Je vriendin heeft gelijk.quote:Op maandag 23 maart 2020 11:52 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Nee
Mijn vriendin zegt ook dat het goed is
Kan je ook een leuke inbreng doenquote:
Jaquote:Op maandag 23 maart 2020 11:58 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Kan je ook een leuke inbreng doen
Of heb je daar te weinig karakter voor
Waarom heb je hem niet onder controle?quote:Op maandag 23 maart 2020 12:16 schreef SuperHartje het volgende:
Ga je weer zitten kloten in de ONZ SC
Wat doe ik danquote:Op maandag 23 maart 2020 12:16 schreef SuperHartje het volgende:
Ga je weer zitten kloten in de ONZ SC
Je vindt het gewoon spannend om mij op te zoeken!quote:
!Toevallig volg ik dat topic ook en zag ik je naam en keek ik evenquote:Op maandag 23 maart 2020 13:13 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Je vindt het gewoon spannend om mij op te zoeken!
Waarom post je dan nooitquote:Op maandag 23 maart 2020 13:17 schreef SuperHartje het volgende:
[..]
!Toevallig volg ik dat topic ook en zag ik je naam en keek ik even
em?quote:Op maandag 23 maart 2020 13:18 schreef SuperHartje het volgende:
Waarom staan die edit em quote knop zo dicht bij elkaar
Em hahahahaquote:Op maandag 23 maart 2020 13:18 schreef SuperHartje het volgende:
Waarom staan die edit em quote knop zo dicht bij elkaar
Ze heeft een zwak voor je @Tjackaquote:
Huh? Niemand geeft om jou hoor??quote:Op maandag 23 maart 2020 15:21 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Ze heeft een zwak voor je @:Tjacka
Toch mooi dat er mensen geven om personen met een achterstand.
Mooi lieverdquote:Op maandag 23 maart 2020 20:43 schreef SuperHartje het volgende:
Ik heb vandaag een mooie, grote lasagna gemaakt![]()
Jij post ook overal hequote:Op maandag 23 maart 2020 15:21 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Ze heeft een zwak voor je @:Tjacka
Toch mooi dat er mensen geven om personen met een achterstand.
Ik zie dit nu pasquote:Op vrijdag 20 maart 2020 11:47 schreef SuperHartje het volgende:
Heyy @:Tjacka en @:moemoe ik had toen geen tijd voor dat spelletje. Misschien vandaag/ vanavond...
Hoe gaat het met jullie?
Heyyyy moemoequote:Op woensdag 25 maart 2020 05:20 schreef moemoe het volgende:
[..]
Ik zie dit nu pas.
De volgende keer dat we spelen zou het leuk zijn als je erbij bent.
Heejquote:Op woensdag 25 maart 2020 07:17 schreef SuperHartje het volgende:
[..]
Heyyyy moemoe![]()
Hoe gaat het? Houd je het een beetje uit?
Ja leuk
Ja ook wel goedquote:Op woensdag 25 maart 2020 07:33 schreef moemoe het volgende:
[..]
Heej.
Gaat op zich wel goed hoor!
Spelletjes spelen zorgt wel voor een goede afleiding.
Hoe gaat het bij jou?
Werk je thuis of?quote:Op woensdag 25 maart 2020 07:36 schreef SuperHartje het volgende:
[..]
Ja ook wel goed
Dochter eist veel aandacht op
Dat is waar, hoewel ik geen ster ben. Dat tekenen ging ook niet zo
Nee echtquote:Op woensdag 25 maart 2020 07:43 schreef moemoe het volgende:
[..]
Werk je thuis of?
Ik heb vannacht een Corona-vleermuis getekend en niemand raadde het.
quote:Op woensdag 25 maart 2020 07:43 schreef moemoe het volgende:
[..]
Werk je thuis of?
Ik heb vannacht een Corona-vleermuis getekend en niemand raadde het.
Ja. Dat is ook een beetje aan de users. Die moeten dan gwn hier komen posten.quote:Op woensdag 25 maart 2020 13:52 schreef Tjacka het volgende:
Ik vind het erg jammer dat veel posts in COR goed voor BNW zouden zijn maar worden verwijderd.
Jammer wel toch. Alle COR mods zijn stom.quote:Op woensdag 25 maart 2020 17:01 schreef SuperHartje het volgende:
[..]
Ja. Dat is ook een beetje aan de users. Die moeten dan gwn hier komen posten.
Wij houden ook van jou hoorquote:Op woensdag 25 maart 2020 23:45 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Jammer wel toch. Alle COR mods zijn stom.@:lavenderr
Nouja ik heb niet echt grootste prestaties geleverd daarquote:Op donderdag 26 maart 2020 06:35 schreef SuperHartje het volgende:
[..]
Wij houden ook van jou hoor![]()
Wel jammer dat je wegging toen ik net begon
Zo, dat is een best huis als je zoveel kamer hebtquote:Op vrijdag 27 maart 2020 00:43 schreef ootjekatootje het volgende:
Hallo hallo hallo, hoe is het hier?
Wij in ons nieuwe huis helemaal aan het genieten! 15 vierkante meter stoeptegels uit de tuin gepleurt en dus een enorme zandbak voor de kids.
Vandaag de palmbomen en tenten voor de corona vakantie in de achtertuin besteld.
Bijna de helft van de kamers af dus nog zeven te gaan en het huis wordt prachtig.
Mijn werkkamer is ondertussen schoollokaal en de thuiswerk plek van mijn man zit nu boven het aangrenzende vakantiehuis, want die staat pas volgend jaar op de planning.
De kids skypen veel met hun vrienden in Rotterdam, want die zitten opgesloten in appartementen en dat is heel heftig en benauwd.
Vandaag hebben ze de keuken gezet, en Oot gaat zoals verwacht tegen alle regels in maar zoals ik al dacht is die geweldig.
Ik pas me aan aan mijn omgeving, niemand kijkt hier tv dus wij ook niet. Wat een depressieve en achterhaalde bende. Ik geniet van mijn stok die langzaam veranderd in een vijgenboom.
Hoe is het met jullie en overleven jullie deze zeer vreemde situatie?
Rustig dorpje in Zeeland. Tegen de Oosterschelde aanquote:Op vrijdag 27 maart 2020 11:48 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zo, dat is een best huis als je zoveel kamer hebt
Waar zit je dan als ik vragen mag?
O lekker.quote:Op vrijdag 27 maart 2020 12:27 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Rustig dorpje in Zeeland. Tegen de Oosterschelde aan
de tuin was betegeld en nu is het een strandje, heerlijk nu buiten in de tuin! Straks ff kampvuurtje maken met de kids.quote:Op vrijdag 27 maart 2020 12:29 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O lekker.
Je brengt het verhaal zo mooi dat ik dacht dat je ergens op uitgestorven eiland in een warm land zat![]()
Maar dat ze daar bijna geen tv kijken, dat hoor je ook niet vaak
quote:Op vrijdag 27 maart 2020 14:20 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
de tuin was betegeld en nu is het een strandje, heerlijk nu buiten in de tuin! Straks ff kampvuurtje maken met de kids.
Uitgestorven is het hier nu zeker!
Zover zat je er dus ook niet vandaan,
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |