Toch is het vreemd dat Ghost of Thushima in juni komt. Augustus t/m oktober waarschijnlijk niks. Dan lijkt de kans toch een soort van groter dat de PS5 niet wordt uitgesteld. Nou ja even afwachten met Coronaquote:
twitter:BenjiSales twitterde op donderdag 05-03-2020 om 23:54:37Next-gen news out of AMD presentation today- PS5 is also RDNA2 just like Xbox Series X- Development is on track, sounding like NO DELAYS- RDNA 2 has a 50% increase in performance per watt over RDNA1- Hardware accelerated ray tracing continues to be a MAJOR next-gen focus https://t.co/BDgu4uCMS6 reageer retweet
Je gaat ouwe games spelen en je gaat het leuk vinden!quote:Op zondag 8 maart 2020 10:18 schreef DKUp het volgende:
[ afbeelding ]
Eigenlijk best wel triest dat mensen oude games en en lagere prijs van de console (dat was te zien in de poll van Ed Boon) belangrijker vinden dan nieuwe features en verbeteringen.
Natuurlijk draait het om de games, exclusieve games en de prijs. BC van PS4 games kan ik voorstellen maar als belangrijkste feature kom op zeg.
Ja, nou ik heb zin in nieuwe games die next gen consoles vol gaan benuttenquote:Op zondag 8 maart 2020 10:24 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Je gaat ouwe games spelen en je gaat het leuk vinden!
Daar heb je toch geen hint voor nodig?quote:
Hij schoot uit met de mosterd op zijn hotdog en veegt zijn hand of op een rots?quote:
Ik had het meer over de emoticon die FOK! niet paktquote:Op maandag 9 maart 2020 07:11 schreef Pheno het volgende:
[..]
Hij schoot uit met de mosterd op zijn hotdog en veegt zijn hand of op een rots?
Die krijgt iedereen al als ze de PS5 gaan uitstellenquote:Op dinsdag 10 maart 2020 21:15 schreef Gehrman het volgende:
Hopelijk komt er ook een speciale PS5 Corona Edition
Jezus wat een kutvolk. Als je oude spellen wil spelen hou je toch lekker je ps3 en 4?quote:Op zondag 8 maart 2020 10:18 schreef DKUp het volgende:
[ afbeelding ]
Eigenlijk best wel triest dat mensen oude games en en lagere prijs van de console (dat was te zien in de poll van Ed Boon) belangrijker vinden dan nieuwe features en verbeteringen.
Natuurlijk draait het om de games, exclusieve games en de prijs. BC van PS4 games kan ik voorstellen maar als belangrijkste feature kom op zeg.
twitter:devolverdigital twitterde op woensdag 11-03-2020 om 02:03:30Cancel your E3 flights and hotels, y’all. reageer retweet
Mass hysteria, doe het lekker digitaal zou ik zeggen die presentaties. E3 is toch al dood aan het gaan.quote:Op woensdag 11 maart 2020 06:52 schreef Notorious_Roy het volgende:
twitter:devolverdigital twitterde op woensdag 11-03-2020 om 02:03:30Cancel your E3 flights and hotels, y’all. reageer retweet
Aan het gaan? De organisatie trekt aan een dood paard. Als het nog blijft bestaan dan wordt een gamescom-achtig iets, maar dan hartstikke duur. Voor de nieuwtjes hoef je het ook niet te doen, die lekken al weken van te voren uit, je krijgt alleen bevestigingquote:Op woensdag 11 maart 2020 07:28 schreef DKUp het volgende:
[..]
Mass hysteria, doe het lekker digitaal zou ik zeggen die presentaties. E3 is toch al dood aan het gaan.
Wat zou jij het liefst zien?quote:Op zondag 8 maart 2020 10:18 schreef DKUp het volgende:
[ afbeelding ]
https://www.bol.com/nl/p/(...)ps4/9200000087293140quote:Op woensdag 11 maart 2020 17:23 schreef FlippingCoin het volgende:
Final Fantasy staat nog steeds niet op bol.com.
Je hebt gelijkquote:Op woensdag 11 maart 2020 08:08 schreef Pheno het volgende:
[..]
Aan het gaan? De organisatie trekt aan een dood paard. Als het nog blijft bestaan dan wordt een gamescom-achtig iets, maar dan hartstikke duur. Voor de nieuwtjes hoef je het ook niet te doen, die lekken al weken van te voren uit, je krijgt alleen bevestiging
Sony die er niet eens een nieuwe console wil laten zien. Dat moet pijn doen bij de ESA.
Een krachtige console met veel nieuwe goede games die de volle kracht gaan benutten. SSD, verbeterde controller, meer games met 4K en/of 60FPS o.a.quote:
Ah ja ik bedoelde dat je alleen nog kan pre-orderen.quote:Op woensdag 11 maart 2020 17:33 schreef Aether het volgende:
[..]
https://www.bol.com/nl/p/(...)ps4/9200000087293140
Ja klinkt goed, ben alleen bang dat ik ook een nieuwe tv moet kopen bij de ps5 dat wordt wel erg duur dan.quote:Op woensdag 11 maart 2020 17:47 schreef DKUp het volgende:
[..]
Je hebt gelijk
[..]
Een krachtige console met veel nieuwe goede games die de volle kracht gaan benutten. SSD, verbeterde controller, meer games met 4K en/of 60FPS o.a.
Daarom kan je het beter afzonderlijk kopen. De PS5 kan ook nog wel eens uitgesteld wordenquote:Op woensdag 11 maart 2020 17:50 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ja klinkt goed, ben alleen bang dat ik ook een nieuwe tv moet kopen bij de ps5 dat wordt wel erg duur dan.
Ja even aankijken wat het gaat kosten. Zal dan al werken wss dat scheelt al.quote:Op woensdag 11 maart 2020 17:54 schreef DKUp het volgende:
[..]
Daarom kan je het beter afzonderlijk kopen. De PS5 kan ook nog wel eens uitgesteld worden![]()
![]()
Van mijn eerste echte salaris een tv gekocht in november. Dure grap maar dan heb je wel watquote:Op woensdag 11 maart 2020 17:56 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ja even aankijken wat het gaat kosten. Zal dan al werken wss dat scheelt al.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |