SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Slowchat in deze topicreeks is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ!
Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak.
Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?Dit kan tijdelijk via http://radio49.myl2mr.com/
Klik hier voor onze Facebookpagina
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met Peaceman.
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.
quote:
quote:Op donderdag 23 januari 2020 19:38 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik moet aan Lady Madonna denken
Nu je het zegtquote:
Nooit een hit geweest, maar ik heb destijds wel de single gekocht omdat ik het ook een gaaf nummer vond...quote:
Bon nuit!quote:Op donderdag 23 januari 2020 19:43 schreef Melting het volgende:
We gaan hier wat opruimen en dan afsluiten.
Mad, bedankt voor de muziek zover.
"Dit bericht is getypt op mijn wc"quote:Op donderdag 23 januari 2020 19:46 schreef Symphonic het volgende:
50% hier vindt dit een leuk liedje![]()
De andere 50% heeft nu plaspauze
Ik heb al bewust niet de Diggy Dex versie opgezet...quote:Op donderdag 23 januari 2020 19:46 schreef Symphonic het volgende:
50% hier vindt dit een leuk liedje![]()
De andere 50% heeft nu plaspauze
Beter dan dan gedruktquote:Op donderdag 23 januari 2020 19:47 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
"Dit bericht is getypt op mijn wc"
Oef echt?quote:Op donderdag 23 januari 2020 19:49 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Opgepakt als zwerfster...
[ afbeelding ]
Yep, inmiddels is ze er wel weer overheen, maar ze zat diep in de put...quote:Op donderdag 23 januari 2020 19:50 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Oef echt?
Dan is die behoorlijk gezonken.
Zal wel iets te maken hebben gehad met niet om kunnen gaan met succes, geld en middelen. #aannamequote:Op donderdag 23 januari 2020 19:50 schreef MadMaster het volgende:
Yep, inmiddels is ze er wel weer overheen, maar ze zat diep in de put...
Je kan er tegenwoordig een film over maken...quote:Op donderdag 23 januari 2020 19:54 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Zal wel iets te maken hebben gehad met niet om kunnen gaan met succes, geld en middelen. #aanname
Met een andere draaiert is het ook een stuk moeilijker, minder ingeslepen patronen...quote:Op donderdag 23 januari 2020 19:56 schreef spijkerbroek het volgende:
Ik heb kennelijk een off night. Ik ken al deze nummers wel, maar kan niet op artiest en titel komen.
Ja, echt irritant. Wanneer komt die andere terug?quote:Op donderdag 23 januari 2020 19:57 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Met een andere draaiert is het ook een stuk moeilijker, minder ingeslepen patronen...
Hij is net weer vertrokken, onze slijper van Parijs...quote:Op donderdag 23 januari 2020 19:57 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Ja, echt irritant. Wanneer komt die andere terug?
Ben jij nou eigenlijk een QuasiMelting?quote:Op donderdag 23 januari 2020 19:58 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Hij is net weer vertrokken, onze slijper van Parijs...
Meer QuasiMado...quote:Op donderdag 23 januari 2020 19:59 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Ben jij nou eigenlijk een QuasiMelting?
Ja, deze wist ik ookquote:
Maar wist je hem ook binnen 2 seconden?quote:
Het hele album?quote:Op donderdag 23 januari 2020 20:01 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Het hele patatje...
[ afbeelding ]
Irrelevant!quote:Op donderdag 23 januari 2020 20:01 schreef brother52 het volgende:
[..]
Maar wist je hem ook binnen 2 seconden?
Totaal geen QuasiMelting dus.quote:
Ik moest daar net ook aan denken...quote:Op donderdag 23 januari 2020 20:07 schreef spijkerbroek het volgende:
John Mellencamp - peaceman and Diane
quote:Op donderdag 23 januari 2020 20:07 schreef spijkerbroek het volgende:
John Mellencamp - peaceman and Diane
Nietes, het is die andere.quote:
quote:Op donderdag 23 januari 2020 20:11 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Nietes, het is die andere.
Henk
quote:
quote:Op donderdag 23 januari 2020 20:11 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Nietes, het is die andere.
Henk
Zo'n tinnen eiffeltorentje of een plastic vogeltje met klapperende vleugels, gekocht van een illegaal die zijn deken met prul snel dichtvouwt en wegrent als hij de Gendarmerie aan ziet komen.quote:
Ik heb zo'n Eiffeltorentje, met led lichtjes...quote:Op donderdag 23 januari 2020 20:15 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Zo'n tinnen eiffeltorentje of een plastic vogeltje met klapperende vleugels, gekocht van een illegaal die zijn deken met prul snel dichtvouwt en wegrent als hij de Gendarmerie aan ziet komen.
Zo dan, next level prulquote:Op donderdag 23 januari 2020 20:15 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik heb zo'n Eiffeltorentje, met led lichtjes...
Yep, op het toilet hier staan allemaal van dat soort pruts dingen, van overal waar we op de wereld geweest zijn...quote:
Nope, nog steeds niet.quote:Op donderdag 23 januari 2020 20:19 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Denk Coca Cola reclame, van lang geleden...
Ze is bekender van Lovin' You met die enorme hoge piep uithalen...quote:Op donderdag 23 januari 2020 20:21 schreef spijkerbroek het volgende:
Minnie Ripperton zegt me wel vaag wat.
Frank Farian,quote:Op donderdag 23 januari 2020 20:23 schreef spijkerbroek het volgende:
Ik dacht dat dit van Boney M was
quote:Op donderdag 23 januari 2020 20:23 schreef spijkerbroek het volgende:
Ik dacht dat dit van Boney M was
quote:Omdat ze in Engeland alsmaar minder geboekt werden, gingen ze ook op het Europese vasteland optreden. Daar werden ze in West-Duitsland ontdekt door een talentscout, die hun voorstelde aan muziekproducent Frank Farian. Hij liet Eruption optreden in het voorprogramma van zijn succesgroep Boney M en bood de groep in 1977 een contract aan.
Oh, dat verklaart een hoopquote:
Ik ben in Londen in de bioscoop in slaap gevallen...quote:Op donderdag 23 januari 2020 20:29 schreef Doedezemaar het volgende:
Vanwege de heer Depp ging ik zo’n Piratesfilm kijken, heb het tien minuten volgehouden, wat was dat slecht
quote:Op donderdag 23 januari 2020 20:29 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik ben in Londen in de bioscoop in slaap gevallen...
quote:Op donderdag 23 januari 2020 20:29 schreef Doedezemaar het volgende:
Fun fun, happy station (of de die mix)
Dat waren idd best slechte films ja.quote:Op donderdag 23 januari 2020 20:29 schreef Doedezemaar het volgende:
Vanwege de heer Depp ging ik zo’n Piratesfilm kijken, heb het tien minuten volgehouden, wat was dat slecht
Die kennik nie, maar ik ben wel fan van zijn Tim Burtonfilmsquote:Op donderdag 23 januari 2020 20:31 schreef spijkerbroek het volgende:
Blow was dan wel weer okee, met de heer Depp.
Lekker stuiteren op de bankquote:Op donderdag 23 januari 2020 20:34 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik ga binnenkort een 'High Energy' uitzending doen, dan moet je ook maar luisteren...
De heren zijn prima terechtgekomen, maar zingen was niet hun sterke kantquote:Op donderdag 23 januari 2020 20:36 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Wat slecht eigenlijk...![]()
[ afbeelding ]
Heb je laatst die docu over ze gezien?quote:Op donderdag 23 januari 2020 20:36 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
De heren zijn prima terechtgekomen, maar zingen was niet hun sterke kant
quote:Op donderdag 23 januari 2020 20:38 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Heb je laatst die docu over ze gezien?
Die gasten zijn zo dom als een draaideur...
quote:Op donderdag 23 januari 2020 20:39 schreef Rafeiro het volgende:
Wat kunnen die teringvogels lief zitten knuffelen.
Ik kan het niet loslaten, Maar trutje met een gezwel van halve centimeter.
En nog een tweede. ook in de nek.
Niks meer aan te doen, maar grrrr.
Nope. Ik weet alleen dat Luke met Shirley getrouwd is/was en acteur is geworden en Craig was met Mel of Kimquote:Op donderdag 23 januari 2020 20:38 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Heb je laatst die docu over ze gezien?
Die gasten zijn zo dom als een draaideur...
quote:Op donderdag 23 januari 2020 20:38 schreef spijkerbroek het volgende:
Let me clear my throat, maar dan niet.
Die mond lijkt wel op Shrek.quote:
Echt, dat programma met die domme blondjes die moeten raden of Londen in Engeland of Frankrijk ligt, is er niks bij...quote:Op donderdag 23 januari 2020 20:44 schreef Doedezemaar het volgende:
Oh, ik lees wat over die docu, dat wordt hilarisch als ik ‘m ooit kijk. Ik las vergelijkingen met This is spinal tap. Je kunt het zo gek niet verzinnen of de werkelijkheid is soms net zo gek
Verbannen in de USA, maar ik vond dit wel des Meltings...quote:Op donderdag 23 januari 2020 20:46 schreef Symphonic het volgende:
Dit is een hoekje dat ik niet zo goed ken, maar wel lekker hoor
Dat klinkt veelbelovend.quote:Op donderdag 23 januari 2020 20:46 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Echt, dat programma met die domme blondjes die moeten raden of Londen in Engeland of Frankrijk ligt, is er niks bij...
Omg Amerikanenquote:Op donderdag 23 januari 2020 20:47 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Verbannen in de USA, maar ik vond dit wel des Meltings...
[ afbeelding ]
Hypocrisie is ook een vak.quote:
De erotiek spat er duidelijk van af, dus dat heb ik maar voor algemeen bekend aangenomen. Behoeft niet genoemd te worden.quote:Op donderdag 23 januari 2020 20:51 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Bijna...
Erotisch Duet (album track)
[ afbeelding ]
Duet is een ander nummer, dit is de opvolger...quote:Op donderdag 23 januari 2020 20:52 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
De erotiek spat er duidelijk van af, dus dat heb ik maar voor algemeen bekend aangenomen. Behoeft niet genoemd te worden.
Oh. Jaquote:Op donderdag 23 januari 2020 20:53 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Duet is een ander nummer, dit is de opvolger...
quote:Op donderdag 23 januari 2020 20:50 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Eentje waar Amerika met vlag en wimpel voor slaagt.
quote:Op donderdag 23 januari 2020 20:39 schreef Rafeiro het volgende:
Wat kunnen die teringvogels lief zitten knuffelen.
Ik kan het niet loslaten, Maar trutje met een gezwel van halve centimeter.
En nog een tweede. ook in de nek.
Niks meer aan te doen, maar grrrr.
Dit hoesje scoort ook hoog op de "Dat heeft zo'n liedje toch niet nodig"-ranglijst.quote:
Spring is in the airquote:Op donderdag 23 januari 2020 20:58 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Dit hoesje scoort ook hoog op de "Dat heeft zo'n liedje toch niet nodig"-ranglijst.
Jezus, ik dacht al "die stem komt me bekend voor", maar ik legde niet eens de link met Golden Earringquote:
GMTAquote:Op donderdag 23 januari 2020 21:08 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Leuke overall, kan je zo in de tuin mee aan het werk.
Je zat redelijk in de goeie hoek hoorquote:Op donderdag 23 januari 2020 21:15 schreef spijkerbroek het volgende:
Ja echt hey.
Where is my mind
(Ja, da's van de Pixies)
Jawel, maar normaal ben ik beter, vind ikquote:Op donderdag 23 januari 2020 21:16 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Je zat redelijk in de goeie hoek hoor
quote:
quote:Op donderdag 23 januari 2020 21:19 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ow, dan draaien we nog even door...
quote:
Doorgestoken kaart, ditquote:Op donderdag 23 januari 2020 21:19 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]![]()
Reina del Cid - The fall uiteraard.
Schandalig he?quote:
Ik kende vroeger een leuke Joostquote:Op donderdag 23 januari 2020 21:23 schreef Doedezemaar het volgende:
Zo leer je nog eens wat, die Joost en Joost
Succes gozer!quote:Op donderdag 23 januari 2020 21:24 schreef Rafeiro het volgende:
Je me exusez ofzo. Ik peer hem.
Geen rust in de kop.
We hadden eerder al Henk en Henk.quote:Op donderdag 23 januari 2020 21:23 schreef Doedezemaar het volgende:
Zo leer je nog eens wat, die Joost en Joost
Vertel eensquote:Op donderdag 23 januari 2020 21:24 schreef just me het volgende:
[..]
Ik kende vroeger een leuke Joost
Kallem an.quote:Op donderdag 23 januari 2020 21:24 schreef Rafeiro het volgende:
Geen rust in de kop.
Take carequote:Op donderdag 23 januari 2020 21:24 schreef Rafeiro het volgende:
Geen rust in de kop.
Zolang er niet geroosterd kan worden, kan ik zo lang door gaan als ik wil.quote:Op donderdag 23 januari 2020 21:25 schreef livelink het volgende:
Hé, er is nog steeds muziek![]()
Goedenavond
Dat was lang geleden, heel lang geleden, net even gegoogeld maar ik kom hem niet tegenquote:
QuasiMelting heeft geen kerk meer om in te wonen, dus moet hij in de radio wonen.quote:Op donderdag 23 januari 2020 21:25 schreef livelink het volgende:
Hé, er is nog steeds muziek![]()
Goedenavond
Kiki Deequote:Op donderdag 23 januari 2020 21:28 schreef spijkerbroek het volgende:
I've got the music in me
Van .. iemand.
Teamwork.quote:
quote:Op donderdag 23 januari 2020 21:28 schreef spijkerbroek het volgende:
I've got the music in me
Van .. iemand.
quote:
Diaan playbackt en jij danst bij de volgende meet?quote:
quote:Op donderdag 23 januari 2020 21:34 schreef Doedezemaar het volgende:
Leo sayer, long tall glasses ofzo
Uhhhquote:Op donderdag 23 januari 2020 21:34 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Diaan playbackt en jij danst bij de volgende meet?
quote:Op donderdag 23 januari 2020 21:37 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
En de winnaar qua bizarre hoes
Bon nuit!quote:Op donderdag 23 januari 2020 21:39 schreef spijkerbroek het volgende:
Goed, mijn brein schakelt zich nu helemaal uit, dus ik ga maar 's plat.
Bedankt MadMelting!
Fijne avond allemaal en weltrusten voor ooit.
quote:Op donderdag 23 januari 2020 21:39 schreef spijkerbroek het volgende:
Bedankt MadMelting!
Welterusten spijkerbroek.quote:Op donderdag 23 januari 2020 21:39 schreef spijkerbroek het volgende:
Bedankt MadMelting!
Slaap welquote:Op donderdag 23 januari 2020 21:39 schreef spijkerbroek het volgende:
Bedankt MadMelting!
ik wist het maar ik kwam er niet opquote:
quote:Op donderdag 23 januari 2020 21:45 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Ik wist wel dat dit Van iemand was.
Ik herkende haar stemgeluid, ik moest alleen haar naam even opdiepenquote:
quote:Op donderdag 23 januari 2020 21:49 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik herkende haar stemgeluid, ik moest alleen haar naam even opdiepen
En nu Nina Hagen
We zijn zo gewend aan coversquote:Op donderdag 23 januari 2020 21:53 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, het origineel...
[ afbeelding ]
Is het vloeken in de kerk als,ik zeg dat ik de versie van Nightwish echt stukken beter vind.quote:Op donderdag 23 januari 2020 21:53 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, het origineel...
[ afbeelding ]
Hier zijn heel veel versies van, maar het origineel met Sarah Brightman blijft de beste.quote:Op donderdag 23 januari 2020 21:53 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
We zijn zo gewend aan covers
quote:Op donderdag 23 januari 2020 21:54 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Is het vloeken in de kerk als,ik zeg dat ik de versie van Nightwish echt stukken beter vind.
Ik vind deze versie wat lafjes.
Je vloekt maar een end weg...quote:Op donderdag 23 januari 2020 21:54 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Is het vloeken in de kerk als,ik zeg dat ik de versie van Nightwish echt stukken beter vind.
Ik vind deze versie wat lafjes.
Ik heb nu pas door dat de zanger Steve Harley is. Ook goeiemorgenquote:Op donderdag 23 januari 2020 21:54 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Hier zijn heel veel versies van, maar het origineel met Sarah Brightman blijft de beste.
Daarom hierna nog een keer Sarah...
Ook niet echt onbekend...quote:Op donderdag 23 januari 2020 21:55 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Ik heb nu pas door dat de zanger Steve Harley is. Ook goeiemorgen
Zelfs Paul Stanley van Kiss heeft 'Het Spook' gespeeld...quote:Op donderdag 23 januari 2020 21:57 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Nee precies, maar ik had ‘m nooit aan een musical gekoppeld
Dit was hét nummer van mijn broer en zijn inmiddels overleden vrouwquote:
Ik weet niet wie dit een tijdje terug hier draaide, maar sindsdien draai ik het om de paar dagen zelf...quote:
Oh my, met krakende stem?quote:Op donderdag 23 januari 2020 21:58 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Zelfs Paul Stanley van Kiss heeft 'Het Spook' gespeeld...
[ afbeelding ]
Zeg maar dat ze het later wel mooi gaat vinden...quote:Op donderdag 23 januari 2020 22:03 schreef livelink het volgende:
Ik ben er nog. Mijn dochter kon het klassieke/opera-achtige gedeelte van de show slecht waarderen, dus ik moest hem wat zachter zetten. Maar ze is nu weer naar boven
Super bedankt!quote:Op donderdag 23 januari 2020 22:09 schreef MadMaster het volgende:
Het was me een eer om de Golden Oldies (ongevraagd...) van Melting over te nemen.
En het is heerlijk om niet te hoeven nadenken over wat ik nu weer hoor...
Welterusten en tot een volgende ronde!
quote:Op donderdag 23 januari 2020 22:09 schreef MadMaster het volgende:
Het was me een eer om de Golden Oldies (ongevraagd...) van Melting over te nemen.
En het is heerlijk om niet te hoeven nadenken over wat ik nu weer hoor...
Welterusten en tot een volgende ronde!
Mais bien sûr.quote:Op vrijdag 24 januari 2020 08:13 schreef Symphonic het volgende:
Bonjour
Monsieur Melting, nous obtenons un gâteau avec le café aujourd'hui?
C'est encore vendredi aujourd'hui même si vous n'y êtes pas.
Tres bien!quote:Op vrijdag 24 januari 2020 08:25 schreef Melting het volgende:
Et parce qu'aujourd'hui c'est vendredi, quelque chose de savoureux avec du café / thé.
Aujourd'hui frangipane:
[ afbeelding ]
Postulez, il y en a assez!
quote:Op vrijdag 24 januari 2020 08:25 schreef Melting het volgende:
Et parce qu'aujourd'hui c'est vendredi, quelque chose de savoureux avec du café / thé.
Aujourd'hui frangipane:
[ afbeelding ]
Postulez, il y en a assez!
Utilisez simplement google translate.quote:Op vrijdag 24 januari 2020 19:52 schreef livelink het volgende:
C'est le fin de semaine![]()
![]()
En meer dan dat durf ik niet met mijn slechte beheersing van de Franse taal.
Volgens mij nietquote:
dan ga ik over een kwartiertje wel wat draaien. nog geen idee wat, maar in elk geval muziek.quote:
vertelquote:Op vrijdag 24 januari 2020 20:32 schreef zorro28 het volgende:
Soms zijn huisgenoten mateloos irritant
Hij was verveeld dus toen besloot hij dat ik hem maar moest entertainen en vond het toen min of meer mijn probleem dat ik daar geen trek in heb.quote:
mannenquote:Op vrijdag 24 januari 2020 20:36 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Hij was verveeld dus toen besloot hij dat ik hem maar moest entertainen en vond het toen min of meer mijn probleem dat ik daar geen trek in heb.
Let peaceman entertain you bothquote:Op vrijdag 24 januari 2020 20:36 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Hij was verveeld dus toen besloot hij dat ik hem maar moest entertainen en vond het toen min of meer mijn probleem dat ik daar geen trek in heb.
Toepasselijkquote:Op vrijdag 24 januari 2020 20:37 schreef peaceman het volgende:
Kate Bush - Between a Man and a Woman
en toch puur toevalquote:
De huisgenoot van zorro niet...quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |