Prima. Makkelijk inburgeren daar.quote:Op donderdag 23 januari 2020 11:06 schreef Caland het volgende:
Burger naar Excelsior
Dan moet er wel een middenveldertje bij
Lewis Baker gok ik #transferjostiquote:Op donderdag 23 januari 2020 11:16 schreef Scrummie2.1 het volgende:
Volgens FeyenoordTM gaan ze een middenvelder huren van Engelse grootmacht.
#AnnounceGinigod
De zoon van Georgequote:Op donderdag 23 januari 2020 11:19 schreef Caland het volgende:
[..]
Lewis Baker gok ik #transferjosti
quote:Op donderdag 23 januari 2020 11:19 schreef Caland het volgende:
[..]
Lewis Baker gok ik #transferjosti
Je hebt wel al de capaciteiten om viral te gaan op twitter dus ik zie potentiequote:Op donderdag 23 januari 2020 11:30 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik denk dat ik maar het account #KuipPraat moet openen.
quote:
Mag lijen dat het er beetje OK speler wordt geannouncedquote:Op donderdag 23 januari 2020 11:05 schreef Caland het volgende:
[..]
Bozenik is nog steeds niet naar HSV
dat schiet echt op burger verhuren en een andere speler van een andere club speeltijd geven.quote:Op donderdag 23 januari 2020 11:16 schreef Scrummie2.1 het volgende:
Volgens FeyenoordTM gaan ze een middenvelder huren van Engelse grootmacht.
#AnnounceGinigod
Ik zie Fer nog wel geblesseerd raken in het komend halfjaar.quote:Op donderdag 23 januari 2020 11:39 schreef fetX het volgende:
Overigens zijn 5 middenvelders ook nog te karig. Een langdurige blessure en het wordt billenknijpen.
Ik vermoed dat ze Burger groen licht hebben gegeven, omdat er een middenvelder aan komt.quote:Op donderdag 23 januari 2020 11:47 schreef Dr.Mikey het volgende:
is toch raar bijna al je middenvelders lozen en nu denken shit er is geen bank meer over dus moeten we gaan huren.
Spelers zijn hierdoor ook automatisch zeker van hun plaats, dat lijkt me sowieso geen goede ontwikkeling.quote:Op donderdag 23 januari 2020 11:39 schreef fetX het volgende:
Overigens zijn 5 middenvelders ook nog te karig. Een langdurige blessure en het wordt billenknijpen.
Klopt. Dus er moe hoe dan ook wat bij.quote:Op donderdag 23 januari 2020 11:59 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Spelers zijn hierdoor ook automatisch zeker van hun plaats, dat lijkt me sowieso geen goede ontwikkeling.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |