Jullie zijn altijd al een provincieclub geweestquote:Op donderdag 23 januari 2020 22:37 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Ik denk dat we nu echt afhaken naar het niveau van een provincieclub. Het gaat hard.
Wel eentje die in 2005 nog bijna de CL won.quote:Op donderdag 23 januari 2020 22:38 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Jullie zijn altijd al een provincieclub geweest
Je moet niet volgens jaar weer zo'n seizoen hebben nee, dan haken de sponsors af.quote:Op donderdag 23 januari 2020 22:37 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Ik denk dat we nu echt afhaken naar het niveau van een provincieclub. Het gaat hard. Soort Heerenveen worden we.
Oh.quote:Op donderdag 23 januari 2020 22:38 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Wel eentje die in 2005 nog bijna de CL won.
Ik ken ook een club die bijna in de finale van de Champions League kwam.quote:Op donderdag 23 januari 2020 22:39 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Oh.
Lezen jullie dat @:GGMM @:Caland ?
PSV won bijna wat.
Volkomen terecht dus ik gun het ze van harte.quote:Op donderdag 23 januari 2020 22:41 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Erg jammer dat PSV heeft verloren van het erg lelijke klote NAC.
Vorig seizoen werd je hier nog afgemaakt als je zei dat Schwaab maar een matige verdediger wasquote:Op donderdag 23 januari 2020 22:46 schreef tompsv18 het volgende:
Faber die het nog slechter doet dan Van Bommel. Opzich is dat een flinke prestatie.
Niemand wilde Schwaab hebben, maar wij halen hem met hangende pootjes terug. Die gozer is dit seizoen nog slechter dan Derijck. Wat een drama.
Goed argument zegquote:Op donderdag 23 januari 2020 22:38 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Wel eentje die in 2005 nog bijna de CL won.
Bergwijn is grauwe middelmaat en zal nooit wat worden. Dom dat PSV hem achteraf niet aan Ajax verkocht heeft.quote:Op donderdag 23 januari 2020 22:49 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
En van Bergwijn mocht je tot voor kort ook niks zeggen, maar die mensen zijn ook heel stil geworden.
Van Bommel kon toch ook echt niet meer joh.quote:Op donderdag 23 januari 2020 22:59 schreef Haringkop het volgende:
Je grootste clubicoon van de afgelopen twintig jaar de bons geven, om er vervolgens achter te komen dat Dumfries & Co er geen reet van kunnen. Dat zal wel die Brabantse gemoedelijkheid zijn.
Mwah, je weet wat je in huis haalt. Markie hebben ze natuurlijk ook helemaal gek gemaakt. Maar kijk nu naar de selectie. Wie is er verantwoordlijk voor die gasten?Je kan als trainer alleen maar hopen op een bevlieging van die voorste twee / drie en je complete middenveld overslaan.quote:Op donderdag 23 januari 2020 23:00 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Van Bommel kon toch ook echt niet meer joh.
Die had gewoon teveel rare fratsen uitgehaald ook om nog geloofwaardig te zijn. Maar eigenlijk moet je nu doorpakken en de Jong ook de laan uitsturen of ergens parkeren waar hij minder kwaad kan, en misschien moet je zelfs kijken naar een nieuwe algemeen directeur.quote:Op donderdag 23 januari 2020 23:00 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Van Bommel kon toch ook echt niet meer joh.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |