abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_191155795
Non-binary :?

Wat een onzin weer, maar gelukkig kom ik zulke aanstellers in het dagelijks leven niet tegen.
  Moderator / Redactie FP donderdag 23 januari 2020 @ 10:30:39 #77
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_191156068
quote:
10s.gif Op woensdag 22 januari 2020 12:20 schreef Faux. het volgende:

[..]

Echt he. Leven en laten leven.
Maar dat moet van één kant komen. De overgrote meerderheid van normale mensen moet buigen voor een luide minderheid en de media gaat er gretig in mee. Fuck dat. Als je er uitziet als een man noem ik je man, als je er uitziet als een vrouw noem ik je vrouw. Kun je daar niet tegen dan is dat jouw* probleem.

*jouw als in die "man" of "vrouw" die het niet kan hebben dat ik hem/haar zogenaamd als een verkeerd geslacht zie :')
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
  donderdag 23 januari 2020 @ 10:37:09 #78
292596 Faux.
Fan van zichzelf
pi_191156143
quote:
0s.gif Op donderdag 23 januari 2020 10:30 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:

[..]

Maar dat moet van één kant komen. De overgrote meerderheid van normale mensen moet buigen voor een luide minderheid en de media gaat er gretig in mee. Fuck dat. Als je er uitziet als een man noem ik je man, als je er uitziet als een vrouw noem ik je vrouw. Kun je daar niet tegen dan is dat jouw* probleem.

*jouw als in die "man" of "vrouw" die het niet kan hebben dat ik hem/haar zogenaamd als een verkeerd geslacht zie :')
Nou ja, als iemand jarenlang in de put heeft gezeten omdat-ie zich onbegrepen voelde, mogelijk gepest op school is, mogelijk gehaat door zn familie door zn keuze om zich om te laten bouwen, en überhaupt het lef had om zo'n ingrijpende transitie door te gaan, is het dan echt te veel moeite om iemand correct aan te spreken? Een transpersoon of wie dan ook correct aanspreken kan de wereld voor ze betekenen. En jij gaat dan expres provoceren door ze incorrect aan te spreken, puur zodat je een politiek statement kan maken over hoe je vindt dat alles qua geslachten ed te ingewikkeld wordt?

Dat is toch zonde en voor niemand gezellig.
Hier schreef tong80 het volgende:
Faux is een FOK!held, zoals dat vroeger Gellarboy en Brechtje waren. Users die je koestert.
pi_191156160
Ik wil het allemaal niet meer weten
I will do what i must !!
pi_191156205
quote:
15s.gif Op donderdag 23 januari 2020 10:37 schreef Faux. het volgende:

[..]

Nou ja, als iemand jarenlang in de put heeft gezeten omdat-ie zich onbegrepen voelde, mogelijk gepest op school is, mogelijk gehaat door zn familie door zn keuze om zich om te laten bouwen, en überhaupt het lef had om zo'n ingrijpende transitie door te gaan, is het dan echt te veel moeite om iemand correct aan te spreken? Een transpersoon of wie dan ook correct aanspreken kan de wereld voor ze betekenen. En jij gaat dan expres provoceren door ze incorrect aan te spreken, puur zodat je een politiek statement kan maken over hoe je vindt dat alles qua geslachten ed te ingewikkeld wordt?

Ingewikkeld? Het is helemaal niet ingewikkeld, mensen willen het ingewikkeld maken door 200+ geslachten te verzinnen.

En prima als jij je als man niet als man identificeert, maar hou er dan rekening mee dat je best nog wel eens als man aangesproken wordt. En als je dat echt heel erg vind is hulp zoeken nog een optie.
  donderdag 23 januari 2020 @ 10:43:15 #81
292596 Faux.
Fan van zichzelf
pi_191156223
quote:
0s.gif Op donderdag 23 januari 2020 10:42 schreef Questular het volgende:

[..]

Ingewikkeld? Het is helemaal niet ingewikkeld, mensen willen het ingewikkeld maken door 200+ geslachten te verzinnen.
En als dat voor hen prettig is, en ze aan je vragen om ze aan te spreken met 'they' of wat dan ook, waarom is dat dan zo'n probleem om te doen? Zo'n kleine moeite, zoveel plezier.
Hier schreef tong80 het volgende:
Faux is een FOK!held, zoals dat vroeger Gellarboy en Brechtje waren. Users die je koestert.
  Moderator / Redactie FP donderdag 23 januari 2020 @ 10:45:29 #82
Rawr
pi_191156246
quote:
15s.gif Op donderdag 23 januari 2020 10:37 schreef Faux. het volgende:

[..]

Waar provoceer ik? Heb nergens gezegd dat ik ze expres "verkeerd" aanspreek, alleen als ik iemand ZIE die er mannelijk of vrouwelijk uitziet, ik die persoon als mannelijk of vrouwelijk ZIE :P

edit: godsamme, schreef dus noem ipv zie :') Mogguh Drizzt.
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
pi_191156252
quote:
11s.gif Op donderdag 23 januari 2020 10:43 schreef Faux. het volgende:

[..]

En als dat voor hen prettig is, en ze aan je vragen om ze aan te spreken met 'they' of wat dan ook, waarom is dat dan zo'n probleem om te doen? Zo'n kleine moeite, zoveel plezier.
Ik vind het prettig om 2 geslachten te hanteren. Is dat zo een probleem om dat te doen? Zo een kleine moeite, zoveel makkelijker.
pi_191156259
quote:
11s.gif Op donderdag 23 januari 2020 10:43 schreef Faux. het volgende:

[..]

The Royal we jezelf in meervoud noemen is al eeuwen oud in de koningshuizen
I will do what i must !!
pi_191156272
Wij vinden deze onzin gestoord en willen niet meer op deze planeet wonen
I will do what i must !!
pi_191157710
quote:
0s.gif Op donderdag 23 januari 2020 10:04 schreef Bill_Hillie het volgende:
Non-binary :?

Wat een onzin weer, maar gelukkig kom ik zulke aanstellers in het dagelijks leven niet tegen.
Komt vanzelf nog wel, wees maar niet bang.
Iedereen mag cojona krijgen!!!!!
pi_191157721
quote:
0s.gif Op donderdag 23 januari 2020 09:58 schreef knoopie het volgende:

[..]

Het ironische is dat TS helemaal tekeer gaat over het aandacht vragen van deze mensen voor hun non-binary thema. Maar ondertussen is TS de enige hier die dit thema hier aandacht geeft. Sterker nog, zonder TS had ik helemaal niet geweten wie Sam Smith is, en met mij waarschijnlijk 95% van de mensen die hier reageren.

Kortom, TS veroorzaakt zijn eigen probleem.
Stom gelul weer. Meerdere (grote) internationale kranten komen ermee en alsof hij de enige met die onzin is. Tegenwoordig wordt het iedere week door je strot geduwd.
  donderdag 23 januari 2020 @ 13:03:32 #88
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_191157731
quote:
13s.gif Op woensdag 22 januari 2020 11:58 schreef De_Onnoembare het volgende:
Sam Smith, een homo met een piepstem en verder gewoon XY-chromosmen doet gezellig mee aan de laatste hype en is 'non-binary'. Deze gast beweert dat hij noch man noch vrouw is en of je even aan taal-AIDS wilt doen om hem voortaan in meervoud aan te spreken.

[ afbeelding ]

En dan doen kranten dat ook nog :')
[..]

https://www.ad.nl/show/sa(...)en-met-hij~a0030768/

https://www.dailymail.co.(...)body-confidence.html

:') :') :')

Klacht: debiele sneeuwvlokjeshype waar mensen nog aan meedoen ook. :') :')

Anti-klacht: Boy George noemt het wat het is: aandachttrekkerij.
https://metro.co.uk/2020/(...)on-seeking-12029170/
Met zo ontzettend veel emoji's in je post kunnen we hier ook niets anders van maken dan dat je zelf ook een behoorlijke aandachttrekker bent. Ik snap ook werkelijk niet waar jij je druk over maakt.
Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!
pi_191157743
quote:
0s.gif Op donderdag 23 januari 2020 13:03 schreef Vis1980 het volgende:

[..]

Met zo ontzettend veel emoji's in je post kunnen we hier ook niets anders van maken dan dat je zelf ook een behoorlijke aandachttrekker bent. Ik snap ook werkelijk niet waar jij je druk over maakt.
Ben je 'HITLER HITLER' niet vergeten nadat je op mijn naam klikte om te zien waar ik nog meer had gepost, antifatje?
  donderdag 23 januari 2020 @ 13:06:13 #90
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_191157761
quote:
10s.gif Op donderdag 23 januari 2020 13:04 schreef De_Onnoembare het volgende:

[..]

Ben je 'HITLER HITLER' niet vergeten nadat je op mijn naam klikte om te zien waar ik nog meer had gepost, antifatje?
Drama queen. Vergeet je emoji's niet.
Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!
pi_191157786
quote:
0s.gif Op donderdag 23 januari 2020 13:02 schreef De_Onnoembare het volgende:

[..]

Stom gelul weer. Meerdere (grote) internationale kranten komen ermee en alsof hij de enige met die onzin is. Tegenwoordig wordt het iedere week door je strot geduwd.
Ik had het nog niet gezien totdat jij dit topic opende. En betreffende die twee linkjes van je; in de AD staat het kennelijk in de subcategorie "shownieuws", en de daily mail is in zijn geheel eigenlijk shownieuws. Geen idee waarom je dat zou lezen?

Btw, waarom heb je überhaupt dat artikel in de daily mail aangeklikt? De titel is: "Sam Smith shares cheeky nude snap on winter getaway after revealing their struggle with body confidence" Probeer je ons (onbewust) iets te vertellen?

Edit: Ik zie ook net, dat dat artikel in het AD uit september is! Ga je nog beweren dat je hier ongevraagd mee geconfronteerd werd toen je vanochtend de krant open sloeg? Of geef je eindelijk toe dat je vier maanden terug moest gaan in het archief van het AD om iets te vinden om je over op te winden?

[ Bericht 12% gewijzigd door knoopie op 23-01-2020 13:14:54 ]
Op donderdag 7 juli 2022 12:47 schreef LordofLeaves het volgende:
Bij deze ben jij de marimba van KLB. :P
  Redactie Frontpage donderdag 23 januari 2020 @ 13:12:28 #92
21273 JeMoeder
MijnMoeder
pi_191157815
In het Engels is het trouwens best normaal om 'their' te zeggen wanneer je het over een man of vrouw hebt, vooral in het Brits Engels.
Ta mère
El Coño
ウイスキー
pi_191157832
quote:
0s.gif Op donderdag 23 januari 2020 13:02 schreef De_Onnoembare het volgende:

[..]

Als ik geen fok! had gehad had ik tot op de dag van vandaag niet geweten dat er mensen zijn die zichzelf duiden met 'non-binary' hoor :D
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_191157845
quote:
0s.gif Op donderdag 23 januari 2020 13:14 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Als ik geen fok! had gehad had ik tot op de dag van vandaag niet geweten dat er mensen zijn die zichzelf duiden met 'non-binary' hoor :D
Zonder TS had ik niet eens geweten wie Sam Smith is.
pi_191157856
quote:
0s.gif Op donderdag 23 januari 2020 13:16 schreef knoopie het volgende:

[..]

Ik weet het nu nog niet want ik heb de links niet geklikt.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_191157909
quote:

[..]

:') lekkere dooddoener.
pi_191157976
quote:

[..]

Oh ok dan is er niets aan het handje. Nikkie ook onbekend zeker?
  Moderator / Redactie FP donderdag 23 januari 2020 @ 13:30:28 #98
Rawr
pi_191157992
quote:
10s.gif Op donderdag 23 januari 2020 13:29 schreef De_Onnoembare het volgende:

[..]

Oh ok dan is er niets aan het handje. Nikkie ook onbekend zeker?
Las vorige week op de foks pas voor het eerst "haar" naam :')
pi_191157995
quote:
0s.gif Op donderdag 23 januari 2020 13:21 schreef Questular het volgende:

[..]

:') lekkere dooddoener.
Nee juist niet. TS jammert dat het veel te veel aandacht in de media krijgt en daarom geeft hij het aandacht en deelt hij het ongevraagd met ons. Ik neem aan dat je daar de ironie van in ziet?
pi_191158010
quote:
0s.gif Op donderdag 23 januari 2020 13:30 schreef knoopie het volgende:

[..]

Nee juist niet. TS jammert dat het veel te veel aandacht in de media krijgt en daarom geeft hij het aandacht en deelt hij het ongevraagd met ons. Ik neem aan dat je daar de ironie van in ziet?
Nee.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')