quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.
Als ik die zie moet ik altijd aan de intro van Miami Vice denken.quote:Op woensdag 22 januari 2020 18:55 schreef bitterbal het volgende:
OMG Flamingo's in Nederland
[ afbeelding ]
https://www.omroepwest.nl(...)kz5SIB2x8Swrl2XNBrMk
Schuld van Trumpquote:Op woensdag 22 januari 2020 18:55 schreef bitterbal het volgende:
[ afbeelding ]
Sjezusquote:Op woensdag 22 januari 2020 18:55 schreef bitterbal het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 22 januari 2020 18:55 schreef bitterbal het volgende:
[ afbeelding ]
Laat me nou twee tellen in mijn happy bubbelquote:
Tastes like chickenquote:Op woensdag 22 januari 2020 19:09 schreef UitStraling het volgende:
Hoe zou flamingo smaken eigenlijk?
Dat weet ik vandeweekquote:Op woensdag 22 januari 2020 19:09 schreef UitStraling het volgende:
Ik denk best lekker. Flamingovleugelquote:Op woensdag 22 januari 2020 19:09 schreef UitStraling het volgende:
Mega wingsquote:Op woensdag 22 januari 2020 19:11 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ik denk best lekker. Flamingovleugel
Is goed.quote:Op woensdag 22 januari 2020 19:09 schreef Muck het volgende:
[..]
Laat me nou twee tellen in mijn happy bubbel
Dan fiets ik door naar Blijdorpquote:Op woensdag 22 januari 2020 19:11 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Staat in het artikel dat ze morgen al weg kunnen zijn
Ik zie je al gaan met een gillende flamingo onder je snelbindersquote:
Dit is nu al een heel slechte MIquote:Op woensdag 22 januari 2020 19:12 schreef Muck het volgende:
[..]
Ik zie je al gaan met een gillende flamingo onder je snelbinders![]()
Ik claim hem:quote:
Een racefiets met snelbinders, jij maakt het wel raarquote:Op woensdag 22 januari 2020 19:12 schreef Muck het volgende:
[..]
Ik zie je al gaan met een gillende flamingo onder je snelbinders![]()
Daarom voel je je er thuis natuurlijk.quote:
Ik bén raarquote:Op woensdag 22 januari 2020 19:14 schreef Toekito het volgende:
[..]
Een racefiets met snelbinders, jij maakt het wel raar
Dan zou ik eerder struisvogel wings verlopen, beest kan toch al niet vliegenquote:
KOENELOENquote:Op woensdag 22 januari 2020 19:15 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Dan zou ik eerder struisvogel wings verlopen, beest kan toch al niet vliegen
quote:Op woensdag 22 januari 2020 19:14 schreef Toekito het volgende:
[..]
Daarom voel je je er thuis natuurlijk.
Jaquote:Op woensdag 22 januari 2020 19:15 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Dan zou ik eerder struisvogel wings verlopen, beest kan toch al niet vliegen
En stelten van de poten maken. Handig!quote:Op woensdag 22 januari 2020 19:16 schreef Muck het volgende:
[..]
Ja![]()
Die kan blijven leven joh...
Hij mist ze toch niet![]()
Of ook mega nuggets erbij maken
Struisvogel steak is best lekker heb ik van horen zeggen.quote:Op woensdag 22 januari 2020 19:17 schreef bitterbal het volgende:
Van struisvogels maken ze al steak en carpaccio
Je kan hier bij zo'n all u Can eat soms struisvogelbeef krijgen.quote:Op woensdag 22 januari 2020 19:17 schreef bitterbal het volgende:
Van struisvogels maken ze al steak en carpaccio
Kan ik ook mijn bovenste keukenkastjes eens zienquote:Op woensdag 22 januari 2020 19:17 schreef Toekito het volgende:
[..]
En stelten van de poten maken. Handig!
Van 1 vogel draait je business een weekquote:Op woensdag 22 januari 2020 19:16 schreef Muck het volgende:
[..]
Ja![]()
Die kan blijven leven joh...
Hij mist ze toch niet![]()
Of ook mega nuggets erbij maken
Ik was een keer op zon farm. Had zon klein kuiken mogen vast houden. Nou dan smelt je wel dus kon hem daarna niet meer opeten.quote:Op woensdag 22 januari 2020 19:17 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Struisvogel steak is best lekker heb ik van horen zeggen.
quote:Op woensdag 22 januari 2020 19:18 schreef Muck het volgende:
[..]
Kan ik ook mijn bovenste keukenkastjes eens zien![]()
Of de bovenkant van het aanrecht... kom er maar in @:DaMart
Mart is te vroeg weggegaan uit Zandvoortquote:Op woensdag 22 januari 2020 19:18 schreef Muck het volgende:
[..]
Is het ook welquote:Op woensdag 22 januari 2020 19:17 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Struisvogel steak is best lekker heb ik van horen zeggen.
Kloptquote:Op woensdag 22 januari 2020 19:17 schreef Toekito het volgende:
[..]
Je kan hier bij zo'n all u Can eat soms struisvogelbeef krijgen.
Zijn struisvogel kuikens niet heel lelijk?quote:Op woensdag 22 januari 2020 19:18 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ik was een keer op zon farm. Had zon klein kuiken mogen vast houden. Nou dan smelt je wel dus kon hem daarna niet meer opeten.
Maar zijn moeder welquote:Op woensdag 22 januari 2020 19:18 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ik was een keer op zon farm. Had zon klein kuiken mogen vast houden. Nou dan smelt je wel dus kon hem daarna niet meer opeten.
Lijken ze op mijn broertje?quote:Op woensdag 22 januari 2020 19:19 schreef Muck het volgende:
[..]
Zijn struisvogel kuikens niet heel lelijk?
Neequote:Op woensdag 22 januari 2020 19:19 schreef Muck het volgende:
[..]
Zijn struisvogel kuikens niet heel lelijk?
quote:
Oh!quote:Op woensdag 22 januari 2020 19:20 schreef bitterbal het volgende:
[..]
NeeZal je verbazen hoe leuk die zijn en superzacht omg
[ afbeelding ]
Volwassen is er niks meer aan, kut beesten
Daarom moet je ze ook slachten als ze volwassen zijn en knuffelen als ze klein zijnquote:Op woensdag 22 januari 2020 19:20 schreef bitterbal het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 22 januari 2020 19:21 schreef Muck het volgende:
[..]![]()
Toevallig dacht ik pas nog aan je gebroerte![]()
Ik was bij vrienden en die hebben een ‘vergeet niet uit te checken’ bordje op de wc deur hangen...
Kippen blijven cutequote:Op woensdag 22 januari 2020 19:21 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Daarom moet je ze ook slachten als ze volwassen zijn en knuffelen als ze klein zijn
En die bankquote:Op woensdag 22 januari 2020 19:22 schreef Toekito het volgende:
[..]die had die ook
nu doet die dat soort zooi niet meer.
Hij gedraagt zich vrij volwassen tegenwoordig. Het is haast eng.
Duidelijk dat ze van raptors afstammenquote:Op woensdag 22 januari 2020 19:22 schreef bitterbal het volgende:
Ze kunnen je trouwens vermoorden met die middelste teen van ze. Kunnen ze je zo open slicen
Muah, vind kippen als ze groter worden ook niet je van het. De buren van mijn ouders hadden kippen en die bleven ook in het weekend krijsen zodra de zon op kwamquote:
advies was om te gaan liggen want dan zien ze je niet meer. Slecht zichtquote:Op woensdag 22 januari 2020 19:23 schreef Muck het volgende:
[..]
Duidelijk dat ze van raptors afstammen
Er is zon ras met fucking veel veren. Die zijn wel mooiquote:Op woensdag 22 januari 2020 19:23 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Muah, vind kippen als ze groter worden ook niet je van het. De buren van mijn ouders hadden kippen en die bleven ook in het weekend krijsen zodra de zon op kwam
Kun je ze dan niet beter de nek omdraaien als ze nog klein en zacht zijn?quote:Op woensdag 22 januari 2020 19:22 schreef bitterbal het volgende:
Ze kunnen je trouwens vermoorden met die middelste teen van ze. Kunnen ze je zo open slicen
Hier in de buurt ook een paar kippen en een haanquote:Op woensdag 22 januari 2020 19:23 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Muah, vind kippen als ze groter worden ook niet je van het. De buren van mijn ouders hadden kippen en die bleven ook in het weekend krijsen zodra de zon op kwam
Nee heb je minder tas en vlees.quote:Op woensdag 22 januari 2020 19:24 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Kun je ze dan niet beter de nek omdraaien als ze nog klein en zacht zijn?
Ik ga zo in badquote:Op woensdag 22 januari 2020 19:24 schreef DerRabbit het volgende:
Ik ga toch nog maar even douchen, ik wil maar niet opwarmen vandaag.
Niet te doen als je eindelijk eens wil uitslapen!quote:Op woensdag 22 januari 2020 19:24 schreef Muck het volgende:
[..]
Hier in de buurt ook een paar kippen en een haan![]()
En een pauw![]()
![]()
Op je vrije ochtend: “pauwwww paaaaauwwww”![]()
![]()
Ik had dat ook vlak voor ik griep kreegquote:Op woensdag 22 januari 2020 19:24 schreef DerRabbit het volgende:
Ik ga toch nog maar even douchen, ik wil maar niet opwarmen vandaag.
Het heerst echt. Naast me zat vandaag ook een collega ziek te zijnquote:Op woensdag 22 januari 2020 19:33 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik had dat ook vlak voor ik griep kreeg
Fijn is dat jaquote:Op woensdag 22 januari 2020 19:34 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Het heerst echt. Naast me zat vandaag ook een collega ziek te zijn
Wat mooi! Hoop ze ook eens tegen te komen hier in de Haagse regioquote:Op woensdag 22 januari 2020 18:55 schreef bitterbal het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb er wel vaker last vanquote:Op woensdag 22 januari 2020 19:33 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik had dat ook vlak voor ik griep kreeg
Gelukkig word je in de keuken er snel uit geschopt als je ook maar een beetje ziekjes bentquote:Op woensdag 22 januari 2020 19:34 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Het heerst echt. Naast me zat vandaag ook een collega ziek te zijn
Dat klopt. Daar kon wijlen Johnny Cash over meepratenquote:Op woensdag 22 januari 2020 19:20 schreef bitterbal het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:Die raakte verslaafd aan pijnstillers nadat hij gewond geraakt was na een aanval van zo'n beest
Ohquote:Op woensdag 22 januari 2020 19:47 schreef An_0_Niem het volgende:
[..]
Dat klopt. Daar kon wijlen Johnny Cash over meepraten
[..]
Een nieuwequote:Op woensdag 22 januari 2020 19:36 schreef An_0_Niem het volgende:
[..]
Wat mooi! Hoop ze ook eens tegen te komen hier in de Haagse regio
Zou het niet stiekem haags zijn die ondercover is gegaan?quote:Op woensdag 22 januari 2020 19:57 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Een nieuwe
En nog uit de regio ook
Zolang het bier en het cafe maar blijven staan.quote:Op woensdag 22 januari 2020 19:56 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Niks om je zorgen om te maken
Wel veel posts voor een kloontjequote:Op woensdag 22 januari 2020 20:01 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Zou het niet stiekem haags zijn die ondercover is gegaan?
Zo niet dan trekken wij samen ten strijdequote:Op woensdag 22 januari 2020 20:02 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Zolang het bier en het cafe maar blijven staan.
Met haags zijn post aantallen valt alles in het nietsquote:
Sowieso! Hand in hand!quote:Op woensdag 22 januari 2020 20:02 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Zo niet dan trekken wij samen ten strijde
quote:Op woensdag 22 januari 2020 20:03 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Met haags zijn post aantallen valt alles in het niets
Geintje joh, moet jij toch wel kunnen hebbenquote:
jazekerquote:Op woensdag 22 januari 2020 20:05 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Geintje joh, moet jij toch wel kunnen hebben
Gelukkig, ik begon me al bijna zorgen te maken.quote:
Dat is echt niet nodigquote:Op woensdag 22 januari 2020 20:06 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Gelukkig, ik begon me al bijna zorgen te maken.
Ze menen het niet hoor.quote:Op woensdag 22 januari 2020 19:47 schreef An_0_Niem het volgende:
[..]
Dat klopt. Daar kon wijlen Johnny Cash over meepraten
[..]
Nee hoor, niet nieuw.quote:Op woensdag 22 januari 2020 19:57 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Een nieuwe
En nog uit de regio ook
Ahhhh UTO, postte daar ook nog wel in de SCquote:Op woensdag 22 januari 2020 20:14 schreef An_0_Niem het volgende:
[..]
Nee hoor, niet nieuw.
Maar ik bivakkeerde eerst uitsluitend op het Utopia forum.
En was daarvoor al actief in 2003 op een ander account.
Iedereen stelt zich altijd voor hier.quote:Op woensdag 22 januari 2020 20:14 schreef An_0_Niem het volgende:
[..]
Nee hoor, niet nieuw.
Maar ik bivakkeerde eerst uitsluitend op het Utopia forum.
En was daarvoor al actief in 2003 op een ander account.
Loopt die rat van je nog vrij rond? Misschien moet je een recept uitdenken voor ratterballen.quote:Op woensdag 22 januari 2020 20:15 schreef bitterbal het volgende:
Mja beetje lauw en wat flauw.
MC bitterbal yo
Gatver.quote:Op woensdag 22 januari 2020 20:17 schreef Gruj0 het volgende:
[..]
Loopt die rat van je nog vrij rond? Misschien moet je een recept uitdenken voor ratterballen.
Ik hou mijn identiteit bewust privé. In elk geval ben ik geen relkloon. Kan alleen zeggen dat ik begin 40 ben en uit Den Haag kom.quote:Op woensdag 22 januari 2020 20:16 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Iedereen stelt zich altijd voor hier.
Wie ben jij?
Welkom!quote:Op woensdag 22 januari 2020 20:25 schreef An_0_Niem het volgende:
[..]
Ik hou mijn identiteit bewust privé. In elk geval ben ik geen relkloon. Kan alleen zeggen dat ik begin 40 ben en uit Den Haag kom.
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa DEN HAAGquote:Op woensdag 22 januari 2020 20:25 schreef An_0_Niem het volgende:
[..]
Ik hou mijn identiteit bewust privé. In elk geval ben ik geen relkloon. Kan alleen zeggen dat ik begin 40 ben en uit Den Haag kom.
Den Haagquote:Op woensdag 22 januari 2020 20:25 schreef An_0_Niem het volgende:
[..]
JAAAAAAAAAAAAAAquote:Op woensdag 22 januari 2020 20:29 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa DEN HAAG
HAAGS NOG 1 OMFG DEN HAAG![]()
Ruikt dat niet?quote:Op woensdag 22 januari 2020 20:22 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Gatver.
Ik heb hem niet meer gezien. Voor de ruimte waar in die inkroop staat nu een kilo gebruikt kattengrind
We gaan rwina zetten ofzo.quote:Op woensdag 22 januari 2020 20:30 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Zeg, wat zijn dit voor rellen?
Zwaait naar Den Haagquote:Op woensdag 22 januari 2020 20:25 schreef An_0_Niem het volgende:
[..]
Straattaalquote:Op woensdag 22 januari 2020 20:31 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja dat zeggen ze op straat. De boel op stelten ofzo.
Geen ratterballen dan, maar misschien wel deze?quote:Op woensdag 22 januari 2020 20:22 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Gatver.
Ik heb hem niet meer gezien. Voor de ruimte waar in die inkroop staat nu een kilo gebruikt kattengrind
Nog een nieuwequote:Op woensdag 22 januari 2020 20:33 schreef Gruj0 het volgende:
[..]
Geen ratterballen dan, maar misschien wel deze?
https://9gag.com/gag/aAgOPGL
Leuke tricks.
Zeker! Segbroek maar wel in een tokkiestraat dus.quote:Op woensdag 22 januari 2020 20:35 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Jij woont ook best fijn toch?
En dat in Segbroekquote:Op woensdag 22 januari 2020 20:39 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Zeker! Segbroek maar wel in een tokkiestraat dus.
Ja, ik kijk weleens mee. Soms weet ik het antwoord maar dan wil ik niet meespelen omdat ik een nieuwe straat moet doen.quote:Op woensdag 22 januari 2020 20:42 schreef liesje1979 het volgende:
Kennen de mensen uit Den Haag trouwens dit topic?
MEN / Raad de Straat - Den Haag #18
Is leuk, ik weet ze alleen meestal niet. En als ik ze weet ben ik standaard te laat.
Lol luiwammes!quote:Op woensdag 22 januari 2020 20:43 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja, ik kijk weleens mee. Soms weet ik het antwoord maar dan wil ik niet meespelen omdat ik een nieuwe straat moet doen.
quote:Op woensdag 22 januari 2020 20:33 schreef Gruj0 het volgende:
[..]
Geen ratterballen dan, maar misschien wel deze?
https://9gag.com/gag/aAgOPGL
Leuke tricks.
Nee ken ik nietquote:Op woensdag 22 januari 2020 20:42 schreef liesje1979 het volgende:
Kennen de mensen uit Den Haag trouwens dit topic?
MEN / Raad de Straat - Den Haag #18
Is leuk, ik weet ze alleen meestal niet. En als ik ze weet ben ik standaard te laat.
Ja nog steeds nergens. Airfryertje?quote:Op woensdag 22 januari 2020 20:47 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nog steeds. Waar heb je mij ingestopt?
Ik ben er gelukkig wel goed in. Moet ook wel met mijn werkquote:Op woensdag 22 januari 2020 20:47 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee ken ik niet![]()
Ben gigantisch slecht in straatnamen. Weet de namen hier om mij heen ook niet.
Maar als je de straat herkent kan je de straatnaam er even bij zoeken natuurlijk. Maar ik ben er ook slecht in dusquote:Op woensdag 22 januari 2020 20:47 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee ken ik niet![]()
Ben gigantisch slecht in straatnamen. Weet de namen hier om mij heen ook niet.
Nieuwsgierigquote:Op woensdag 22 januari 2020 20:50 schreef Budapestenaar het volgende:
Mijn straatnaam is heel raar. Ik heb echt moeten vragen hoe je dat uitspreekt
Ditquote:Op woensdag 22 januari 2020 20:51 schreef liesje1979 het volgende:
Bitterballen uit de airfryer lijkt mij zo meh. Er zijn dingen die gewoon in de frituur moeten wat mij betreft.
Eensch!quote:Op woensdag 22 januari 2020 20:51 schreef liesje1979 het volgende:
Bitterballen uit de airfryer lijkt mij zo meh. Er zijn dingen die gewoon in de frituur moeten wat mij betreft.
Ik woon op een plein, datgeen voor plein komt is er ook in straatvorm. Het plein ligt aan het einde of begin van de straat. Komt vaak genoeg voor dat de postbode/pakketbezorger zich vergist. Ondanks dat er vrij groot op het raam boven de brievenbussen staat dat het om het ........ plein gaatquote:Op woensdag 22 januari 2020 20:50 schreef Budapestenaar het volgende:
Mijn straatnaam is heel raar. Ik heb echt moeten vragen hoe je dat uitspreekt
Je bent bang dat we langskomen?quote:Op woensdag 22 januari 2020 20:52 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Ik kan het alleen niet zeggen want deze straatnaam komt alleen hier voor
In bevroren toestand lijkt mij dat best een probleemquote:Op woensdag 22 januari 2020 20:53 schreef liesje1979 het volgende:
Ik heb een mini frituurpan, gebruik hem maar zelden maar toch fijn om te hebben. Moet als ik een frikandel wil bakken hem wel eerst door de helft snijden.
Krijg je weleens leuke post die eigenlijk voor mensen in de ...straat is bedoeld?quote:Op woensdag 22 januari 2020 20:53 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik woon op een plein, datgeen voor plein komt is er ook in straatvorm. Het plein ligt aan het einde of begin van de straat. Komt vaak genoeg voor dat de postbode/pakketbezorger zich vergist. Ondanks dat er vrij groot op het raam boven de brievenbussen staat dat het om het ........ plein gaat![]()
![]()
Zagen +1quote:Op woensdag 22 januari 2020 20:54 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
In bevroren toestand lijkt mij dat best een probleem
Nee joh die dingen breek je zo door de midden.quote:Op woensdag 22 januari 2020 20:54 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
In bevroren toestand lijkt mij dat best een probleem
EIGENLIJK wil ik zo ietsquote:Op woensdag 22 januari 2020 20:53 schreef liesje1979 het volgende:
Ik heb een mini frituurpan, gebruik hem maar zelden maar toch fijn om te hebben. Moet als ik een frikandel wil bakken hem wel eerst door de helft snijden.
Ik krijg wel post voor .... straat, maar leuk weet ik niet. Ik maak het natuurlijk niet openquote:Op woensdag 22 januari 2020 20:54 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Krijg je weleens leuke post die eigenlijk voor mensen in de ...straat is bedoeld?
Oh.quote:Op woensdag 22 januari 2020 20:55 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nee joh die dingen breek je zo door de midden.
O neequote:Op woensdag 22 januari 2020 20:55 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik krijg wel post voor .... straat, maar leuk weet ik niet. Ik maak het natuurlijk niet open
Kringloop geloof ik, maar je kan ze vast ook wel overal online krijgen. Voor mij ideaal als ik eens wil frituren, heb een klein keukentje en weinig kastruimte. Mijn ouders hadden er vroeger ook 1 voor op de camping.quote:Op woensdag 22 januari 2020 20:55 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
EIGENLIJK wil ik zo ietsWaar heb je die vandaan?
Wij hadden er vroegah thuis eentje, die kreeg ik mee toen ik voor het eerst op kamers ging. Kon je gewoon in een linnen schoudertas meenemen naar de universiteit. Blokjes vet en frikandellen halen bij de super op de campus. Viva werkcollegequote:Op woensdag 22 januari 2020 20:57 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Kringloop geloof ik, maar je kan ze vast ook wel overal online krijgen. Voor mij ideaal als ik eens wil frituren, heb een klein keukentje en weinig kastruimte. Mijn ouders hadden er vroeger ook 1 voor op de camping.
Bijkomend voordeel is dat er dus niet zoveel in kan en je dus niet hele borden vol op eet gelijk.
Lolquote:Op woensdag 22 januari 2020 20:58 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wij hadden er vroegah thuis eentje, die kreeg ik mee toen ik voor het eerst op kamers ging. Kon je gewoon in een linnen schoudertas meenemen naar de universiteit. Blokjes vet en frikandellen halen bij de super op de campus. Viva werkcollege![]()
Klinkt warm.quote:Op woensdag 22 januari 2020 20:49 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja nog steeds nergens. Airfryertje?
Ja voor jou is het wel essentieelquote:Op woensdag 22 januari 2020 20:49 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik ben er gelukkig wel goed in. Moet ook wel met mijn werk![]()
Waar? In je bovenste keukenkastje?quote:Op woensdag 22 januari 2020 19:18 schreef Muck het volgende:
[..]
Kom je weleens in Kijkduin?quote:Op woensdag 22 januari 2020 21:00 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Lol
Zag net trouwens dat je hem ook als fonduepan kan gebruiken.
Volgens mij gaat hier een liter olie in.quote:Op woensdag 22 januari 2020 21:00 schreef Fogel het volgende:
Ik vind mijn 2 liter frituurpan al klein
Maar dan krijg je een enorme temperatuurdrop, da's niet handig voor je eten.quote:Op woensdag 22 januari 2020 21:02 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Volgens mij gaat hier een liter olie in.
Vroegah, om pokemons te vangen.quote:Op woensdag 22 januari 2020 21:01 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Kom je weleens in Kijkduin?
Minimalisme is prima. 4 bitterballen okee, 6 wordt al wat veel qua temperatuur drop idd.quote:Op woensdag 22 januari 2020 21:02 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja naja dat warmt op zich ook weer vrij snel op in zo'n klein pannetje. Hij werkt in ieder geval echt prima.quote:Op woensdag 22 januari 2020 21:02 schreef Fogel het volgende:
[..]
Maar dan krijg je een enorme temperatuurdrop, da's niet handig voor je eten.
Ah coolquote:Op woensdag 22 januari 2020 21:04 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Vroegah, om pokemons te vangen.
Niet zo vaak, toen we nog een stint mochten rijden wel regelmatig met de kinderen van het werk. Als ik zelf naar het strand ga, ga ik eigenlijk altijd op het strand ter hoogte van de Staat, en lig meestal ergens tussen de staat en de fuut. (Want de strandbeesten van Theo Janssen)
Handig. En tegenwoordig heb je stopcontacten in de trein. Kun je onderweg even een frikandel bakkenquote:Op woensdag 22 januari 2020 20:58 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wij hadden er vroegah thuis eentje, die kreeg ik mee toen ik voor het eerst op kamers ging. Kon je gewoon in een linnen schoudertas meenemen naar de universiteit. Blokjes vet en frikandellen halen bij de super op de campus. Viva werkcollege![]()
Dat je er tevreden mee bent is het belangrijkstequote:Op woensdag 22 januari 2020 21:04 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja naja dat warmt op zich ook weer vrij snel op in zo'n klein pannetje. Hij werkt in ieder geval echt prima.
Wat ben je met fles aan het doen?quote:
nee die geven maar 60 Watt of zo. Heb je niks aan.quote:Op woensdag 22 januari 2020 21:06 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Handig. En tegenwoordig heb je stopcontacten in de trein. Kun je onderweg even een frikandel bakken
Buiten schoolse opvang.quote:Op woensdag 22 januari 2020 21:05 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ah cool
Werk je op kdv?
quote:Op woensdag 22 januari 2020 21:08 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
nee die geven maar 60 Watt of zo. Heb je niks aan.
Ik gooide laatst 3 liter er in, maar moet wat bij nogquote:Op woensdag 22 januari 2020 21:02 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Is welkom!quote:Op woensdag 22 januari 2020 21:12 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Kun je straks Haags Minuutje naar de opvang brengen waar Liesje werkt
Haha nee denk niet dat zij daar zit.quote:
Jij hebt een cafetaria in je keuken?quote:Op woensdag 22 januari 2020 21:12 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ik gooide laatst 3 liter er in, maar moet wat bij nog
Daar moet 20 liter in.quote:Op woensdag 22 januari 2020 21:13 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Jij hebt een cafetaria in je keuken?
quote:Op woensdag 22 januari 2020 21:13 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Haha nee denk niet dat zij daar zit.
Neuh zo groot is ie niet eensquote:Op woensdag 22 januari 2020 21:13 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Jij hebt een cafetaria in je keuken?
quote:Op woensdag 22 januari 2020 21:13 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Haha nee denk niet dat zij daar zit.
Bla bla blaquote:Op woensdag 22 januari 2020 21:15 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Jammer! Met je FOK!-punten had je misschien korting gekregen.
quote:
quote:
Ik heb wel gelijk een vermoeden ja.quote:
"maar die hebben ze toch gewoon bij de supermarkt"quote:Op woensdag 22 januari 2020 21:17 schreef liesje1979 het volgende:
Wil binnenkort met de kinderen champignons gaan kweken maar niet met zo'n kant en klaar kweekset. Dus ben nu aan het testen, liggen nu 2 bakjes met gekookt karton en stukjes champignon om de sporen te oogsten Ben heel benieuwd.
Is toch leuk juist, beetje experimenteren? Gaan we er daarna soep van maken als het überhaupt lukt. We maken ook graag brandnetelsoep!quote:Op woensdag 22 januari 2020 21:18 schreef Koen66 het volgende:
[..]
"maar die hebben ze toch gewoon bij de supermarkt"
quote:Op woensdag 22 januari 2020 21:18 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik heb wel gelijk een vermoeden ja.
Muwhahaquote:Op woensdag 22 januari 2020 21:23 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik heb ook wel een vermoeden dan.
Vond dat echt zo'n uitspraak van zo'n koterquote:Op woensdag 22 januari 2020 21:20 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Is toch leuk juist, beetje experimenteren? Gaan we er daarna soep van maken als het überhaupt lukt. We maken ook graag brandnetelsoep!
Lol nee joh, ik werk op de oudste groep he, dus die zijn ongeveer 8-12. Zijn ook onwijs met duurzaamheid bezig. We hebben sinds kort bijvoorbeeld een regenton en compostbak. Mede bedacht door de kinderen.quote:Op woensdag 22 januari 2020 21:38 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Vond dat echt zo'n uitspraak van zo'n koter
Was maar een geintje.quote:
quote:
quote:Op woensdag 22 januari 2020 21:38 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Vond dat echt zo'n uitspraak van zo'n koter
quote:
Kijk eens naar een hele rij posts hierboven. Ik wilde de flow niet doorbreken.quote:
Ik snap het nog steeds niet eigenlijk. Maar goed, het zal ook wel niet al te belangrijk zijn of zoquote:
Het is inderdaad niet belangrijkquote:Op woensdag 22 januari 2020 21:56 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik snap het nog steeds niet eigenlijk. Maar goed, het zal ook wel niet al te belangrijk zijn of zo
Trustequote:Op woensdag 22 januari 2020 22:11 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou, ik ga slapentot morgen weer allen
Nachtbar ofzoquote:Op woensdag 22 januari 2020 22:38 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Slapen. Stel je voor dat ik nu nog zou moeten beginnen :p
Gekquote:
Uurtje en dan om 6 weer.quote:
Recht zo die gaat!quote:Op woensdag 22 januari 2020 22:59 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Uurtje en dan om 6 weer.
Een van m’n mensen is onverwacht naar huis gemoeten wegens privé omstandigheden. Dus ik neem tijdelijk zijn taken over naast de mijne..
Oef!quote:Op woensdag 22 januari 2020 22:59 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Uurtje en dan om 6 weer.
Een van m’n mensen is onverwacht naar huis gemoeten wegens privé omstandigheden. Dus ik neem tijdelijk zijn taken over naast de mijne..
Oh voor lang?quote:Op woensdag 22 januari 2020 22:59 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Uurtje en dan om 6 weer.
Niks lief. Liever dat ie naar huis gaat dan dat er brokken gemaakt worden omdat er iemand niet met z’n gedachten bij is.quote:
Tuurlijkquote:Op woensdag 22 januari 2020 23:04 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Niks lief. Liever dat ie naar huis gaat dan dat er brokken gemaakt worden omdat er iemand niet met z’n gedachten bij is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |