Voor 2 personen neem ik aanquote:Op maandag 27 januari 2020 11:55 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Voor een kamer in het NH met ontbijt was ik een 106 euro kwijt. Misschien dat het via zo'n boekingssite nog iets goedkoper kan.
Het is een tweepersoons kamer inderdaad. Maar als je alleen boekt ben je misschien voor het ontbijt wat goedkoper uit.quote:
Omboeke Jonguh!!quote:Op maandag 27 januari 2020 09:15 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Dan ben ik waarschijnlijk de enige die ergens anders heeft geboekt.
En voor de kamer natuurlijkquote:Op maandag 27 januari 2020 12:23 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Het is een tweepersoons kamer inderdaad. Maar als je alleen boekt ben je misschien voor het ontbijt wat goedkoper uit.
Rustig? Afterparty bij jou dus?quote:Op maandag 27 januari 2020 12:24 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Neuh, mooi rustig na afloop.
Jij zit bij Tjoefie?quote:Op maandag 27 januari 2020 09:15 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Dan ben ik waarschijnlijk de enige die ergens anders heeft geboekt.
Niet op mij s.v.p.quote:Op maandag 27 januari 2020 12:31 schreef D. het volgende:
[..]
Geen probleem, wij dansen overal op na genoeg bier
quote:
ik doe het voor 67quote:Op maandag 27 januari 2020 12:56 schreef Prisha het volgende:
Ik had een mooie deal in NH voor 66 euro zonder ontbijt. Mischien dat het toevallig net die dag was dat ik boekte. Ik vond het wel een goede prijs
Ik zie hem voor 70.30EUR met ontbijt is 85.41EUR. Duur ontbijt.quote:
Is in jouw geval een taxi terug niet goedkoper?quote:Op maandag 27 januari 2020 13:02 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik zie hem voor 70.30EUR met ontbijt is 85.41EUR. Duur ontbijt.
Weet ook nog niet óf ik ga ontbijten daar. Zie het allemaal ter plekke wel.quote:Op maandag 27 januari 2020 13:02 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Nee, Notturna en ik ook. Of we het gaan halen doe ik nog geen uitspraken over.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |