Waar lees je dat?quote:Op donderdag 23 januari 2020 21:27 schreef fetX het volgende:
Ik lees een voorfinanciering. Oftewel: gewoon in termijnen. Kom je wel in een situatie dat je in de zomer moet verkopen. Wie dan? Berghuis? Jorgensen? Larsson?
Is een talentenpool eigenlijk geen goed idee? Dat je zeg maar investeerders laat instromen die dan mee kunnen profiteren als zo'n speler met winst weer doorverkocht kan worden.quote:Op donderdag 23 januari 2020 21:27 schreef fetX het volgende:
Ik lees een voorfinanciering. Oftewel: gewoon in termijnen. Kom je wel in een situatie dat je in de zomer moet verkopen. Wie dan? Berghuis? Jorgensen? Larsson?
twitter:FeyenoordTM twitterde op donderdag 23-01-2020 om 21:18:11Feyenoord wilt de inkomende transfer van Róbert Bo¸eník realiseren doormiddel van voorfinanciering: Het eerste gedeelte wordt deze winter aan MSK Zilina betaald, het restant in de zomer. 💰 🔜 reageer retweet
Oh excuus. Ik vergeet de bron. Geen idee hoe betrouwbaar het verder is, maar dit account geeft regelmatig nuttige info.quote:
Nee ik zou gewoon flink wat centen investeren nu en er rekening mee houden dat we volgend jaar CL spelen.quote:Op donderdag 23 januari 2020 21:29 schreef Elan het volgende:
[..]
Is een talentenpool eigenlijk geen goed idee? Dat je zeg maar investeerders laat instromen die dan mee kunnen profiteren als zo'n speler met winst weer doorverkocht kan worden.
Zoals ongeveer 95% van alle transfers wereldwijdquote:Op donderdag 23 januari 2020 21:27 schreef fetX het volgende:
quote:Op donderdag 23 januari 2020 21:30 schreef fetX het volgende:
[..]
Nee ik zou gewoon flink wat centen investeren nu en er rekening mee houden dat we volgend jaar CL spelen.
Ja, dat klopt. Alleen ben wel benieuwd wie we gaan verkopen in de zomer. Zonde om Sinisterra, Kokcu of Senesi te laten gaan. Berghuis dan maar?quote:Op donderdag 23 januari 2020 21:30 schreef Caland het volgende:
[..]
Zoals ongeveer 95% van alle transfers wereldwijd
Vermoedelijk gewoon Jørgensenquote:Op donderdag 23 januari 2020 21:33 schreef fetX het volgende:
[..]
Ja, dat klopt. Alleen ben wel benieuwd wie we gaan verkopen in de zomer. Zonde om Sinisterra, Kokcu of Senesi te laten gaan. Berghuis dan maar?
Wordt weer een seizoentje huurspelers volgend jaar. Genot.
Wat zou die nog opleveren?quote:Op donderdag 23 januari 2020 21:43 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Vermoedelijk gewoon Jørgensen
Mag je hopen dat hij er nog 12 in totaal inlegt en er op het EK 1 maakt. Dan kun je er nog wel wat voor vangen. Maar dat is echt het allerbeste scenario.quote:Op donderdag 23 januari 2020 21:43 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Vermoedelijk gewoon Jørgensen
quote:Op donderdag 23 januari 2020 21:05 schreef Caland het volgende:
Hebben die gesprekjes met Dickgod toch geholpentwitter:fr12nl twitterde op donderdag 23-01-2020 om 21:02:54Telegraaf: Róbert Bo¸eník wil alleen naar Feyenoord https://t.co/5Sk1UXolKk reageer retweet
100k nuquote:Op donderdag 23 januari 2020 21:27 schreef fetX het volgende:
Zo betalen alle Italiaanse clubs toch standaard?quote:Op donderdag 23 januari 2020 21:29 schreef fetX het volgende:
[..]twitter:FeyenoordTM twitterde op donderdag 23-01-2020 om 21:18:11Feyenoord wilt de inkomende transfer van Róbert Bo¸eník realiseren doormiddel van voorfinanciering: Het eerste gedeelte wordt deze winter aan MSK Zilina betaald, het restant in de zomer. 💰 🔜 reageer retweet
Oh excuus. Ik vergeet de bron. Geen idee hoe betrouwbaar het verder is, maar dit account geeft regelmatig nuttige info.
Oke, bedankt Hansquote:Op donderdag 23 januari 2020 22:10 schreef kapiteintje het volgende:
Bozenik ziet er op beeld wel goed uit. Ziet er uit als een vrij complete speler, die ook in de kleine ruimte knap zijn mannetje staat zonder een enorme trukendoos te zijn.
Daar zijn ze al vanaf de jaren 90 over aan het vergaderen.quote:Op donderdag 23 januari 2020 22:43 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Jij bent natuurlijk helemaal van slag nu er een BeNeLiga dreigt te komen
Caland’s current moodquote:Op donderdag 23 januari 2020 22:44 schreef Caland het volgende:
[..]
Daar zijn ze al vanaf de jaren 90 over aan het vergaderen.
Gaat niet gebeuren
Ben hier wel content mee!quote:
Of Vossen en Cissquote:Op donderdag 23 januari 2020 22:56 schreef Ifrane het volgende:
[..]
Ben hier wel content mee!
Veel beter dan Lens en Kokorin.
Tuurlijk, maar 5mln voor een tot op heden weinig scorende spits is een hoop geld.quote:Op vrijdag 24 januari 2020 08:47 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Dat is elke aankoop eigenlijk.
In deze tijd is dat erg weinig.quote:Op vrijdag 24 januari 2020 08:48 schreef H.FR het volgende:
[..]
Tuurlijk, maar 5mln voor een tot op heden weinig scorende spits is een hoop geld.
Tijden zijn veranderd. 5mln is het nieuwe 1mln.quote:Op vrijdag 24 januari 2020 08:48 schreef H.FR het volgende:
[..]
Tuurlijk, maar 5mln voor een tot op heden weinig scorende spits is een hoop geld.
U wordt zo snel mogelijk doorverbonden met Frank Arnesen, onze td. Dit kan enkele dagen tot weken duren.quote:
HSV afwijzen snap ik wel.quote:Op donderdag 23 januari 2020 21:05 schreef Caland het volgende:
Hebben die gesprekjes met Dickgod toch geholpentwitter:fr12nl twitterde op donderdag 23-01-2020 om 21:02:54Telegraaf: Róbert Bo¸eník wil alleen naar Feyenoord https://t.co/5Sk1UXolKk reageer retweet
Johquote:Op donderdag 23 januari 2020 23:37 schreef Caland het volgende:
[..]
Die Ciss lijkt me beter dan Van Beek
twitter:FeyenoordTM twitterde op vrijdag 24-01-2020 om 09:46:30Feyenoord heeft een bod van ¤4.6m uitgebracht op Róbert Bo¸eník, te betalen in twee termijnen. Clubs zijn nu in verregaande onderhandelingen. Komst van de Slowaakse spits is aanstaande. reageer retweet
Ik wacht op het verlossende woord van @KuipTalkquote:Op vrijdag 24 januari 2020 09:53 schreef Scrummie2.1 het volgende:
twitter:FeyenoordTM twitterde op vrijdag 24-01-2020 om 09:46:30Feyenoord heeft een bod van ¤4.6m uitgebracht op Róbert Bo¸eník, te betalen in twee termijnen. Clubs zijn nu in verregaande onderhandelingen. Komst van de Slowaakse spits is aanstaande. reageer retweet
In het heerlijke voetbal dat Feyenoord dit jaar speelt moet het geen enkel probleem zijn om veel te scoren.quote:Op vrijdag 24 januari 2020 09:58 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Al drie goals dit seizoen in 16 wedstrijden.
quote:Op vrijdag 24 januari 2020 10:04 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik wacht op het verlossende woord van @:KuipTalk
twitter:KuipTalk twitterde op vrijdag 24-01-2020 om 10:10:55Bozenik is set to arrive in Rotterdam today, Rijnmond reports. #vamosssss reageer retweet
twitter:KuipTalk twitterde op vrijdag 24-01-2020 om 10:13:13From what I understand, Bozenik is expected to have his medical in the late afternoon - but a final deal has yet to be reached. reageer retweet
Vorig seizoen 11 in 22 wedstrijden (en nog een aantal assists).quote:Op vrijdag 24 januari 2020 09:58 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Al drie goals dit seizoen in 16 wedstrijden.
Hopelijk denken clubs die spelers van ons willen kopen er ook zo over.quote:Op vrijdag 24 januari 2020 08:52 schreef fetX het volgende:
[..]
Tijden zijn veranderd. 5mln is het nieuwe 1mln.
13 uit 32quote:Op vrijdag 24 januari 2020 10:15 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Vorig seizoen 11 in 22 wedstrijden (en nog een aantal assists).
1 op 2 voor het nationale teamquote:Op vrijdag 24 januari 2020 10:26 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
13 uit 32
Dus 16 uit 48, oftewel 1 op 3.
Topspits.
Weet niet of het zijn verdienste is of die van Dickgod.quote:
Ik vind dat dat nogal overdreven wordt.quote:Op vrijdag 24 januari 2020 10:39 schreef Ifrane het volgende:
[..]
Weet niet of het zijn verdienste is of die van Dickgod.
Met Dickie heb je een goed argument waarom je iemand zou moeten overtuigen om bij ons te komen spelen. Hoop zo erg dat hij nog een seizoen bijtekent.
Ik begreep dat Bozenik uit de koker van Arnesen kwam.quote:Op vrijdag 24 januari 2020 10:39 schreef Ifrane het volgende:
[..]
Weet niet of het zijn verdienste is of die van Dickgod.
Met Dickie heb je een goed argument waarom je iemand zou moeten overtuigen om bij ons te komen spelen. Hoop zo erg dat hij nog een seizoen bijtekent.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |