Doe nie zo slow jaquote:Op vrijdag 24 januari 2020 22:38 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Als ik corona virus hoor dan denk ik toch aan andere dingen, dan zie ik een virus waarvan je heel veel coronás gaat drinken enzo, dik feestje erbij
En je moet toch van hout zijnquote:Op vrijdag 24 januari 2020 22:44 schreef KennyPowers het volgende:
[..]
Doe nie zo slow ja
Ik neem Corona
Brainpowerquote:Op vrijdag 24 januari 2020 22:46 schreef Jimbo het volgende:
[..]
En je moet toch van hout zijn
Voordat je weer stopt
Want ik blijft langer hangen dan de wallen van Wim Kok
@Limoentjuhquote:
Bro, dat is toch met alle SoulBornEkiro games?quote:Op vrijdag 24 januari 2020 21:00 schreef Jimbo het volgende:
Het ligt vast aan mij maar wat is DS2 een onoverzichtelijk spel zeg, echt geen clue waar ik heen moet de hele tijd
Mijn penis in haar knuist.quote:Op vrijdag 24 januari 2020 21:27 schreef DKUp het volgende:
[..]
Oktober of november 2020
[ afbeelding ]
Extinceeesowwwwquote:Op vrijdag 24 januari 2020 22:46 schreef Jimbo het volgende:
[..]
En je moet toch van hout zijn
Voordat je weer stopt
Want ik blijft langer hangen dan de wallen van Wim Kok
Wel sick dat sommige nietszeggende Chinese steden meer inwoners heeft dan Nederland.quote:Op vrijdag 24 januari 2020 22:27 schreef KennyPowers het volgende:
[..]
TLOU begint nu irl
https://nos.nl/artikel/23(...)t-hoe-werkt-dat.html
Sick is idd de juiste woordkeuze in dit gevalquote:Op zaterdag 25 januari 2020 09:29 schreef Drankster het volgende:
[..]
Wel sick dat sommige nietszeggende Chinese steden meer inwoners heeft dan Nederland.
quote:Op zaterdag 25 januari 2020 09:33 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Sick is idd de juiste woordkeuze in dit geval
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 59% gewijzigd door KennyPowers op 25-01-2020 14:14:40 ]You're Fucking Out, I'm Fucking In
Die was pittig hequote:Op zaterdag 25 januari 2020 13:59 schreef KennyPowers het volgende:
Artorias verslagen
Beste bossfight soberso
quote:Op zaterdag 25 januari 2020 14:08 schreef KennyPowers het volgende:
Moet ik zijn ziel aan die chick geven?Heb ik wel gedaan, krijg je leuke wapens voor in de plaats.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Na verslaan van Artorias kun je trouwens bij die merchant in de Depths het Artorias armour kopen, voor 80.000 souls.Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
Ja, maar geen bullshit. Mano a mano.quote:Op zaterdag 25 januari 2020 14:24 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Die was pittig he![]()
Maar een eitje in vergelijking met Manus.
En Kalameet the Dragon is ook geen walk in the park overigens.
Mja maar deze is wel extreemquote:Op zaterdag 25 januari 2020 09:25 schreef Drankster het volgende:
[..]
Bro, dat is toch met alle SoulBornEkiro games?
Deel 2 vind ik wel de minst toffe van de 2 Dark Souls games.quote:
Kom niet eens bij die hoerendraak in de buurtquote:Op zaterdag 25 januari 2020 14:24 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Die was pittig he![]()
Maar een eitje in vergelijking met Manus.
En Kalameet the Dragon is ook geen walk in the park overigens.
Je moet eerst ergens een key vinden, waarmee je die toren bovenin waar dat Artorias gevecht was.quote:Op zaterdag 25 januari 2020 15:47 schreef KennyPowers het volgende:
[..]
Kom niet eens bij die hoerendraak in de buurt
Laat maar.
We have a winnerquote:Op zaterdag 25 januari 2020 16:56 schreef MMaRsu het volgende:
Wel fijn dat mensen echt die kut dlc van 30 euro hebben gekocht van KH3. Geeft Square Enix de bevestiging dat het niet zoveel uitmaakt hoeveel content ze maken voor 30 euro. Mensen kopen het toch wel. Ipv daarvan heb je ook Monster Hunter Iceworld of whatever, dat is een uitbreiding.
Square Enix zal lekker uit gaan pakken qua DLC met FF7 remake deel 1.
Wat gaat dat een tegenvaller worden zeg, vooral als je niet weet dat in 6 delen opgesplitst gaat worden (wat ze niet op het doosje zetten). Echt flikkers bij SquareEnix
Ik als diehard kh fan voel mij enorm genaait ja.. en waar de dlc uit bestaat ( een hertelling van het einde..) is nog erger dan de grootte ervanquote:Op zaterdag 25 januari 2020 16:56 schreef MMaRsu het volgende:
Wel fijn dat mensen echt die kut dlc van 30 euro hebben gekocht van KH3. Geeft Square Enix de bevestiging dat het niet zoveel uitmaakt hoeveel content ze maken voor 30 euro. Mensen kopen het toch wel. Ipv daarvan heb je ook Monster Hunter Iceworld of whatever, dat is een uitbreiding.
Wat gaat dat een tegenvaller worden zeg, vooral als je niet weet dat in 6 delen opgesplitst gaat worden (wat ze niet op het doosje zetten). Echt flikkers bij SquareEnix
Ja en dan wel full price vragen voor FF7.quote:Op zaterdag 25 januari 2020 16:56 schreef MMaRsu het volgende:
https://store.playstation(...)_00-FELLSEALPSID2018quote:Op zaterdag 25 januari 2020 18:44 schreef KennyPowers het volgende:
Maar even. Nieuwe FF Tactics WHEN
[ afbeelding ]
Blitzball was geweldig! Heb ik echt uren aan besteed.quote:Op vrijdag 24 januari 2020 16:29 schreef Drankster het volgende:
Om te janken maar wel een toffe soundtrack.
Lulu vond ik meer een moeder-type.. Voor mijn gevoel was zij de oude wijze van de groep, een jaar of 40.quote:
No comment as FBI might be watching..quote:
Nog nooit, vandaar deze bundle. Lijkt me een mooie om gelijk het gehele verhaal te ontdekken.quote:
Expectationquote:Op zaterdag 25 januari 2020 14:25 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Heb ik wel gedaan, krijg je leuke wapens voor in de plaats.
Na verslaan van Artorias kun je trouwens bij die merchant in de Depths het Artorias armour kopen, voor 80.000 souls.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.RealitySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You're Fucking Out, I'm Fucking In
ik ook, ds3 is zoveel toffer dan alle andere.quote:Op zaterdag 25 januari 2020 15:24 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Deel 2 vind ik wel de minst toffe van de 2 Dark Souls games.
Is die goed? Artstyle niet zoquote:Op zaterdag 25 januari 2020 18:45 schreef 2dope het volgende:
[..]
https://store.playstation(...)_00-FELLSEALPSID2018
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You're Fucking Out, I'm Fucking In
anus?quote:Op zaterdag 25 januari 2020 21:26 schreef KennyPowers het volgende:
Manus![]()
Doe ff rustig of zo man debiel
Boss van Dark Souls DLCquote:
quote:Op zaterdag 25 januari 2020 21:34 schreef KennyPowers het volgende:
[..]
Boss van Dark Souls DLC
De combat in dit spel is super traag maar deze dude komt opeens attacks spammen als een malle
Kan ik niet gewoon weer tegen Artorias vechten? Veel leuker
Manus heeft mij 3 uur gekost.quote:Op zaterdag 25 januari 2020 21:34 schreef KennyPowers het volgende:
[..]
Boss van Dark Souls DLC
De combat in dit spel is super traag maar deze dude komt opeens attacks spammen als een malle
Star wars...nerdsquote:Op zaterdag 25 januari 2020 22:04 schreef DKUp het volgende:
[ afbeelding ]
Morgen Star Wars Jedi maar eens opstarten, op goed geluk![]()
Anonieme jongens en meisjes neerknallen in een semi-realistische wereld online kan altijd.quote:
Het is tijd dat we zoals in.. japan(?) eens uit die anonimiteit stappen en alles linken aan een IDquote:Op zaterdag 25 januari 2020 22:28 schreef DKUp het volgende:
[..]
Anonieme jongens en meisjes neerknallen in een semi-realistische wereld online kan altijd.
Maar dan weet iedereen mijn voornaam, dat is eng.quote:Op zaterdag 25 januari 2020 22:49 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Het is tijd dat we zoals in.. japan(?) eens uit die anonimiteit stappen en alles linken aan een ID
Ook wel jammer om jezelf roy te noemen als je eigenlijk peter heetquote:Op zaterdag 25 januari 2020 22:52 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Maar dan weet iedereen mijn voornaam, dat is eng.
Call of Duty Japanquote:Op zaterdag 25 januari 2020 22:49 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Het is tijd dat we zoals in.. japan(?) eens uit die anonimiteit stappen en alles linken aan een ID
Call of Tsushima: Modern Ninjaquote:
Cock of doody modern gayfuckstupid.quote:
Slechter kan het iig niet...rightquote:Op zondag 26 januari 2020 10:27 schreef Drankster het volgende:
Eerste 3 Witcher boeken in het Engels besteld, jaren geleden de Nederlandse versie gelezen maar dat was niet zo best, hopen dat de Engelse wat beter is.
Whyquote:Op zaterdag 25 januari 2020 22:04 schreef DKUp het volgende:
[ afbeelding ]
Morgen Star Wars Jedi maar eens opstarten, op goed geluk![]()
klaar voor je het weetquote:Op zondag 26 januari 2020 16:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ben bij de eindbaas in Spyro 3. Lijkt alsof iedere hit 2 schade doet van haar.
Heb nog die Sparx, maar ben wel in 1 keer dood.
De controls van die UFO, holy shit wat een probleem. Maar de eerste poging tot ongeveer een kwart van haar levensbalk gekomen. Dit gaat vandaag nog lukken. Daarna nog laatste Sparx level, en dan Moneybags opzoeken.
Omdat het gewoon een leuke en vermakelijke game is.quote:
meh een buggy shitpile is tquote:Op zondag 26 januari 2020 17:07 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Omdat het gewoon een leuke en vermakelijke game is.
Niet meer, niet minder.
En platina.quote:
Niet liegen johquote:Op zondag 26 januari 2020 17:49 schreef lord_bono het volgende:
[..]![]()
Probleemloos uitgespeeld zonder bugs
Ja najah, niet helemaal waar. Er zitten zeker wat bugs in maar geen game breaking bugs. Het zijn vooral de animaties die soms wat awkward zijn.quote:Op zondag 26 januari 2020 17:49 schreef lord_bono het volgende:
[..]![]()
Probleemloos uitgespeeld zonder bugs
filmpjesquote:
Enige wat echt niet kon, waren de animaties van kisten onderwaterquote:Op zondag 26 januari 2020 18:27 schreef Drankster het volgende:
[..]
Ja najah, niet helemaal waar. Er zitten zeker wat bugs in maar geen game breaking bugs. Het zijn vooral de animaties die soms wat awkward zijn.
Al met al met veel plezier uitgespeeld.
Daar schijnt Kojima anders over te denkenquote:Op zondag 26 januari 2020 19:09 schreef StateOfMind het volgende:
Het was zoals gezegd zeker geen topgame, maar wel een leuke en vermakelijke game. En daar draait het uiteindelijk om.
Lekker bezig pik! Nu voor de plat of dat niet?quote:
Eerst even een pauze (ander spel of twee) maar daarna ja.quote:Op zondag 26 januari 2020 19:24 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Lekker bezig pik! Nu voor de plat of dat niet?
Succes, flinke grindsquote:Op zondag 26 januari 2020 19:35 schreef KennyPowers het volgende:
[..]
Eerst even een pauze (ander spel of twee) maar daarna ja.
Heb alle grinds al gedaan. Maar dan nog is NG+ wel lastig denk ik.quote:Op zondag 26 januari 2020 20:26 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Succes, flinke grinds
Valt mij trouwens wel op dat de DS games meescalen met het level wat je bent, wat levelen weer stom maakt
DS 2 en 3 iig wel. ds1 heb ik niet gespeeld.. kwam er niet doorheenquote:Op zondag 26 januari 2020 20:36 schreef KennyPowers het volgende:
[..]
Heb alle grinds al gedaan. Maar dan nog is NG+ wel lastig denk ik.
Vijanden bedoel je? In DS1 niet volgens mij. Niet gemerkt iig.
Jezusquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |