Ik zie het ook allemaal wel.quote:Op maandag 27 januari 2020 13:03 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Weet ook nog niet óf ik ga ontbijten daar. Zie het allemaal ter plekke wel.
Oh, dat wist ik geeneens. Dat maakt het al een stuk makkelijker om naar de eetzaal te strompelen.quote:Op maandag 27 januari 2020 13:07 schreef Prisha het volgende:
[..]
ik ben niet zo'n ontbijter. Heel slecht ik weet het. In de kamer is koffie en thee trouwens.
Yep. Een koffiezetapparaat en waterkoker, verschillende soorten koffie en thee. Wel zo prettig. Thee drinken vind ik dan wel fijn smorgens.quote:Op maandag 27 januari 2020 13:08 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Oh, dat wist ik geeneens. Dat maakt het al een stuk makkelijker om naar de eetzaal te strompelen.
Op de terugweg naar huis nog even door de eetzaal waggelen om 't ontbijtbord van de 1e de beste aldaar vol te braken.quote:Op maandag 27 januari 2020 13:08 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Oh, dat wist ik geeneens. Dat maakt het al een stuk makkelijker om naar de eetzaal te strompelen.
Tempting...quote:Op maandag 27 januari 2020 13:10 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Op de terugweg naar huis nog even door de eetzaal waggelen om 't ontbijtbord van de 1e de beste aldaar vol te braken.
Met het risico, dat het een fokker isquote:Op maandag 27 januari 2020 13:10 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Op de terugweg naar huis nog even door de eetzaal waggelen om 't ontbijtbord van de 1e de beste aldaar vol te braken.
quote:Op maandag 27 januari 2020 13:19 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Met het risico, dat het een fokker is
Bij alles wat aan komt waggelen direct bord onder tafel.quote:Op maandag 27 januari 2020 13:19 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Met het risico, dat het een fokker is
En zo kijken:quote:Op maandag 27 januari 2020 13:21 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Bij alles wat aan komt waggelen direct bord onder tafel.
Of als ze met die 30 cm paars gepunte lans lopen te helicopteren....quote:Op maandag 27 januari 2020 13:21 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Bij alles wat aan komt waggelen direct bord onder tafel.
quote:
Dan de glazen ook maar aan de kant.quote:Op maandag 27 januari 2020 13:26 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Of als ze met die 30 cm paars gepunte lans lopen te helicopteren....
Het gaat toch geen ONZ meet worden?quote:Op maandag 27 januari 2020 13:26 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Of als ze met die 30 cm paars gepunte lans lopen te helicopteren....
quote:
Het is gewoon altijd super gezellig. Beetje drinken en lekker slap ouwehoeren en met een beetje mazzel beetje vretenquote:
Ik doelde meer op het lans-gedeelte, ik vertrouw erop dat jullie ‘goed volk’ zijn hoorquote:Op maandag 27 januari 2020 13:56 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Het is gewoon altijd super gezellig. Beetje drinken en lekker slap ouwehoeren en met een beetje mazzel beetje vreten
Jij begon over het dansgedeelte. Tussen dans en lans zit maar één letter verschil. Kweenie heur.quote:Op maandag 27 januari 2020 14:09 schreef D. het volgende:
[..]
Ik doelde meer op het lans-gedeelte, ik vertrouw erop dat jullie ‘goed volk’ zijn hoor
quote:Op maandag 27 januari 2020 21:04 schreef drakin het volgende:
Hotel wat verder weg(Scheveningen), maar ga toch niet drinken, en deze was het voordeligste.
Ik kwam toch al later en ging eerder weg dus nu een paar minuutjes nog later maakt niet uit dacht ik.
En kan zakelijk, want ben daar het weekend voor werk.quote:
Top. Gezellig.quote:Op maandag 27 januari 2020 21:04 schreef drakin het volgende:
Hotel wat verder weg(Scheveningen), maar ga toch niet drinken, en deze was het voordeligste.
Ik kwam toch al later en ging eerder weg dus nu een paar minuutjes nog later maakt niet uit dacht ik.
quote:Op woensdag 29 januari 2020 00:04 schreef tonja het volgende:
RRREEEEEEEEEEEEEGGGGEENBOOOOOGGGGGGGGGGGGGGGGG!!!
Die moest ik even kwijt
quote:Op woensdag 29 januari 2020 00:04 schreef tonja het volgende:
Die moest ik even kwijt
Ik ben eigenlijk helemaal niet gezelligquote:
Ik wilde net juichen maar doe dan maar niet...quote:Op woensdag 29 januari 2020 11:05 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik ben eigenlijk helemaal niet gezellig
Doe ik het welquote:Op woensdag 29 januari 2020 11:05 schreef espri het volgende:
[..]
Ik wilde net juichen maar doe dan maar niet...
Kan iemand een video plaatsen van die Regenboog?quote:Op woensdag 29 januari 2020 00:04 schreef tonja het volgende:
Die moest ik even kwijt
Kijk even bij Paul de Leeuw.quote:Op woensdag 29 januari 2020 11:08 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Kan iemand een video plaatsen van die Regenboog?
Bladmuziek mag ook. Bvd
quote:Op woensdag 29 januari 2020 11:14 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Vreselijk hahaEn ik versta er geen zak van.
Maar het wordt vast heel gezellig
Mooi! Ik ben benieuwd naar jullie versie. Die kan alleen maar beter zijnquote:Op woensdag 29 januari 2020 11:16 schreef espri het volgende:
[..]Hoezo versta je er niks van?
En gezellig wordt het zeker.
Zeker.quote:Op woensdag 29 januari 2020 11:20 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Mooi! Ik ben benieuwd naar jullie versie. Die kan alleen maar beter zijn
Nou, vooruit... ik ben ook de rotste nietquote:Op woensdag 29 januari 2020 11:08 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Kan iemand een video plaatsen van die Regenboog?
Bladmuziek mag ook. Bvd
Ja, ik denk dat je steil achteroverslaat...quote:Op woensdag 29 januari 2020 11:20 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Mooi! Ik ben benieuwd naar jullie versie. Die kan alleen maar beter zijn
je leest het hier achteraf welquote:Op woensdag 29 januari 2020 11:14 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Maar het wordt vast heel gezellig
Ik was die van Wolter en Isa aan het zoeken maar kan hem niet vinden....is t ie nog online?quote:Op woensdag 29 januari 2020 12:01 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Ja, ik denk dat je steil achteroverslaat...
U vraagt, wij draaienquote:Op woensdag 29 januari 2020 12:04 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ik was die van Wolter en Isa aan het zoeken maar kan hem niet vinden....is t ie nog online?
quote:
Serieus?quote:Op woensdag 29 januari 2020 12:06 schreef Prisha het volgende:
[..]![]()
zorg je er weer voor dat SF die op de playlist heeft? Die moet toch echt wel...al is het ter afsluiting van een Periode.
JAquote:
Zeker weten. Als het goed is, staat hij er nog wel op. Ga het van het weekend meteen controleren.quote:Op woensdag 29 januari 2020 12:06 schreef Prisha het volgende:
[..]![]()
zorg je er weer voor dat SF die op de playlist heeft? Die moet toch echt wel...al is het ter afsluiting van een Periode.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |