Doe maar ja want ik zit nu ook geregeld achter de pc met m'n handen omhoog van "gast wat doe je". Anderzijds, als Neymar alleen op je keeper af komt hoef je je eigenlijk geen zorgen te maken.quote:Op donderdag 23 januari 2020 21:31 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dat soort dingen kunnen mij echt razend maken. Wacht nog ff met aanschaffen dan
Blij dat ik niet kijk.quote:Op donderdag 23 januari 2020 21:32 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Zo, dat was weer een behoorlijke portie oogaids.
Optimistquote:Op donderdag 23 januari 2020 21:37 schreef PirE het volgende:
Ik ga wel rond 22:50 kijken zodat ik het laatste stukje van de verlenging mee kan pakken.
Als je ze ziet vanavond zou je zeggen van niet.quote:Op donderdag 23 januari 2020 21:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
Heeft er iemand in dit team ergens in een teen talent?
PSVMIDDENMOOTEREDIVISIEquote:Op donderdag 23 januari 2020 21:59 schreef Yreal het volgende:
Gaat psvcl nou eens zijn naam aanpassen?
Zeker. Dit is nog twee slagen slechter dan met Derijck en co. Wel knap.quote:Op donderdag 23 januari 2020 22:11 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Dan is de beker de enige reddingsboei om nog iets van het seizoen te maken en dan leg je tegen een eerstedivisionist zo'n pot op de mat. Dit is echt het slechtste PSV van de afgelopen 30 jaar of zo?
Met Bommeltje was het natuurlijk niks beter geweest, misschien nog wel slechter.quote:Op donderdag 23 januari 2020 21:52 schreef Scarface88 het volgende:
Van Bommel zit weer met een glimlach op zijn sofa in zijn dikke villa in Limburg in ieder geval.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |