Hij's pislink, Faber was namelijk nog wel een voetballer die inzet en vechtlust en intrinsieke motivatie had.quote:
Hahahahaha wtfquote:Op donderdag 23 januari 2020 23:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
twitter:m_wijffelsAD twitterde op donderdag 23-01-2020 om 23:11:35Ernest Faber, boos en aangedaan zegt: de spelers mogen me morgen vertellen wat er aan de hand is. Ik laat mijn academie en 270 kinderen in de steek om te komen helpen. Maar willen deze spelers nog geholpen worden? #psv reageer retweet
wat?quote:Op donderdag 23 januari 2020 23:19 schreef Haringkop het volgende:
Faber gaat een ‘ben-me-wijf-kwijt’ doen...
Ja, alleen wel jammer voor hem dat hij er zowel als voetballer en trainer geen klote van kanquote:Op donderdag 23 januari 2020 23:20 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Hij's pislink, Faber was namelijk nog wel een voetballer die inzet en vechtlust en intrinsieke motivatie had.
Ja maar het lijkt me dat ze al het maximale aan training doen toch als ze het een beetje serieus nemen. Maar teveel trainen lijkt me ook niet echt handig.quote:Op donderdag 23 januari 2020 23:18 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Kijk, van dit soort gehuil moet je dus af. Het is ook niet vreemd dat je bij zwaar onder de maat presteren zegt: hee jongens, we gaan extra trainingsarbeid doen totdat we weer op het niveau zitten wat we nastreven.
Je moet ze niet elke dag 30 kilometer laten rennen natuurlijk, maar gewoon nuttige extra arbeid die ze vrije tijd kost. Even laten doordringen dat er directe consequenties zitten aan dit soort wanprestaties.
wat?quote:Op donderdag 23 januari 2020 23:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
twitter:m_wijffelsAD twitterde op donderdag 23-01-2020 om 23:11:35Ernest Faber, boos en aangedaan zegt: de spelers mogen me morgen vertellen wat er aan de hand is. Ik laat mijn academie en 270 kinderen in de steek om te komen helpen. Maar willen deze spelers nog geholpen worden? #psv reageer retweet
Feyenoord is PSV voorbij.quote:Op donderdag 23 januari 2020 23:13 schreef Scarface88 het volgende:
Alle Feyenoorders die hier nu trouwens komen trollenHet is alsof een mongool iemand met down uitlacht.
Jeetje, die Faber heeft er wat af geneukt.quote:Op donderdag 23 januari 2020 23:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
Fabergodquote:Op donderdag 23 januari 2020 23:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
Fons Spooren is er niks bijquote:Op donderdag 23 januari 2020 23:22 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Jeetje, die Faber heeft er wat af geneukt.
Was een zeer goede verdediger, alleen door fysiek ongemak heeft hij geen grote carrière gekregen.quote:Op donderdag 23 januari 2020 23:20 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja, alleen wel jammer voor hem dat hij er zowel als voetballer en trainer geen klote van kan
Ach, morgen is ome Guus er weer om een arm om de spelers heen te slaan.quote:Op donderdag 23 januari 2020 23:21 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja maar het lijkt me dat ze al het maximale aan training doen toch als ze het een beetje serieus nemen. Maar teveel trainen lijkt me ook niet echt handig.
Dat soort teksten altijd dat ze straftraining moeten krijgen en harder trainen gaat het ook niet oplossen hoor. Of denk je dat Bruma ineens wel iets met een bal kan als hij een paar rondjes meer heeft gelopen in de afgelopen week (lol)
quote:Op donderdag 23 januari 2020 23:22 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Jeetje, die Faber heeft er wat af geneukt.
Niet per se harder, maar gewoon langer. Ga op heel specifieke dingen trainen en neem ze een deel van hun vrije tijd af. Zet een video op van wat er allemaal fout ging, leer ze dingen over voetbal.quote:Op donderdag 23 januari 2020 23:21 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja maar het lijkt me dat ze al het maximale aan training doen toch als ze het een beetje serieus nemen. Maar teveel trainen lijkt me ook niet echt handig.
Dat soort teksten altijd dat ze straftraining moeten krijgen en harder trainen gaat het ook niet oplossen hoor. Of denk je dat Bruma ineens wel iets met een bal kan als hij een paar rondjes meer heeft gelopen in de afgelopen week (lol)
Oh jaquote:
Verstandige jongen.quote:Op donderdag 23 januari 2020 23:28 schreef Muskusboktor57 het volgende:
Ihattaren gaat alsnog voor Marokko kiezen.
Maar dat moet toch gewoon de basis zijn, niet pas doen als de resultaten slecht zijn.quote:Op donderdag 23 januari 2020 23:27 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Niet per se harder, maar gewoon langer. Ga op heel specifieke dingen trainen en neem ze een deel van hun vrije tijd af. Zet een video op van wat er allemaal fout ging, leer ze dingen over voetbal.
Heel kinderlijk misschien maar blijkbaar hebben ze het nodig want ze snappen het gewoon niet momenteel.
Als je die Faber hoort lullen speelt er binnen die groep wel wat meer dan dat gok ik zomaarquote:Op donderdag 23 januari 2020 23:27 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Niet per se harder, maar gewoon langer. Ga op heel specifieke dingen trainen en neem ze een deel van hun vrije tijd af. Zet een video op van wat er allemaal fout ging, leer ze dingen over voetbal.
Heel kinderlijk misschien maar blijkbaar hebben ze het nodig want ze snappen het gewoon niet momenteel.
lijkt me ook, is gewoon een puinhoopquote:Op donderdag 23 januari 2020 23:30 schreef Caland het volgende:
[..]
Als je die Faber hoort lullen speelt er binnen die groep wel wat meer dan dat gok ik zomaar
Blijkbaar hebben ze gewoon meer nodig. Voldoende rust inbouwen moet ook echt geen probleem zijn aangezien de speelkalender erg leeg is momenteel. Er is dus alle ruimte om extra trainingsarbeid te verrichten.quote:Op donderdag 23 januari 2020 23:30 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Maar dat moet toch gewoon de basis zijn, niet pas doen als de resultaten slecht zijn.
Er zit wel wat in wat je zegt hoor, Ten Hag heeft ook besloten om langer te trainen toen hij bij Ajax kwam. Maar dat was niet als straf maar gewoon om het professioneler te maken (daarbij wel rekening houden met voldoende rustdagen uiteraard)
Dat het allemaal watjes zijn die zichzelf veel beter vinden dan ze zijn. Maar dat mag geen nieuws zijn.quote:Op donderdag 23 januari 2020 23:30 schreef Caland het volgende:
[..]
Als je die Faber hoort lullen speelt er binnen die groep wel wat meer dan dat gok ik zomaar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |