quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zonder wrijving geen glans
Nee dat was zo'n liedje dat je als stoer ventje op de basisschool zong, wisten wij veel wie allah was, er waren niet eens moslims.quote:Op donderdag 23 januari 2020 19:06 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
Heb je dit van zon steundepvv fb groep?
Niveautje welquote:Op donderdag 23 januari 2020 19:08 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee dat was zo'n liedje dat je als stoer ventje op de basisschool zong, wisten wij veel wie allah was, er waren niet eens moslims.
Hetzelfde als met Sinterklaas liedjes, die gingen ook weleens anders dan gebruikelijk.quote:Op donderdag 23 januari 2020 19:08 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee dat was zo'n liedje dat je als stoer ventje op de basisschool zong, wisten wij veel wie allah was, er waren niet eens moslims.
true, had toen nog nooit een moslim van dichtbij gezienquote:Op donderdag 23 januari 2020 19:08 schreef LTVDK het volgende:
[..]
of de smurfen uit de kut van tante sjaanquote:Op donderdag 23 januari 2020 19:09 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Hetzelfde als met Sinterklaas liedjes, die gingen ook weleens anders dan gebruikelijk.
Yupquote:Op donderdag 23 januari 2020 19:11 schreef gianni61 het volgende:
[..]
of de smurfen uit de kut van tante sjaan
'Daar wordt aan de deur geklopt, hard geklopt, deur kapot' en 'Zie de maan schijnt door de tralies, zwarte piet is illegaal, hij is genaaid door de neonazi's, ja dat zijn ze allemaal'.quote:Op donderdag 23 januari 2020 19:09 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Hetzelfde als met Sinterklaas liedjes, die gingen ook weleens anders dan gebruikelijk.
Kan het mij niet herinnerenquote:Op donderdag 23 januari 2020 19:12 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Doe nou niet alsof je dit soort dingen niet kent
Ook zo'n klassiekertje van hoog niveau jaquote:Op donderdag 23 januari 2020 19:11 schreef gianni61 het volgende:
[..]
of de smurfen uit de kut van tante sjaan
Ja die dusquote:Op donderdag 23 januari 2020 19:12 schreef LTVDK het volgende:
[..]
'Daar wordt aan de deur geklopt, hard geklopt, deur kapot' en 'Zie de maan schijnt door de tralies, zwarte piet is illegaal, hij is genaaid door de neonazi's, ja dat zijn ze allemaal'.
Waarom weet ik dit nog allemaal
En later werd 'Daar wordt aan de deur geklopt, hard geklopt, deur kapot' dan 'Daar wordt aan de deur geklopt, hard geklopt, zacht geklopt, daar wordt aan de deur geklopt wie zou dat zijn? SS AUFMACHEN'quote:
Nja die ken ik dan weer niet.quote:Op donderdag 23 januari 2020 19:15 schreef LTVDK het volgende:
[..]
En later werd 'Daar wordt aan de deur geklopt, hard geklopt, deur kapot' dan 'Daar wordt aan de deur geklopt, hard geklopt, zacht geklopt, daar wordt aan de deur geklopt wie zou dat zijn? SS AUFMACHEN'![]()
![]()
Dit soort dingen hadden wij nooit vroegah. Alleen die smurfenquote:Op donderdag 23 januari 2020 19:12 schreef LTVDK het volgende:
[..]
'Daar wordt aan de deur geklopt, hard geklopt, deur kapot' en 'Zie de maan schijnt door de tralies, zwarte piet is illegaal, hij is genaaid door de neonazi's, ja dat zijn ze allemaal'.
Waarom weet ik dit nog allemaal
Ben je ook. Denk ikquote:Op donderdag 23 januari 2020 19:17 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Voel me nu net een bad guy
quote:Op vrijdag 28 november 2008 21:35 schreef GizartFRL het volgende:
Daar word aan de deur geklopt,
Hard geklopt, zacht geklopt.
Daar word aan de deur geklopt,
Wie zou dat zijn?
SS aufmachen!!
Ben wel benieuwd naar jouw soort humor. Jij bent 1 van de weinigen die ik echt nog nooitquote:
Je bent meer een good guy?quote:Op donderdag 23 januari 2020 19:18 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dat valt wel mee hoor haha
Ben vorig jaar bij een show van hem geweest. Was wel mooi ja. Hard gelachenquote:
Ik kan mij ook niet voorstellen dat jij in reallife ineens een klootzak blijkt te zijnquote:Op donderdag 23 januari 2020 19:24 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Schijn geen onaardig persoon te zijn nee.
Dankjequote:Op donderdag 23 januari 2020 19:27 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik kan mij ook niet voorstellen dat jij in reallife ineens een klootzak blijkt te zijn
Dat is leukquote:Op donderdag 23 januari 2020 19:32 schreef Dr_Flash het volgende:
oh, well. Over een half uur is het hier pubquiz
Juist leuke manier om nieuwe mensen te leren kennen!quote:Op donderdag 23 januari 2020 19:34 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik ken hier helemaal niemand man. En het duurt tot 2300 maar zo laat ga ik het niet maken.
Mooi! Nieuwe mensen zijn altijd welkomquote:Op donderdag 23 januari 2020 19:53 schreef An_0_Niem het volgende:
Bedankt nog gisteren voor het hartelijk welkom heten.
Ik vind het al wel gezellig hier
Had je het vragenrondje al beantwoord?quote:Op donderdag 23 januari 2020 19:53 schreef An_0_Niem het volgende:
quote:Op donderdag 23 januari 2020 19:53 schreef An_0_Niem het volgende:
Heel die tent liep ineens vol manquote:Op donderdag 23 januari 2020 19:43 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Juist leuke manier om nieuwe mensen te leren kennen!
Welkom, klets gewoon lekker mee als je daar behoefte toe voeltquote:Op donderdag 23 januari 2020 19:53 schreef An_0_Niem het volgende:
Misschien heet Haags wel Sanderquote:Op donderdag 23 januari 2020 20:04 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Het wordt hier de Koen & Sander Haags Show.
Niks mis met af en toe uit je comfort zone te komen!quote:Op donderdag 23 januari 2020 20:03 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Heel die tent liep ineens vol man![]()
er buiten mijn comfort zone, sorry
Die had een borrel volgens mij vanavond.quote:
Overal is een groot woordquote:Op donderdag 23 januari 2020 20:28 schreef Karzai het volgende:
Snapte al niet waarom je dit vroeg, jij komt toch overal, net als Haags?
quote:Op donderdag 23 januari 2020 20:04 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Het wordt hier de Koen & Sander Haags Show.
Is dat boek ook in NL te krijgen?quote:Op donderdag 23 januari 2020 20:46 schreef Budapestenaar het volgende:
Ja, maar even verder in Chernobyl
Zekerquote:Op donderdag 23 januari 2020 21:02 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Is dat boek ook in NL te krijgen?
Ben nu wel benieuwd ernaar
Lukt het wakker blijven nog?quote:Op donderdag 23 januari 2020 21:18 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Zeker
https://www.bol.com/nl/p/chernobyl/9200000086136810/
Het boek is niet saaiquote:Op donderdag 23 januari 2020 21:21 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Lukt het wakker blijven nog?
Ah thanks. Misschien toch maar eens bestellen als mijn loon binnen is.quote:Op donderdag 23 januari 2020 21:18 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Zeker
Ah goed voor als ik niet kan slapenquote:Op donderdag 23 januari 2020 21:18 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Zeker
quote:Op donderdag 23 januari 2020 22:12 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ah goed voor als ik niet kan slapen
Slaap lekkerquote:Op donderdag 23 januari 2020 22:17 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou welterusten vriendjes en vriendinnetjes
Dat we die onzin nog steeds hebben hequote:Op donderdag 23 januari 2020 22:23 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
24/7 in geval van de paus.
Zou die nooit eens stiekem met zijn pauselijke piemel spelen net voor het slapen gaan?quote:Op donderdag 23 januari 2020 22:23 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
24/7 in geval van de paus.
Ik, maar dat wist je al.quote:
Daar heeft die toch koorknaapjes voor?quote:Op donderdag 23 januari 2020 22:25 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zou die nooit eens stiekem met zijn pauselijke piemel spelen net voor het slapen gaan?
Middernacht.. en dan om 6u weer tenzij de telefoon eerder gaat.quote:
Raak je niet gesloopt zo?quote:Op donderdag 23 januari 2020 22:26 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Middernacht.. en dan om 6u weer tenzij de telefoon eerder gaat.
Nu doe je net alsof ik een soort stalker ben.quote:
Je begint er zelf over.quote:Op donderdag 23 januari 2020 22:27 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nu doe je net alsof ik een soort stalker ben.
Ja jij vroeg of er nog mensen waren en ik geef gewoon netjes antwoord.quote:
Ach. Productie is wat lager dan wanneer ik minder uren maakquote:
uhuhquote:Op donderdag 23 januari 2020 22:28 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja jij vroeg of er nog mensen waren en ik geef gewoon netjes antwoord.
Waarom?quote:Op donderdag 23 januari 2020 22:28 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Ach. Productie is wat lager dan wanneer ik minder uren maak
Zit nu op 13-14u per dag afgelopen week.. als we straks leeg zijn zal dat zeer waarschijnlijk kortstondig richting de 16-18 gaan. Om daarna even te compenseren met 8u/dag
Die zit tegenwoordig de hele dag in de 40+ SC.quote:
Jij bent hier van de bosjes hoor.quote:
Die zit tegenwoordig de hele dag in de 40+ SC.quote:
Nee waarom werk jij zoveel. Vind je het leuk?quote:Op donderdag 23 januari 2020 22:29 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Voorbereiden op nieuwe reis
Wassen Etc. Indien nodig ruimen ombouwen.
Ik weet wel meer niet.quote:
Nou, omdat ik nu 6 op 6 af doe met mijn rechterhand.quote:Op donderdag 23 januari 2020 22:31 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee waarom werk jij zoveel. Vind je het leuk?
en je raakt niet overwerkt?quote:Op donderdag 23 januari 2020 22:33 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Nou, omdat ik nu 6 op 6 af doe met mijn rechterhand.
Mn linkerhand is tijdelijk naar huis en daar neem ik voor waar.
Daarbij ben ik voor een hoop dingen eindverantwoordelijk en word ik geacht daarbij te zijn wanneer dat uitgevoerd wordt. Daarnaast gaat de telefoon ook regelmatig als er wat opgelost moet worden.
En ja het werk vind ik leuk. Staat tegenover dat ik 6 maanden per jaar vrij ben tegen m’n volledige basissalaris.
Mag je die maanden dat je vrij bent ook zelf kiezen en zijn ze aaneengesloten?quote:Op donderdag 23 januari 2020 22:33 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Nou, omdat ik nu 6 op 6 af doe met mijn rechterhand.
Mn linkerhand is tijdelijk naar huis en daar neem ik voor waar.
Daarbij ben ik voor een hoop dingen eindverantwoordelijk en word ik geacht daarbij te zijn wanneer dat uitgevoerd wordt. Daarnaast gaat de telefoon ook regelmatig als er wat opgelost moet worden.
En ja het werk vind ik leuk. Staat tegenover dat ik 6 maanden per jaar vrij ben tegen m’n volledige basissalaris.
Ik heb daar nooit last vanquote:Op donderdag 23 januari 2020 22:34 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja bang dat ik dan weer slecht slaap
Daar ontbreekt iets aan, net als bij alcoholvrij bierquote:Op donderdag 23 januari 2020 22:35 schreef bitterbal het volgende:
Misschien moet ik decaf koffie halen.
Jezus wat zeg ik nu
Ik zit een planning/roulatie op basis van een vaar verlof schema.quote:Op donderdag 23 januari 2020 22:34 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Mag je die maanden dat je vrij bent ook zelf kiezen en zijn ze aaneengesloten?
Ja decaf koffie is voor watjesquote:Op donderdag 23 januari 2020 22:36 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Daar ontbreekt iets aan, net als bij alcoholvrij bier
Wat doe je al die vrije maanden?quote:Op donderdag 23 januari 2020 22:36 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Ik zit een planning-roulatie.
Vroeger deed ik 3 maanden op 2 maanden af. Daarna 3 maanden op 3 maanden af. Dit was steeds op andere schepen met andere aflossers.
Sinds een tijdje zit ik vast op 1 schip met een vaste tegenpool. Wij maken in principe zelf de planning voor een jaar zodat we beide thuis zijn wanneer het ons uitkomt.
Lafjes is het goede woordquote:Op donderdag 23 januari 2020 22:36 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja decaf koffie is voor watjes
dingen die mensen met saaie banen in het weekend/de avonduren doenquote:Op donderdag 23 januari 2020 22:37 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Wat doe je al die vrije maanden?
Is er wel een minimum dat je per keer moet vrijnemen, lijkt me dat als dat schip uitvaart die wel een paar weken weg is?quote:Op donderdag 23 januari 2020 22:36 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Ik zit een planning/roulatie op basis van een vaar verlof schema.
Vroeger deed ik 3 maanden op 2 maanden af. Daarna 3 maanden op 3 maanden af. Dit was steeds op andere schepen met andere aflossers.
Sinds een tijdje zit ik vast op 1 schip met een vaste tegenpool. Wij maken in principe zelf de planning voor een jaar zodat we beide thuis zijn wanneer het ons uitkomt.
Okequote:Op donderdag 23 januari 2020 22:38 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
dingen die mensen met saaie banen in het weekend/de avonduren doen
Grolsch radler limoen is anders best prima te doen, maar dat heeft weinig met bier te maken.quote:Op donderdag 23 januari 2020 22:36 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Daar ontbreekt iets aan, net als bij alcoholvrij bier
behalve dat Liverpool faalt gaat het prima hierquote:
Oh daar komen die liefdesbrieven vandaan...quote:
quote:Op donderdag 23 januari 2020 22:39 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Oh daar komen die liefdesbrieven vandaan...
Ik kon al niemand bedenken...
Neuh niet echt..quote:Op donderdag 23 januari 2020 22:38 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Is er wel een minimum dat je per keer moet vrijnemen, lijkt me dat als dat schip uitvaart die wel een paar weken weg is?
Wat voor soort boot is het? Vracht?quote:Op donderdag 23 januari 2020 22:39 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Neuh niet echt..
Hangt ook van t Vaargebied af hoor.. ik blijf de laatste tijd vooral binnen Europa dus dan zit je een weekje op zee.
Atlantic is 2.5 week doorgaans.. pacific is 4,5 week
Kampioen worden ze toch wel..quote:Op donderdag 23 januari 2020 22:38 schreef Toekito het volgende:
[..]
behalve dat Liverpool faalt gaat het prima hier
Yupquote:Op donderdag 23 januari 2020 22:40 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Wat voor soort boot is het? Vracht?
Ergens lijkt me dat best wel een interessante baan, denk alleen niet dat dat zware werk op zo'n schip iets voor mij isquote:Op donderdag 23 januari 2020 22:39 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Neuh niet echt..
Hangt ook van t Vaargebied af hoor.. ik blijf de laatste tijd vooral binnen Europa dus dan zit je een weekje op zee.
Atlantic is 2.5 week doorgaans.. pacific is 4,5 week
Het zware is vooral uren maken waarbij je ten alle tijde 100% bij de les moet zij. en als je kut weer hebt slaap je soms dagen niet..quote:Op donderdag 23 januari 2020 22:40 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ergens lijkt me dat best wel een interessante baan, denk alleen niet dat dat zware werk op zo'n schip iets voor mij is
Ik dat niet weg kunnen het ergste vindenquote:Op donderdag 23 januari 2020 22:41 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Het zware is vooral uren maken waarbij je ten alle tijde 100% bij de les moet zij. en als je kut weer hebt slaap je soms dagen niet..
Dat lijkt me wel. Maar dit slaat alles....oh 1-2! Firmino!quote:
Maar maak je dan ook niet af en toe gewoon fouten wegens slaapgebrek?quote:Op donderdag 23 januari 2020 22:41 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Het zware is vooral uren maken waarbij je ten alle tijde 100% bij de les moet zij. en als je kut weer hebt slaap je soms dagen niet..
Hoe bedoel je?quote:Op donderdag 23 januari 2020 22:42 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ik dat niet weg kunnen het ergste vinden
Wel okee hoor. Ik schakel net pas in bij Liverpool. PSV was er ook opquote:Op donderdag 23 januari 2020 22:42 schreef Toekito het volgende:
[..]
Dat lijkt me wel. Maar dit slaat alles....oh 1-2! Firmino!
Hoe is het met jou dan Bos?
Dat probeer je dus te voorkomen.. oa door je te houden aan de maximale werktijden & minimale rusturen.quote:Op donderdag 23 januari 2020 22:42 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Maar maak je dan ook niet af en toe gewoon fouten wegens slaapgebrek?
Ach, op zich heb je een vaste club. Dusja, daarmee moet je t rooien gedurende je term.. beetje familie wordt het.quote:Op donderdag 23 januari 2020 22:43 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja je zit vast op dat schip. Denk dat ik dat mentaal niet zo goed trek. Dat gedwongen ervan
Ja maar je hebt ook niet echt je eigen plek ofzo waar je je helemaa kan terug trekkenquote:Op donderdag 23 januari 2020 22:44 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Ach, op zich heb je een vaste club. Dusja, daarmee moet je t rooien gedurende je term.. beetje familie wordt het.
Je hebt een eigen hut.quote:Op donderdag 23 januari 2020 22:45 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja maar je hebt ook niet echt je eigen plek ofzo waar je je helemaa kan terug trekken
En jullie drinken ook niet de hele dag rum terwijl je liedjes zingtquote:Op donderdag 23 januari 2020 22:45 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Je hebt een eigen hut.
We slapen niet in hangmatten tussen de kanonnen hoor..
Jaquote:Op donderdag 23 januari 2020 22:46 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja op dat schipJe zei net dat je op je werk woont :p
Nee.. kielhalen doen we wel wekelijks..quote:Op donderdag 23 januari 2020 22:46 schreef LTVDK het volgende:
[..]
En jullie drinken ook niet de hele dag rum terwijl je liedjes zingt
Ja het is ook meer mentaal iets hoorquote:Op donderdag 23 januari 2020 22:47 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Ja
Maar ik heb in nederland een huis en in Zweden een appartement
Je hebt een enorme ruggengraat en olifantenhuid nodig.quote:Op donderdag 23 januari 2020 22:48 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja het is ook meer mentaal iets hoorMaar tof dat jij het wel kunt zo.
Ik ben die huiliequote:Op donderdag 23 januari 2020 22:49 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Je hebt een enorme ruggengraat en olifantenhuid nodig.
En goed kunnen relativeren.
Als je als een huilie aan dek gaat liggen kan je er maar beter mee stoppen
Werken jullie normaal gesproken met z'b drieen omdat je zegt dat er 1 tijdelijk naar huis is, of altijd met z'n tweeen? En mag je met je collega naast de vakanties ook de werktijden bepalen, dus bijvoorbeeld om de 8 uur wisselen, Of naja wat jullie maar fijn vinden?Maak je een keer een foto van je hut?quote:
Hij zou gewoon een keer een VWJW moeten doenquote:Op donderdag 23 januari 2020 22:50 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Werken jullie normaal gesproken met z'b drieen omdat je zegt dat er 1 tijdelijk naar huis is, of altijd met z'n tweeen? En mag je met je collega naast de vakanties ook de werktijden bepalen, dus bijvoorbeeld om de 8 uur wisselen, Of naja wat jullie maar fijn vinden?Maak je een keer een foto van je hut?Zoveel vragen!
Normaal lopen rechter en linkerhand 6 op 6 af.. of doen we 4 op 8 af.. en ben ik de ‘Fixer’quote:Op donderdag 23 januari 2020 22:50 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Werken jullie normaal gesproken met z'b drieen omdat je zegt dat er 1 tijdelijk naar huis is, of altijd met z'n tweeen? En mag je met je collega naast de vakanties ook de werktijden bepalen, dus bijvoorbeeld om de 8 uur wisselen, Of naja wat jullie maar fijn vinden?Maak je een keer een foto van je hut?Zoveel vragen!
Ja dat is best een goed idee! Is gewoon een heel interessant beroep waarover denk ik maar weinig mensen veel weten.quote:Op donderdag 23 januari 2020 22:52 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hij zou gewoon een keer een VWJW moeten doen
Ja, een day room heet dat. Staat een grote bank met tv/console. Een bar met dartbord. We hebben een soort ruimte en nog een ‘loze ruimte’ met een klein voetbal veldje op het dek geschilderd.quote:Op donderdag 23 januari 2020 22:53 schreef liesje1979 het volgende:
Lijkt me ook wel ja dat zo'n team dan familie gaat worden. Hebben jullie ook een soort woonkamer met spelletjes en bijvoorbeeld een tafeltennistafel enzo?
Lol kan me er iets bij voorstellen. Zou ik denk ik ook hebben.quote:Op donderdag 23 januari 2020 22:54 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Normaal lopen rechter en linkerhand 6 op 6 af.. of doen we 4 op 8 af.. en ben ik de ‘Fixer’
In principe ligt het vast wat die werktijden zijn, maar er kan altijd van afgeweken worden. Naar gelang de noodzaak qua werkzaamheden.
Foto kan ik wel eens maken ja. Als ik naar huis ga en t opgeruimd isben er nu zo weinig dat het lijkt alsof er een bom ontploft is.
Iemand anders is me al eens voor geweest..quote:Op donderdag 23 januari 2020 22:52 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hij zou gewoon een keer een VWJW moeten doen
quote:Op donderdag 23 januari 2020 22:55 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Ja, een day room heet dat. Staat een grote bank met tv/console. Een bar met dartbord. We hebben een soort ruimte en nog een ‘loze ruimte’ met een klein voetbal veldje op het dek geschilderd.
Wow, lijkt me super chill!quote:Op donderdag 23 januari 2020 22:47 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Ja
Maar ik heb in nederland een huis en in Zweden een appartement
Wij hebben alleen bier aan boord.. maar een strict alcoholbeleid. Wat ook strict nageleefd wordt. Sterke drank al jaren niet meer, heb ik niet meegemaakt iig.quote:Op donderdag 23 januari 2020 22:56 schreef liesje1979 het volgende:
[..]Een voetbalveldje,
En die bar, zit daar ook drank in?
Nu je het zegt ja, volgens mij heb ik daar ook al vragen in gesteldquote:Op donderdag 23 januari 2020 22:55 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Iemand anders is me al eens voor geweest..
GC / [Vraag wat je wil] aan een zeeman
Oh ja discord...quote:Op vrijdag 24 januari 2020 06:06 schreef Koen66 het volgende:
Ochtend altijd tijdens ontbijt een snel rondje Fok en Discord
Mooi zoquote:Op vrijdag 24 januari 2020 06:07 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Beetje aan het afsterven laatste weken lijkt het
Goed, het is alleen een beetje vroeg op de de dag nog.quote:
Mooi zo.quote:Op vrijdag 24 januari 2020 06:58 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Goed, het is alleen een beetje vroeg op de de dag nog.
Denk dat ik vandaag maar een beetje rustig aan gaan doen.quote:
Wat is het verschil met anders?quote:Op vrijdag 24 januari 2020 07:00 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Denk dat ik vandaag maar een beetje rustig aan gaan doen.
Alvast oefenen voor mijn oude dag.quote:Op vrijdag 24 januari 2020 07:01 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Wat is het verschil met anders?
quote:Op vrijdag 24 januari 2020 07:01 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Alvast oefenen voor mijn oude dag.
Ja joh, ben inmiddels weer een jaar ouder.....quote:
108 he?quote:Op vrijdag 24 januari 2020 07:13 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ja joh, ben inmiddels weer een jaar ouder.....
En zo oud wordt geen varken hoor.
Hoi! :quote:
Ja dat is wel klote ja.quote:Op vrijdag 24 januari 2020 07:41 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Hoi! :
Wakker geworden door de wekker en toen het afschuwelijke besef dat ik me had verslapen, paniek! En toen het besef dat ik me niet had verslapen maar om 8:30 begin in plaats van 7:30. Dat is kut wakker worden.
Dat is idd schrikken.quote:Op vrijdag 24 januari 2020 07:41 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Hoi! :
Wakker geworden door de wekker en toen het afschuwelijke besef dat ik me had verslapen, paniek! En toen het besef dat ik me niet had verslapen maar om 8:30 begin in plaats van 7:30. Dat is kut wakker worden.
lekker is dat ja.quote:Op vrijdag 24 januari 2020 07:41 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Hoi! :
quote:Op vrijdag 24 januari 2020 07:42 schreef gianni61 het volgende:
[..]
lekker is dat ja.
ik schrok alleen vanmorgen even toen ik het rolluik open maakte en mn auto niet zag staan
hij stond er wel, maar omdat ik een dekentje op het raam had liggen weerspiegelde er geen licht inquote:
Moquote:
Da's wel schrikken danquote:Op vrijdag 24 januari 2020 07:45 schreef gianni61 het volgende:
[..]
hij stond er wel, maar omdat ik een dekentje op het raam had liggen weerspiegelde er geen licht in
quote:Op vrijdag 24 januari 2020 07:45 schreef gianni61 het volgende:
[..]
hij stond er wel, maar omdat ik een dekentje op het raam had liggen weerspiegelde er geen licht in
quote:Op vrijdag 24 januari 2020 07:45 schreef gianni61 het volgende:
[..]
inderdaad, met je duffe kop na 5 uur slaapquote:Op vrijdag 24 januari 2020 07:50 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Maar die schrik zo s ochtends vroeg mehh. Wel gelijk wakker, dat dan weer wel.
Gaat zijn gangetje en met jou?quote:Op vrijdag 24 januari 2020 07:46 schreef Muck het volgende:
[..]
Mo![]()
Best oké, en met jou?
Long time no see!
Is het koud buiten?quote:Op vrijdag 24 januari 2020 07:49 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Wat brengt ons deze mooie dag?
Beetje olijfolie wil ook wel helpenquote:Op vrijdag 24 januari 2020 07:55 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Hebben jullie ook enorm schrale lippen? Ik heb geen labello in huis
Ja?quote:Op vrijdag 24 januari 2020 07:57 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Beetje olijfolie wil ook wel helpen
En tevens: BUDAAAAAAAAAAquote:Op vrijdag 24 januari 2020 07:57 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Of roomboter.quote:Op vrijdag 24 januari 2020 07:57 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Haagsie!quote:Op vrijdag 24 januari 2020 07:58 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
En tevens: BUDAAAAAAAAAA
nog een paar uurtjesquote:
Mooie tijden wel.quote:Op vrijdag 24 januari 2020 08:01 schreef Lionne1980 het volgende:
[..]
nee hoor... nog werken van 09,30 tot 17.00
Uurtje korter is toch wel fijn ook.quote:Op vrijdag 24 januari 2020 08:02 schreef Lionne1980 het volgende:
[..]
normaal 08.30-17.00 maar anders heb ik teveel uren en dat mag niet
zeker. Helaas niet eerder weg kunnen, maar je kan niet alles hebbenquote:Op vrijdag 24 januari 2020 08:02 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Uurtje korter is toch wel fijn ook.
Ach 17.00 weekend is primaquote:Op vrijdag 24 januari 2020 08:03 schreef Lionne1980 het volgende:
[..]
zeker. Helaas niet eerder weg kunnen, maar je kan niet alles hebben
14:15 is beterquote:Op vrijdag 24 januari 2020 08:04 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ach 17.00 weekend is prima
O, vanwaar de vrolijkheid op deze vroege morgen?quote:Op vrijdag 24 januari 2020 08:01 schreef Lionne1980 het volgende:
[..]
nee hoor... nog werken van 09,30 tot 17.00
gewoon goeie zinquote:Op vrijdag 24 januari 2020 08:08 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
O, vanwaar de vrolijkheid op deze vroege morgen?
Ik heb in elke handtas wel een tubetje blistex relief crčme zitten.quote:Op vrijdag 24 januari 2020 07:55 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Hebben jullie ook enorm schrale lippen? Ik heb geen labello in huis
lippenbalsem vind ik zo smerig bleeghquote:Op vrijdag 24 januari 2020 08:09 schreef Muck het volgende:
[..]
Ik heb in elke handtas wel een tubetje blistex relief crčme zitten.
Heel fijn spul
zo'n klein rond potje Carmex is de shitquote:Op vrijdag 24 januari 2020 08:09 schreef Muck het volgende:
[..]
Heel fijn spul
ik stop vandaag iets eerder.quote:Op vrijdag 24 januari 2020 08:11 schreef DaMart het volgende:
[..]
Inderdaad... 16:00 uur is het pas weekend.
Plus dat ik het gevoel heb dat smeren het probleem alleen maar erger maakt. Het helpt alleen voor het moment en daarna krijg je juist nog drogere lippen. Gewoon een paar extra beters waker denk ik.quote:Op vrijdag 24 januari 2020 08:10 schreef Lionne1980 het volgende:
[..]
lippenbalsem vind ik zo smerig bleegh
werk-zequote:Op vrijdag 24 januari 2020 08:18 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Plus dat ik het gevoel heb dat smeren het probleem alleen maar erger maakt. Het helpt alleen voor het moment en daarna krijg je juist nog drogere lippen. Gewoon een paar extra beters waker denk ik.
Maar goed, ik ga werken.
quote:Op vrijdag 24 januari 2020 08:18 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Plus dat ik het gevoel heb dat smeren het probleem alleen maar erger maakt. Het helpt alleen voor het moment en daarna krijg je juist nog drogere lippen. Gewoon een paar extra beters waker denk ik.
Maar goed, ik ga werken.
Ik heb inmiddels ookquote:Op vrijdag 24 januari 2020 08:09 schreef Muck het volgende:
[..]
Heel fijn spul
Ik heb wel het idee dat het helpt op zich. Alleen ik vind die laag veet op mijn lippen irritant. Veeg het er het liefst zo snel mogelijk weer afquote:Op vrijdag 24 januari 2020 08:18 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Maar goed, ik ga werken.
Het scheelt nogal welke je hebt, als er bijvoorbeeld paraffine in zit, sluit dat de huid af. Die zijn wel prettig als je een droge of erg koude omgeving in gaat, maar meer ter voorkoming van barsten. Als je al barsten/velletjes hebt, kan je beter op zoek naar eentje zķnder afsluitende ingrediënten.quote:Op vrijdag 24 januari 2020 08:18 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Maar goed, ik ga werken.
Is het zo erg ja?quote:Op vrijdag 24 januari 2020 09:35 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik trek de koffieautomaat leeg vandaag
Infuus?quote:Op vrijdag 24 januari 2020 09:35 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik trek de koffieautomaat leeg vandaag
heeft het iets met "koen en mij" te maken?quote:
Oh dat is ook een prima suggestiequote:Op vrijdag 24 januari 2020 09:47 schreef gianni61 het volgende:
[..]
heeft het iets met "koen en mij" te maken?
Nee, nu wil ik die andere hoor.quote:Op vrijdag 24 januari 2020 09:47 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Oh dat is ook een prima suggestie
Welke?quote:Op vrijdag 24 januari 2020 09:49 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nee, nu wil ik die andere hoor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |