Het is me wat allemaalquote:Op zaterdag 14 maart 2020 20:12 schreef illusions het volgende:
[..]
Nee maar je hebt toch overal werkplekken en supermarkten waar het gewoonweg niet boven de 30 gaat komen?
Ik denk dat dit best een blijvend iets kan zijn, de griep komt elk jaar ook gemuteerd terug.
Och maak je niet druk, krijg je gewoon doorbetaald? Kan je doorwerken?quote:
Ja kan wel thuiswerken zo nu en dan.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 20:31 schreef illusions het volgende:
[..]
Och maak je niet druk, krijg je gewoon doorbetaald? Kan je doorwerken?
Zelfstandig ondernemers lijden er het meest onder, vriend van me moet 3 discotheken en een restaurant sluiten. Gaat klauwen met geld kosten.
Ik werk gewoon vanuit m'n eigen kantoor, niks aan de hand, klanten kunnen ook gewoon betalen.
Nee er zijn dus geen vaste plekken. Behalve voor de burgemeester en co.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 21:39 schreef illusions het volgende:
[..]
Hoezo flexplekken? Je kan toch gewoon op je eigen werkplek zitten?
Das ook chill.quote:Op zondag 15 maart 2020 00:42 schreef illusions het volgende:
Ik snap 'm. Ik zit gewoon lekker met m'n zakenpartner in een gesloten kantoor, soms een paar ZZP'ers erbij die ingewerkt moeten worden, en werk ook vaak gewoon thuis als ik tot diep in de nacht doorga.
Ik ben werkeloosquote:Op zondag 15 maart 2020 16:47 schreef SuperHartje het volgende:
COR / Scholen tóch dicht
Ik hoor net dat ik de komende 2 wk thuis mag werken. Voelt allemaal een beetje als een filmscenario.
Ik heb dat ookquote:Op maandag 16 maart 2020 19:29 schreef illusions het volgende:
Fok is wel heel slecht bereikbaar, jullie daar ook last van? Hele trage laadtijden waardoor o.a. quotes enzo niet goed werken. Ligt echt aan Fok, want ik krijg de pagina van CloudFlare soms.
Ja ik ookquote:Op dinsdag 17 maart 2020 09:23 schreef SuperHartje het volgende:
[..]
Zou graag zien dat ze zsm met zelftesten komen...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |