist
  maandag 27 januari 2020 @ 21:06:23 #153
102757 EdvandeBerg
LETS GO BRANDON!
pi_191223803
quote:
1s.gif Op maandag 27 januari 2020 20:47 schreef Ensiferum het volgende:
Maar deze keer hebben ze Trump echt hoor. Maggie Haberman schreef dat in de NYT. Een naam die ik eerder heb gezien... Maar waar?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Goh, nou, dan maar even afwachten wat er over blijft van haar bijdrage in de fabeltjeskrant. Lijkt me vermoeiend om anti-Trumper te zijn. Steeds maar weer moeten wisselen tussen haat, opwinding, denken dat hij nu echt de klos is, teleurstelling, frustratie... Ad nauseam.
Over the usual suspects gesproken, ik kwam er net pas achter bij wie Parnas met zijn ballen tussen de bankschroef zit:

quote:
In October, though, Parnas and Fruman were indicted by the US Attorney’s Office for the Southern District of New York on charges of campaign finance law violations, regarding those hundreds of thousands of dollars they donated to Republicans in 2018. Since then, Fruman has been quiet — but Parnas went public, claiming through his lawyer that he had important information about the impeachment inquiry that Democrats would want.
Je verwacht het niet :')
  maandag 27 januari 2020 @ 21:07:10 #154
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_191223828
quote:
0s.gif Op maandag 27 januari 2020 21:03 schreef EdvandeBerg het volgende:

[..]

Ik denk dat mensen als Bolton naar voren werden geschoven door de rechterflank van de GOP. Trump heeft de steun nodig van het apparaat en hij zal concessies moeten doen voor de steun in Huis en Senaat etc. Voor wat hoort wat. Ik denk ook dat de drone strike op Suleimani een concessie aan bepaalde krachten is geweest.

Parnas weet ik niet, misschien dat hij en zijn maatje zich hebben aangeboden als Oekraine-kenners bij Giuliani. Het zou zelfs kunnen dat zij intermediair geweest zijn tussen de Oekrainers en Giuliani, aangezien Giuliani en anderen die trachtten de rol van de Bidens en andere bobo's in de corruptie te onderzoeken, werden tegengewerkt door de ambassadeur en haar staf.

Het zou zo maar kunnen dat Guiliani nog wat konijnen in zijn hoge hoed heeft, en wacht op het juiste moment om deze te openbaren.
Even serieus Ed, vind jij dat Rudy enigszins stabiel overkomt? Hij is nota bene in het hele verhaal betrokken. Geloof jij Willem Holleder ook op zijn woord? Rudy is al meerdere keren tegen de lamp gelopen en houdt zich bezig met complotten die totaal krankzinnig zijn.
Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!
pi_191223897
quote:

[..]

Trump is een grote jongen. Hij kan gewoon weigeren wanneer de GOP aandringt op Bolton. Parnas kent hij al jaren, zoals het er naar uitziet.

Parnas, Cohen, Manafort, Bolton. Blijkbaar is Trump niet in staat zijn om zichzelf te omringen met rechtgeaarde personen.

Dat kan twee dingen betekenen. Ofwel Trump trekt louche figuren aan als vliegen op stront en hij is niet in staat mensen goed te kunnen inschatten. Of Trump is zelf een louche sjacheraar die zich bewust met dergelijke types omringt. Soort zoekt soort.

Allebei de opties pleiten niet voor Trump. Ik denk persoonlijk dat beide waar zijn.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_191224069
quote:
0s.gif Op maandag 27 januari 2020 19:17 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Dus jij stelt dat wanneer ik met twee getuigen jouw aanklaag voor vekrachting (terwijl je dat niet hebt gedaan), je alsnog bevoordeeld zult worden?
Als er geen verder bewijs is wat op onschuld duidt waarschijnlijk wel ja.
zie email 27 oktober
  maandag 27 januari 2020 @ 21:17:53 #157
102757 EdvandeBerg
LETS GO BRANDON!
pi_191224099
quote:
0s.gif Op maandag 27 januari 2020 21:07 schreef Vis1980 het volgende:

[..]

Even serieus Ed, vind jij dat Rudy enigszins stabiel overkomt? Hij is nota bene in het hele verhaal betrokken. Geloof jij Willem Holleder ook op zijn woord? Rudy is al meerdere keren tegen de lamp gelopen en houdt zich bezig met complotten die totaal krankzinnig zijn.
Ik snap niet zoveel van wat Rudy doet. Maar vergeet niet dat hij een enorme staat van dienst heeft; een grote rol als openbaar aanklager in het kapot maken van de maffia en als burgemeester van NY heeft hij de misdaadcijfers flink naar beneden gebracht.

Welke complotten heb je het over? De verrijking van Amerikaanse hoogwaardigheidsbekleders en hun familieleden? Geloof jij dat een zoon van Joe Biden die meerdere keren met drugs in aanraking is geweest (maar nooit opgepakt - zelfs niet toen men zijn gecrashte auto met een crackpipe terugbracht naar de verhuurder) en eigenlijk zelf weinig kan, toevallig net nadat zijn pa sleutelfiguur namens de VS in de Oekraine werd, zomaar door een corrupte oligarch werd ingehuurd als directielid en vervolgens de verantwoordelijke aanklager plotsklaps ontslagen werd? Ik geloof zéker dat dat aan alle kanten stinkt. Net als de andere lucratieve handeltjes van Biden's zoon en broers. En de Oekraine heeft inderdaad ook een rol gespeeld in beïnvloeding van de 2016 verkiezingen, maar dan voor Hillary Clinton.
pi_191224278
quote:
0s.gif Op maandag 27 januari 2020 20:31 schreef EdvandeBerg het volgende:

<blablablabla>.
Dat is het enige dat ik lees van jou :')
'Natte scheet omdat er niks was'... meerdere mensen in het gevang, Mueller die aangeeft dat Trump dat alleen niet zit omdat hij president is.

God wat ben jij verschrikkelijk niet-integer :o
beter een knipoog dan een blauw oog
  maandag 27 januari 2020 @ 21:26:05 #159
403588 mcmlxiv
Extremist volgens extremisten
pi_191224293
quote:
0s.gif Op maandag 27 januari 2020 19:59 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Ja, want een samenwerking van 100 man is helemaal niet vreemd. Genoeg mensen die zo een hele vriendengroep kan optrommelen die voor elkaar opkomen.

Ik vind het niet erg rechtsstatelijk overkomen als men 100 man geloofd, gewoon omdat het 100 man zijn.
Waarom zou ik in jouw wereld überhaupt iemand geloven? Waarom is een rechter of fysiek bewijs in jouw wereld te vertrouwen ? Denken dat 100 mensen zomaar mijneed kunnen plegen en dat waarschijnlijker vinden dan het frustreren van de rechtsgang of het knoeien met fysiek bewijs.
  maandag 27 januari 2020 @ 21:27:49 #160
102757 EdvandeBerg
LETS GO BRANDON!
pi_191224350
quote:
0s.gif Op maandag 27 januari 2020 21:09 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Trump is een grote jongen. Hij kan gewoon weigeren wanneer de GOP aandringt op Bolton. Parnas kent hij al jaren, zoals het er naar uitziet.

Parnas, Cohen, Manafort, Bolton. Blijkbaar is Trump niet in staat zijn om zichzelf te omringen met rechtgeaarde personen.

Dat kan twee dingen betekenen. Ofwel Trump trekt louche figuren aan als vliegen op stront en hij is niet in staat mensen goed te kunnen inschatten. Of Trump is zelf een louche sjacheraar die zich bewust met dergelijke types omringt. Soort zoekt soort.

Allebei de opties pleiten niet voor Trump. Ik denk persoonlijk dat beide waar zijn.
Jij kan je niet voorstellen dat als je als outsider de politiek in gaat namens een politieke partij, die jou aanvankelijk helemaal niet ziet zitten, je een team moet gaan samenstellen met wie je het land moet gaan regeren, je ook mensen zal moeten aannemen die die partij naar voren schuift? Trump zal met name in het begin erg veel op het apparaat van de GOP hebben moeten steunen.

Momenteel zullen er weinig hooggeplaatste GOP-leden Trump openlijk willen afvallen, want Trump heeft de GOP weer vooruit geschoven en dankzij Trump zal de GOP ook een heel nieuwe basis gaan aanboren; jongeren die de urban PC-cultuur verafschuwen, gematigde ex-Democraten die de gekte in hun partij zat zijn, Afro-Amerikanen en latino's die zien dat de DNC hen graag zielig wil houden. De economie draait als een tierelier, werkgelegenheid is geweldig en er komen ook nog belastingvoordelen voor de middenklasse aan.
  maandag 27 januari 2020 @ 21:29:42 #161
46906 Brave_Sir_Robin
He bravely ran away
pi_191224390
quote:

[..]

Trump kende Parnas toch helemaal niet? Alleen een paar foto's met hem gemaakt..

quote:
I don't know him at all. Don't know what he's about. Don't know where he comes from. Know nothing about him.
Wat maak je eigenlijk van zo'n obvious leugen?
Galantly he chickened out...
The tale of Sir Robin: http://www.youtube.com/watch?v=BZwuTo7zKM8
pi_191224437
quote:
0s.gif Op maandag 27 januari 2020 21:27 schreef EdvandeBerg het volgende:

[..]

Jij kan je niet voorstellen dat als je als outsider de politiek in gaat namens een politieke partij, die jou aanvankelijk helemaal niet ziet zitten, je een team moet gaan samenstellen met wie je het land moet gaan regeren, je ook mensen zal moeten aannemen die die partij naar voren schuift? Trump zal met name in het begin erg veel op het apparaat van de GOP hebben moeten steunen.

Momenteel zullen er weinig hooggeplaatste GOP-leden Trump openlijk willen afvallen, want Trump heeft de GOP weer vooruit geschoven en dankzij Trump zal de GOP ook een heel nieuwe basis gaan aanboren; jongeren die de urban PC-cultuur verafschuwen, gematigde ex-Democraten die de gekte in hun partij zat zijn, Afro-Amerikanen en latino's die zien dat de DNC hen graag zielig wil houden. De economie draait als een tierelier, werkgelegenheid is geweldig en er komen ook nog belastingvoordelen voor de middenklasse aan.
En Trump gaat snijden in het sociale vangnet. Hoera!

Maar je negeert 99 procent van de post waar je op reageert. Dat jij Trump beschouwt als een godheid (je moet politici niet op een voetstuk plaatsen, knul) weten we inmiddels wel en vind ik totaal niet interessant.
pi_191224730
quote:
0s.gif Op maandag 27 januari 2020 21:17 schreef EdvandeBerg het volgende:

[..]

Ik snap niet zoveel van wat Rudy doet. Maar vergeet niet dat hij een enorme staat van dienst heeft; een grote rol als openbaar aanklager in het kapot maken van de maffia en als burgemeester van NY heeft hij de misdaadcijfers flink naar beneden gebracht.
Trumps legal team heeft Giuliani zojuist als een steen laten vallen. Er wordt gezegd dat Rudy 'rogue' ging.
  maandag 27 januari 2020 @ 21:50:22 #164
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_191224817
Hm, dat opperde ik enige tijd geleden als enige feitelijke potentiële uitweg met de feiten van toen die ik zag. Echter strookt dat niet met wat Bolton zegt, dus die verdediging is sinds afgelopen nacht een stuk moeilijker geworden.
  maandag 27 januari 2020 @ 21:50:57 #165
102757 EdvandeBerg
LETS GO BRANDON!
pi_191224825
quote:
0s.gif Op maandag 27 januari 2020 21:29 schreef Brave_Sir_Robin het volgende:

[..]

Trump kende Parnas toch helemaal niet? Alleen een paar foto's met hem gemaakt..

[..]

Wat maak je eigenlijk van zo'n obvious leugen?
Geen idee. Trump gaat waarschijnlijk met honderden mensen per jaar op de foto. Parnas heeft veel geld aan de GOP gedoneerd, dat opent bepaalde deuren.

Hoe geloofwaardig is het voor Trump om vrolijk te poseren met iemand waarmee je absoluut niet mee gezien moet worden?
  maandag 27 januari 2020 @ 21:52:05 #166
193178 Ensiferum
Met zonder usericon
pi_191224845
quote:
10s.gif Op maandag 27 januari 2020 21:06 schreef EdvandeBerg het volgende:

[..]

Over the usual suspects gesproken, ik kwam er net pas achter bij wie Parnas met zijn ballen tussen de bankschroef zit:
[..]

Je verwacht het niet :')
Nog nooit eerder vertoond :D :')
  maandag 27 januari 2020 @ 21:53:47 #167
102757 EdvandeBerg
LETS GO BRANDON!
pi_191224879
quote:
0s.gif Op maandag 27 januari 2020 21:31 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

En Trump gaat snijden in het sociale vangnet. Hoera!

Maar je negeert 99 procent van de post waar je op reageert. Dat jij Trump beschouwt als een godheid (je moet politici niet op een voetstuk plaatsen, knul) weten we inmiddels wel en vind ik totaal niet interessant.
Trump is zeker geen godheid, maar hij heeft hele goede dingen voor de Amerikanen gedaan. Handelsverdragen stopgezet waar alleen maar de globalisten van profiteerden bijvoorbeeld.
  maandag 27 januari 2020 @ 21:55:49 #168
102757 EdvandeBerg
LETS GO BRANDON!
pi_191224921
quote:
10s.gif Op maandag 27 januari 2020 21:45 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Trumps legal team heeft Giuliani zojuist als een steen laten vallen. Er wordt gezegd dat Rudy 'rogue' ging.
Interessant. Misschien alleen voor de bühne. Maar wie weet nam Giuliani zijn taak inderdaad iets te serieus.
  maandag 27 januari 2020 @ 21:57:04 #169
46906 Brave_Sir_Robin
He bravely ran away
pi_191224945
quote:
0s.gif Op maandag 27 januari 2020 21:50 schreef EdvandeBerg het volgende:

[..]

Geen idee. Trump gaat waarschijnlijk met honderden mensen per jaar op de foto. Parnas heeft veel geld aan de GOP gedoneerd, dat opent bepaalde deuren.

Hoe geloofwaardig is het voor Trump om vrolijk te poseren met iemand waarmee je absoluut niet mee gezien moet worden?
Ze staan samen 1,5 uur op video/audio waarbij Trump hem allerlei inhoudelijke vragen stelt over Oekraine..

Hoezo kent hij hem dan niet, of alleen van wat foto-momentjes?
  maandag 27 januari 2020 @ 22:03:52 #170
102757 EdvandeBerg
LETS GO BRANDON!
pi_191225079
quote:
0s.gif Op maandag 27 januari 2020 21:57 schreef Brave_Sir_Robin het volgende:

[..]

Ze staan samen 1,5 uur op video/audio waarbij Trump hem allerlei inhoudelijke vragen stelt over Oekraine..

Hoezo kent hij hem dan niet, of alleen van wat foto-momentjes?
Geen tijd om anderhalf uur te gaan zitten kijken. Wat voor belastends zou daar uit zijn gekomen? Alleen dat de ambassadeur ontslagen zou moeten worden? Of ook over Biden's vermeende corruptie?
pi_191225090
quote:
0s.gif Op maandag 27 januari 2020 21:53 schreef EdvandeBerg het volgende:

[..]

Trump is zeker geen godheid, maar hij heeft hele goede dingen voor de Amerikanen gedaan. Handelsverdragen stopgezet waar alleen maar de globalisten van profiteerden bijvoorbeeld.
En jij hebt de nieuwe verdragen uitgebreid bestudeerd waardoor je in staat bent te analyseren waarom ze beter zijn en de 'globalisten niet langer alleen profiteren'?

Of lul je gewoon kritiekloos Trump na, die simpelweg roept dat alles wat hij doet het beste is wat in de geschiedenis van de mensheid is gepresteerd?
pi_191225133
quote:
0s.gif Op maandag 27 januari 2020 22:03 schreef EdvandeBerg het volgende:

[..]

Geen tijd om anderhalf uur te gaan zitten kijken. Wat voor belastends zou daar uit zijn gekomen? Alleen dat de ambassadeur ontslagen zou moeten worden? Of ook over Biden's vermeende corruptie?
Punt is niet zozeer dat daar iets zou komen, maar dat Parnas uitgebreide interactie heeft met Trump. Tikkeltje vreemd, nietwaar?
  maandag 27 januari 2020 @ 22:08:05 #173
46906 Brave_Sir_Robin
He bravely ran away
pi_191225152
quote:
0s.gif Op maandag 27 januari 2020 22:03 schreef EdvandeBerg het volgende:

[..]

Mijn punt is dit:

Trump over Parnas:
quote:
I don't know him at all. Don't know what he's about. Don't know where he comes from. Know nothing about him.
Waarom heeft hij daarover gelogen?

Omdat Parnas - zoals je zelf zegt - "iemand waarmee je absoluut niet mee gezien moet worden" is?
  maandag 27 januari 2020 @ 22:09:53 #174
102757 EdvandeBerg
LETS GO BRANDON!
pi_191225190
quote:
0s.gif Op maandag 27 januari 2020 22:04 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

En jij hebt de nieuwe verdragen uitgebreid bestudeerd waardoor je in staat bent te analyseren waarom ze beter zijn en de 'globalisten niet langer alleen profiteren'?

Of lul je gewoon kritiekloos Trump na, die simpelweg roept dat alles wat hij doet het beste is wat in de geschiedenis van de mensheid is gepresteerd?
Hij heeft het in ieder geval moeilijker en duurder gemaakt voor werkgevers om werkgelegenheid naar het buitenland uit te besteden en pakt China hard aan vanwege oneerlijke handelspraktijken. Half DC (zie Ome Joe) ontvangt geld uit China (en S-A en Israel) dus dat werd heel lang getolereerd.
  maandag 27 januari 2020 @ 22:11:30 #175
102757 EdvandeBerg
LETS GO BRANDON!
pi_191225221
quote:
0s.gif Op maandag 27 januari 2020 22:08 schreef Brave_Sir_Robin het volgende:

[..]

Mijn punt is dit:

Trump over Parnas:
[..]

Waarom heeft hij daarover gelogen?

Omdat Parnas - zoals je zelf zegt - "iemand waarmee je absoluut niet mee gezien moet worden" is?
Wat het dan weer heel vreemd maakt om met hem op de foto te gaan.

Maar goed; ik weet de verklaring daarover uit het Witte Huis niet.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')