In sommige gevallen betekent dat dan dat je teveel water geeft, geloof ikquote:Op woensdag 22 januari 2020 15:31 schreef Samzz het volgende:
Mijn planten krijgen sinds een tijdje allemaal bruine bladpuntjes.
Ik geef al minder water want winter. En als ik nog minder geef dan gaan ze slap hangenquote:Op woensdag 22 januari 2020 15:32 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
In sommige gevallen betekent dat dan dat je teveel water geeft, geloof ik
Ohquote:Op woensdag 22 januari 2020 15:33 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik geef al minder water want winter. En als ik nog minder geef dan gaan ze slap hangen.
Ik heb ook al gelezen dat t door kalk in het water kan komen, of te weinig water.quote:Op woensdag 22 januari 2020 15:34 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
OhDan weet ik niet
Bij mijn olifantenpoot is het in ieder geval bruine punten = minder water geven
Planten zijn, over het algemeen, gewoon moeilijkquote:Op woensdag 22 januari 2020 15:34 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb ook al gelezen dat t door kalk in het water kan komen, of te weinig water.
Ik weet het niet.
Ligt dus niet aan mijquote:Op woensdag 22 januari 2020 15:37 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Planten zijn, over het algemeen, gewoon moeilijk
kattenquote:Op woensdag 22 januari 2020 15:46 schreef Faxie het volgende:
Doe mij maar katten. Die zijn tenminste duidelijk als ze aan het verhongeren zijn.
Die heb ik ookquote:Op woensdag 22 januari 2020 15:46 schreef Faxie het volgende:
Doe mij maar katten. Die zijn tenminste duidelijk als ze aan het verhongeren zijn.
quote:Op woensdag 22 januari 2020 15:50 schreef Samzz het volgende:
Ik wilde vanavond lasagne eten, maar inmiddels heb ik eigenlijk geen zin meer in lasagne. Ik weet niet waar ik wel zin in heb. En ik heb ook gewoon honger
. Nu al.
lasagnequote:Op woensdag 22 januari 2020 15:50 schreef Samzz het volgende:
Ik wilde vanavond lasagne eten, maar inmiddels heb ik eigenlijk geen zin meer in lasagne. Ik weet niet waar ik wel zin in heb. En ik heb ook gewoon honger
. Nu al.
Ja oke, maar gelukkig kan je aan katten ook beter zien wanneer ze te veel eten krijgenquote:Op woensdag 22 januari 2020 15:50 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Die heb ik ookMaar die doen al alsof ze verhongeren terwijl ze net hun bakje leeg hebben
Waarschijnlijk wordt t wel gewoon lasagne, want makkelijk. Maar ik heb ook nog bloemkoolrijst liggen en dat is ook wel jammie.quote:Op woensdag 22 januari 2020 15:51 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]Had het toch maar maandag gedaan dan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |