Vorige week wilde je nog graag hond worden genoemd, boomer.quote:Op woensdag 22 januari 2020 12:21 schreef De_Onnoembare het volgende:
[..]
Jij moet mij voortaan aanspreken met Dark Lord De_Onnoembare.
Je gender en pronouns kunnen ieder moment veranderen, bigot.quote:Op donderdag 23 januari 2020 14:10 schreef Byzantynixschii het volgende:
[..]
Vorige week wilde je nog graag hond worden genoemd, boomer.
Klinkt als borderline.quote:Op donderdag 23 januari 2020 14:14 schreef De_Onnoembare het volgende:
[..]
Je gender en pronouns kunnen ieder moment veranderen, bigot.
De secret crush van TS. Hij heeft niet voor niets een naaktfoto in de OP gezet.quote:
Ja dat jij dat doet begrijp ik, voor je het weet gooien je moslimvriendjes je...quote:Op donderdag 23 januari 2020 14:16 schreef Byzantynixschii het volgende:
[..]
Klinkt als borderline.
Als ik jou was zou ik flatgebouwen en treinsporen vermijden.
Heel erg dit.quote:Op donderdag 23 januari 2020 17:49 schreef Pendule het volgende:
Wel geweldig en petje af hoe ad.nl het weet te ontwijken om, in het artikel voornaamwoorden te gebruiken gewoon puur om dat they/them onzin niet te hoeven gebruiken. Ik snap dat soort mensen nooit. Helemaal pissig worden als je ze 'verkeerd' aanspreekt. Hoe kan een willekeurig persoon nou weet dat, als jij eruit ziet als een man, je niet wilt worden aangesproken met hem/hij
En dit.quote:Op donderdag 23 januari 2020 19:09 schreef Repentless het volgende:
Wat een debiel.Zo'n figuur heeft het gewoon te goed in zijn leven, dan ga je maar 'problemen' verzinnen. Voor zo iemand zou het goed zijn om eens onderaan de pyramide van Maslow te zitten, benieuwd hoe belangrijk hij dit dan nog vindt.
Ik zie het al voor me dat dit soort waanideeën daadwerkelijk serieus genomen zouden worden. Krijg je bijvoorbeeld een kind, ga je als man zeuren dat je ook 4 maanden zwangerschapsverlof wilt omdat je vindt dat je ook moeder kunt zijn van een kind. En dat het anders discriminatie is.
Nee, het is wel een man maar wil geen stereotype zijn. Bijvoorbeeld als hij iets uitlegt wil hij niet het stereotype verwijt krijgen dat hij aan het "mansplainen" is.quote:Op donderdag 23 januari 2020 08:50 schreef De_Onnoembare het volgende:
[..]
Ja Sam Smith is echt geen man.....![]()
Als je dat niet ziet, dan ben je 'dom'.
Onze aarde wil trouwens ook niet meer behandeld worden als een bol, maar als een platte schijf. Dat zou in principe niet nodig moeten zijn, maar mensen zijn nogal dom.
Die term is nog nooit nodig geweest en zal ook nooit nodig worden.quote:Op donderdag 23 januari 2020 23:05 schreef Lunatiek het volgende:
[..]
Nee, het is wel een man maar wil geen stereotype zijn. Bijvoorbeeld als hij iets uitlegt wil hij niet het stereotype verwijt krijgen dat hij aan het "mansplainen" is.
Mogelijk is hij homo (geen idee) maar hij zal er moeite mee hebben dat je veronderstelt dat hij stereotyp een lekkerrr wijf zoekt en trots is op zijn 40 cm.
Dat non-binary is verzonnen om te benadrukken dat niet alle mannen of vrouwen hetzelfde zijn. Wanneer mensen individuen als individu gaan benadere heb je termen als non-binary niet meer nodig.
Aha. Dus als HIJ iets uitlegt is het geen 'mansplainen' maar als ik het doe wel? 'Non-binary' zijn is dus een soort kryponite tegen de SJWers? Rara politiepet.quote:Op donderdag 23 januari 2020 23:05 schreef Lunatiek het volgende:
[..]
Nee, het is wel een man maar wil geen stereotype zijn. Bijvoorbeeld als hij iets uitlegt wil hij niet het stereotype verwijt krijgen dat hij aan het "mansplainen" is.
Hij is homo ja. Is hij vanaf dag 1 open over geweest.quote:Mogelijk is hij homo (geen idee) maar hij zal er moeite mee hebben dat je veronderstelt dat hij stereotyp een lekkerrr wijf zoekt en trots is op zijn 40 cm.
Wat een stom gelul. Alsof mannen en vrouwen allemaal überhaupt hetzelfde zijn en iedereen daar van uit zou gaan. Dit is echt jezelf een hele domme bochten wringen om dit Amerikaanse extreem-linkse gelul recht te praten.quote:Dat non-binary is verzonnen om te benadrukken dat niet alle mannen of vrouwen hetzelfde zijn. Wanneer mensen individuen als individu gaan benadere heb je termen als non-binary niet meer nodig.
Er zijn er zat die uitgaan van stereotypen. Dat zie je hier op FOK! ook. Neem eens een kijkje in R&P.quote:Op vrijdag 24 januari 2020 08:24 schreef De_Onnoembare het volgende:
Wat een stom gelul. Alsof mannen en vrouwen allemaal überhaupt hetzelfde zijn en iedereen daar van uit zou gaan. Dit is echt jezelf een hele domme bochten wringen om dit Amerikaanse extreem-linkse gelul recht te praten.
Hij claimt tussen man en vrouw in te zitten. Hij doet immers niet mee aan de binaire onderverdeling (die voor 99,7% vd mensen accuraat is en de overige 0,3% zijn genetische foutjes) en dat is gewoon dom SJW-gelul. Een homo is gewoon een man. Wat een belediging eigenlijk. Hier had je 5 jaar geleden niet mee aan moeten komen bij de homo-beweging, dat een homo geen man is.quote:Op vrijdag 24 januari 2020 08:50 schreef Lunatiek het volgende:
[..]
Er zijn er zat die uitgaan van stereotypen. Dat zie je hier op FOK! ook. Neem eens een kijkje in R&P.
Kijk ook eens naar de achtergrond van het "gay!" roepen: Wie "gay" is, wordt niet als Echte Man gezien. Maar als zo'n figuur dan zegt geen Echte Man te zijn is het weer niet goed.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |