Alleen vraag ik me af of hij het oprecht meent.quote:Op donderdag 23 januari 2020 23:45 schreef nogeenoudebekende het volgende:
Gefeliciteerd, je eerste terechte klacht.
Waarschijnlijk niet.quote:Op donderdag 23 januari 2020 23:46 schreef Balthasar_Boma het volgende:
[..]
Alleen vraag ik me af of hij het oprecht meent.
quote:Op donderdag 23 januari 2020 23:42 schreef wollah het volgende:
Ben je dan sneu en een tokkie![]()
Lekker over de rug van iemand die dood gaat met ziektes schelden. Stuk mensen afval ben je dan g
Faalhaas.quote:Op dinsdag 1 januari 2019 02:31 schreef wollah het volgende:
net gezopen bij mattie kk dronken naar huis gereden (maar 2km) zit nu in me waggie jonko klappen ga zo slapen ok wens jullie allemaal goede 2019
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 24 januari 2020 00:25 schreef Man-Bear-Pig het volgende:
Het is sneu als je scheldwoorden moet gebruiken, maar ik vind het nog sneuer als je stoort aan woorden die kracht bijzetten zoals kanker. Als je dan echt boehoe gaat doen heb je 0 ruggengraat.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En verder ook eens.
quote:Op vrijdag 24 januari 2020 00:25 schreef Man-Bear-Pig het volgende:
Het is sneu als je scheldwoorden moet gebruiken, maar ik vind het nog sneuer als je stoort aan woorden die kracht bijzetten zoals kanker. Als je dan echt boehoe gaat doen heb je 0 ruggengraat.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
quote:Op vrijdag 24 januari 2020 00:34 schreef Fok-it het volgende:
To build tension?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 24 januari 2020 00:34 schreef Fok-it het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Daar lijkt mij de term typhushard van toepassing. Misschien een poll?quote:Op vrijdag 24 januari 2020 00:50 schreef ChevyCaprice het volgende:
Terechte klacht. Zelf laatst nog bijna van de trap gekankerd. Daar spot je toch niet mee
Gelukkig is er Facebook, het nieuwe hyvesquote:Op vrijdag 24 januari 2020 00:58 schreef Fok-it het volgende:
Over tokkies gesproken, ik merk overigens vaker dat het juist tokkies zijn die heel erg allergisch zijn voor het woordje kanker. De Ria's die dan meteen met glitterplaatjes komen over het feit dat kanker een klein woord is met een groot effect.
quote:Op vrijdag 24 januari 2020 00:58 schreef Fok-it het volgende:
Over tokkies gesproken, ik merk overigens vaker dat het juist tokkies zijn die heel erg allergisch zijn voor het woordje kanker. De Ria's die dan meteen met glitterplaatjes komen over het feit dat kanker een klein woord is met een groot effect.
Nou, gelukkig?quote:Op vrijdag 24 januari 2020 01:06 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
Gelukkig is er Facebook, het nieuwe hyvesLekker daar blijven
Dat waardeer ik, bedanktquote:
quote:Op donderdag 23 januari 2020 23:45 schreef nogeenoudebekende het volgende:
Gefeliciteerd, je eerste terechte klacht.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |