Ik kreeg die melding eerst ook. Ik weet niet wat ik toen geprobeerd heb.... Opnieuw gedownload? Maar het is toen wel gelukt, gewoon splitscreen op de bank.quote:Op dinsdag 28 januari 2020 17:15 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ik heb dit geprobeerd, kon de game niet spelen (op de bank niet iig). Kreeg dat iemand anders de game ook moest hebben
74,10% om precies te zijn. Sorry.quote:
Jeeeeeezus wat een kutgame. Elke drie stappen hapert de game alsof je God of War op een GameBoy speelt.quote:
mja, heb ik nu niets meer aanquote:Op dinsdag 28 januari 2020 18:14 schreef SpaceOddity het volgende:
[..]
Ik kreeg die melding eerst ook. Ik weet niet wat ik toen geprobeerd heb.... Opnieuw gedownload? Maar het is toen wel gelukt, gewoon splitscreen op de bank.
Rime <3quote:Op dinsdag 28 januari 2020 21:06 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Jeeeeeezus wat een kutgame. Elke drie stappen hapert de game alsof je God of War op een GameBoy speelt.
Ow. Ja dan word het sowieso lastig ja.quote:Op dinsdag 28 januari 2020 21:16 schreef Jimbo het volgende:
[..]
mja, heb ik nu niets meer aanGeen co-op partner meer
quote:Op dinsdag 28 januari 2020 21:16 schreef Jimbo het volgende:
[..]
mja, heb ik nu niets meer aanGeen co-op partner meer
Meen je? Ik was echt niet onder de indruk. Shadow ot Tomb Raider lijkt me dan een leukere game om te spelen.quote:
@voetbalmanager2 heeft hem platquote:Op dinsdag 28 januari 2020 21:24 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Meen je? Ik was echt niet onder de indruk. Shadow ot Tomb Raider lijkt me dan een leukere game om te spelen.
ik heb de plat, die game is echt schattig man, met dat jochie op dat bootje toch?quote:Op dinsdag 28 januari 2020 21:24 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Meen je? Ik was echt niet onder de indruk. Shadow ot Tomb Raider lijkt me dan een leukere game om te spelen.
Game ziet er prachtig uit ja, maar stottert meer dan Scatman John. Ik zal het deze week nog eens opstarten. Misschien gewoon even rustig de tijd voor nemen en op m'n gemakkie rondlopen.quote:Op dinsdag 28 januari 2020 21:33 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ik heb de plat, die game is echt schattig man, met dat jochie op dat bootje toch?
liesquote:Op dinsdag 28 januari 2020 21:33 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ik heb de plat, die game is echt schattig man, met dat jochie op dat bootje toch?
Zoiets?quote:Op maandag 27 januari 2020 18:56 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik heb weer wat Witcher gespeeld, en ik weet weer waarom ik was gestopt.
Level 1 kun je helemaal niks. Alles en iedereen doodt je binnen 3 seconden, en de input is vertraagd.
Vreemde gewaarwording dit.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Guest fighters
You're Fucking Out, I'm Fucking In
Yep, leuke game om te spelen als je even tussen 2 games in zit.quote:Op dinsdag 28 januari 2020 21:33 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Oh damn ik dacht dat ik die had!quote:Op dinsdag 28 januari 2020 21:37 schreef KennyPowers het volgende:
[..]
lies
https://psnprofiles.com/trophies/6188-rime/SalsaSnob
Ik vond hem liefquote:Op dinsdag 28 januari 2020 21:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Game ziet er prachtig uit ja, maar stottert meer dan Scatman John. Ik zal het deze week nog eens opstarten. Misschien gewoon even rustig de tijd voor nemen en op m'n gemakkie rondlopen.
Lekker bezig!quote:Op dinsdag 28 januari 2020 22:15 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Yep, leuke game om te spelen als je even tussen 2 games in zit.
Maar het was dat het een plus game was. Anders had ik hem nooit gespeeld.
Platinum 47 is net binnen trouwens![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |