Oke fijn. Was het een beetje leuk daarquote:Op vrijdag 27 maart 2020 20:11 schreef DeMolay het volgende:
ik ben moderator van Graham Hancock geweest ik weet wel een beetje denk ik
Ik zou het graag willen, maar je zou het nu met mij moeten doen. Ben ik zo'n slechte mod?quote:
Mensen snappen je posts niet eens, jij posts van mensen niet, denk dat modden net zo hoog gegrepen is als kalligrafie voor een hond.quote:Op vrijdag 27 maart 2020 20:11 schreef DeMolay het volgende:
ik ben moderator van Graham Hancock geweest ik weet wel een beetje denk ik
jaquote:Op vrijdag 27 maart 2020 20:25 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik zou het graag willen, maar je zou het nu met mij moeten doen. Ben ik zo'n slechte mod?
Bijna bijna, eerst binnen de vloer erin. Die komt hopelijk 6 april en dan de buitengevel en de tuin nog.quote:Op vrijdag 27 maart 2020 20:04 schreef Tjacka het volgende:
Heb je geen pics van je nieuwe huis @:ootjekatootje
Zit je nog in Spanje? Hoe is het daar nu?quote:Op vrijdag 27 maart 2020 20:38 schreef illusions het volgende:
[..]
Mensen snappen je posts niet eens, jij posts van mensen niet, denk dat modden net zo hoog gegrepen is als kalligrafie voor een hond.
Oke. Stuur ze wel hier in dan oké?quote:Op vrijdag 27 maart 2020 20:42 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Bijna bijna, eerst binnen de vloer erin. Die komt hopelijk 6 april en dan de buitengevel en de tuin nog.
Het is een oude grote pastorie, in een pittoresk dorpje.
Ik ben goed hoor. Nog aan het werk.quote:Op vrijdag 27 maart 2020 22:08 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Tuurlijk! Hoe is het met jou? Jij zit toch in Amsterdam?
Ja ach. Ik hou mij er niet zo heel erg mee bezig.quote:
BNW ON TOUR.quote:Op vrijdag 27 maart 2020 22:22 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ja ach. Ik hou mij er niet zo heel erg mee bezig.als het komt dan komt het. We kunnen er niks aan doen.
Hey vriendjequote:Op vrijdag 27 maart 2020 22:34 schreef Zipportal het volgende:
[..]
BNW ON TOUR.
Onderste steen Building 7 MOET boven komen.
Ben je nu WOEST?quote:Op vrijdag 27 maart 2020 22:41 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Hey vriendje
Ik ben net uitgescholden voor slechte mod.
Ik heb het maanden gevolgd in China en tot vorige week, toen trok ik al die domme mensen niet meer, heb de ontvriendingquillontine weer van stal gehaald voor Facebook. En kijk deze week ook niet meer naar tv, Facebook of andere media, geven thuis onderwijs en klussen en genieten.quote:Op vrijdag 27 maart 2020 22:22 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ja ach. Ik hou mij er niet zo heel erg mee bezig.als het komt dan komt het. We kunnen er niks aan doen.
Nee zijn probleemquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Groot fan van User Wotte
Ja ik ook toen. Ik kan het nu makkelijker loslaten en nu lijken de andere mensen in Nederland in paniek te raken.quote:Op vrijdag 27 maart 2020 22:56 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Ik heb het maanden gevolgd in China en tot vorige week, toen trok ik al die domme mensen niet meer, heb de ontvriendingquillontine weer van stal gehaald voor Facebook. En kijk deze week ook niet meer naar tv, Facebook of andere media, geven thuis onderwijs en klussen en genieten.
Shop mijn hele nieuwe inboedel online, wat wel wat vreemd is want had me enorm verheugd om een flink te gaan shoppen in de winkels en de kringlopen in zeker België. Maar nee, mijn man doet de dagelijkse boodschappen in de buurtsuper en de rest gaat online. Het enige wat fout ging was de kleur op onze slaapkamer, daar paste echt niets bij dus die heb ik weer overgeschilderd.
Het meeste wat we bestellen komt uit Denemarken en dat duur zeker twee weken. Maar prima, we hebben de tijd.
ja joh, mijn schoonzus heeft een enorme error. Koors ziek en hoesten en het eerste wat ze doet is naar de AH en de school rennen in plaats van binnen te blijven...quote:Op vrijdag 27 maart 2020 22:59 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ja ik ook toen. Ik kan het nu makkelijker loslaten en nu lijken de andere mensen in Nederland in paniek te raken.
Tja ik weet het. Mijn leidinggevende zijn vriendin is ziek, maja vitaal beroep dus je blijft gewoon werken. Dat geeft dan weer niet zo fijn gevoel lol. Er zijn zoveel mensen aan het hoesten en proesten en kuchen in het openbaar. Het is te bizar voor woorden.quote:Op vrijdag 27 maart 2020 23:18 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
ja joh, mijn schoonzus heeft een enorme error. Koors ziek en hoesten en het eerste wat ze doet is naar de AH en de school rennen in plaats van binnen te blijven...
Wij hebben tegen iedereen halverwege januari gezegd: niemand hoeft te komen kijken of klussen. We geven in september een groot feest want dat wordt ons gezin 100. En dan is het huis af. Nou ze waren allang blij dat ze niet hoefden te klussen dus niemand gezien hier. Helemaal volgens ons plan. Ze zijn namelijk ook nog wezen skiën in Ischgl
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |