Je hebt gwn nog werk gekkiequote:Op dinsdag 17 maart 2020 10:12 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ja ik ook
Ik ben beetje verkouden, maar als ik niet ga werken heb ik geen geld en mensen geen eten
Lastig
Ja sinds gisteren weerquote:Op dinsdag 17 maart 2020 10:15 schreef SuperHartje het volgende:
[..]
Je hebt gwn nog werk gekkie![]()
Meh ik ga zo onder een deken mijn MacBook aanzetten en aan het werk
Als je gaat niezen of snuiten wordt je vanzelf wel weggestuurd?quote:Op dinsdag 17 maart 2020 10:12 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ja ik ook
Ik ben beetje verkouden, maar als ik niet ga werken heb ik geen geld en mensen geen eten
Lastig
Ah okquote:Op dinsdag 17 maart 2020 10:16 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ja sinds gisteren weer
Kan snel gaan in een noodsituatie
Zo erg is het nu ook weer nietquote:Op dinsdag 17 maart 2020 10:16 schreef SuperHartje het volgende:
[..]
Als je gaat niezen of snuiten wordt je vanzelf wel weggestuurd?
Oh mooi dan toch. Ik kan gelukkig ook ademen door mn neus. Nog geen neusspray nodig gehadquote:
Die gebruik ik uit voorzorgquote:Op dinsdag 17 maart 2020 10:58 schreef SuperHartje het volgende:
[..]
Oh mooi dan toch. Ik kan gelukkig ook ademen door mn neus. Nog geen neusspray nodig gehad
Goed met jou lieverd?quote:Op vrijdag 20 maart 2020 11:47 schreef SuperHartje het volgende:
Heyy @:Tjacka en @:moemoe ik had toen geen tijd voor dat spelletje. Misschien vandaag/ vanavond...
Hoe gaat het met jullie?
Wat word je volgende project?quote:Op zondag 22 maart 2020 21:57 schreef Tjacka het volgende:
Oh sirr
[..]
Goed met jou lieverd?
Ik ben wel ontslagen als COR-mod.
Hier doe je niet zoveel verkeerd toch?quote:Op zondag 22 maart 2020 22:08 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik blijf bij BNW zolang @:ggmm mij daar niet gaat ontslaan.
In COR ook niet toch?quote:Op zondag 22 maart 2020 22:09 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Hier doe je niet zoveel verkeerd toch?
Ja, hier:quote:
Maar blijkbaar was het toeval.quote:Op zondag 22 maart 2020 22:08 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik blijf bij BNW zolang @:ggmm mij daar niet gaat ontslaan.
Ben jij beetje een complotdenker? #dtvquote:Op zondag 22 maart 2020 22:10 schreef Tjacka het volgende:
Maar binnenkort wel![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
BNW on tour
@:zipportal
Heb je meer dan 70 pleerollen?quote:Op zondag 22 maart 2020 22:12 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Niet eens gezien.
Mijn IQ is lager dan 80.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |