Nee, zoiets moet je zorgvuldig aanpakken. Half uur voor de aftrap de eerste om een beetje te ontspannen. Dan bij de aftrap de tweede en vervolgens bij elk doelpunt (voor of tegen) de volgende.quote:Op donderdag 23 januari 2020 12:50 schreef Tarado het volgende:
[..]
als ze om 21uur nog niet gescoord hebben is dat misschien wel handig inderdaad, ik ga pas bij de penalties kijken
quote:In het verleden is NAC Breda een ware angstgegner gebleken voor PSV in het bekertoernooi. De club, die dit seizoen actief is in de Keuken Kampioen Divisie, won de afgelopen drie ontmoetingen in het bekertoernooi. Dat was alle drie de keren in kwartfinales. In de seizoenen 1993-1994[PB1] , 2003-2004 en 2006-2007 bleek de club uit Breda te sterk. Daarbij hield NAC in alle drie de bekerwedstrijden de nul tegen PSV.
We hebben idd gewoon bizar slechte statistieken tegen NAC, en dat met het zwakste elftal in tientallen jaren.quote:Op donderdag 23 januari 2020 16:55 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Dat wordt niets. Toch kijken.
Als 2 controleurs niet genoeg zijn, stel je er gewoon 3 op! Faber.quote:Op donderdag 23 januari 2020 19:37 schreef TehRocks het volgende:
Faber stapt van de 10 af, we spelen met Rosario, Thomas en Hendrix op t middenveld, Mo rechtsbuiten.
Jezuschristus. Ik ga niet kijken. Wat heeft Rosario toch gedaan om altijd een basisplek te verdienen?quote:Op donderdag 23 januari 2020 19:37 schreef TehRocks het volgende:
Faber stapt van de 10 af, we spelen met Rosario, Thomas en Hendrix op t middenveld, Mo rechtsbuiten.
Oogstrellend tikkie takkie voetbal. Arme Guti. Ik zou als ik hem was mijn contract inleveren. Zoek het maar uit.quote:Op donderdag 23 januari 2020 19:40 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Als 2 controleurs niet genoeg zijn, stel je er gewoon 3 op! Faber.![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ze moeten echt kappen met die korte corners.quote:Op donderdag 23 januari 2020 21:11 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Korte corner nemen en dan meteen de bal kwijt zijn. Het is weer genot vanavond hoor
Oh, wat ga je kijken dan?quote:Op donderdag 23 januari 2020 21:17 schreef Rabieluh het volgende:
Ik spoed mij huiswaarts om nog wat goals mee te krijgen!
Als ik trainer zou zijn ergens zou het eerste zijn wat ik zei:"Degene die het in zijn hoofd haalt om ooit een korte te nemen mag de volgende dag een individuele bosloop van 20 km gaan doen."quote:Op donderdag 23 januari 2020 21:15 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ze moeten echt kappen met die korte corners.
Is dat iets?quote:
Kan me er wel mee vermaken, vind het niet zo leuk als vroeger, heb nog jaren de 2013 versie gespeeld. 2020 heeft wat irritante bugs zoals dat 1 op 1 kansen er 9 van de 10 keer niet ingaan, dat maakt de spelbeleving gewoon kut. Daar werken ze nu overigens wel aan.quote:
Dat soort dingen kunnen mij echt razend maken. Wacht nog ff met aanschaffen danquote:Op donderdag 23 januari 2020 21:30 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Kan me er wel mee vermaken, vind het niet zo leuk als vroeger, heb nog jaren de 2013 versie gespeeld. 2020 heeft wat irritante bugs zoals dat 1 op 1 kansen er 9 van de 10 keer niet ingaan, dat maakt de spelbeleving gewoon kut. Daar werken ze nu overigens wel aan.
Doe maar ja want ik zit nu ook geregeld achter de pc met m'n handen omhoog van "gast wat doe je". Anderzijds, als Neymar alleen op je keeper af komt hoef je je eigenlijk geen zorgen te maken.quote:Op donderdag 23 januari 2020 21:31 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dat soort dingen kunnen mij echt razend maken. Wacht nog ff met aanschaffen dan
Blij dat ik niet kijk.quote:Op donderdag 23 januari 2020 21:32 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Zo, dat was weer een behoorlijke portie oogaids.
Optimistquote:Op donderdag 23 januari 2020 21:37 schreef PirE het volgende:
Ik ga wel rond 22:50 kijken zodat ik het laatste stukje van de verlenging mee kan pakken.
Als je ze ziet vanavond zou je zeggen van niet.quote:Op donderdag 23 januari 2020 21:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
Heeft er iemand in dit team ergens in een teen talent?
PSVMIDDENMOOTEREDIVISIEquote:Op donderdag 23 januari 2020 21:59 schreef Yreal het volgende:
Gaat psvcl nou eens zijn naam aanpassen?
Zeker. Dit is nog twee slagen slechter dan met Derijck en co. Wel knap.quote:Op donderdag 23 januari 2020 22:11 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Dan is de beker de enige reddingsboei om nog iets van het seizoen te maken en dan leg je tegen een eerstedivisionist zo'n pot op de mat. Dit is echt het slechtste PSV van de afgelopen 30 jaar of zo?
Met Bommeltje was het natuurlijk niks beter geweest, misschien nog wel slechter.quote:Op donderdag 23 januari 2020 21:52 schreef Scarface88 het volgende:
Van Bommel zit weer met een glimlach op zijn sofa in zijn dikke villa in Limburg in ieder geval.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |