De tuinstoelen zijn nog niet opgeruimd.quote:Op zaterdag 8 februari 2020 23:33 schreef Slobeend het volgende:
Hebben jullie de scheerlijnen al uitgezet?
Mijn fiets staat voor onderhoud bij de fietsenmaker. Heb wel een leuk rondje waar ik in redelijk beschut door stukken bebossing in zuidwestelijke richting kan fietsen en dan over de dijk met zuidwestenwind in de rug weer terug kan. Wel eens met iets van windkracht 6 gedaan en dan vlieg je al naar huisquote:Op zondag 9 februari 2020 10:48 schreef Immerdebestebob het volgende:
Iemand die nog voor een KOM gaat?
Heb de mijne net in de schuur gezet. Wel al meer wind, maar valt nog mee.quote:Op zaterdag 8 februari 2020 23:50 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
De tuinstoelen zijn nog niet opgeruimd.
Ik ga zo een wandelingetje maken.quote:Op zondag 9 februari 2020 11:16 schreef El-Stinho het volgende:
Hier waait het al flink.
Hopelijk leeft @:Mani89 nog.
Hopelijk waai je niet weg.quote:
Ik vang teveel windquote:Op zondag 9 februari 2020 13:18 schreef Koffieplanter het volgende:
Waarom doen jullie eigenlijk niet mee aan het NK tegenwindfietsen?
Als ik enigszins in de buurt zou wonen had ik best een poging willen wagen.quote:Op zondag 9 februari 2020 13:18 schreef Koffieplanter het volgende:
Waarom doen jullie eigenlijk niet mee aan het NK tegenwindfietsen?
Lol, wat is dat dan voor een uitslagquote:Op maandag 10 februari 2020 22:01 schreef Immerdebestebob het volgende:
Wisten jullie dat Varela zeven doelpunten tegen kreeg tegen Jong UtrechtDat wordt nog leuk tegen Getafe.
Heet grappige is dat dit allemaal zo enorm kelderklassig oogt. Ook zo slecht ingeschoten bij die eerste poging.quote:Op maandag 10 februari 2020 22:38 schreef wimderon het volgende:
[ afbeelding ]
Kijk nou wat ie doet Johan.
Het is toch ook de eerste divisie?quote:Op maandag 10 februari 2020 22:46 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Heet grappige is dat dit allemaal zo enorm kelderklassig oogt. Ook zo slecht ingeschoten bij die eerste poging.
twitter:laflammerouge16 twitterde op maandag 10-02-2020 om 23:36:24EF Colombia NC kit 😍😍😍😍 https://t.co/EjaI1v5LpE reageer retweet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |