🥺quote:Op maandag 10 februari 2020 12:45 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Zojuist vloog mijn vier jarige door de lucht...
Jeetje zeg. Gelukkig geen gewonden.quote:Op maandag 10 februari 2020 12:48 schreef ootjekatootje het volgende:
https://www.telegraaf.nl/(...)p-woningen-rotterdam
Niet alleen mijn zoontje waait hier om...
Wat naar ootjequote:Op maandag 10 februari 2020 12:45 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Zojuist vloog mijn vier jarige door de lucht...
Niet gekliktquote:Op maandag 10 februari 2020 12:48 schreef ootjekatootje het volgende:
https://www.telegraaf.nl/(...)p-woningen-rotterdam
Niet alleen mijn zoontje waait hier om...
Beter word je weer zwart dan.quote:Op maandag 10 februari 2020 14:44 schreef Tjacka het volgende:
Ik ben de laatste weken een beetje afk trouwens vrienden. Maak 55-60 uur in de week om defenitief uit de skeere tijden te komen. @:lenny_leonard
Na een weekje al @GGMM ?quote:Op maandag 10 februari 2020 14:45 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Beter word je weer zwart dan.
Of mod van VBL. Die zijn er ook nooit.
@:skysherrif
@:donraja
@:klummie
Nee. Ik heb alweer een dagje vrij vandaag.quote:Op donderdag 13 februari 2020 09:25 schreef SuperHartje het volgende:
[..]
Ga je ons alweer verlaten ja
quote:Op donderdag 13 februari 2020 12:29 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Nee. Ik heb alweer een dagje vrij vandaag.
Ja hoor is goed.quote:Op donderdag 13 februari 2020 13:42 schreef ootjekatootje het volgende:
[..], kom je verhuisdozen helpen inpakken? Morgen de sleutels van de nieuwe huizen,
Vooral na 6 maanden eindelijk de kids een nacht bij de oppas,quote:Op donderdag 13 februari 2020 14:35 schreef Tjacka het volgende:[/b]
[..]
Ja hoor is goed.Wat leuk. Kijk je naar uit zeker?
Mwa. Kaal is kaal normaal gesproken.quote:Op donderdag 13 februari 2020 14:59 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Vooral na 6 maanden eindelijk de kids een nacht bij de oppas,![]()
Ja, heel veel zin in. We krijgen pas laat morgenmiddag de sleutel. Enig idee of het normaal is wat lampen te laten hangen? Of meteen maar wat verlichting meenemen?
Ja even in de lijst van goederen gekeken...quote:Op donderdag 13 februari 2020 18:57 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Mwa. Kaal is kaal normaal gesproken.
[..]quote:
Ben die wind al helemaal zat.quote:Op zondag 23 februari 2020 09:03 schreef ootjekatootje het volgende:
Waarom stormt het alleen op zondag? 🧐
Ik ook, elke keer in het weekend, kids hartstikke druk... Pfffquote:Op zondag 23 februari 2020 15:40 schreef SuperHartje het volgende:
[..]
Ben die wind al helemaal zat.
Ik wil gwn lente nu
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |