Als er sneeuw en ijs ligt is het acceptabel.quote:Op zaterdag 25 januari 2020 23:31 schreef VoMy het volgende:
Wat vinden jullie ervan dat het WK Veldrijden op een biljartlaken wordt gehouden?
Zou het wat uitmaken?quote:Op zaterdag 25 januari 2020 23:31 schreef VoMy het volgende:
Wat vinden jullie ervan dat het WK Veldrijden op een biljartlaken wordt gehouden?
Het is veldrijden, niet mountainbiken. Ligt een beetje aan de rest van het parcours.quote:Op zaterdag 25 januari 2020 23:31 schreef VoMy het volgende:
Shit, ik ben te laat. Maar ik zou niet weten welke renners je dan nu zou willen verkopen?quote:Op zondag 26 januari 2020 01:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dat spel van Stephan is een flop. Je moet al je renners op de hype verkopen. Dat kan nooit de bedoeling zijn.
Alles wat in de Bongo Tour reed is zwaar gezakt zag ik. En dat terwijl de laatste rit nog niet eens geweest is. (Ook gewoon alles wat hoog staat in de klassementen)quote:Op zondag 26 januari 2020 12:14 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Shit, ik ben te laat. Maar ik zou niet weten welke renners je dan nu zou willen verkopen?
Iedereen probeert dus al te dumpen voordat andere mensen dat gaan doen. Nou, lekker dan. Klinkt niet heel leuk nee.quote:Op zondag 26 januari 2020 12:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Alles wat in de Bongo Tour reed is zwaar gezakt zag ik. En dat terwijl de laatste rit nog niet eens geweest is. (Ook gewoon alles wat hoog staat in de klassementen)
Het is een beetje een aandelenmarkt op deze manier, niet echt wat ik zoek in een sportspelletje. Misschien was dat wel de bedoeling van Stephan, maar daardoor moet je constant gaan zitten monitoren en das het niet echt waard.
Ik zou liever een concept zien dat lijkt op CM.
Nee.quote:Op zondag 26 januari 2020 16:53 schreef VoMy het volgende:
@:Slobeend: Denk jij nu ineens ook dat we nog kampioen kunnen worden?
Ziet er inmiddels ook gewoon als een junk uit.quote:Op zondag 26 januari 2020 14:33 schreef Aguero het volgende:
[..]
Niet bepaald nieuwe informatie natuurlijk.
Wie zijn we?quote:Op zondag 26 januari 2020 16:53 schreef VoMy het volgende:
@:Slobeend: Denk jij nu ineens ook dat we nog kampioen kunnen worden?
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |