MSR 2013quote:Op woensdag 29 januari 2020 17:37 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[ afbeelding ]
Welke wedstrijd en welk jaar?
En de mijne?quote:Op woensdag 29 januari 2020 16:31 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Wat een prachtige UI.
quote:
En de mijne?quote:Op woensdag 29 januari 2020 16:31 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Wat een prachtige UI.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 29 januari 2020 18:15 schreef maxi-mus het volgende:
https://twitter.com/Timreports/status/1222222432376893441
Meltdown.Weird.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Beelden niet, maar Directvelo schijnt er live bij te zijn.quote:Op woensdag 29 januari 2020 15:45 schreef Felagund het volgende:
Zijn die Spaanse koersjes nog ergens live te volgen?
Heb je het sportjournaal ook aan?quote:Op woensdag 29 januari 2020 18:46 schreef showtimer het volgende:
[..]
Beelden niet, maar Directvelo schijnt er live bij te zijn.
Heeft Sjoerd iets doms gezegd?quote:Op woensdag 29 januari 2020 18:49 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Heb je het sportjournaal ook aan?
quote:Op woensdag 29 januari 2020 18:52 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Nu Steven op het eiland zit gaan we hem opeens Burgwijn noemen.
Theo kan nie volgen nie.twitter:TheoGraaf twitterde op woensdag 29-01-2020 om 18:53:42Stieeeven Bùrgwijn aldus het @sport_nos journaal...Hij heet Bergwijn, met de erg van berg. reageer retweet
Het idee is leuk, maar de resolutie mag wat beter.quote:
@El-Stinho, wat is jouw mening hierover als groot liefhebber van Taco?quote:Van Bommel wilde teammanager Mart van den Heuvel eigenlijk vervangen door journalist Taco van den Velde
Wat zou het precieze verschil zijn tussen Mart van den Heuvel en Taco-ellende?quote:Op woensdag 29 januari 2020 19:41 schreef wimderon het volgende:
[..]
@:El-Stinho, wat is jouw mening hierover als groot liefhebber van Taco?
De altijd lucht verplaatsende Taco is een likker bij de familie Van Marwijk, Mart wellicht niet.quote:Op woensdag 29 januari 2020 19:42 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Wat zou het precieze verschil zijn tussen Mart van den Heuvel en Taco-ellende?
Oh, mijn naïviteit dat daar een eerlijke, in goed overleg besproken gedachte achter zou zitten.quote:Op woensdag 29 januari 2020 19:44 schreef wimderon het volgende:
[..]
De altijd lucht verplaatsende Taco is een likker bij de familie Van Marwijk, Mart wellicht niet.
Precies. Ook weer lekker doorzichtig van Van Bommel/Van Marwijk.quote:Op woensdag 29 januari 2020 19:44 schreef wimderon het volgende:
[..]
De altijd lucht verplaatsende Taco is een likker bij de familie Van Marwijk, Mart wellicht niet.
quote:
Alleen is GP Belek in Azie gereden.quote:Op donderdag 30 januari 2020 11:11 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ik hou hier zo van.
Wat een opperautist. En dan verwijzing naar Omloop niet begrijpenquote:
Tweet het naar Steefquote:Op donderdag 30 januari 2020 11:36 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Alleen is GP Belek in Azie gereden.
Ik heb helaas geen Twitter, maar @marcodej was toch altijd voor dit soort zaken.quote:Op donderdag 30 januari 2020 11:39 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Tweet het naar SteefDan wordt ie helemaal gek
Zat ik ook al aan te denken, grootste deel van Turkije ligt in Azië natuurlijk.quote:Op donderdag 30 januari 2020 11:36 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Daar kan je ook Burgwijn van halen.quote:Op donderdag 30 januari 2020 12:18 schreef Mani89 het volgende:
Moet Ajax Anthony halen voor 30 miljoen? @:Koffieplanter
Absoluut.quote:Op donderdag 30 januari 2020 12:18 schreef Mani89 het volgende:
Moet Ajax Anthony halen voor 30 miljoen? @:Koffieplanter
Is ie net zo goed als Gabigol?quote:
De Gabriel haattrein is een pijnlijke dood gestorven. Flamengo kampioen gemaakt en hoogstpersoonlijk de Libertadores beslist, een dubbel die niet gerealiseerd werd sinds het Santos van Pelé, en in de top vijf van topscorers in heel de wereld. Hoje tem gol do Gabigol.quote:Op donderdag 30 januari 2020 12:45 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Is ie net zo goed als Gabigol?
Geflopt in Europa, kan er alleen wat van in Brazilië. Een soort Diego Tardelli.quote:Op donderdag 30 januari 2020 12:49 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
De Gabriel haattrein is een pijnlijke dood gestorven. Flamengo kampioen gemaakt en hoogstpersoonlijk de Libertadores beslist, een dubbel die niet gerealiseerd werd sinds het Santos van Pelé, en in de top vijf van topscorers in heel de wereld. Hoje tem gol do Gabigol.
Wat moeten we dan maken van Achahbar?quote:Op donderdag 30 januari 2020 12:54 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Geflopt in Europa, kan er alleen wat van in Brazilië. Een soort Diego Tardelli.
Die zou het ook wel goed doen in Brazilië.quote:Op donderdag 30 januari 2020 12:57 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Wat moeten we dan maken van Achahbar?
Daar was ik groot fan van. Anassquote:Op donderdag 30 januari 2020 12:57 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Wat moeten we dan maken van Achahbar?
Nu in het schitterende Roemenië bij ACS Sepsi, jawelquote:Op donderdag 30 januari 2020 13:06 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Daar was ik groot fan van. Anass
Hoeveel doelpunten inmiddels, 3?quote:Op donderdag 30 januari 2020 13:08 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Nu in het schitterende Roemenië bij ACS Sepsi, jawel.
Sowwwwwquote:Op donderdag 30 januari 2020 11:36 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Hulk Jr. kan er nog steeds niet veel van. Zjeesoes is ook totaal niet doorgegroeid.quote:Op donderdag 30 januari 2020 12:49 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
De Gabriel haattrein is een pijnlijke dood gestorven. Flamengo kampioen gemaakt en hoogstpersoonlijk de Libertadores beslist, een dubbel die niet gerealiseerd werd sinds het Santos van Pelé, en in de top vijf van topscorers in heel de wereld. Hoje tem gol do Gabigol.
Op wie doelt Fil allemaal?twitter:playsports twitterde op donderdag 30-01-2020 om 19:04:00Geen praatjes, maar daden! Dat is @PhilippeGilbert #Hoogvliegers 📺 https://t.co/1ThFF7wSyi reageer retweet
quote:Op donderdag 30 januari 2020 19:47 schreef wimderon het volgende:
Op wie doelt Fil allemaal?twitter:playsports twitterde op donderdag 30-01-2020 om 19:04:00Geen praatjes, maar daden! Dat is @:PhilippeGilbert #Hoogvliegers 📺 https://t.co/1ThFF7wSyi reageer retweet
Sowieso Landa.
Lars Boom?quote:Op donderdag 30 januari 2020 19:47 schreef wimderon het volgende:
Op wie doelt Fil allemaal?twitter:playsports twitterde op donderdag 30-01-2020 om 19:04:00Geen praatjes, maar daden! Dat is @:PhilippeGilbert #Hoogvliegers 📺 https://t.co/1ThFF7wSyi reageer retweet
Sowieso Landa.
Player heeft een prachtige, uitgeslapen, on demand optie.quote:Op vrijdag 31 januari 2020 09:16 schreef Steven184 het volgende:
Gaan we de wekker zetten voor de Cadel Evans Great Ocean Road Race?
Ik was ook alleen van plan eruit te gaan indien de kleine me wakker brultquote:Op vrijdag 31 januari 2020 09:40 schreef showtimer het volgende:
[..]
Player heeft een prachtige, uitgeslapen, on demand optie.
quote:Op vrijdag 31 januari 2020 20:08 schreef Momo het volgende:
Wereldtitels te koop: Barney's dartstrofeeën allemaal onder de hamer
Wereldtitels te koop! Wie-o-wie wil 'm hebben: de eerste Embassy-trofee van Raymond van Barneveld, uit 1998? Of zijn laatste WK-beker, na de winst in de historische finale tegen Phil Taylor, in 2007? "Het mag weg. Ja, echt. Ik heb er niets meer mee, serieus niet."
Je gelooft het bijna niet, maar hij zegt het echt. De 52-jarige 'Barney', sinds eind vorig jaar darter in ruste, veilt de bekers uit zijn imposante collectie. Alles mag weg.
"Het lijkt mij ook leuk voor de fans, die mij jarenlang volgden. Om hen dat aan te bieden", vervolgt Van Barneveld. "Er zullen een hoop mensen zeggen: 'Hij ligt in scheiding en heeft geld nodig.' Nou, je mag mijn bankafschriften zien, dat is zeker niet het geval..."
"Die bekers staan hier ook al eeuwen, ik ben er wel een beetje klaar mee", vervolgt de vijfvoudig wereldkampioen. "Ik wil het allemaal gaan veilen voor Catawiki (een bedrijf dat online veilingen organiseert, red.). Vanaf volgende week vrijdag gaat het in fases online."
Barney's eigen profteam
Ook denkt Van Barneveld erover zijn trainingslocatie in Den Haag te verkopen. "Ik weet nog niet wat ik met dit pand ga doen. Ik ben geen darter meer, hoef niet meer te trainen. Nee, joh. Daar zit niets emotioneels in voor mij, daar ben ik overheen gegroeid."
Maar dat is niet de enige reden: "Ik heb ook plannen, kan het geld goed gebruiken om mijn droom te realiseren", vervolgt de Nederlander. "Dat is een eigen profteam. Daarmee wil ik gaan werken zoals voetbalclubs doen, dagelijks met elkaar in de weer gaan. En dan wil ik nog weleens zien wat er gaat gebeuren."
Ik ben iemand die alleen naar het WK, maar WTF, het gaat niet goed met hem?
Ik denk dat eind van het jaar bericht komt dat hij er spijt van heeft.quote:Op vrijdag 31 januari 2020 20:08 schreef Momo het volgende:
Wereldtitels te koop: Barney's dartstrofeeën allemaal onder de hamer
Wereldtitels te koop! Wie-o-wie wil 'm hebben: de eerste Embassy-trofee van Raymond van Barneveld, uit 1998? Of zijn laatste WK-beker, na de winst in de historische finale tegen Phil Taylor, in 2007? "Het mag weg. Ja, echt. Ik heb er niets meer mee, serieus niet."
Je gelooft het bijna niet, maar hij zegt het echt. De 52-jarige 'Barney', sinds eind vorig jaar darter in ruste, veilt de bekers uit zijn imposante collectie. Alles mag weg.
"Het lijkt mij ook leuk voor de fans, die mij jarenlang volgden. Om hen dat aan te bieden", vervolgt Van Barneveld. "Er zullen een hoop mensen zeggen: 'Hij ligt in scheiding en heeft geld nodig.' Nou, je mag mijn bankafschriften zien, dat is zeker niet het geval..."
"Die bekers staan hier ook al eeuwen, ik ben er wel een beetje klaar mee", vervolgt de vijfvoudig wereldkampioen. "Ik wil het allemaal gaan veilen voor Catawiki (een bedrijf dat online veilingen organiseert, red.). Vanaf volgende week vrijdag gaat het in fases online."
Barney's eigen profteam
Ook denkt Van Barneveld erover zijn trainingslocatie in Den Haag te verkopen. "Ik weet nog niet wat ik met dit pand ga doen. Ik ben geen darter meer, hoef niet meer te trainen. Nee, joh. Daar zit niets emotioneels in voor mij, daar ben ik overheen gegroeid."
Maar dat is niet de enige reden: "Ik heb ook plannen, kan het geld goed gebruiken om mijn droom te realiseren", vervolgt de Nederlander. "Dat is een eigen profteam. Daarmee wil ik gaan werken zoals voetbalclubs doen, dagelijks met elkaar in de weer gaan. En dan wil ik nog weleens zien wat er gaat gebeuren."
Ik ben iemand die alleen naar het WK, maar WTF, het gaat niet goed met hem?
Eigen profteam willen beginnen maar de trainingslocatie is niet meer nodig.quote:Ook denkt Van Barneveld erover zijn trainingslocatie in Den Haag te verkopen. "Ik weet nog niet wat ik met dit pand ga doen. Ik ben geen darter meer, hoef niet meer te trainen. Nee, joh. Daar zit niets emotioneels in voor mij, daar ben ik overheen gegroeid."
Ik vraag me af of ie nog die manager heeft.quote:Op vrijdag 31 januari 2020 20:25 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Eigen profteam willen beginnen maar de trainingslocatie is niet meer nodig.
En over een paar maanden zal hij inderdaad wel weer spijt hebben.
Barney is niet te managen.quote:Op vrijdag 31 januari 2020 21:24 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ik vraag me af of ie nog die manager heeft.
quote:Domino Day na elf jaar terug op televisie
Het grote tv-evenement Domino Day keert na een afwezigheid van elf jaar terug op de buis. EndemolShine werkt aan een nieuwe editie, die in november zal plaatsvinden. Dat heeft de tv-producent laten weten. EndemolShine heeft een hele reeks vacatures openstaan voor de aankomende editie. “Ja, je ziet het goed: DOMINO DAY KOMT TERUG! 🎊We hebben de smeekbedes en petities gezien en gaan dit jaar het dominorecord van 2009 proberen te verbreken“, zo klinkt het.
Dat wordt nog een hele klus, aldus het productiehuis. “Want dat betekent dat er maar liefst meer dan 4,5 miljoen (🤯) stenen om moeten vallen… Maar blij dat we zijn, dat we deze legendarische uitdaging opnieuw aangaan!”
Er wordt nog geen uitzendende omroep gecommuniceerd. SBS 6 heeft nog niet gereageerd op de vraag of het tv-evenement bij die zender terugkeert. Het kan ook zijn dat EndemolShine nog in onderhandeling is met een zender.
Domino Day was een jaarlijks terugkerend spektakel op SBS 6 en een van de grootste tv-producties die ons land ooit gekend heeft. De show begon in 1998 ter gelegenheid van het driejarige jubileumfeest van de zender en Linda de Mol tikte de eerste steen omver.
Sindsdien was er ieder jaar een recordpoging vallende dominosteentjes te zien op SBS 6. De eerste zes edities werden gepresenteerd door Wendy van Dijk en Hans Kraay jr; de laatste vijf edities deed hij met Nance Coolen.
De editie van 2009 was de laatste. Hoewel de kijkcijfers torenhoog waren – er keken dat jaar 2,9 miljoen mensen naar het drie uur durende verslag – stopte de show vanwege de economische crisis.
Door de crisis kon SBS niet meer genoeg sponsors vinden voor de financiering van de peperdure show. “Domino Day heeft een heel complex financieringsmodel, omdat we ook samenwerken met buitenlandse zenders“, liet Endemol weten.
De economische crisis is inmiddels weer voorbij en dat betekent dat de show weer terugkeert.
Meer de Harry Vermeegen look.quote:Op zondag 2 februari 2020 01:11 schreef Dale__Cooper het volgende:
Wat vinden jullie van de poging van Michel om voor de Frans Timmermans look te gaan?
[ afbeelding ]
twitter:ProCyclingStats twitterde op maandag 03-02-2020 om 23:24:13@WSFR_Cyclisme please don’t use photos and our especially our PCS mini jersey in your graphics. reageer retweet
twitter:ProCyclingStats twitterde op dinsdag 04-02-2020 om 09:07:30@WSFR_Cyclisme please don’t use photos and our especially our PCS mini jersey in your graphics. reageer retweet
twitter:ProCyclingStats twitterde op dinsdag 04-02-2020 om 09:07:48@WSFR_Cyclisme please don’t use photos and our especially our PCS mini jersey in your graphics. reageer retweet
twitter:ProCyclingStats twitterde op dinsdag 04-02-2020 om 09:07:55@WSFR_Cyclisme please don’t use photos and our especially our PCS mini jersey in your graphics. reageer retweet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.twitter:ProCyclingStats twitterde op dinsdag 04-02-2020 om 09:08:07@WSFR_Cyclisme please don’t use photos and our especially our PCS mini jersey in your graphics. reageer retweet
twitter:ProCyclingStats twitterde op dinsdag 04-02-2020 om 09:08:33@WSFR_Cyclisme please don’t use photos and our especially our PCS mini jersey in your graphics. reageer retweet
twitter:ProCyclingStats twitterde op dinsdag 04-02-2020 om 09:08:52@WSFR_Cyclisme please don’t use photos and our especially our PCS mini jersey in your graphics. reageer retweet
twitter:ProCyclingStats twitterde op dinsdag 04-02-2020 om 09:08:56@WSFR_Cyclisme please don’t use photos and our especially our PCS mini jersey in your graphics. reageer retweet
twitter:ProCyclingStats twitterde op dinsdag 04-02-2020 om 09:09:01@WSFR_Cyclisme please don’t use photos and our especially our PCS mini jersey in your graphics. reageer retweet
twitter:ProCyclingStats twitterde op dinsdag 04-02-2020 om 09:09:07@WSFR_Cyclisme please don’t use photos and our especially our PCS mini jersey in your graphics. reageer retweet
twitter:ProCyclingStats twitterde op dinsdag 04-02-2020 om 09:09:12@WSFR_Cyclisme please don’t use photos and our especially our PCS mini jersey in your graphics. reageer retweet
twitter:ProCyclingStats twitterde op dinsdag 04-02-2020 om 09:09:27@WSFR_Cyclisme please don’t use photos and our especially our PCS mini jersey in your graphics. reageer retweet
twitter:ProCyclingStats twitterde op dinsdag 04-02-2020 om 09:09:33@WSFR_Cyclisme please don’t use photos and our especially our PCS mini jersey in your graphics. reageer retweet
twitter:ProCyclingStats twitterde op dinsdag 04-02-2020 om 09:09:58@WSFR_Cyclisme please don’t use photos and our especially our PCS mini jersey in your graphics. reageer retweet
Ja waarom denk je dat hij rondtoert met zijn camper. Hij maakt deze foto's zelf!!!quote:Op dinsdag 4 februari 2020 09:28 schreef Mani89 het volgende:
Stephan vindt blijkbaar dat hij de rechten heeft over dit soort plaatjes.
[ afbeelding ]
Heeft ie nog steeds niet door dat er een keer 'our' te veel staat?quote:Op dinsdag 4 februari 2020 09:25 schreef Mani89 het volgende:
Nee, dit zijn niet 1 en dezelfde tweet.twitter:ProCyclingStats twitterde op maandag 03-02-2020 om 23:24:13@:WSFR_Cyclisme please don’t use photos and our especially our PCS mini jersey in your graphics. reageer retweet
twitter:ProCyclingStats twitterde op dinsdag 04-02-2020 om 09:07:30@:WSFR_Cyclisme please don’t use photos and our especially our PCS mini jersey in your graphics. reageer retweet
twitter:ProCyclingStats twitterde op dinsdag 04-02-2020 om 09:07:48@:WSFR_Cyclisme please don’t use photos and our especially our PCS mini jersey in your graphics. reageer retweet
twitter:ProCyclingStats twitterde op dinsdag 04-02-2020 om 09:07:55@:WSFR_Cyclisme please don’t use photos and our especially our PCS mini jersey in your graphics. reageer retweet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.twitter:ProCyclingStats twitterde op dinsdag 04-02-2020 om 09:08:07@:WSFR_Cyclisme please don’t use photos and our especially our PCS mini jersey in your graphics. reageer retweet
twitter:ProCyclingStats twitterde op dinsdag 04-02-2020 om 09:08:33@:WSFR_Cyclisme please don’t use photos and our especially our PCS mini jersey in your graphics. reageer retweet
twitter:ProCyclingStats twitterde op dinsdag 04-02-2020 om 09:08:52@:WSFR_Cyclisme please don’t use photos and our especially our PCS mini jersey in your graphics. reageer retweet
twitter:ProCyclingStats twitterde op dinsdag 04-02-2020 om 09:08:56@:WSFR_Cyclisme please don’t use photos and our especially our PCS mini jersey in your graphics. reageer retweet
twitter:ProCyclingStats twitterde op dinsdag 04-02-2020 om 09:09:01@:WSFR_Cyclisme please don’t use photos and our especially our PCS mini jersey in your graphics. reageer retweet
twitter:ProCyclingStats twitterde op dinsdag 04-02-2020 om 09:09:07@:WSFR_Cyclisme please don’t use photos and our especially our PCS mini jersey in your graphics. reageer retweet
twitter:ProCyclingStats twitterde op dinsdag 04-02-2020 om 09:09:12@:WSFR_Cyclisme please don’t use photos and our especially our PCS mini jersey in your graphics. reageer retweet
twitter:ProCyclingStats twitterde op dinsdag 04-02-2020 om 09:09:27@:WSFR_Cyclisme please don’t use photos and our especially our PCS mini jersey in your graphics. reageer retweet
twitter:ProCyclingStats twitterde op dinsdag 04-02-2020 om 09:09:33@:WSFR_Cyclisme please don’t use photos and our especially our PCS mini jersey in your graphics. reageer retweet
twitter:ProCyclingStats twitterde op dinsdag 04-02-2020 om 09:09:58@:WSFR_Cyclisme please don’t use photos and our especially our PCS mini jersey in your graphics. reageer retweet
twitter:BenjiNaesen twitterde op dinsdag 04-02-2020 om 11:10:57Wow! Got blocked by @ProCyclingStats for correcting their tweet and reporting a technical bug on their website. 😂Someone can't handle constructive feedback, @DigitalNomadPCS. 👀 https://t.co/c16hkFZ5ap reageer retweet
https://streamable.com/r0kgjquote:Op dinsdag 4 februari 2020 15:45 schreef Mani89 het volgende:
twitter:BenjiNaesen twitterde op dinsdag 04-02-2020 om 11:10:57Wow! Got blocked by @:ProCyclingStats for correcting their tweet and reporting a technical bug on their website. 😂Someone can't handle constructive feedback, @:DigitalNomadPCS. 👀 https://t.co/c16hkFZ5ap reageer retweet
Je moet die Zambiaantjes wel kort houden.quote:
Heerlijk nummertje. Ik heb meteen weer zin in de Tour du Rwanda.quote:
Beter dan Spinvis.quote:Op dinsdag 4 februari 2020 16:21 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Heerlijk nummertje. Ik heb meteen weer zin in de Tour du Rwanda.
Vanaf 4:47. Dat is toch een kneiter van jewelste?
Ik zie niet helemaal wat die twee dingen met elkaar te maken hebben maar oke. Leontien is weer op de markt, goed om te weten.quote:Op dinsdag 4 februari 2020 17:10 schreef VoMy het volgende:
Over muziek gesproken, de Borsato's zijn uit elkaar.
Als dat ten koste gaat van Iris de Hond is dat wel weer zonde.quote:Op dinsdag 4 februari 2020 17:30 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik zie niet helemaal wat die twee dingen met elkaar te maken hebben maar oke. Leontien is weer op de markt, goed om te weten.
Echt?quote:Op dinsdag 4 februari 2020 17:30 schreef Mani89 het volgende:
Leontien is weer op de markt, goed om te weten.
Iris Hond, wie kent 'r niet.quote:Op dinsdag 4 februari 2020 17:10 schreef VoMy het volgende:
Over muziek gesproken, de Borsato's zijn uit elkaar.
Alternatief?quote:Op donderdag 23 januari 2020 19:25 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
30 euro voor een boek, ook de altijd irritant lispelende Swinkels overschat zichzelf.
23 euro voor 192 pagina's, klinkt ook niet echt als waar voor je geld.quote:
Weet jij hoe duur dat boek van Barney was.quote:Op dinsdag 4 februari 2020 18:43 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
23 euro voor 192 pagina's, klinkt ook niet echt als waar voor je geld.
Geen idee, jij hebt het gekocht?quote:Op dinsdag 4 februari 2020 18:44 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Weet jij hoe duur dat boek van Barney was.
Het is wel wat karig ja.quote:Op dinsdag 4 februari 2020 18:43 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
23 euro voor 192 pagina's, klinkt ook niet echt als waar voor je geld.
Iedereen twittert zoveel hij wil ! Ook Steef !quote:Op dinsdag 4 februari 2020 09:25 schreef Mani89 het volgende:
Nee, dit zijn niet 1 en dezelfde tweet.twitter:ProCyclingStats twitterde op maandag 03-02-2020 om 23:24:13@:WSFR_Cyclisme please don’t use photos and our especially our PCS mini jersey in your graphics. reageer retweet
twitter:ProCyclingStats twitterde op dinsdag 04-02-2020 om 09:07:30@:WSFR_Cyclisme please don’t use photos and our especially our PCS mini jersey in your graphics. reageer retweet
twitter:ProCyclingStats twitterde op dinsdag 04-02-2020 om 09:07:48@:WSFR_Cyclisme please don’t use photos and our especially our PCS mini jersey in your graphics. reageer retweet
twitter:ProCyclingStats twitterde op dinsdag 04-02-2020 om 09:07:55@:WSFR_Cyclisme please don’t use photos and our especially our PCS mini jersey in your graphics. reageer retweet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.twitter:ProCyclingStats twitterde op dinsdag 04-02-2020 om 09:08:07@:WSFR_Cyclisme please don’t use photos and our especially our PCS mini jersey in your graphics. reageer retweet
twitter:ProCyclingStats twitterde op dinsdag 04-02-2020 om 09:08:33@:WSFR_Cyclisme please don’t use photos and our especially our PCS mini jersey in your graphics. reageer retweet
twitter:ProCyclingStats twitterde op dinsdag 04-02-2020 om 09:08:52@:WSFR_Cyclisme please don’t use photos and our especially our PCS mini jersey in your graphics. reageer retweet
twitter:ProCyclingStats twitterde op dinsdag 04-02-2020 om 09:08:56@:WSFR_Cyclisme please don’t use photos and our especially our PCS mini jersey in your graphics. reageer retweet
twitter:ProCyclingStats twitterde op dinsdag 04-02-2020 om 09:09:01@:WSFR_Cyclisme please don’t use photos and our especially our PCS mini jersey in your graphics. reageer retweet
twitter:ProCyclingStats twitterde op dinsdag 04-02-2020 om 09:09:07@:WSFR_Cyclisme please don’t use photos and our especially our PCS mini jersey in your graphics. reageer retweet
twitter:ProCyclingStats twitterde op dinsdag 04-02-2020 om 09:09:12@:WSFR_Cyclisme please don’t use photos and our especially our PCS mini jersey in your graphics. reageer retweet
twitter:ProCyclingStats twitterde op dinsdag 04-02-2020 om 09:09:27@:WSFR_Cyclisme please don’t use photos and our especially our PCS mini jersey in your graphics. reageer retweet
twitter:ProCyclingStats twitterde op dinsdag 04-02-2020 om 09:09:33@:WSFR_Cyclisme please don’t use photos and our especially our PCS mini jersey in your graphics. reageer retweet
twitter:ProCyclingStats twitterde op dinsdag 04-02-2020 om 09:09:58@:WSFR_Cyclisme please don’t use photos and our especially our PCS mini jersey in your graphics. reageer retweet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |