Begin me toch enigszins zorgjes te maken nu.quote:Op woensdag 22 januari 2020 21:07 schreef D. het volgende:
[..]
Jullie kennen de kroeg al, is het een verkeerde kroeg?
Vast wel maar ik vind van nietquote:Op woensdag 22 januari 2020 21:07 schreef D. het volgende:
[..]
Super leuke mooie en gesjellige kroeg.quote:Op woensdag 22 januari 2020 21:07 schreef D. het volgende:
[..]
Nergens voor nodig het is er niet engquote:Op woensdag 22 januari 2020 21:08 schreef notturna het volgende:
[..]
Begin me toch enigszins zorgjes te maken nu.
Dat hoortquote:Op woensdag 22 januari 2020 21:09 schreef Prisha het volgende:
Alleen de krukken waren enigszins doorgezakt
Beetje verwarrend, maar als ik genoeg bier heb gehad vind ik het al snel goedquote:Op woensdag 22 januari 2020 21:08 schreef tonja het volgende:
[..]
Vast wel maar ik vind van nietMaar dan is het een verkeerde kroeg, niet de verkeerde kroeg.
Alles buiten mijn zolderkamertje is eng.quote:Op woensdag 22 januari 2020 21:09 schreef tonja het volgende:
[..]
Nergens voor nodig het is er niet eng
quote:Op woensdag 22 januari 2020 21:10 schreef D. het volgende:
[..]
Beetje verwarrend, maar als ik genoeg bier heb gehad vind ik het al snel goed
Binnen 2 minuten is het allemaal niet meer eng. Ik heb bijvoorbeeld nog nooit bijtwonden of zo opgelopen tijdens een meetquote:Op woensdag 22 januari 2020 21:10 schreef notturna het volgende:
[..]
Alles buiten mijn zolderkamertje is eng.
Alle gekheid op een stokje. Het lijkt me een reuze gezellige avond te worden.quote:Op woensdag 22 januari 2020 21:12 schreef tonja het volgende:
[..]
Binnen 2 minuten is het allemaal niet meer eng. Ik heb bijvoorbeeld nog nooit bijtwonden of zo opgelopen tijdens een meet
Ik weet het zekerquote:Op woensdag 22 januari 2020 21:13 schreef notturna het volgende:
[..]
Alle gekheid op een stokje. Het lijkt me een reuze gezellige avond te worden.
quote:Op woensdag 22 januari 2020 21:13 schreef notturna het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 22 januari 2020 21:13 schreef notturna het volgende:
[..]
Zeker wetenquote:Op woensdag 22 januari 2020 21:13 schreef notturna het volgende:
[..]
Ik weet niet wat voor jou betaalbaar is. Het dichtsbijzijnde is hotel NH. Geen idee wat een kamer kost.quote:Op zondag 26 januari 2020 23:19 schreef drakin het volgende:
Zit ook aan een hotel toch maar te boeken te denken, iemand nog een beetje een betaalbare tip?
Wel in de buurt, geen hotels in Friesland aanbieden
Dank!quote:Op maandag 27 januari 2020 11:42 schreef oma-Nijn het volgende:
Hierbij een kaartje van een gedeelte Bezuidenhout. Helemaal rechtsbovenin de Van Heutszstraat, waar jullie moeten zijn.
Links onderin Centraal Station, waar ook Hotel Babylon is.
Hotel NH staat midden onderin.
@:Sodeknetters
@:notturna
@:drakin
@:Superbadeendje
@:Tailless
@:Nadinarama
@:chufi
@:Deisyy
@:D.
@:Lucky2Bastard
@:Gast_op_afstand
@:StruisZVeugelT
@:ieniminimuis
@:Straatverlichting
@:ChocoFan
@:Domnivoor
[ afbeelding ]
Voor een kamer in het NH met ontbijt was ik een 106 euro kwijt. Misschien dat het via zo'n boekingssite nog iets goedkoper kan.quote:Op zondag 26 januari 2020 23:19 schreef drakin het volgende:
Zit ook aan een hotel toch maar te boeken te denken, iemand nog een beetje een betaalbare tip?
Wel in de buurt, geen hotels in Friesland aanbieden
Voor 2 personen neem ik aanquote:Op maandag 27 januari 2020 11:55 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Voor een kamer in het NH met ontbijt was ik een 106 euro kwijt. Misschien dat het via zo'n boekingssite nog iets goedkoper kan.
Het is een tweepersoons kamer inderdaad. Maar als je alleen boekt ben je misschien voor het ontbijt wat goedkoper uit.quote:
Omboeke Jonguh!!quote:Op maandag 27 januari 2020 09:15 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Dan ben ik waarschijnlijk de enige die ergens anders heeft geboekt.
En voor de kamer natuurlijkquote:Op maandag 27 januari 2020 12:23 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Het is een tweepersoons kamer inderdaad. Maar als je alleen boekt ben je misschien voor het ontbijt wat goedkoper uit.
Rustig? Afterparty bij jou dus?quote:Op maandag 27 januari 2020 12:24 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Neuh, mooi rustig na afloop.
Jij zit bij Tjoefie?quote:Op maandag 27 januari 2020 09:15 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Dan ben ik waarschijnlijk de enige die ergens anders heeft geboekt.
Niet op mij s.v.p.quote:Op maandag 27 januari 2020 12:31 schreef D. het volgende:
[..]
Geen probleem, wij dansen overal op na genoeg bier
quote:
ik doe het voor 67quote:Op maandag 27 januari 2020 12:56 schreef Prisha het volgende:
Ik had een mooie deal in NH voor 66 euro zonder ontbijt. Mischien dat het toevallig net die dag was dat ik boekte. Ik vond het wel een goede prijs
Ik zie hem voor 70.30EUR met ontbijt is 85.41EUR. Duur ontbijt.quote:
Is in jouw geval een taxi terug niet goedkoper?quote:Op maandag 27 januari 2020 13:02 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik zie hem voor 70.30EUR met ontbijt is 85.41EUR. Duur ontbijt.
Weet ook nog niet óf ik ga ontbijten daar. Zie het allemaal ter plekke wel.quote:Op maandag 27 januari 2020 13:02 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Nee, Notturna en ik ook. Of we het gaan halen doe ik nog geen uitspraken over.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |