Vriendquote:Op maandag 24 februari 2020 12:22 schreef THEFXR het volgende:
wat is dit, een kat die high is?
[ [url=https://ci6.googleusercontent.com/proxy/E0OaCwD7StkOVYLOi4F62kwbL9VMoifmRm-1aRHe0LvgQVRSwOr5WLT1SZMq6dZj=s0-d-e1-ft#https://j.gifs.com/zvNrZY.gif]afbeelding[/url] ]
quote:Op maandag 24 februari 2020 17:20 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Dan ga ik @:SuperHartje DOMINEREN.
Oh heb ik alles weer gemistquote:Op dinsdag 25 februari 2020 21:01 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ja ik had een kuchje gisteren en ik ben moderator van COR
Nee nooit.quote:Op dinsdag 25 februari 2020 21:02 schreef SuperHartje het volgende:
[..]
Oh heb ik alles weer gemist![]()
Ga je ons nu dan verlaten
Ootjekatoojequote:Op dinsdag 25 februari 2020 21:09 schreef SuperHartje het volgende:
@:ootjekatooje hoest met je huis?
Hey meis! Het gaat. Spannende tijden voor BNW en TRU he? Het Coronavirus houdt ons stevig in de greep.quote:Op dinsdag 25 februari 2020 21:10 schreef SuperHartje het volgende:
@:Lavenderr hoe gaat het lieverd?
Ja gaat zijn gangetje wel. Je mag me altijd dmen he, jij staat altijd klaar voor mij dus ik ook voor jouquote:Op dinsdag 25 februari 2020 21:26 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Hey meis! Het gaat. Spannende tijden voor BNW en TRU he? Het Coronavirus houdt ons stevig in de greep.
Hoe gaat het met jou? op BNW nu he?
En Tjacka ook al druk bezig op het Corona topic.
Whehehequote:Op dinsdag 25 februari 2020 21:16 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ootjekatooje![]()
![]()
@:lenny_leonard @:ggmm @:zipportal @:wereldgozer @:picommp @:illusions
Hahahaha.
We houden van je lavquote:Op dinsdag 25 februari 2020 21:26 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Hey meis! Het gaat. Spannende tijden voor BNW en TRU he? Het Coronavirus houdt ons stevig in de greep.
Hoe gaat het met jou? op BNW nu he?
En Tjacka ook al druk bezig op het Corona topic.
Een adoptievrouwtjequote:Op dinsdag 25 februari 2020 22:03 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Kunnen we jou niet als derde mod adopteren?
Wat doe ik hier?quote:Op dinsdag 25 februari 2020 21:16 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ootjekatooje![]()
![]()
@:lenny_leonard @:ggmm @:zipportal @:wereldgozer @:picommp @:illusions
Hahahaha.
Gezond eten en genoeg drinken en genoeg bewegen en genoeg rustenquote:Op dinsdag 25 februari 2020 22:35 schreef Tjacka het volgende:
Beetje hoofdpijn laatste dagen erg vervelend
Wat SH'tje zegt: goed drinken en paracetamol Tjack. En voor zover dat mogelijk is veel rust nemen.quote:Op dinsdag 25 februari 2020 22:35 schreef Tjacka het volgende:
Beetje hoofdpijn laatste dagen erg vervelend
Mwa. Ik ben liever aan het werk voordat het coronavirus wel komt. Heb ik tenminste geld om te preppen!quote:Op dinsdag 25 februari 2020 22:58 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Wat SH'tje zegt: goed drinken en paracetamol Tjack. En voor zover dat mogelijk is veel rust nemen.
quote:Op dinsdag 25 februari 2020 23:05 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Mwa. Ik ben liever aan het werk voordat het coronavirus wel komt. Heb ik tenminste geld om te preppen!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |