Je moet eerst ergens een key vinden, waarmee je die toren bovenin waar dat Artorias gevecht was.quote:Op zaterdag 25 januari 2020 15:47 schreef KennyPowers het volgende:
[..]
Kom niet eens bij die hoerendraak in de buurt
Laat maar.
We have a winnerquote:Op zaterdag 25 januari 2020 16:56 schreef MMaRsu het volgende:
Wel fijn dat mensen echt die kut dlc van 30 euro hebben gekocht van KH3. Geeft Square Enix de bevestiging dat het niet zoveel uitmaakt hoeveel content ze maken voor 30 euro. Mensen kopen het toch wel. Ipv daarvan heb je ook Monster Hunter Iceworld of whatever, dat is een uitbreiding.
Square Enix zal lekker uit gaan pakken qua DLC met FF7 remake deel 1.
Wat gaat dat een tegenvaller worden zeg, vooral als je niet weet dat in 6 delen opgesplitst gaat worden (wat ze niet op het doosje zetten). Echt flikkers bij SquareEnix
Ik als diehard kh fan voel mij enorm genaait ja.. en waar de dlc uit bestaat ( een hertelling van het einde..) is nog erger dan de grootte ervanquote:Op zaterdag 25 januari 2020 16:56 schreef MMaRsu het volgende:
Wel fijn dat mensen echt die kut dlc van 30 euro hebben gekocht van KH3. Geeft Square Enix de bevestiging dat het niet zoveel uitmaakt hoeveel content ze maken voor 30 euro. Mensen kopen het toch wel. Ipv daarvan heb je ook Monster Hunter Iceworld of whatever, dat is een uitbreiding.
Wat gaat dat een tegenvaller worden zeg, vooral als je niet weet dat in 6 delen opgesplitst gaat worden (wat ze niet op het doosje zetten). Echt flikkers bij SquareEnix
Ja en dan wel full price vragen voor FF7.quote:Op zaterdag 25 januari 2020 16:56 schreef MMaRsu het volgende:
https://store.playstation(...)_00-FELLSEALPSID2018quote:Op zaterdag 25 januari 2020 18:44 schreef KennyPowers het volgende:
Maar even. Nieuwe FF Tactics WHEN
[ afbeelding ]
Blitzball was geweldig! Heb ik echt uren aan besteed.quote:Op vrijdag 24 januari 2020 16:29 schreef Drankster het volgende:
Om te janken maar wel een toffe soundtrack.
Lulu vond ik meer een moeder-type.. Voor mijn gevoel was zij de oude wijze van de groep, een jaar of 40.quote:
No comment as FBI might be watching..quote:
Nog nooit, vandaar deze bundle. Lijkt me een mooie om gelijk het gehele verhaal te ontdekken.quote:
Expectationquote:Op zaterdag 25 januari 2020 14:25 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Heb ik wel gedaan, krijg je leuke wapens voor in de plaats.
Na verslaan van Artorias kun je trouwens bij die merchant in de Depths het Artorias armour kopen, voor 80.000 souls.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.RealitySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You're Fucking Out, I'm Fucking In
ik ook, ds3 is zoveel toffer dan alle andere.quote:Op zaterdag 25 januari 2020 15:24 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Deel 2 vind ik wel de minst toffe van de 2 Dark Souls games.
Is die goed? Artstyle niet zoquote:Op zaterdag 25 januari 2020 18:45 schreef 2dope het volgende:
[..]
https://store.playstation(...)_00-FELLSEALPSID2018
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You're Fucking Out, I'm Fucking In
anus?quote:Op zaterdag 25 januari 2020 21:26 schreef KennyPowers het volgende:
Manus![]()
Doe ff rustig of zo man debiel
Boss van Dark Souls DLCquote:
quote:Op zaterdag 25 januari 2020 21:34 schreef KennyPowers het volgende:
[..]
Boss van Dark Souls DLC
De combat in dit spel is super traag maar deze dude komt opeens attacks spammen als een malle
Kan ik niet gewoon weer tegen Artorias vechten? Veel leuker
Manus heeft mij 3 uur gekost.quote:Op zaterdag 25 januari 2020 21:34 schreef KennyPowers het volgende:
[..]
Boss van Dark Souls DLC
De combat in dit spel is super traag maar deze dude komt opeens attacks spammen als een malle
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |