abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_191158069
Laat ze lekker doodvallen, ik doe niet mee aan die onzin.
N A P O L I
C A M P A N I A
pi_191158451
Wie?
  donderdag 23 januari 2020 @ 14:10:14 #103
186587 Byzantynixschii
... .. an odd duck .. ...
pi_191158462
quote:
0s.gif Op woensdag 22 januari 2020 12:21 schreef De_Onnoembare het volgende:

[..]

Jij moet mij voortaan aanspreken met Dark Lord De_Onnoembare.
Vorige week wilde je nog graag hond worden genoemd, boomer.
Op maandag 20 augustus 2018 16:30 schreef de_boswachter het volgende:
Je verwijt de ouders overmacht
pi_191158531
quote:
0s.gif Op donderdag 23 januari 2020 14:10 schreef Byzantynixschii het volgende:

[..]

Vorige week wilde je nog graag hond worden genoemd, boomer.
Je gender en pronouns kunnen ieder moment veranderen, bigot.
Iedereen mag cojona krijgen!!!!!
  donderdag 23 januari 2020 @ 14:16:13 #105
186587 Byzantynixschii
... .. an odd duck .. ...
pi_191158554
quote:
8s.gif Op donderdag 23 januari 2020 14:14 schreef De_Onnoembare het volgende:

[..]

Je gender en pronouns kunnen ieder moment veranderen, bigot.
Klinkt als borderline.

Als ik jou was zou ik flatgebouwen en treinsporen vermijden.
Op maandag 20 augustus 2018 16:30 schreef de_boswachter het volgende:
Je verwijt de ouders overmacht
pi_191158642
quote:
0s.gif Op donderdag 23 januari 2020 14:09 schreef pferdfahrer het volgende:
Wie?
De secret crush van TS. Hij heeft niet voor niets een naaktfoto in de OP gezet.
Op donderdag 7 juli 2022 12:47 schreef LordofLeaves het volgende:
Bij deze ben jij de marimba van KLB. :P
pi_191158740
Moet hij weten.
pi_191159265
quote:
0s.gif Op donderdag 23 januari 2020 14:16 schreef Byzantynixschii het volgende:

[..]

Klinkt als borderline.

Als ik jou was zou ik flatgebouwen en treinsporen vermijden.
Ja dat jij dat doet begrijp ik, voor je het weet gooien je moslimvriendjes je...
pi_191161052
Wel geweldig en petje af hoe ad.nl het weet te ontwijken om, in het artikel voornaamwoorden te gebruiken gewoon puur om dat they/them onzin niet te hoeven gebruiken. Ik snap dat soort mensen nooit. Helemaal pissig worden als je ze 'verkeerd' aanspreekt. Hoe kan een willekeurig persoon nou weet dat, als jij eruit ziet als een man, je niet wilt worden aangesproken met hem/hij :')
  donderdag 23 januari 2020 @ 19:09:36 #110
483379 Repentless
Live fast, on high
pi_191162294
Wat een debiel. :') Zo'n figuur heeft het gewoon te goed in zijn leven, dan ga je maar 'problemen' verzinnen. Voor zo iemand zou het goed zijn om eens onderaan de pyramide van Maslow te zitten, benieuwd hoe belangrijk hij dit dan nog vindt.

Ik zie het al voor me dat dit soort waanideeën daadwerkelijk serieus genomen zouden worden. Krijg je bijvoorbeeld een kind, ga je als man zeuren dat je ook 4 maanden zwangerschapsverlof wilt omdat je vindt dat je ook moeder kunt zijn van een kind. En dat het anders discriminatie is. :')
  Moderator / Redactie FP donderdag 23 januari 2020 @ 19:36:12 #111
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_191162759
quote:
0s.gif Op donderdag 23 januari 2020 17:49 schreef Pendule het volgende:
Wel geweldig en petje af hoe ad.nl het weet te ontwijken om, in het artikel voornaamwoorden te gebruiken gewoon puur om dat they/them onzin niet te hoeven gebruiken. Ik snap dat soort mensen nooit. Helemaal pissig worden als je ze 'verkeerd' aanspreekt. Hoe kan een willekeurig persoon nou weet dat, als jij eruit ziet als een man, je niet wilt worden aangesproken met hem/hij :')
Heel erg dit.

quote:
0s.gif Op donderdag 23 januari 2020 19:09 schreef Repentless het volgende:
Wat een debiel. :') Zo'n figuur heeft het gewoon te goed in zijn leven, dan ga je maar 'problemen' verzinnen. Voor zo iemand zou het goed zijn om eens onderaan de pyramide van Maslow te zitten, benieuwd hoe belangrijk hij dit dan nog vindt.

Ik zie het al voor me dat dit soort waanideeën daadwerkelijk serieus genomen zouden worden. Krijg je bijvoorbeeld een kind, ga je als man zeuren dat je ook 4 maanden zwangerschapsverlof wilt omdat je vindt dat je ook moeder kunt zijn van een kind. En dat het anders discriminatie is. :')
En dit.
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
  donderdag 23 januari 2020 @ 23:05:15 #112
423997 Lunatiek
RadicaalFilosoof
pi_191167238
quote:
9s.gif Op donderdag 23 januari 2020 08:50 schreef De_Onnoembare het volgende:

[..]

Ja Sam Smith is echt geen man..... :|W

Als je dat niet ziet, dan ben je 'dom'.

Onze aarde wil trouwens ook niet meer behandeld worden als een bol, maar als een platte schijf. Dat zou in principe niet nodig moeten zijn, maar mensen zijn nogal dom.
Nee, het is wel een man maar wil geen stereotype zijn. Bijvoorbeeld als hij iets uitlegt wil hij niet het stereotype verwijt krijgen dat hij aan het "mansplainen" is.
Mogelijk is hij homo (geen idee) maar hij zal er moeite mee hebben dat je veronderstelt dat hij stereotyp een lekkerrr wijf zoekt en trots is op zijn 40 cm.
Dat non-binary is verzonnen om te benadrukken dat niet alle mannen of vrouwen hetzelfde zijn. Wanneer mensen individuen als individu gaan benadere heb je termen als non-binary niet meer nodig.
  donderdag 23 januari 2020 @ 23:31:58 #113
483379 Repentless
Live fast, on high
pi_191167690
quote:
1s.gif Op donderdag 23 januari 2020 23:05 schreef Lunatiek het volgende:

[..]

Nee, het is wel een man maar wil geen stereotype zijn. Bijvoorbeeld als hij iets uitlegt wil hij niet het stereotype verwijt krijgen dat hij aan het "mansplainen" is.
Mogelijk is hij homo (geen idee) maar hij zal er moeite mee hebben dat je veronderstelt dat hij stereotyp een lekkerrr wijf zoekt en trots is op zijn 40 cm.
Dat non-binary is verzonnen om te benadrukken dat niet alle mannen of vrouwen hetzelfde zijn. Wanneer mensen individuen als individu gaan benadere heb je termen als non-binary niet meer nodig.
Die term is nog nooit nodig geweest en zal ook nooit nodig worden.
pi_191170066
quote:
1s.gif Op donderdag 23 januari 2020 23:05 schreef Lunatiek het volgende:

[..]

Aha. Dus als HIJ iets uitlegt is het geen 'mansplainen' maar als ik het doe wel? 'Non-binary' zijn is dus een soort kryponite tegen de SJWers? Rara politiepet. 8)7
quote:
Hij is homo ja. Is hij vanaf dag 1 open over geweest.
quote:
Wat een stom gelul. Alsof mannen en vrouwen allemaal überhaupt hetzelfde zijn en iedereen daar van uit zou gaan. Dit is echt jezelf een hele domme bochten wringen om dit Amerikaanse extreem-linkse gelul recht te praten. 8)7
  vrijdag 24 januari 2020 @ 08:50:33 #115
423997 Lunatiek
RadicaalFilosoof
pi_191170243
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 januari 2020 08:24 schreef De_Onnoembare het volgende:
Wat een stom gelul. Alsof mannen en vrouwen allemaal überhaupt hetzelfde zijn en iedereen daar van uit zou gaan. Dit is echt jezelf een hele domme bochten wringen om dit Amerikaanse extreem-linkse gelul recht te praten. 8)7
Er zijn er zat die uitgaan van stereotypen. Dat zie je hier op FOK! ook. Neem eens een kijkje in R&P.
Kijk ook eens naar de achtergrond van het "gay!" roepen: Wie "gay" is, wordt niet als Echte Man gezien. Maar als zo'n figuur dan zegt geen Echte Man te zijn is het weer niet goed.
pi_191170324
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 januari 2020 08:50 schreef Lunatiek het volgende:

[..]

Er zijn er zat die uitgaan van stereotypen. Dat zie je hier op FOK! ook. Neem eens een kijkje in R&P.
Kijk ook eens naar de achtergrond van het "gay!" roepen: Wie "gay" is, wordt niet als Echte Man gezien. Maar als zo'n figuur dan zegt geen Echte Man te zijn is het weer niet goed.
Hij claimt tussen man en vrouw in te zitten. Hij doet immers niet mee aan de binaire onderverdeling (die voor 99,7% vd mensen accuraat is en de overige 0,3% zijn genetische foutjes) en dat is gewoon dom SJW-gelul. Een homo is gewoon een man. Wat een belediging eigenlijk. Hier had je 5 jaar geleden niet mee aan moeten komen bij de homo-beweging, dat een homo geen man is.
pi_191170337
Oh en er is een reden dat er stereotypen en clichés zijn: omdat ze heel vaak kloppen namelijk.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')