#Genieten is wel het toverwoord naast powervrouw, supermama etc.quote:Op maandag 27 januari 2020 12:32 schreef Didala het volgende:
Facebook Shownieuws in de reacties.
Vrijdag om 17.14 plaatste ze het volgende artikel over Mo “Het doet mij zo goed om jou zo te zien genieten!” ❤🙏”
De Facebook van shownieuws, 1 van de reacties op een artikel over #genietende Mo.quote:Op maandag 27 januari 2020 12:29 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Waar komt die post dan vandaan? Als ik dat zo lees geloof ik het wel denk ik.
Dat woord betekent geen fuck meer. Post iemand op fcebook dat ze even naar de supermarkt gaat, dan komen er twintig reacties a la "GENIET VAN ELKE MINUUT!!!"quote:Op maandag 27 januari 2020 12:36 schreef letmehearyouscream het volgende:
[..]
#Genieten is wel het toverwoord naast powervrouw, supermama etc.
Tsja, daar kan hij meer mee dan "kleien". Beetje zelfde belevingswereld vermoed ik zoquote:Op maandag 27 januari 2020 12:36 schreef Sunshine1982 het volgende:
Meanwhile is Dreetje goeie matties met Mees
https://www.instagram.com/p/B7y_ZdhgEEI/?hl=nl
Ze is op facebook bevriend met de drummer Andre Hoekstra en die is dikke maatjes met Raggel haar meelopers (Martijn Fischer enz.) Roddel dus inderdaad.quote:
De hele wereld, want niemand gelooft dat dit goed blijft gaan.quote:Op maandag 27 januari 2020 17:05 schreef Poezewoes het volgende:
Vind het allemaal wel teveel worden, die *romance* van Antwee en Brit.
Zijn toch wel dingen bij, waarvan ik denk, dat hou je toch voor jezelf.
Wie willen ze wat bewijzen?
Nu pas?quote:Op maandag 27 januari 2020 17:05 schreef Poezewoes het volgende:
Vind het allemaal wel teveel worden, die *romance* van Antwee en Brit.
Zijn toch wel dingen bij, waarvan ik denk, dat hou je toch voor jezelf.
Wie willen ze wat bewijzen?
Ja maar het gaat vervelen!quote:Op maandag 27 januari 2020 18:10 schreef Schele.Marie het volgende:
[..]
Nu pas?![]()
![]()
Dit is al vanaf begin af aan zo.
Als ik niet in dit topic kom hoor ik eigenlijk niets van Dré, Monique en/of Bridget.quote:
Spijkers en iets iets met laag water. Helaas de laatste tijd de tendens van dit topic.quote:Op dinsdag 28 januari 2020 08:32 schreef Schele.Marie het volgende:
https://www.superguide.nl(...)it-mijn-gedachten-tv
Wat een vreselijk drama bericht , en dan heb ik het niet over Kolbe maar over hoe er hier over Monique wordt gesproken. " Haar hart is gebroken "
![]()
![]()
![]()
Wat denk je van de harten van zijn familie dan? Zij is niks in dit verhaal.
quote:Op dinsdag 28 januari 2020 08:41 schreef static het volgende:
[..]
Spijkers en iets iets met laag water. Helaas de laatste tijd de tendens van dit topic.
Van wie ben je eigenlijk een kloon?quote:
Heet jij Paul?quote:Op dinsdag 28 januari 2020 09:09 schreef static het volgende:
[..]
Van wie ben je eigenlijk een kloon?
heb je een linkje?quote:Op maandag 27 januari 2020 09:55 schreef Didala het volgende:
Iemand op Facebook beweert dat Monique een 15 jarige zoontje heeft. Zou het waar zijn of is het iemand met een zieke geest?
https://imgur.com/gallery/FgvQ8kK
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |