Gewoon rechtstreeks bij hun een businesskamer boeken.quote:
99 Euro en 13 euro pp ontbijt.quote:Op donderdag 23 januari 2020 13:00 schreef AnneX het volgende:
[..]
https://www.intercityhote(...)l-enschede/rates.ibe
Gewoon om de hoek ontbijten.quote:Op donderdag 23 januari 2020 13:03 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
99 Euro en 13 euro pp ontbijt.
Psies.quote:Op donderdag 23 januari 2020 13:04 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Gewoon om de hoek ontbijten.Bagels and beans zit echt op kruipafstand bijv.
Exact. Wij hebben ook geen ontbijt geboekt.quote:Op donderdag 23 januari 2020 13:04 schreef Lonaa het volgende:
Mja, kan. Ik zie dat er een minibar op de kamer is. Ik neem dan wel zelf een ontbijtje mee. Ik zit met mijn medicatie, ik moet een half uur na inname eten. En als ik ze later inneem en wel alvast koffers ga pakken en andere actieve dingen doe, raakt mijn lijf van slag.quote:Op donderdag 23 januari 2020 13:04 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Idem.quote:Op donderdag 23 januari 2020 13:05 schreef golfer het volgende:
[..]
Exact. Wij hebben ook geen ontbijt geboekt.
Oh fair enough. Ja, dan gewoon potje kwark-met-smaak in de minibar plempen.quote:Op donderdag 23 januari 2020 13:05 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Mja, kan. Ik zie dat er een minibar op de kamer is. Ik neem dan wel zelf een ontbijtje mee. Ik zit met mijn medicatie, ik moet een half uur na inname eten. En als ik ze later inneem en wel alvast koffers ga pakken en andere actieve dingen doe, raakt mijn lijf van slag.
Ik doe dat wel ja. Doorgaans willen we echt iets fijns als we een nachtje weg gaan. Zo'n kleine kamer in een groot concern hoort daar doorgaans niet bij. Maar het is niet andersquote:Op donderdag 23 januari 2020 13:06 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Oh fair enough. Ja, dan gewoon potje kwark-met-smaak in de minibar plempen.
Geen beschikbare B&B's?quote:Op donderdag 23 januari 2020 13:08 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Ik doe dat wel ja. Doorgaans willen we echt iets fijns als we een nachtje weg gaan. Zo'n kleine kamer in een groot concern hoort daar doorgaans niet bij. Maar het is niet anders
Nope. Ja, op 20 minuten rijden en dan zijn ze nog maar zo zo. Maar geeft niet. Het is niet alsof we een romantisch weekendje weg gaan ofzo. We zijn ook een minimale tijd op de kamer, dan hoeft het niet zo'n prettige omgeving te zijn ook.quote:
Een rondje Google leert mij ook dat er best B&B-armoede is in Enschede.quote:Op donderdag 23 januari 2020 13:11 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Nope. Ja, op 20 minuten rijden en dan zijn ze nog maar zo zo. Maar geeft niet. Het is niet alsof we een romantisch weekendje weg gaan ofzo. We zijn ook een minimale tijd op de kamer, dan hoeft het niet zo'n prettige omgeving te zijn ook.
We hebben ook wel enorm veel mazzel gehad met de laatste B&B's met vers ontbijt op de kamer met eigengemaakt brood enzo.
Zoiets zoek ik eigenlijk. Maar wat er niet is, is er niet. Ik vind het helemaal niet erg om nog te moeten rijden na het eten maar een half uur is me te gortig.quote:Op donderdag 23 januari 2020 13:11 schreef AnneX het volgende:
[..]
Op afstand en zó de moeite waard: https://ervedeperman.nl/
Jij bent volgende week helemaal afgetraindquote:Op donderdag 23 januari 2020 13:12 schreef Blues het volgende:
2e week trainingsschema crosstrainer aangebroken. 3 3 2 (minuten met steeds een minuutje rust ertussen). Gaat nu al makkelijker dan de 1e week.
Nu 20 min roeien
Zit hier niet wat tussen op wel respectabele afstand?quote:Op donderdag 23 januari 2020 13:15 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Zoiets zoek ik eigenlijk. Maar wat er niet is, is er niet. Ik vind het helemaal niet erg om nog te moeten rijden na het eten maar een half uur is me te gortig.
Jij had provisie moeten vragen.quote:Op donderdag 23 januari 2020 13:23 schreef Lonaa het volgende:
CULmeet is goed voor de Enschedese horeca en hotelbusiness
Ja! Daar wilde ik nog kijken maar had er een hard hoofd in. Kamer geboekt bij kleine ondernemer, loopafstand, biologisch ontbijt en 80 euroquote:Op donderdag 23 januari 2020 13:19 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Zit hier niet wat tussen op wel respectabele afstand?
https://www.bedandbreakfa(...)e/nederland/c2756071
De Stadsboerderij?quote:Op donderdag 23 januari 2020 13:34 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ja! Daar wilde ik nog kijken maar had er een hard hoofd in. Kamer geboekt bij kleine ondernemer, loopafstand, biologisch ontbijt en 80 euro
Wel aangegeven of de yoghurt links- of rechtsdraaiend moet zijn?quote:Op donderdag 23 januari 2020 13:34 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Ja! Daar wilde ik nog kijken maar had er een hard hoofd in. Kamer geboekt bij kleine ondernemer, loopafstand, biologisch ontbijt en 80 euro
Jaquote:
Links uiteraard. Rechtsquote:Op donderdag 23 januari 2020 13:45 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Wel aangegeven of de yoghurt links- of rechtsdraaiend moet zijn?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |